Onko pettämistä?

Olimme mieheni kanssa sopineet hänen parin kaverinsa kanssa kimppaseksin parissa tapaamisesta.
Tämä ei ollut ensimmäinen kerta kun miehet painivat minua.
Tällä kertaa mieheni otti liikaa ja sammui kesken iltaa.
Saunoin miesten kanssa ja molemmat miehet halusi minua eikä minulla ollut mitään sitä vastaan.
Toinen imi rintojani ja toinen nuoli pillua. Lupasin tehdä fritsuja tisseihin ja pillun ympärille miehelleni muistoksi.
Miestä kiukutti kun annoin miesten panna hänen nukkuessa vaikka hän oli itse kutsunut miehet panemaan kanssani.
Leppyi kuitenkin lopulta ja sitten oli aika heittää vaatteet nurkkaan ja nauttia kolmesta miehestä kerrallaan.

7

1185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole pettämistä jos on sovittu pano ja järjestäjä on estynyt osallistumasta niin toiset voivat suorittaa kokouksen.
      Jos ollaan miehen kanssa sovittu kimppa seksi ja porukka :on kasalla ja mies on estynyt niin olen pannut hereillä olevien kanssa oma mies tullut mukaan herättyään tai tultuaan kotiin.

    • Anonyymi

      Ei ole pettämistä jos on sovittu kimppa niin voi alkaa vieraan kanssa jos oma mies on estynyt.
      Meillä mies,tulee yleensä myöhemmin että vieras on saanut tutustua tarjotaan rauhassa ennen miehen osallistumista.
      Näin ainakin ekoilla kerroilla.

      • Anonyymi

        Tietysti olethan päästäsi vialla oleva jakorasia huora


    • Anonyymi

      Tuossa tilanteessa voi vapaasti panna eikä ole edes pettämistä. Anna mennä tämmöisessä tilanteessa.

    • Anonyymi

      No, vähäkö ukollasi oli paineita, kun sammuksiin itsensä joi. Onko sillä joku ongelma asian sunteen vai maistuuko vaan häppä.
      Itse nauttisin tilanteesta täysillä.
      T: Jaakko

      • Anonyymi

        Varmasti jännitys ja odotus aiiheutti sekä työpäivän jälkeinen abankohta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti jännitys ja odotus aiiheutti sekä työpäivän jälkeinen abankohta.

        Ehkä teidän pitää sopia pelisäännöt uusiksi.
        Varsinkaan, jos ei ollut eka kerta, että ukot panee sua. Sinulle tämä oli kai ok. Nauti niin kauan, kunnes teillä on uusi sopimus aiheesta. Onko miehelläsi joku rajote, että ei tyydytä sua, vai oletko sinä vain niin nälkäinen tämän suhteen?
        T:Jaakko


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1843
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1406
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1307
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe