Onko pettämistä?

Olimme mieheni kanssa sopineet hänen parin kaverinsa kanssa kimppaseksin parissa tapaamisesta.
Tämä ei ollut ensimmäinen kerta kun miehet painivat minua.
Tällä kertaa mieheni otti liikaa ja sammui kesken iltaa.
Saunoin miesten kanssa ja molemmat miehet halusi minua eikä minulla ollut mitään sitä vastaan.
Toinen imi rintojani ja toinen nuoli pillua. Lupasin tehdä fritsuja tisseihin ja pillun ympärille miehelleni muistoksi.
Miestä kiukutti kun annoin miesten panna hänen nukkuessa vaikka hän oli itse kutsunut miehet panemaan kanssani.
Leppyi kuitenkin lopulta ja sitten oli aika heittää vaatteet nurkkaan ja nauttia kolmesta miehestä kerrallaan.

73

7403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eihän se mitään pettämistä ollut, kun miehesi oli tuonut kaverit panemaan sinua ja asiasta oli sovittu etukäteen. Mitäs simahti.
      Minulle kävi kerran parinvaihdossa samoin. Nukahdin, kun olin pannut parin naista. Sen jälkeen kaveri pani molempia naisia vuorotellen minun nukkuessa.
      Herätessä harmitti, kun näin kaikkien muikeat ilmeet ja spermavanan vaimoni reidellä. Mutta ei auttanut valittaa. Mitäs nukuin.

      • Anonyymi

        On se vieras spermavana omasta vaimostanikin kerran valunut. Oli se kuumottavaa katsoa kun vieras alkoi panemaan paljaalla, lähdin etsimään kumia ja kun en heti löytänyt niin sitten olikin jo myöhäistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se vieras spermavana omasta vaimostanikin kerran valunut. Oli se kuumottavaa katsoa kun vieras alkoi panemaan paljaalla, lähdin etsimään kumia ja kun en heti löytänyt niin sitten olikin jo myöhäistä.

        Eli spermat olivat jo vaimosi sisällä, pelkäsitkö ,että vaimosi voi tulla raskaaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli spermat olivat jo vaimosi sisällä, pelkäsitkö ,että vaimosi voi tulla raskaaksi.

        Totta kai pelkäsin, onneksi mies ei onnistunut panemaan vaimoani paksuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se vieras spermavana omasta vaimostanikin kerran valunut. Oli se kuumottavaa katsoa kun vieras alkoi panemaan paljaalla, lähdin etsimään kumia ja kun en heti löytänyt niin sitten olikin jo myöhäistä.

        Vaimoni totesi kun olimme jo olleet toisilla komlenkimppa treffeillä ja olimme menossa autolla kotiin että tiedätkös mitä ,,,minulta valuu ensimmä'istä kertaa eläissäni spermaa kummastakin reiästä !!!


    • Anonyymi

      Kyllä tuo pettämistä on. Liitto on sinun ja miehesi välillä, ei kenenkään muun. Jos edes ajattelet toisia miehiä sillä lailla, oot mielessäs ja ajatuksissas jo häntä pettänyt. Ajatuksista se alkaa, joista sitten tarpeeksi niissä oltua tulee teot.

      • Anonyymi

        Sopimus oli myös minun ja mieheni välinen kun sovittiin että kaverit panee minua kimpassa.
        Ja katso minua pantiin kimpassa.
        Kaikki meni niin kuin oli suunniteltu.
        Miehet sai pillua niin paljon kuin halusivat .
        Emäntänä kysyin vielä " haluaako joku vielä lisää ennen kuin puen housut?"


      • Höpö höpö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopimus oli myös minun ja mieheni välinen kun sovittiin että kaverit panee minua kimpassa.
        Ja katso minua pantiin kimpassa.
        Kaikki meni niin kuin oli suunniteltu.
        Miehet sai pillua niin paljon kuin halusivat .
        Emäntänä kysyin vielä " haluaako joku vielä lisää ennen kuin puen housut?"

        Sopimus oli myös minun ja mieheni välinen kun sovittiin että kaverit panee minua kimpassa. ..... Näin oli sopimus meilläkin ,eka kerralla saunan jälkeen vaimoani hoiteli todella viriili mies kuitenkin aika pienikaluinen mutta todella pystyvä , Saunan jälkeen välillä nukahdettiin ehkä tunti ja taas täysi touhu päällä aamua kohti ja kl.11,00 vielä pitkät aamnunumerot. Kun vaimoni veti aamulla pikkuhousut jalkaansa,kaveri hyväili vielä takaapäin ja kysyi haluatko vielä uusinnan mutta vastauksen kuulin ,,,,,seuraavalle kerralle !!


    • Anonyymi

      Kyse ei ole siitä, mitä te keskenänne sovitte, vaan siitä, minkä kaltainen se tietty teko on ihmisten välillä huolimatta ns. 'subjektiivisesta sovinnosta'. Jos mä sovin kaverini kanssa, että vaan lainataan hedelmiä hedelmätorilta, kun md oikeasti ne otetaan, niin on se silti varkaus huolmatta meidän 'sovinnosta'

      • Tässä oli kyse kun oma mies oli luvannut ja pyytänyt miehet panemaan vaimoansa ja luvannut vaimolle pari miestä panokaveriksi.
        Tässä toimittiin miehen järjestelyn mukaisesti vaikka oma mies ei osallistunutkaan.


      • Varkaus se on koska ette ole kysyneet mitään myyjältä joka omistaa hedelmät.
        Sadun tapauksessa se ei ole pettämistä koska kaikki osapuolet on sopimuksessa mukana.


      • Anonyymi
        jormalaiset kirjoitti:

        Varkaus se on koska ette ole kysyneet mitään myyjältä joka omistaa hedelmät.
        Sadun tapauksessa se ei ole pettämistä koska kaikki osapuolet on sopimuksessa mukana.

        Vaimohan hedelmät omistaa ja hän antoi miesten vähän puraista reunasta!
        Ei ole pettämistä.
        Hhvä homma!


      • Anonyymi
        jormalaiset kirjoitti:

        Varkaus se on koska ette ole kysyneet mitään myyjältä joka omistaa hedelmät.
        Sadun tapauksessa se ei ole pettämistä koska kaikki osapuolet on sopimuksessa mukana.

        Ei omq mies ole omistaja vaan haltija.
        Omistaja antoi toisille käyttö oikeuden jota miehet hyödynsivät.


    • Anonyymi

      koita nyt oikeasti keksiä parempi satu!!! jos tuo kumminkin on olut totta, niin annoitko
      taas oisitko muuten antanut naida sitten myös b:hen? 😂🤔

      • Satu oli kahden tulen välissä.
        Alkoa käytetty ja 2 humalaista miestä joille on jo luvattu Satu pantavaksi.
        Satu teki oikein.
        Miksi kolmen ihmisen pitäisi luopua hauskanpidosta vain koska yksi sammui.
        Hyvä Satu olisin ja olen itsekkin tehnyt samoin.


      • Anonyymi
        38v.vaimo kirjoitti:

        Satu oli kahden tulen välissä.
        Alkoa käytetty ja 2 humalaista miestä joille on jo luvattu Satu pantavaksi.
        Satu teki oikein.
        Miksi kolmen ihmisen pitäisi luopua hauskanpidosta vain koska yksi sammui.
        Hyvä Satu olisin ja olen itsekkin tehnyt samoin.

        Minä nautin ja kiihoitun mielettömästi kun panemme vaimoani kimpassa.
        Onneksi vaimoni nauttii kun useampi mies on mukana panemassa.
        Vaimon suosikki nykyään on 3 miestä.
        Meillä onkin nyt kaksi vierasta miestä kun vaimoa pannaan kimpassa.


    • Anonyymi

      Jos Satu ei olisi antanut miehille hän olisi pilannut miesten ja oman. Iltansa tunnelman.
      Satu pelasti kolmen ihmisen illan..
      Kunnioitan Sadun epä itsekästä tekoa kun pelasti miesten illan.

      • Anonyymi

        On yleisempää kuin arvaattekaan olla kimpassa sängyssä ja yleisintä on olla useampi mies kuin nainen.


      • Anonyymi

        Minusta sairas on se, joka lukee ja kiihottuu muiden sekstailuista vain voidakseen ne tuomita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On yleisempää kuin arvaattekaan olla kimpassa sängyssä ja yleisintä on olla useampi mies kuin nainen.

        Meillä ollaan vaihdettu paria sillai että. Ollaan pantu kimpassa illalla ja yöksi ja seuraavaksi päiväksi vaimot vaihtoon ja kotiin panemaan toista naista kun omaa vaimoa toinen panee kotonaan.
        Naiset ja miehet ovat kiimaisempia kun ollaan eri asunnoissa silloin ollaan täysin ilman estoja ja halutaan kokeilla kaikkea mitä ei olla kokeiltu oman parin kanssa.


      • Anonyymi
        AviopariN38M40 kirjoitti:

        Meillä ollaan vaihdettu paria sillai että. Ollaan pantu kimpassa illalla ja yöksi ja seuraavaksi päiväksi vaimot vaihtoon ja kotiin panemaan toista naista kun omaa vaimoa toinen panee kotonaan.
        Naiset ja miehet ovat kiimaisempia kun ollaan eri asunnoissa silloin ollaan täysin ilman estoja ja halutaan kokeilla kaikkea mitä ei olla kokeiltu oman parin kanssa.

        Meillä toisen parin kanssa nussitaan samassa sängyssä ja toisen parin kanssa eri huoneissa.


    • Anonyymi

      KAIKISTA YLEISINTÄ ON ANAALIYHDYNTÄ.

    • Anonyymi

      Moi, EI TODELLAKAAN ole pettämistä, kivaa se on

    • Anonyymi

      Minulla on lupa panna vieraiden kanssa.
      Monesti kun ollaan panemassa oma mies tulee kotiin niin vieras on kauhuissaan pompannut pois pillun päältä kanki pystyssä asennossa kun mies kurkkaa makuuhuoneeseen.
      Yleensä oma mies pahoittelee häiriötä ja kehoittaa jatkamaan.
      Kestää yllättävän kauan ennen kuin vieras toipuu panemaan.

      • Anonyymi

        Kerran krilli juhlissa mieheni otti vähän liikaa onneksi naapurini auttoi minua mieheni tuomisessa kotiin.
        Tarjosin lasillisen kiitokseksi avusta.
        Aloimme suutelemaan ja se johti seksiin tulin pannuksi keittiön pöytää vasten. Tulin pannuksi pystyyn kirjaimellisesti.
        Kun olen iltavuorossa ja mieheni lähtee töihin on naapurini tullut meille ja ollaan pantu joka toinen viikko aamuisin 8 kuukauden ajan.
        Olen myös käynyt välillä naapurissa silloin kun mieheni on ollut kotona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran krilli juhlissa mieheni otti vähän liikaa onneksi naapurini auttoi minua mieheni tuomisessa kotiin.
        Tarjosin lasillisen kiitokseksi avusta.
        Aloimme suutelemaan ja se johti seksiin tulin pannuksi keittiön pöytää vasten. Tulin pannuksi pystyyn kirjaimellisesti.
        Kun olen iltavuorossa ja mieheni lähtee töihin on naapurini tullut meille ja ollaan pantu joka toinen viikko aamuisin 8 kuukauden ajan.
        Olen myös käynyt välillä naapurissa silloin kun mieheni on ollut kotona.

        Varatut naisen kanssa seksistä nauttii tosi himoittavaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varatut naisen kanssa seksistä nauttii tosi himoittavaa

        Mikä varatusta naisestatekee niin haluttavaź?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä varatusta naisestatekee niin haluttavaź?

        Aina on kielletty hedelmä ollut paras.
        Eli toisen omaa pääsee panemaan niin se kiihoittaa kummasti.
        Huomasin miten kiimaiseksi teki minun kaverin kun sai nuolla vaimoni pillun ja sitten panna häntä.
        Oli ylpeä saavutuksestaan.


      • Anonyymi

        Kyllä taitaa vituttaa todella pahasti kun et ole ikinä saanut seksiä.Meillä kaikilla on puolisot sulla ei.Onhan upeeta käydä maistaa ja kokeileen onko ruoho vihreämpää aidan toisellapuolella.Mut sulta ressukalta se ei onnistu.


      • Anonyymi

        Sinä kun et pysty kuin kommentoimaan.Et saa kotona etkä vierasta.Samaa typerää tekstiä kyllä tulee,kun muuhun et pysty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina on kielletty hedelmä ollut paras.
        Eli toisen omaa pääsee panemaan niin se kiihoittaa kummasti.
        Huomasin miten kiimaiseksi teki minun kaverin kun sai nuolla vaimoni pillun ja sitten panna häntä.
        Oli ylpeä saavutuksestaan.

        Vieras pani minunkin vaimoni pillun, yhtyi vaimooni ja ruiskutti spermansa sisään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieras pani minunkin vaimoni pillun, yhtyi vaimooni ja ruiskutti spermansa sisään.

        Aviomiehen fantasia tai sitten painajainen, ottakaa kantaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina on kielletty hedelmä ollut paras.
        Eli toisen omaa pääsee panemaan niin se kiihoittaa kummasti.
        Huomasin miten kiimaiseksi teki minun kaverin kun sai nuolla vaimoni pillun ja sitten panna häntä.
        Oli ylpeä saavutuksestaan.

        Se paljaalla pano ja rouvan mahdollinen raskaaksi tulo.


      • Anonyymi

        Aviomiestä kiihoittaa tuo vieraan "kanki"ja aviomiestä todella kiihoittaa kun annat vieraan panna loppuun asti ja saat vieraan siemenet sisällesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran krilli juhlissa mieheni otti vähän liikaa onneksi naapurini auttoi minua mieheni tuomisessa kotiin.
        Tarjosin lasillisen kiitokseksi avusta.
        Aloimme suutelemaan ja se johti seksiin tulin pannuksi keittiön pöytää vasten. Tulin pannuksi pystyyn kirjaimellisesti.
        Kun olen iltavuorossa ja mieheni lähtee töihin on naapurini tullut meille ja ollaan pantu joka toinen viikko aamuisin 8 kuukauden ajan.
        Olen myös käynyt välillä naapurissa silloin kun mieheni on ollut kotona.

        Kiellettyä hedelmää🙂. Haluisitko laajentaa kokemuksiasi. Missä päin. Pks?


      • Anonyymi

        Voi kuvitella. Pitää varottaa etukäteen. Miten on, jos koitettas jotain yhdessä. Pks?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieras pani minunkin vaimoni pillun, yhtyi vaimooni ja ruiskutti spermansa sisään.

        Ihanaa 👍👍👍👍


    • Anonyymi

      Onko pettämistä jos panee miehen veljen kanssa omalta mieheltä saanut luvan.

      • Anonyymi

        Mieheni veli käy luonani useasti viikossa ja panemassa .
        Mieheni on antanut luvan panna minua.


      • Anonyymi

        Se on oikein ei se soutamalla kulu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on oikein ei se soutamalla kulu.

        On kiva kun on useita soutajia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on oikein ei se soutamalla kulu.

        Ollaan kaverieni kanssa pantu vaimoani kimpassa kohta 20-vuotta.
        Useimmiten ollaan pantu kimpassa 1-2-vierasta miestä (kaveria).
        Viime kesänä olimme mökillä viikon talkoolla kunnostus hommissa 4 kaveriani ja minä vaimoni kanssa.
        Päivät tehtiin hommia ja joku kävi välillä pika panolla vaimoni luona ja illalla A saunaan kaikki ja kimppaseksiä tai vuorotellen vaimon kanssa seksiä.
        Ollaan hyviä kavereita ja tuntuu kiihottavalta jakaa kauniin kiimaisen vaimoni rakastelu kaverien kanssa kun vaimonikin on 100% mukana asiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan kaverieni kanssa pantu vaimoani kimpassa kohta 20-vuotta.
        Useimmiten ollaan pantu kimpassa 1-2-vierasta miestä (kaveria).
        Viime kesänä olimme mökillä viikon talkoolla kunnostus hommissa 4 kaveriani ja minä vaimoni kanssa.
        Päivät tehtiin hommia ja joku kävi välillä pika panolla vaimoni luona ja illalla A saunaan kaikki ja kimppaseksiä tai vuorotellen vaimon kanssa seksiä.
        Ollaan hyviä kavereita ja tuntuu kiihottavalta jakaa kauniin kiimaisen vaimoni rakastelu kaverien kanssa kun vaimonikin on 100% mukana asiassa.

        Ottiko nainen kaksi miestä vai jakoivatko miehet naisen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieheni veli käy luonani useasti viikossa ja panemassa .
        Mieheni on antanut luvan panna minua.

        meillä käy vaimon veli panemassa mun peppua vaimo tietää ja katselee


    • Anonyymi

      Ei ole pettämistä jos sovittua hommaa suoritetaan vajaallakin miehistöllä jos joku ei pysty osallistumaan.
      Itse olen vienyt kimpat loppuun miesten kanssa jos nimenomaan ollaan kutsuttu panemaan kanssani niis silloin pannaan.

