Runkkaan päivittäin

Ihanainen nautitaan.
Ei Tex lähde eteenpäin laitoin uuden

😋👩‍❤️‍💋‍👨sinä sait jorilta koko yön nuorta kaluu 🤭👍

254

1601

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihanainen missä 🤔🙄😲

    • Anonyymi

      Kultsi😗 sivusto illalla ei toiminut..sua kiinnostaa..sain aamuun saakka..👄👄👄

      • 🤭👩‍❤️‍💋‍👨monet sait😋 koska lisää😁 sinua haluan👩‍❤️‍💋‍👨


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        🤭👩‍❤️‍💋‍👨monet sait😋 koska lisää😁 sinua haluan👩‍❤️‍💋‍👨

        Kulta en laskenut mut kymmenkunta varmaan..paikat oli auki ja herkät ranen jäljiltä..rane hukkunut johonkkin tai vaimo saanut tietää..jos halut ota nyt tulin juuri suihkusta..👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kulta en laskenut mut kymmenkunta varmaan..paikat oli auki ja herkät ranen jäljiltä..rane hukkunut johonkkin tai vaimo saanut tietää..jos halut ota nyt tulin juuri suihkusta..👄👄👄

        Saiko kaveri kunnolla myös🤭😲
        Ai puhdasta olis nam😋😛👅👅👅👅


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Saiko kaveri kunnolla myös🤭😲
        Ai puhdasta olis nam😋😛👅👅👅👅

        Sai äänestä päätellen..aika huutoa aamu yö .. onneksi omakoti talo..👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sai äänestä päätellen..aika huutoa aamu yö .. onneksi omakoti talo..👄👄👄

        Teitä 2 äänekästä oli😛👅👅👩‍❤️‍💋‍👨


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Teitä 2 äänekästä oli😛👅👅👩‍❤️‍💋‍👨

        Molemmat saimme lisä virtaa kun toinen huutaa nautinnosta..ekka kokemus sellaisesta..pojatkin tykkäs vaikka ensin olivatkin ihmeissään..👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Molemmat saimme lisä virtaa kun toinen huutaa nautinnosta..ekka kokemus sellaisesta..pojatkin tykkäs vaikka ensin olivatkin ihmeissään..👄👄👄

        No varmaan 🤭😁😛 Pojat sai monta kertaa 🤭


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        No varmaan 🤭😁😛 Pojat sai monta kertaa 🤭

        Mun kaveri kolmesti..osasi pidättää hyvin ja välillä rauhottua..tosi taitava nuoreksi mieheksi..👄👄👄


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        No varmaan 🤭😁😛 Pojat sai monta kertaa 🤭

        Elisan liittymä pätkii varmaan kovan tuulen vuoksi😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mun kaveri kolmesti..osasi pidättää hyvin ja välillä rauhottua..tosi taitava nuoreksi mieheksi..👄👄👄

        Hyvä. Sun pitää saada molempien poikien kaluu yhtä aikaa 🤭😁😋👅


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Hyvä. Sun pitää saada molempien poikien kaluu yhtä aikaa 🤭😁😋👅

        Huomenta kulta😗 olet välkky..itse mietin samaa aamulla kun olimme kahvilla..mika vinkkasi lähtiessä samaa..töissä parasta aikaa👥👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta kulta😗 olet välkky..itse mietin samaa aamulla kun olimme kahvilla..mika vinkkasi lähtiessä samaa..töissä parasta aikaa👥👄👄👄

        Huomenta ihanainen 👩‍❤️‍💋‍👨 töissä myös, kahvilla 😁 kiva meillä samoja ajatuksia 👩‍❤️‍💋‍👨🤭


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Huomenta ihanainen 👩‍❤️‍💋‍👨 töissä myös, kahvilla 😁 kiva meillä samoja ajatuksia 👩‍❤️‍💋‍👨🤭

        Olen huomannut kyllä😍 illalla jäi kesken kun liittymä täysin sekaisin..laukesin sulle kahdesti👄👄👄👅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen huomannut kyllä😍 illalla jäi kesken kun liittymä täysin sekaisin..laukesin sulle kahdesti👄👄👄👅

        Tänään illalla haluaisin😛😋👗👢🦵🦵💋


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Tänään illalla haluaisin😛😋👗👢🦵🦵💋

        Kulta😗 olen valmis..tekee mieli💌😐👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kulta😗 olen valmis..tekee mieli💌😐👄👄👄

        Ihana👩‍❤️‍💋‍👨🤗 Olet kotona sängyllä peppu pystyssä 😲😁👀


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ihana👩‍❤️‍💋‍👨🤗 Olet kotona sängyllä peppu pystyssä 😲😁👀

