Onko pettämistä?

Olimme mieheni kanssa sopineet hänen parin kaverinsa kanssa kimppaseksin parissa tapaamisesta.
Tämä ei ollut ensimmäinen kerta kun miehet painivat minua.
Tällä kertaa mieheni otti liikaa ja sammui kesken iltaa.
Saunoin miesten kanssa ja molemmat miehet halusi minua eikä minulla ollut mitään sitä vastaan.
Toinen imi rintojani ja toinen nuoli pillua. Lupasin tehdä fritsuja tisseihin ja pillun ympärille miehelleni muistoksi.
Miestä kiukutti kun annoin miesten panna hänen nukkuessa vaikka hän oli itse kutsunut miehet panemaan kanssani.
Leppyi kuitenkin lopulta ja sitten oli aika heittää vaatteet nurkkaan ja nauttia kolmesta miehestä kerrallaan.

7

1270

3Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole pettämistä jos on sovittu pano ja järjestäjä on estynyt osallistumasta niin toiset voivat suorittaa kokouksen.
      Jos ollaan miehen kanssa sovittu kimppa seksi ja porukka :on kasalla ja mies on estynyt niin olen pannut hereillä olevien kanssa oma mies tullut mukaan herättyään tai tultuaan kotiin.

• Anonyymi

Ei ole pettämistä jos on sovittu kimppa niin voi alkaa vieraan kanssa jos oma mies on estynyt.
      Meillä mies,tulee yleensä myöhemmin että vieras on saanut tutustua tarjotaan rauhassa ennen miehen osallistumista.
      Näin ainakin ekoilla kerroilla.

• Anonyymi

Tietysti olethan päästäsi vialla oleva jakorasia huora

• Anonyymi

Tuossa tilanteessa voi vapaasti panna eikä ole edes pettämistä. Anna mennä tämmöisessä tilanteessa.

• Anonyymi

No, vähäkö ukollasi oli paineita, kun sammuksiin itsensä joi. Onko sillä joku ongelma asian sunteen vai maistuuko vaan häppä.
      Itse nauttisin tilanteesta täysillä.
      T: Jaakko

• Anonyymi

Varmasti jännitys ja odotus aiiheutti sekä työpäivän jälkeinen abankohta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmasti jännitys ja odotus aiiheutti sekä työpäivän jälkeinen abankohta.

Ehkä teidän pitää sopia pelisäännöt uusiksi.
        Varsinkaan, jos ei ollut eka kerta, että ukot panee sua. Sinulle tämä oli kai ok. Nauti niin kauan, kunnes teillä on uusi sopimus aiheesta. Onko miehelläsi joku rajote, että ei tyydytä sua, vai oletko sinä vain niin nälkäinen tämän suhteen?
        T:Jaakko

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      238
      4719
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      80
      2265
    3. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      113
      1424
    4. Mahtavaa, Trump pelasti lentäjän, Irania nöyryytettiin

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011917601.html Taas osoitus kuinka ylivertainen maa USA on Trumpin johdolla.
      Maailman menoa
      316
      897
    5. Keskiviikkona 8.4.2026 se tapahtuu

Nimittäin tulevana keskiviikkona 8.4.2026 Donald Trump ilmoittaa Naton pääsihteerille että Yhdysvallat eroaa Natosta. N
      NATO
      270
      809
    6. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      69
      771
    7. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      112
      726
    8. Hitto mulla

On sinua ikävä ihana.
      Ikävä
      38
      686
    9. Rakastin sua niin paljon ettei löydy sanoja sille tunteenpalolle mitä silloin koin

Sellaista tunnetta ei koe kuin ehkä kerran elämässä. Tuntui, että sekoaa, että menee järjiltään. Tuntui että räjähtää si
      Ikävä
      31
      670
    10. Halvoissa autoissa jakopäänhihna

Laatuautoissa käytetään ikuista ketjua.
      Maailman menoa
      153
      647
    Aihe