      • Anonyymi

        Olen itsekkin ollut miesten kanssa jos ollaan sovittu kimpasta.
        Olen myös antanut kimppamiehillemme jatkossa kaksistaankin kun olltaan jo kerran pantu niin saa panna vapaasti.
        Mieheni kaverit käy meillä vaikka mies ei ole kotona ja haluavat saada pillua.
        Olen antanut kun oma mies on alunperin tuonut heidät panemaan minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen itsekkin ollut miesten kanssa jos ollaan sovittu kimpasta.
        Olen myös antanut kimppamiehillemme jatkossa kaksistaankin kun olltaan jo kerran pantu niin saa panna vapaasti.
        Mieheni kaverit käy meillä vaikka mies ei ole kotona ja haluavat saada pillua.
        Olen antanut kun oma mies on alunperin tuonut heidät panemaan minua.

        Onko pettämistä jos mieheni järjestämät kimppa miehet halusivat seuraavana päivänä panna uudelleen mieheni ollessa töissä?
        Panivat useita kertoja vuorotellen samassa sängyssä kuin edellisenä iltana mieheni ollessa mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko pettämistä jos mieheni järjestämät kimppa miehet halusivat seuraavana päivänä panna uudelleen mieheni ollessa töissä?
        Panivat useita kertoja vuorotellen samassa sängyssä kuin edellisenä iltana mieheni ollessa mukana.

        On oikein antaa miesten panna jatkossakin kun on jo korkattu.
        Haarat auki ja munaa pìlluun.


      • Anonyymi

        Sitä jäisi liian monta kiimaista urosta jos itseni pitäisi lopettaa.
        Tykkään myös antaa miehelleni ja hänen kavereille pillua kun kerran haluavat panna kanssani.


    • Anonyymi

      Itsekin olen saanut mieheltäni luvat naida hänen kaverinsa kanssa, joko niin että mieheni on mukana, tai hänen kaverinsa kanssa kahdestaan. Muuta sääntöä ei ole, kuin että paljaalla ei saa pilluun naida muut kuin oma mies. Kunnioitan hänen sääntöään. Anaali on vapaata aluetta.
      Toisen miehen mukaan ottamiseen johti juurikin minun haluni saada munaa peppuun. Mieheni ei halua panna minua peppuun, enkä halua painostaa häntä siihen.
      Tapaamme tämän kaverin kanssa pari-kolme kertaa viikossa, ehti mieheni mukaan tai ei.
      Muutaman kerran on käynyt niin, että kun mieheni on tullut kotiin, olemme olleet panemassa tämän kaverin kanssa. Alkuun hieman vaivaannutti mutta ei enää. Tämä järjestely on siis jatkunut jo kohta kaksi vuotta ja mitään erimielisyyksiä ei ole tullut. Suosittelen muillekin.

      • Anonyymi

        VAU! Mistä mä löydän tollaisen anaaliseksiä rakastavan naisen vakkariksi. Ihan uskomaton kuvio teillä...


      • Anonyymi

        Meidän ystävistä 3 miestä on saanut lùvan panna vapaasti kanssani vaikka oma mies ei olisikaan paikalla.
        On käynyt monesti että oma mies on löytänyt minut sängystä näiden miesten kanssa tullessaan kotiin ja tullut mukaan.
        Yksi miehistä asuu noin 5min kävelýmatkan päässä meiltä ja hän luonnollisesti panee minua vieraista eniten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän ystävistä 3 miestä on saanut lùvan panna vapaasti kanssani vaikka oma mies ei olisikaan paikalla.
        On käynyt monesti että oma mies on löytänyt minut sängystä näiden miesten kanssa tullessaan kotiin ja tullut mukaan.
        Yksi miehistä asuu noin 5min kävelýmatkan päässä meiltä ja hän luonnollisesti panee minua vieraista eniten.

        Haluutko laajentaa porukkaasi. Tulisin mielellään panemaan sua. Pks?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluutko laajentaa porukkaasi. Tulisin mielellään panemaan sua. Pks?

        Minkälainen mies sieltä olisi tulossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälainen mies sieltä olisi tulossa?

        Perusukko, 53, mutta hyvässä kunnossa kaikin puolin. Varattu. Mutta kiinnostunut susta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perusukko, 53, mutta hyvässä kunnossa kaikin puolin. Varattu. Mutta kiinnostunut susta.

        Anna s-posti osoite niin jutellaan vähän yksityisemmin asiasta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna s-posti osoite niin jutellaan vähän yksityisemmin asiasta!