        Olen sängyllä voin nostaa sulle pepun.. ota rajausti ja tuhmasti kulta aah..👄👄👄👅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kulta😗 olen valmis..tekee mieli💌😐👄👄👄

        Heri huora😎 Vaimo vähän kyseli kun huomasi niskassa lemmarin olit imennyt sellaisen😎 Tekee mieli sun päärynä persettä, milloin saan tulla huudattaa huoraa kunnolla😎


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen sängyllä voin nostaa sulle pepun.. ota rajausti ja tuhmasti kulta aah..👄👄👄👅

        Haluan katsoa ihailla sinua siinä👅👩‍❤️‍💋‍👩 ai mikä näkyy herkullista👀👀👀👀🤗👅👅 tulen taakse tunnet kielen pillulla nam märkää on ai ai mikä kiima vittu olet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heri huora😎 Vaimo vähän kyseli kun huomasi niskassa lemmarin olit imennyt sellaisen😎 Tekee mieli sun päärynä persettä, milloin saan tulla huudattaa huoraa kunnolla😎

        Hei Rane😗 olen pahoillani jos jälki tullut..itselläni kaulassa ja rinta vaossa kuin palo vamma..jouduin laittaa töihin eri paidan..katsotaan ensi viikolla..lauantaina tulee vieraita kaksin kappalein..💇👄👄👄 hyvää yötä sinulle😗


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Haluan katsoa ihailla sinua siinä👅👩‍❤️‍💋‍👩 ai mikä näkyy herkullista👀👀👀👀🤗👅👅 tulen taakse tunnet kielen pillulla nam märkää on ai ai mikä kiima vittu olet

        KULTA😗..olen aivan märkä..tunnen sun kielesi..levitän reisiäni pääset nuolee paremmin..uui eei ota mut ja raiskaa..👄👄👄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Rane😗 olen pahoillani jos jälki tullut..itselläni kaulassa ja rinta vaossa kuin palo vamma..jouduin laittaa töihin eri paidan..katsotaan ensi viikolla..lauantaina tulee vieraita kaksin kappalein..💇👄👄👄 hyvää yötä sinulle😗

        Tuleeko ne nuoret kundit nussii huoraa😎


      • Anonyymi kirjoitti:

        KULTA😗..olen aivan märkä..tunnen sun kielesi..levitän reisiäni pääset nuolee paremmin..uui eei ota mut ja raiskaa..👄👄👄

        Herkuttelee sinun mehulla kieli lipoo mehua ai herkkua nam nam 👅 pitkiä lipaisuja klit pepulle asti niin hyvää... 👅👅👅👅👅👅 En kestä kyrpä sykkii nousen tulen taakse asetan huulille ja tulen kerralla huoran vittuun aah ei perkele mikä huora


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuleeko ne nuoret kundit nussii huoraa😎

        Oletko mustis😗tulee viettää iltaa ja saunoo..jos sanot noin..voisin kuvitella et jotain sinne päin..👄👄👄..sulla vaimo ja mä vapaa..ensi viikolla voidaan tavata..👄👄👄


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Herkuttelee sinun mehulla kieli lipoo mehua ai herkkua nam nam 👅 pitkiä lipaisuja klit pepulle asti niin hyvää... 👅👅👅👅👅👅 En kestä kyrpä sykkii nousen tulen taakse asetan huulille ja tulen kerralla huoran vittuun aah ei perkele mikä huora

        Kulta😗 olet ihana..aah kieli tuntuu hyvältä..aah tule sisääni ja pane mua..eeii aaih olet rakas..nussi nussi mua..aah nyt tulee.. eeii duuh eii ..rakas..😗😗😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kulta😗 olet ihana..aah kieli tuntuu hyvältä..aah tule sisääni ja pane mua..eeii aaih olet rakas..nussi nussi mua..aah nyt tulee.. eeii duuh eii ..rakas..😗😗😗

        Panen huoraa puristaa persettä niin että tunnet kynnet iholla🤠🧔🧔kyrpä panee huoran vittua👅👅👅👅 rinnoista kiinni puristaa tunnet kyrvän paisuvaa ahh hyvä huora


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Panen huoraa puristaa persettä niin että tunnet kynnet iholla🤠🧔🧔kyrpä panee huoran vittua👅👅👅👅 rinnoista kiinni puristaa tunnet kyrvän paisuvaa ahh hyvä huora

        Eei ahh tulen hhulluksi sun kans..en pysty kijoittaa....olen sun huora oikeesti..eeii tärisenm..👄👄👄 eii ovi kello soi rakas..pakko mennä katsoo..olet ihku😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eei ahh tulen hhulluksi sun kans..en pysty kijoittaa....olen sun huora oikeesti..eeii tärisenm..👄👄👄 eii ovi kello soi rakas..pakko mennä katsoo..olet ihku😗

