Mistä Tre baarista saa seksiä, naisihminen olen 32 v, ja nyt eron jälkeen olen pihalla kuvioista että mistä löytäisin mukavan kohteliaan miehen seksin merkeissä silloin tällöin tapaamiseen. En ole baareissa käynyt paljoa niin en tiedä. Harrastan mm. salilla käyntiä, siellä on hyvännäköisiä miehiä mutta en uskalla keneltäkään sieltäkään kysyä oisko joku sinkkuna.
Mistä seksiä Tre baarit
17
730
Vastaukset
- Anonyymi
Ville on hyvä paikka😂
- Anonyymi
Mikä Ville? Ville ja Vilja vai, sehän on lähiöbaari jossa ei mitään säpinää.
- Anonyymi
Voin mä tulla sua panemaan.
- Anonyymi
Nekalan Katiska.
- Anonyymi
Mixei ja pitkä-seppä
- Anonyymi
Heikosti menee jos 32-vuotias nainen etsii miesseuraa baareista.
- Anonyymi
Mistä sitten pitäis etsiä, Tinderistäkö?
No tos lähellä Ikaalisten Kompissa on liiketila, pääsee alkuun
- Anonyymi
Kirjoitin eilen, että on ikävää kun Oskarinhovia ei enää ole. Miksiköhän viestini poistettiin? Mitä sääntöjen vastaista siinä oli?
- Anonyymi
Ilveksestä yökerhosta saa miestä ja naista ja pääsee mukavaan huoneeseen yöksi. Aina saanut ja aamupala päälle.
- Anonyymi
Härmälän Jousi on kova paikka mutta naiset turvonneita ja älä koske yh-naisiin ei hyvää seuraa jatkoa ajatellen.
- Anonyymi
Eihän ap ole lesbo.
- Anonyymi
Seksi on vanha juttu. Sitä on saatu ennen kuin baareja olikaan
- Anonyymi
Joko kaikki mahdolliset taudit haalittu?
- Anonyymi
Naamasta näkyy
- Anonyymi
Nainen saa vaikka menisi kirjastoon. Eri asia on miehillä.
- Anonyymi
Hmmm, epäilyttävän tasa-arvoista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2154178Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692685Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932401- 472333
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321561Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5321350Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em951316- 571300
- 751273
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251176