        Kik Jaakko 630


    • Anonyymi

      Minun mies halusi panna kimpassa kaverinsa kanssa minua.
      Suostuin sillä ehdolla että jos kerran pannaan kimpassa niin jatkossa saan panna vapaasti hänen kanssaan myös kaksistaan milloin vaan haluttaa, mieheni suostui tähän..
      Nyt mies käy panemassa kanssani myös mieheni ollessa töissä.
      Onko pettämistä kun panemme vaikka oma mies ei ole paikalla?

      • Anonyymi

        Pääsin töistä puolilta päivin.
        Kun tulin kotiin löysin vaimoni makuuhuoneesta naapurin isännän kyrpä jyysti vaimoni vitussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsin töistä puolilta päivin.
        Kun tulin kotiin löysin vaimoni makuuhuoneesta naapurin isännän kyrpä jyysti vaimoni vitussa.

        Tuohan on monen miehen mielestä unelma tilanne kun vielä pääsee itse mukaan kimppaan.


      • Anonyymi

        Njet ❣️


    • Anonyymi

      Olimme olleet paikallisessa vähän juhlimassa.
      Ilan päätteeksi yksi puolituttu naimisissa oleva mies lähti meille jatkoille juotiin laulettiin ja saunottiin.
      Lopulta tehtiin vieraalle vierashuoneeseen peti ja me mentiin omaan sänkyyn ja panemaan.
      Vaimo sanoi haluavansa vieraamme mukaan panemaan.
      Kävin sanomassa miehelle että saa tulla mukaamme sänkyyn jos kiinnostaa.
      Kun tulimme makuuhuoneeseen oli vaimo valmiina alasti ja kaveri riisui itsensä ja vaimo auttoi seisokin saamisessa ja kaveri tuuppasi kullinsa vaimoni pilluun..
      Oliko syy läsnäoloni vai kaverin liika humala niin panemisesta ei tullut mitään.
      Kaveri pahoitteli ja syytti humalaa, kertoi kuitenkin krapulassa seisokin olevan kova jos hän saisi silloin panna vaimoani.
      Itselläni oli työpäivä vaikka oli lauantai.
      Aamulla keitin kahvit ja tein aamupalaa sekä herätin vieraamme aamukahville.
      Kahvin jälkeen kehotin häntä menemään panemaan vaimoani ja itse lähdin töihin
      Ja kaveri heitti kalsarit pois ja lähti vaimoani panemaan aisa pystyssä, tiesin vaimoni saavan munaa pilluun..
      Minulla oli pitkä päivä töissä kun seisokki vaivasi koko päivän.
      Kotona vieraamme oli panemassa vaimoani ja kun hän laski spermansa vaimooni pääsin itse purkamaan päivän paineet samaan osoitteeseen.
      Kaveri oli meillä koko viikonlopun ja vaimoa pantiin kimpassa aina kun teki vähänkin mieli.

      • Anonyymi

        Ollaan luvattu kolmelle miehelle että saavat panna vaimoani vaikka en olisi kotona.
        Tämä on otettu vakikäyttöön ja olen löytänyt vaimoni muutamia kertoja panemassa näiden miesten kanssa.
        Ei ole vielä ollut kimppaa muuten kuin minun läsnä ollessani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan luvattu kolmelle miehelle että saavat panna vaimoani vaikka en olisi kotona.
        Tämä on otettu vakikäyttöön ja olen löytänyt vaimoni muutamia kertoja panemassa näiden miesten kanssa.
        Ei ole vielä ollut kimppaa muuten kuin minun läsnä ollessani.

        Moi. Mistäpäin ootte? Kiinnostaisi tavata vaimosi? Pks?


    • Anonyymi

      Ei ole millään mittarilla pettämistä jos toteutetaan avio/avo parin yhteinen suunnitelma.

