Miksi jotkut eivät kestä asiallista kritiikkiä itsestään

Anonyymi

mutta poistattaa kaikki itselleen tulevat epämieluisat kommentit ja kysymykset?

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      RR vaikenee.......

      • Anonyymi

        Ei edes röhkäise.


    • Anonyymi

      Vedä jatkuvalla syötöllä 24/7 kyllä jotkut läpi menee.

    • Anonyymi

      Jussi Halla-Ahon mielestä Jeesus on menninkäinen.

      • Anonyymi

        Älä nyt Paatero 😚


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt Paatero 😚

        Vai onko se Tuppurainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai onko se Tuppurainen?

        Vai Möttönen?


    • Anonyymi

      Kestätkö sinä asiallista kritiikkiä itsestäsi?

      Tuosta varsinaisesta aloitustekstistä puuttuu jotain alusta. Mistä siis tarkemmin ottaen haluat keskustella?

    • Antaisitko esimerkkejä siitä asiallisesta kritiikistä? Keihin sitä haluaisit kohdistaa? Jos se on asiallista, miksi se poistuu? Osaatko arvioida?

      Entä onko oma toimintasi aina asiallista? Antaisitko esimerkkejä omista teksteistäsi täällä?

      • Onko tuo esimerkki siitä asiallisesta kritiikistä? Ymmärrän.


      • En viitsi poistattaa tekstejäsi. Miksi niin tekisin - varsinkaan tällaisessa ketjussa? Jokainen herjasi osoittaa asioita Sinusta itsestäsi. Kiitos siis yhteistyöstä.


      • Anonyymi

        Valeope se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valeope se on.

        Joo, ja pahasti vinksahtanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ja pahasti vinksahtanut.

        Sitä sanoi joku mopomaikaksi.


    • Anonyymi

      Fundikset ovat juuri sellaisia, ne eivät kestä minkäänlaista kritiikkiä. Kaikki nähdään vainoamisena.

      • Anonyymi

        Laita joku esimerkki.


      • Anonyymi

        Esim. Pe.ku. Ei edes vadtaa kun jää valehtelusta kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esim. Pe.ku. Ei edes vadtaa kun jää valehtelusta kiinni.

        Vadtaa on ilmeisesti vastaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esim. Pe.ku. Ei edes vadtaa kun jää valehtelusta kiinni.

        Vadtaa on ilmeisesti vastaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vadtaa on ilmeisesti vastaa?

        Kyllä on.


    • Anonyymi

      Mainitsenpa taas etm:n ja huomaatte, että koko ketju poistuu kohta.

      • Anonyymi

        Ei poistu.


      • Anonyymi

        Ei enää.


    • Anonyymi

      Poistattaminen on saavuttanut aikamoiset mittasuhteet viime aikoina. Systemaattisesti poistetaan kristinuskolle myönteiset kommentit ja suositaan liberaalien ja vasemmiston vihaviestintää uskovia kohtaan, mikä nykyään ilmenee taitavana disinfona kun uskovien kontolle ovelasti ujutetaan vieraita ajatuksia ja sanomisia. USA:ssa kehitettyä someviestintä mallia nyt testataan siis tällä foorumilla.

    • Anonyymi

      On heikkoutta ja henkistä typeryyttä olla kestämättä ja sietämättä asioita, joita ei itse ymmärrä, eli itseensä nähden toisinajattelua.

      Todellinen, laaja-alainen elämän ymmärtäminen on myös erilaisuuden sietämistä, tiettyyn rajaan asti, vaikkei olisikaan asioista samaa mieltä.

      Ja tässä kohdin sanon, että tämä silloin "suvaitsevaisuus" / "ymmärtäväisyys" menee liian pitkälle ja on jälleen typeryyttä, jos se ulottuu esim. oman isänmaan miehitykseen, meitä suvaitsemattomien ja meitä pelkästään rikollisesti hyväksikäyttävien vieraskansojen taholta, joiden ainoa ansio useimmiten on joidenkin naikkosten silmissä iso muna ja raju rakastelu. Tästä he ovat myyneet oman isänmaansa, kansansa etnisen kulttuurin suojelun.

      Poistoista on vastuussa yksin se moderaattori, joka viestit kulloinkin poistaa. Se, että joku valittaa jostakin viestistä, ei tarkoita, että moderaattori saisi itse olla niin heikko, että väärinkäyttää hänelle annettua luottamustehtävää, "tottelemalla" jokaista henkisesti jälkeenjäänyttä valittajaa.

      • Anonyymi

        Onko Päivi Räsänen -ketju taas kerran tempaistu Bittien Taivaaseen?

        Tietää kuka "mode" on tänään "töissä" :D


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe