Meni näkö kahdeksi tunniksi, siltikin vielä jäi posttraumaattinen olotila ja ihmeelliset nykimiskohtaukset...
Näin Kontulan alastonkuvan...
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi meillä on lähes toimivat terveyspalvelut. Joten aamulla luuri käteen ja soittelemaan. Tosin jos näkö on mennyt, painele näppituntumalla yksiyksikaksi ja pyydä heitä yhdistämään lähinpään terveyspalveluun.
Toisaalta kun kerrot näkösi menetyksestä, saattavat tulla noutamaan tsirralla piipaa pii paa. - Anonyymi
missä? tais olla aika kuuma kissa.
- Anonyymi
Kaikkea muuta. Ylipainoinen ämmä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkea muuta. Ylipainoinen ämmä.
Tyypillinen Suomalainen muija jolla ylipainoa saatanasti.
- Anonyymi
..samassa jutussa ilmoitti olevansa kommunisti. Mitä jos joku ns.oikeistolainen parlamentin jäsen kuvattaa itsensä alastomana ja julistaa olevansa oikeesti kansallissosialisti? Onko Kontula häiriintynyt jotenkin? Nyt hän on Israelin rajalla tekemässä provokaatiota Israelin valtion suuntaan. Kontula pitäisi erottaa eduskunnasta ja laittaa pakkohoitoon mielisairaalaan....
- Anonyymi
Nykyinen pläähministeri Sanna Maduro lehtihaastattelussa korosti olevansa Kommunisti isolla K-kirjaimella
- Anonyymi
Vaihda kättä välillä, ettei tule tenniskyynärpäätä.
- Anonyymi
Olin arhiksen kuva? Niilon yhtä isot daisat.
- Anonyymi
Minäkin olen nähnyt nakukuvan hänestä. Seksikäs nainen. Persut ovat homoja eivätkä tiedä mitä heteromiehet näkevät naisissa.
- Anonyymi
Montakohan ämpärillistä aloittaja oksensi vai ehtikö vessanpytylle?
Oliko kunnon pajahanskat?
- Anonyymi
Näin hirvittävän painajaisen viime yönä. Minut oli tuotu kummalliseen huoneeseen ja sidottu laveriin kiinni kasvot ylöspäin. Huoneen perältä aukesi ovi ja Anna Kontula astui sisään ilman rihman kiertämää. Hän lähestyi minua ja alkoi istumaan paljaalla perseellään naamani päälle. Tunsin kuinka perskarvojen varassa roikkuvat rekkamiehenpastillit lähestyivät kasvojani. Huusin ja tempoilin minkä kerkesin. Heräsin siihen kun vaimo huusi nimeäni tyynnytteli minua ja kyseli, että näinkö jotain kauhu-unta? Olin hiestä aivan märkä ja pulssi varmaan lähellä 200. En voi syyttää muita kuin itseäni sillä olin edellisenä iltana lukenut vasemmiston puolueohjelmaa.
- Anonyymi
On se kuuma. Valot voi tavattaessa sammuttaa, niin ei haittaa niin paljoa.
- Anonyymi
Et oo tainnu ennen nähä alastonta naista.
- Anonyymi
Yhtään Kontulasta ei ole nähty. Eikä Länsmäestä, mutta keskustassa vilkkuu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262686Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee242042Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1111548- 761309
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71208Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381166- 641016
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10944Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70891- 102877