    • Anonyymi

      Olemme vaimoni kanssa ottaneet 3 mies kaveria mukaamme kimpassa panemaan vaimoani.
      Useimmiten 1 tai 2 vierasta kerrallaan.
      Ollaan toki joskus oltu kaikki yhtäaikaa vaimoa tyydyttämässä.
      Tykkääkö naiset kimppapanossa että olisi joku mies joka nuolisi välillä pillun puhtaaksi spermasta ja vähän kuin antaisi hellää hoivaa kiimaisten miesten panemaan pilluun?
      Yksi tuttu mies tykkää nuolla vaimoni pillun puhtaaksi spermasta kunhan saa katsoa kun vaimoani pannaan.
      Useimmiten olemme 1N ja 2M ja tämä yksi joka tykkää nuolla vaimoni pillun puhtaaksi useita kertoja illan aikaan.
      Olemme luvanneet hänelle myös luvan panna vaimoani mutta raja menee että vain nuolee spermat pillusta.
      Seisokissa ei ole syy katsoessaan vaimoni panoa hän on alasti ja on seisokki päällä samoin nuollessaan spermoja vaimoni pillusta.
      Hän saunoo meidän kaikkien kanssa mutta hän ei pane vaimoani.
      Kertoo syyksi että heillä menee niin hyvin vaimonsa kanssa eikä halua pettää häntä sen takia ei halua panna vaimoani ja vaimoni pillun siivoaminen nuolemalla ei ole pettämistä.
      Mitä mieltä arvon naiset ovat tällaisestä hommasta?
      Mies joka nuolemalla putsaa vaimoni pillun kimppapanon jälkeen.
      Pettääkö hän vaimoaan vaikka hän ei panekkaan vaimoani hän vain nuolee spermat pillusta?

    • Anonyymi

      On hyvä jakaa oma vaimo sovussa muidenkin kanssa.
      Saa vaimo nauttia seksistä monin verroin.

    • Anonyymi

      Ei ole❣️

    • Anonyymi

      Jos oma mies kerran haluaa vaimoansa panemaan muita miehiä.
      Niin ei vaimollakaan ole velvollisuus pillua säästellä vaan voi antaa miehille helpotusta.

    • Anonyymi

      miehes vaan kateelinen kun ei itte saanut peppuunsa mitään

    • Anonyymi

      Uudenvuoden juhlissa 2020 mieheni sammui ja naapurin rouva lähti lasten kanssa kotiinsa jäin kolmen miehen kanssa juhlimaan uuttavuotta.
      Miehistä yksi oli kotiinsa lähteneen rouvan mies yksi oli avoliitossa ja yksi oli sinkku minä olen avioliitossa.
      Saunottiin miesten kanssa ja jo lauteilla molemmat rintani oli miesten suussa ja yksi nuoli pilluani.
      Saunominen jäi kesken ja mentiin isännän sänkyyn ja miehet pani parastaan.
      Olin tosi paljon pantu sinä yönä.
      Huomasin vessassa käydessäni että molemmat rintani oli imetty aivan täyteen fritsuja samoin possliiniksi ajeltu häpykumpuni.
      Minun oli pakko paljastaa miehelleni että minua oli pantu ja näytin fritsut.
      Mieheni kysyi kuka heistä oli pannut minua niin kerroin että kaikki kolme.
      Oltiin kolmisen viikkoa mykkäkoulua jonka jälkeen sovittiin.
      Viikon päästä tämä aviossa oleva mies tuli mieheni pyynnöstä meille kun mieheni halusi panna minua kimpassa ja mies oli jo pannut kanssani aiemmin.
      Ei minulla ollut syytä kieltäytyä kun olin kerran yön jo ollut tämän miehen pantavana.
      Ollaan jatkettu kimppa seksiä ja parinvaihtoa melko usein tämän alun jälkeen.
      Kaikkea sitä tulee mieleen kun kimppamies juuri lähti kotiin pantuaan ensin ja pestyään munansa ettei pillu haise vaimon nokkaan. (Kävi koko suihkussa) varmuuden vuoksi.

    • Anonyymi

      Jos on sovittu yhdessä silloinhan asia on ok.
      Pillun nuolemisesta vieraan jäljiltä,,itse jouduin tilanteeseen kun vaimo sai ekan vieraan kokemuksen. Kimppa tilanne ,kaksi nuorta miestä tyydytti itsensä vaimoon. Olin luvannut nuolla vaimolle pillun jos antaa vieraan naida pilluun ilman kumia.
      Se oli sähköinen tilanne kun vaimo käski minut vuoteelle selälleen ja tuli päälleni levittäen jalat.
      Oli vaikeutta nuolla kun spermaa tuli pillusta runsaasti. Eikä vaimo antanut armoa.
      Samalla sain nähdä läheltä kuinka vieras siitin uppoaa vaimoon.
      Hävetti kun nuoret miehet käskivät nuolemaan vaimon pillun puhtaaksi että pääsevät jatkamaan.

    Ketjusta on poistettu 91 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1478
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe