Mistä Tre baarista saa seksiä, naisihminen olen 32 v, ja nyt eron jälkeen olen pihalla kuvioista että mistä löytäisin mukavan kohteliaan miehen seksin merkeissä silloin tällöin tapaamiseen. En ole baareissa käynyt paljoa niin en tiedä. Harrastan mm. salilla käyntiä, siellä on hyvännäköisiä miehiä mutta en uskalla keneltäkään sieltäkään kysyä oisko joku sinkkuna.
Mistä seksiä Tre baarit
17
1188
Vastaukset
- Anonyymi
Ville on hyvä paikka😂
- Anonyymi
Mikä Ville? Ville ja Vilja vai, sehän on lähiöbaari jossa ei mitään säpinää.
- Anonyymi
Voin mä tulla sua panemaan.
- Anonyymi
Nekalan Katiska.
- Anonyymi
Mixei ja pitkä-seppä
- Anonyymi
Heikosti menee jos 32-vuotias nainen etsii miesseuraa baareista.
- Anonyymi
Mistä sitten pitäis etsiä, Tinderistäkö?
No tos lähellä Ikaalisten Kompissa on liiketila, pääsee alkuun
- Anonyymi
Kirjoitin eilen, että on ikävää kun Oskarinhovia ei enää ole. Miksiköhän viestini poistettiin? Mitä sääntöjen vastaista siinä oli?
- Anonyymi
Ilveksestä yökerhosta saa miestä ja naista ja pääsee mukavaan huoneeseen yöksi. Aina saanut ja aamupala päälle.
- Anonyymi
Härmälän Jousi on kova paikka mutta naiset turvonneita ja älä koske yh-naisiin ei hyvää seuraa jatkoa ajatellen.
- Anonyymi
Eihän ap ole lesbo.
- Anonyymi
Seksi on vanha juttu. Sitä on saatu ennen kuin baareja olikaan
- Anonyymi
Joko kaikki mahdolliset taudit haalittu?
- Anonyymi
Naamasta näkyy
- Anonyymi
Nainen saa vaikka menisi kirjastoon. Eri asia on miehillä.
- Anonyymi
Hmmm, epäilyttävän tasa-arvoista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3133681Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322038Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.451664- 911565
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1001331- 1451205
- 811084
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1001080Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61787Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja76757