olen nymphomaani – hyperseksuaalinen
aikuinen mies. pituus 180, paino 84 kg ja ikaä yli 50.
Ja nyt vasta on käytökselleni olemassa nimi.
Vaiva tai häiriö – hyperseksuaalisuus – lukeutuu kaksisuuntaisen mielialahäiriön ongelmiin.
Eli niin sanottua maanis-depressiivistä käytöstä. Pompsahtaa aina silloin tällöin esille.
Tätä ilmiötä on kutsuttu aiemmin nymfomaniaksi.
Asiaa tarkastellessa on tämä ongelma vaivannut minua lähes koko iän ainakin nuoruudesta asti.
Sen ilmenemismuodot ovat toki aina yksilöllisiä.
Äkkiseltään voisi ajatella, että vaivan riivaamana on jatkuvasti harrastamassa seksuaalista aktiviteettiä
toisen sukupuolen kanssa.
Mutta silloinhan ilmiötä ja ongelmaa ei olisi ehkä ollenkaan tulkittu, vaan se on sitten jotain muuta-
ilmeisesti.
Olen naimisissa. Aviossa asiaa ei niinkään huomaa. Nuorena seksuaalinen vietti on luonnollisesti olemassa
ja jos aviossa toinen vastaa tarpeeseen, ei voi ongelmaa siten havaita ongelmaksi.
Tarve olla alasti näin jälkikäteen mietittynä on kuitenkin ollut jo kovin varhain. Toki siihen on liittynyt myös
erektiot ja erektion purkaminen.
Jo varhaisteini-iällä lähdin aamulla todella aikaisin pyörällä merenrantaan. Hyvinkin pian kaupungin
liikenteestä poistuneena riisuin vaatteeni, jotka laitoin tarakalle ja jatkoin pyöräilyä ilman vaatteita. Täyden
erektion kanssa.
Näitä alastonhetkiä on ollut mitä ihmeellisimmässä paikoissa ja eri vuodenaikoina. Kuten syystuiskulla
merenrannalla ilman vaatteita mereen uimaan, vaikka ei ollut mitenkään lämmintä.
Tai jonkin metsän lammen reunalla. Tarve riisuutua ja nauttia ulkoilman vaikutuksesta iholla ja toki
mielellään auringon lämmöstä.
Ja erektio aina mukana kuvioissa.
Olen maalannut asuntoja alastomana.
Ei ole ollut mikään ongelma mennä virallisille nudepaikoille. Tuntunut aivan luonnolliselta. Toki hillitymmin
siellä, ei ole ollut stondista.
Nainen, varsinkin alaston nainen kiinnostaa erittäin paljon. Naisen vagina-alue, rinnat, reidet, takapuoli.
Naisen häpykarvat tai niiden puuttuminen. Kaikki tämä kiinnostaa.
Oma nainen on aivan ensisijaisesti kiinnostanut. Hoikka vartaloinen ja erittäin naisellinen. Kehon karvoitus
erittäin niukka. Käsivarret, kainalot ja sääret aivan sileät. Olleet aina. Hän ei niitä ole ajellut milloinkaan.
Häpykarvaa on toki. Mutta yhteisissä hetkissä sitä on joskus ajeltu pois. Yleisesti kuitenkin jätetty. Se on
muutenkin aika hentoa.
Mutta – kaikesta huolimatta kiinnostus naisen vartaloon tai siis vartaloihin on jatkuvaa.
Ja kyllä – naiseen. Nainen kiihottaa.
Vaimo ja elämänkumppani on alkanut hermostua, kun kuljen alastomana asunnossa. Olen alkanut vältellä
tilanteita, jossa olen ilman vaatteita. Se taas on aiheuttanut mielenrauhaongelmia. Koen tilanteen
ahdistavana. – Jokin aika sitten kerroin, miten koen hänet ja kuinka hän minuun vaikuttaa. Kerroin, että hän
kiihottaa minua, ja kaipaan häntä sekä pidän hänen ulkomuodostaan ja tavasta rakastella. – Tämä ulostulo
aiheutti sitten sen, että hän on vetäytynyt täysin eikä itse riisuunnu nähteni eikä halua alastomuutta
kodissaan.
Tämä käytöshäiriö on vasta nyt saanut nimen – tullut tietoisuuteeni. En ollut aikaisemmin tiedostanut sitä.
Toki nämä ajoittaiset tilanteet – hetket – tietenkin ovat esiintyneet. Eivät siis kovin suunnitelmallisesti,
mutta kuitenkin olen voinut kanavoida tilanteet.
No – vaivani ei sillä ole poistunut. Ehkä hieman rauhoittunut ja esiintyy harvemmin.
Olisi parempi, että edes oma väki suhtautuisi asiaan suopeammin. Viime kädessä nää vuodet on mennyt
ihan ongelmitta. Joten ei olisi oikeaa haittaa, jos saisin olla vapaa omissa ympyröissä ongelmani kanssa. Olenko yksin tämän asian kanssa?
olen nymfomaani
15
303
Vastaukset
- Anonyymi
Haluisin sinunlaisen miehen niin seksistä ei puutetta😋 52v rva
- Anonyymi
Tuo kauppaa katkarapuaan vähän joka puolella ei ole kelvannut kellekkään,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo kauppaa katkarapuaan vähän joka puolella ei ole kelvannut kellekkään,
Näistä ilmoituksista vaikea ottaa selvää kuka puhuu totta🤔 52v rva
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näistä ilmoituksista vaikea ottaa selvää kuka puhuu totta🤔 52v rva
Painu sinä mummo hoiteleen sitä ukkoas eläkä täällä ruikuta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Painu sinä mummo hoiteleen sitä ukkoas eläkä täällä ruikuta
En ruikuta😗 Tekee mieli vierasta en ole mummo😋 52v rva
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ruikuta😗 Tekee mieli vierasta en ole mummo😋 52v rva
Haluaisiko rouva puhelin kivaa?
- Anonyymi
aristokallio kirjoitti:
Hei. Miksi ajattelet minunlaiseni olevan sopiva?
Olen itsekkin yli seksuaallinen😋 Ymmärtäisimme varmaan toisiamme.
Anonyymi kirjoitti:
Olen itsekkin yli seksuaallinen😋 Ymmärtäisimme varmaan toisiamme.
Voisi luulla, että ymmärrys käytökseen olisi helpompaa. Mutta arki voisi kuitenkin tuottaa pettymyksen, koska ilmiö on yksilöllisesti ajoittaista. Sattuuko tunne sitten samaan hetkeen? Pitäisikä toisen olla valmiimpi vastaamaan toisen tunteeseen? Menisivätkö tunteen kohtaukset synkronisesti? Vai olisiko kuitenkin parempi niin, että toisella on yliseksuaalinen oireyhtymä ja toinen, partneri, on se, joka osaa mukautua tilanteeseen ymmärryksestä ja hyväksynnän pohjalta. Eli oireesta kärsivä ei jää yksin tunteensa kanssa ja toinen voi iloita saavansa usein ruumillistä hyväilyä ja mielenkiintoa osalleen. - Tähän mennessä en ole rikkonut yhteistä liittoamme ja en ole viennyt tunteen riivaamana seksuaalista tarvetta muualle.
- Anonyymi
52v rva! Mistäpäin olet? Täällä olis 51v mies joka myös seksuaalisesti aktiivinen. Olen estoton ja kokeilunhaluinen ja nautin seksistä monilla tavoin.
Laita viestiä [email protected] niin voitas jutella lisää.
- Anonyymi
Tämä oire aiheuttaa sen, että olen tarpeettoman kiinnostunut omasta vartalostani ja ulkonäöstäni. Kiinnostus kohdistuu myös sukupuoielimeen. Olen trimmannut karvoitusta viime vuosina. Pitänyt karvoituksen lyhyenä. Jo aviosuhteen alussa ajoin karvat ja näytin tuloksen puolisolleni. Silloin vedin ihan posliiniksi. Nyt olen sitten trimmannut. Pyrin myös pitämään itseni kondiksessa, että ei lihoisi liikaa ja pysyisi aidosti kunnossa. Olen myös ottanut kuvia itsestäni alastomana. Aina uuelleen yllättää tarve liikkua ilman vaatteita ja olla ilman vaatteita. Tämä yliseksuaalinen kiinnostus jonkin verran - kun se on päällä- häiritsee joskus keskittymistä toisiin asioihin. Mitä enemmän on muuta tekemistä, sitä paremmin pysyy oire hallinnassa. - Muistatha - se on kuin maanisdepressivinen ilmiö. Tulee ja menee. Kestot vaihtelevat.
- Anonyymi
Oisko käynyt huonosti alapäätä sheivatessa sulta katkarapukin meni samalla,
Moikka
Meillä on ollut kesäjuhlissa vastaavan oireyhtymän omaava kaveri. Sinänsä koominen kun se kiertää ympyrää ja panee kaikkia edestä ja takaa.
Meidän länsimainen kulttuuri on ollut viimeistään 60-luvun rakkauden vallankumouksen jälkeen todella vapaamielinen. Aina vain enemmäisessä määrin. - Siitä huolimatta tämä alastomana olemisen tahto on valtaosaisesti hyväksyttävämpää naispuolisten kohdalla, vai? Nainen, joka liikkuu ilman rihmankiertämää on jossain määrin hyväksyttävämpi näky. Niin- ei se alaston mies ole kuin ihan tietyissä oloissa mielenkiintoinen. Joka se on erinomaisen atleettinen tai kokoaisolemukseltaan sopusuhtainen. Ja toki missä ja milloin on ratkaisevaa. Ja ei, ei se alaston mies ole todellakaan niinkään erinomainen näky. - Huomattavasti aikojen alussa , varhaisantiikissa ilmeisesti alastonta vartaloa ei ehkä erityisesti huomioitu niin omituisena. Ja olihan ne Kreikan olympialaisetkin sellaisia, että urheilijat eivät olleet vaatettu. . Mutta ajat sitten muuttuivat ja keskiajalla alettiin jo alastomuutta tietyissä olosuhteessa pitää rangaistavana. Niin, että herkästi sitä olisi jo joutunut paholaisen riivaamana joutunut roviolle? Suhtautuminen alastomuuteen on toki vapautunut. Edelleen kuitenkin sillä on paikkansa ja aikansa. Sen tähden täyttä vapautta olemiseen ei ole. Yleisesti.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2823369BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho62385Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2532164- 682049
- 721708
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3421342MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/251117- 651069
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko231036Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola166993