        En päästä sinua puristaa kovemmin rinnoista✊✊ panen kovaa huoraa vittuun pallit hakkaa puren niskaa huoran vittu tekee hyvää aah👅👅👅💓💓


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        En päästä sinua puristaa kovemmin rinnoista✊✊ panen kovaa huoraa vittuun pallit hakkaa puren niskaa huoran vittu tekee hyvää aah👅👅👅💓💓

        😗💏👍👅👄💋💘👙


      • Anonyymi kirjoitti:

        😗💏👍👅👄💋💘👙

        Kävikö naapuri 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        😗💏👍👅👄💋💘👙

        Töissä olen. Nauti saunasta tänään🧒🧒🙎‍♀️..👩‍❤️‍💋‍👩❤️Sinä ajatuksissa olet👗👢👢👩‍❤️‍💋‍👨💞


      • Anonyymi kirjoitti:

        😗💏👍👅👄💋💘👙

        Ihanainen👩‍❤️‍💋‍👩 Nautitko😁👩‍❤️‍💋‍👨💞👅😋💋😛👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        😗💏👍👅👄💋💘👙

        Ihanainen👩‍❤️‍💋‍👩 Nautitko😁👩‍❤️‍💋‍👨💞👅😋💋😛👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        😗💏👍👅👄💋💘👙

        🤔🙄😳👩‍❤️‍💋‍👩


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ihanainen👩‍❤️‍💋‍👩 Nautitko😁👩‍❤️‍💋‍👨💞👅😋💋😛👄

        Huomenta kulta😗 töissä olen..nautin hyvät löylyt ja paikat vieläkin hellänä👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta kulta😗 töissä olen..nautin hyvät löylyt ja paikat vieläkin hellänä👄👄👄

        Huomenta👩‍❤️‍💋‍👩 menen12 töihin. Haluaisin😋👅. Annoitko molemmille yht aikaa🤔😛👅


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Huomenta👩‍❤️‍💋‍👩 menen12 töihin. Haluaisin😋👅. Annoitko molemmille yht aikaa🤔😛👅

        Kulta😗 saunottiin ja aluksi yhden kans sängyssä...otettiin viiiniä ja poikien estot katos..pojat alko ehdottaa et tulevat yhdessä..itse olin odottanut koko alku illan..aivan ihana kokemus kulta👄👄👄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kulta😗 saunottiin ja aluksi yhden kans sängyssä...otettiin viiiniä ja poikien estot katos..pojat alko ehdottaa et tulevat yhdessä..itse olin odottanut koko alku illan..aivan ihana kokemus kulta👄👄👄

        Huora saanut😎 Ootko tänään illan yksin? Voisin tulla nussii päärynääsi, autossa mukana paksumpaa narua voin sitoa polven kohdalta jalkasi koukkuun ja kädet ylös yhteen. Nussin sitten kunnolla sinut ja tällä kertaa myös avaan kakkosen kunnolla😎 Rane


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huora saanut😎 Ootko tänään illan yksin? Voisin tulla nussii päärynääsi, autossa mukana paksumpaa narua voin sitoa polven kohdalta jalkasi koukkuun ja kädet ylös yhteen. Nussin sitten kunnolla sinut ja tällä kertaa myös avaan kakkosen kunnolla😎 Rane

        Hei Rane😗 tänään ei käy..huomen illalla voit tulla saunomaan..aah mitä sanoisin..olet ihanan törkeä👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kulta😗 saunottiin ja aluksi yhden kans sängyssä...otettiin viiiniä ja poikien estot katos..pojat alko ehdottaa et tulevat yhdessä..itse olin odottanut koko alku illan..aivan ihana kokemus kulta👄👄👄

        Ihana💋😋👩‍❤️‍💋‍👩 hyvä että sait nautintoo.👩‍❤️‍💋‍👨💞


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huora saanut😎 Ootko tänään illan yksin? Voisin tulla nussii päärynääsi, autossa mukana paksumpaa narua voin sitoa polven kohdalta jalkasi koukkuun ja kädet ylös yhteen. Nussin sitten kunnolla sinut ja tällä kertaa myös avaan kakkosen kunnolla😎 Rane

        Rane ota kuvaa, video😎
        S posti Nimim alla😎


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huora saanut😎 Ootko tänään illan yksin? Voisin tulla nussii päärynääsi, autossa mukana paksumpaa narua voin sitoa polven kohdalta jalkasi koukkuun ja kädet ylös yhteen. Nussin sitten kunnolla sinut ja tällä kertaa myös avaan kakkosen kunnolla😎 Rane

        Rane ota kuvaa, video😎
        S posti Nimim alla😎


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ihana💋😋👩‍❤️‍💋‍👩 hyvä että sait nautintoo.👩‍❤️‍💋‍👨💞

        Kulta😗 joku hörhö tullut kommentien kanssa..pitkästä aikaa..siskoni yritti puhua järkeä kuvuksesta..työni voisi olla vaarassa jos vilmi leviää..mietin tällä hetkellä tarkkaan mitä teen..👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kulta😗 joku hörhö tullut kommentien kanssa..pitkästä aikaa..siskoni yritti puhua järkeä kuvuksesta..työni voisi olla vaarassa jos vilmi leviää..mietin tällä hetkellä tarkkaan mitä teen..👄👄👄

        Niin on tullut 😳 kannattaa miettiä joo🤔🙄😳🤗 rakkaalle voit kuvii laittaa👩‍❤️‍💋‍👨💞💋


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ihana💋😋👩‍❤️‍💋‍👩 hyvä että sait nautintoo.👩‍❤️‍💋‍👨💞

        Pakko alkaa nukkua..aikainen herätys..hyvää yötä kultsi👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pakko alkaa nukkua..aikainen herätys..hyvää yötä kultsi👄👄👄

        Hyvää yötä. 👩‍❤️‍💋‍👨🤗Ilta kahvit vielä👩‍❤️‍💋‍👨👩‍❤️‍💋‍👨🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Rane😗 tänään ei käy..huomen illalla voit tulla saunomaan..aah mitä sanoisin..olet ihanan törkeä👄👄👄

        HEI BÄÄRYNÄ😎 Olisin klo 16.30 luonasi jos sopii. T. Rane


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HEI BÄÄRYNÄ😎 Olisin klo 16.30 luonasi jos sopii. T. Rane

        Tuulin juuri lenkiltä😗 laitan saunan päälle..sopii hyvin..👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuulin juuri lenkiltä😗 laitan saunan päälle..sopii hyvin..👄👄👄

        👩‍❤️‍💋‍👨👗👢💋💋👅👅👅


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        👩‍❤️‍💋‍👨👗👢💋💋👅👅👅

        Huorasi sai kunnnolla😎 Lähdin juuri ajelee.


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Hyvää yötä. 👩‍❤️‍💋‍👨🤗Ilta kahvit vielä👩‍❤️‍💋‍👨👩‍❤️‍💋‍👨🤗

        Onko kaikki hyvin👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko kaikki hyvin👄👄👄

        On ok. Kiireitä töissä, salilla ja uimassa kun käy niin Nukkumatti kutsuu 👩‍❤️‍💋‍👨🤗💞


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        On ok. Kiireitä töissä, salilla ja uimassa kun käy niin Nukkumatti kutsuu 👩‍❤️‍💋‍👨🤗💞

        Ihana kuulla😑👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihana kuulla😑👄👄👄

        Mites siellä 👩‍❤️‍💋‍👨 Töitä ratsastus ihanaa sex välillä 🤗


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Mites siellä 👩‍❤️‍💋‍👨 Töitä ratsastus ihanaa sex välillä 🤗

        Kulta💏 juuri niin..sex ei viikkoon tehnyt mieli..viime kerralla paikat vähän repesi..👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kulta💏 juuri niin..sex ei viikkoon tehnyt mieli..viime kerralla paikat vähän repesi..👄👄👄

        No sitä ei ole viikkoon istuttu 🙄😳👩‍❤️‍💋‍👨


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        No sitä ei ole viikkoon istuttu 🙄😳👩‍❤️‍💋‍👨

        Huomenta kulta💏 kävey vaikeampaa kun perä aukon sulkija lihas vähän kärsi👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta kulta💏 kävey vaikeampaa kun perä aukon sulkija lihas vähän kärsi👄👄👄

        Auts. Siinä on ollut huutoo 🤔😁


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Auts. Siinä on ollut huutoo 🤔😁

        Rane sitoi jalkani ja käteni kun suostuin siihen...tiesin kyllä et haluaa kakkoseeni tulla..sormetti tosi pitkään ja rasvasi hyvin..pelotti kyllä Ranen suuri kalu..tunsin kyllä kun hieroi terskan päällä perä aukkoani et liian iso eikä mahdu sisääni..pysin lopettaa kyllä mut sidottuna en päässyt pois sängystä.. Rane oli päättänyt tulla sisääni..muitan vaan kun sanoi nyt huora tuntee kipua..huusin kivusta sit vilmi pimeni vähäksi aikaa..kun tulin tajuihini Rane kalu oli kokonaan sisässäni..vuosin vähän verta mut Rane alkoi hiljalleen työnnöt..alkoi tuntua tosi hyvälle ja kipua en tuntenut..sain orgasmin heti..aivan ihanalta tuntui kun Rane pani lujaa..tuntui et halkean😗😗 vessassa käynti tosi hankala pari päivää mut nyt kaikki ok😗 lähden juuri Lahteen soppailee..💏👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rane sitoi jalkani ja käteni kun suostuin siihen...tiesin kyllä et haluaa kakkoseeni tulla..sormetti tosi pitkään ja rasvasi hyvin..pelotti kyllä Ranen suuri kalu..tunsin kyllä kun hieroi terskan päällä perä aukkoani et liian iso eikä mahdu sisääni..pysin lopettaa kyllä mut sidottuna en päässyt pois sängystä.. Rane oli päättänyt tulla sisääni..muitan vaan kun sanoi nyt huora tuntee kipua..huusin kivusta sit vilmi pimeni vähäksi aikaa..kun tulin tajuihini Rane kalu oli kokonaan sisässäni..vuosin vähän verta mut Rane alkoi hiljalleen työnnöt..alkoi tuntua tosi hyvälle ja kipua en tuntenut..sain orgasmin heti..aivan ihanalta tuntui kun Rane pani lujaa..tuntui et halkean😗😗 vessassa käynti tosi hankala pari päivää mut nyt kaikki ok😗 lähden juuri Lahteen soppailee..💏👄👄👄

        Hei. Miten menee🤗😁👩‍❤️‍💋‍👨 Töissä kiireitä loppukuusta helpottaa kiireet😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rane sitoi jalkani ja käteni kun suostuin siihen...tiesin kyllä et haluaa kakkoseeni tulla..sormetti tosi pitkään ja rasvasi hyvin..pelotti kyllä Ranen suuri kalu..tunsin kyllä kun hieroi terskan päällä perä aukkoani et liian iso eikä mahdu sisääni..pysin lopettaa kyllä mut sidottuna en päässyt pois sängystä.. Rane oli päättänyt tulla sisääni..muitan vaan kun sanoi nyt huora tuntee kipua..huusin kivusta sit vilmi pimeni vähäksi aikaa..kun tulin tajuihini Rane kalu oli kokonaan sisässäni..vuosin vähän verta mut Rane alkoi hiljalleen työnnöt..alkoi tuntua tosi hyvälle ja kipua en tuntenut..sain orgasmin heti..aivan ihanalta tuntui kun Rane pani lujaa..tuntui et halkean😗😗 vessassa käynti tosi hankala pari päivää mut nyt kaikki ok😗 lähden juuri Lahteen soppailee..💏👄👄👄

        Aika moinen sonni toi rane kyl on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko mustis😗tulee viettää iltaa ja saunoo..jos sanot noin..voisin kuvitella et jotain sinne päin..👄👄👄..sulla vaimo ja mä vapaa..ensi viikolla voidaan tavata..👄👄👄

        Onko Lahdesta suusex molemmin puolin 69 asennossa! Olen elle 60v ukm, vaimo ei tiedä tätä ihanaa harrastusta miesten kesken! Vastaa tähän niin otan yhteyttä.
        Nammmm Namm <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molemmat saimme lisä virtaa kun toinen huutaa nautinnosta..ekka kokemus sellaisesta..pojatkin tykkäs vaikka ensin olivatkin ihmeissään..👄👄👄

        Minäkin olen huutaja ja tykkään kun kaverikin huutaa saadessan. Kun olen naiseksi pukeutuneena tapaan kirkua kuinnainen.


    • Anonyymi

      vedä kännyy

    • Pussit täynnä😎😁

    • Pussit täynnä. Haluaisin😎😳

    • Anonyymi

      Joks limat tersk

    • Anonyymi

      Joks limat tersk

    • Anonyymi

      kiva mis asennos siel homma menoss

      • Selällään sängyllä


    • Anonyymi

      Pari vetoa kundilta ei varmaan pahitteeks

      • Ei olis😁👍


    • Aamu jäykkyyttä olisi. Purkaa haluaisin

    • Pussit olis täynnä

      • Anonyymi

        👄👄👄 miettinyt sua.. olen yö vuorossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        👄👄👄 miettinyt sua.. olen yö vuorossa.

        Olet mielessä ollut 😘🤗💞


    • Pussit olis täynnä

    • Pussit täynnä olisi, halukasta naista olisikohan

      • Anonyymi

        Hei kulta👄 haluisitko aloittaa uudestaan.. minulla oli suhde Ranen kanssa jonka jouduin lopettaa vähän aikaa sitten👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei kulta👄 haluisitko aloittaa uudestaan.. minulla oli suhde Ranen kanssa jonka jouduin lopettaa vähän aikaa sitten👄👄👄

        Hei ihanainen. Kyllä, olet mielessä ollut😘


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Hei ihanainen. Kyllä, olet mielessä ollut😘

        Samoin kaivannut sua😍 töissä juuri olen..illalla kaipaisin sun rumia sanoja kun rakastelet kanssani..👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin kaivannut sua😍 töissä juuri olen..illalla kaipaisin sun rumia sanoja kun rakastelet kanssani..👄👄👄

        😘 Odotan iltaa🤗 voit myös laittaa spost [email protected]


    • Haluttaisi tyhjentää

    • Pussit olis täynnä

    • Olis pussit täynnä

      • Anonyymi

        Ihana kuulla👄 haluisitko nyt tyhjenttää..auringossa pihalla nakuna😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihana kuulla👄 haluisitko nyt tyhjenttää..auringossa pihalla nakuna😗

        Oi kyllä jos vielä olet😎😘


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Oi kyllä jos vielä olet😎😘

        Hei😗 vieraita kyllä kohta tulossa..👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei😗 vieraita kyllä kohta tulossa..👄

        Myös vähä ajan päästä meno olisi, kovasti haluaisin sinua 😘😋😛


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Myös vähä ajan päästä meno olisi, kovasti haluaisin sinua 😘😋😛

        Samoin täällä olen kaivannut tätä😗 sängyssä juuri sauvan kanssa..


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Myös vähä ajan päästä meno olisi, kovasti haluaisin sinua 😘😋😛

        Vieraat tuli juuri😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vieraat tuli juuri😗

        Miten illalla myöhemmin? 😘😋


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Miten illalla myöhemmin? 😘😋

        Mielellään olisin sun kanssa..jos lupaat puhua tuhmia👄👄👅👅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mielellään olisin sun kanssa..jos lupaat puhua tuhmia👄👄👅👅

        No kyllä 😀😛😁😎


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        No kyllä 😀😛😁😎

        👙👡💅💋💓


      • Anonyymi kirjoitti:

        👙👡💅💋💓

        🤗😘👄👌❤️🥰


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        🤗😘👄👌❤️🥰

        Hei😗 vieraat jäi yöksi ovat juuri saunassa..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei😗 vieraat jäi yöksi ovat juuri saunassa..

        Ai sait yövieraita 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei😗 vieraat jäi yöksi ovat juuri saunassa..

        Saitko selän pesijää😎😁


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Saitko selän pesijää😎😁

        Vieraat ei miehiä😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vieraat ei miehiä😗

        Okei 😁 Mitä tänään ohjelmassa? Sinua ikävä🥰🤗😘🧔🏻🕺💃


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Okei 😁 Mitä tänään ohjelmassa? Sinua ikävä🥰🤗😘🧔🏻🕺💃

        Olen nyt kotona😗 haluistko heti..👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen nyt kotona😗 haluistko heti..👄

        Okei, olisin sinun nyt🧔🏻🦸


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Okei, olisin sinun nyt🧔🏻🦸

        Kulta😗 olen juuri sängyssä..ota mut..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kulta😗 olen juuri sängyssä..ota mut..

        🧔🏻😛😋 olen niin odottanut tätä 🕺🧔🏻🍾
        Ava minulle sun halukas kiimainen pillu haluan sinua katsoa... Miten ihana haluttava oletkaan😋😛❤️ Tulen levittää vittua haluan maistaa vitun mehua namii 👅


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        🧔🏻😛😋 olen niin odottanut tätä 🕺🧔🏻🍾
        Ava minulle sun halukas kiimainen pillu haluan sinua katsoa... Miten ihana haluttava oletkaan😋😛❤️ Tulen levittää vittua haluan maistaa vitun mehua namii 👅

        Rakas😗 levitän reiteni nyt näet pilluni..ihana olen kaivannut sua aah..maista aivan märkänä sulle..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rakas😗 levitän reiteni nyt näet pilluni..ihana olen kaivannut sua aah..maista aivan märkänä sulle..

        Miten oletkaan haluttava.....
        Tulen tunnet miten huulet koskettaa pillun huulia miten kaunis miten märkää 👅 kieli lipsisee märkää herkullista mehua nam hyvää


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Miten oletkaan haluttava.....
        Tulen tunnet miten huulet koskettaa pillun huulia miten kaunis miten märkää 👅 kieli lipsisee märkää herkullista mehua nam hyvää

        Olet ihana..aah tunnen kielesi..käteni hamuaa sun kullia..💏👄👄


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Miten oletkaan haluttava.....
        Tulen tunnet miten huulet koskettaa pillun huulia miten kaunis miten märkää 👅 kieli lipsisee märkää herkullista mehua nam hyvää

        Vihdoin sun huora palannut runkkaan mukana😎


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Miten oletkaan haluttava.....
        Tulen tunnet miten huulet koskettaa pillun huulia miten kaunis miten märkää 👅 kieli lipsisee märkää herkullista mehua nam hyvää

        Sait mut heti laukee aii kun ihanaa..👅👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet ihana..aah tunnen kielesi..käteni hamuaa sun kullia..💏👄👄

        Olet niin märkä... Painan partanaaman vintille kieli seikkailee huulilla klitorista hellästi koskettaa kielellä oi miten hyvää mehua valuu kielelle😛😋👩‍❤️‍💋‍👨👅👄👅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sait mut heti laukee aii kun ihanaa..👅👄👄👄

        Ihana kuuma halukas nainen olet👩‍❤️‍💋‍👨👄😋❤️😛❤️❤️🥰🤗 Suudelmia sinulle ihanainen 🥰👄👄👩‍❤️‍💋‍👨


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Olet niin märkä... Painan partanaaman vintille kieli seikkailee huulilla klitorista hellästi koskettaa kielellä oi miten hyvää mehua valuu kielelle😛😋👩‍❤️‍💋‍👨👅👄👅

        Eeii ihana parta hivelee..nuole syvemmältä kulta..aah rii tulen taasen uiuh säğ💕💞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihdoin sun huora palannut runkkaan mukana😎

        Täälläkin mällit lens juuri kun luin tota panoa vittu kun pääsisis jyystää tota huoraa livenä👹


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eeii ihana parta hivelee..nuole syvemmältä kulta..aah rii tulen taasen uiuh säğ💕💞

        Nuolen nuolen kieli sisällä vitussa ..... Parta valuu vitun kiima limaa.... Herkkua namii
        Klitorista kielelle pyörittää välillä hellästi kovempaa painaa...🥰👄👩‍❤️‍💋‍👨👅👅👅


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Nuolen nuolen kieli sisällä vitussa ..... Parta valuu vitun kiima limaa.... Herkkua namii
        Klitorista kielelle pyörittää välillä hellästi kovempaa painaa...🥰👄👩‍❤️‍💋‍👨👅👅👅

        Aah kulta tärisen taas kun tulen..tule sisääni pane mua😗😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aah kulta tärisen taas kun tulen..tule sisääni pane mua😗😗

        Tulen syliin suutelee maistaa vitun huulilla ja märän parran..🧔🏻👄👩‍❤️‍💋‍👨😋 tunnet kalun huulilla vähän sisään.... Ulos huulilla tunnet ja en kestä enää halua nyyyt tulla sisään aah


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Tulen syliin suutelee maistaa vitun huulilla ja märän parran..🧔🏻👄👩‍❤️‍💋‍👨😋 tunnet kalun huulilla vähän sisään.... Ulos huulilla tunnet ja en kestä enää halua nyyyt tulla sisään aah

        Kulta😗 naapurin rva tuli tuomaan lämpimiä leivonnaisia.. otetaan myöhemmin uusiksi..halun sua kulta👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kulta😗 naapurin rva tuli tuomaan lämpimiä leivonnaisia.. otetaan myöhemmin uusiksi..halun sua kulta👄👄👄

        Otetaan vaan on halu sinuun👩‍❤️‍💋‍👨👅🥰😎 mihin aikaan 🤔👩‍❤️‍💋‍👨


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Otetaan vaan on halu sinuun👩‍❤️‍💋‍👨👅🥰😎 mihin aikaan 🤔👩‍❤️‍💋‍👨

        Oletko nyt kuulolla..olen yksin😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko nyt kuulolla..olen yksin😗

        Joo olen rakkaani 🥰🤗❤️


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Joo olen rakkaani 🥰🤗❤️

        Halun kulta ottaa sun kovan kullisi suuhuni..nuolen hellästi sen päätä..👅👅👅👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Halun kulta ottaa sun kovan kullisi suuhuni..nuolen hellästi sen päätä..👅👅👅👄

        Ahh tunnen kielen tekee hyvää😛👩‍❤️‍💋‍👨😋


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Otetaan vaan on halu sinuun👩‍❤️‍💋‍👨👅🥰😎 mihin aikaan 🤔👩‍❤️‍💋‍👨

        Yritä houkutella huorasi ryhmä panolle livenä useampi kulli jyystämään pillua😎


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ahh tunnen kielen tekee hyvää😛👩‍❤️‍💋‍👨😋

        Laitan sylkeä kalusi aivan märkä..hieron sun palleja samalla aah..😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laitan sylkeä kalusi aivan märkä..hieron sun palleja samalla aah..😗

        Oi kun hyvää teet... Mun posliini pallit sun suussa oi oi ...hyväilee puristaa rintaa nännit kovina.....👩‍❤️‍💋‍👨😋😁👌


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Oi kun hyvää teet... Mun posliini pallit sun suussa oi oi ...hyväilee puristaa rintaa nännit kovina.....👩‍❤️‍💋‍👨😋😁👌

        Otan yhden palleista huulieni väliin..imen vähän lujemmin samalla runkkaan ihanaa kulliasi..eeh ihanaa..olen aivan kiimassa😗😗😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Otan yhden palleista huulieni väliin..imen vähän lujemmin samalla runkkaan ihanaa kulliasi..eeh ihanaa..olen aivan kiimassa😗😗😗

        Ime huora mun kyrpää ja ota pallit suuhun imee mua.... Puristaa mämmiä sormissa... Pian saat kyrpää kunnolla...


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ime huora mun kyrpää ja ota pallit suuhun imee mua.... Puristaa mämmiä sormissa... Pian saat kyrpää kunnolla...

        Ihana kun sanot huoraksi..imen lujaa saan hyvää nestettä sulta kulta..halun sun kyrpää heti..👄👄


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ime huora mun kyrpää ja ota pallit suuhun imee mua.... Puristaa mämmiä sormissa... Pian saat kyrpää kunnolla...

        Täällä yks homo mies voisin naida samalla kun huorasi imee🗣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihana kun sanot huoraksi..imen lujaa saan hyvää nestettä sulta kulta..halun sun kyrpää heti..👄👄

        Pyllistä huora ja levitä sun vittu... Läimäyttää persettä ja toista poskea ai mikä vittu tarjolla.. tulen kiinni tartun peppuun kiinni kyrpä etsii tuntee märkää, huora valmis 🧔🏻😯👌👩‍❤️‍💋‍👨


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Pyllistä huora ja levitä sun vittu... Läimäyttää persettä ja toista poskea ai mikä vittu tarjolla.. tulen kiinni tartun peppuun kiinni kyrpä etsii tuntee märkää, huora valmis 🧔🏻😯👌👩‍❤️‍💋‍👨

        Pyllistän ja reidet aivan auki..tunnen terskasi pään huulillani..aah tule jo..😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä yks homo mies voisin naida samalla kun huorasi imee🗣

        Antakaa toisten naida rauhassa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pyllistän ja reidet aivan auki..tunnen terskasi pään huulillani..aah tule jo..😗

        Tulen hitaasti sisään nautin tunnen miten märkä olet.... Aah sisään ja melkein ulos ai ai...
        Puristaa persettä alan panna kovempaa huoralla hyvä vittu.... Huora pyllistää puristaa kyrpää aah


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Tulen hitaasti sisään nautin tunnen miten märkä olet.... Aah sisään ja melkein ulos ai ai...
        Puristaa persettä alan panna kovempaa huoralla hyvä vittu.... Huora pyllistää puristaa kyrpää aah

        Kulta olet ihana..aah puristan kun tuönnyt sisääni..eei oih tulen eihhh rakas ohanaa😗😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kulta olet ihana..aah puristan kun tuönnyt sisääni..eei oih tulen eihhh rakas ohanaa😗😗

        Panen sinua huora kovaa.... Teet kyrvälle hyvää aah hyvä huora ....😋👅


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Panen sinua huora kovaa.... Teet kyrvälle hyvää aah hyvä huora ....😋👅

        Ihana kun panet kunnolla..tunnen kyrpäsi kovuuden sisälläni eeh nussi lujaa mua rakas..aii laukea sisääni😗😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihana kun panet kunnolla..tunnen kyrpäsi kovuuden sisälläni eeh nussi lujaa mua rakas..aii laukea sisääni😗😗

        Tekee hyvää... Olen niin kaivannut sinua....
        Nyt huoran vittu tekee kyllä niin hyvää mun kyrvälle etten kestä enää kauaa mikä huora olet..
        Mun oma narttu huora...
        . Aah


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Tekee hyvää... Olen niin kaivannut sinua....
        Nyt huoran vittu tekee kyllä niin hyvää mun kyrvälle etten kestä enää kauaa mikä huora olet..
        Mun oma narttu huora...
        . Aah

        Mäkin kaivannut sua ja fantasioinut susta..olet niin hyvä tässä..olen sun huora ja ylpeä siitä..mun pillu nauttii sun kyrvästä..laske lasti sisääni..aah nyt tulen taas aah oijoi uiuh ..😗😗


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Tekee hyvää... Olen niin kaivannut sinua....
        Nyt huoran vittu tekee kyllä niin hyvää mun kyrvälle etten kestä enää kauaa mikä huora olet..
        Mun oma narttu huora...
        . Aah

        Kiiti kulta olen aivan poikki..lähden saunaan sit nukkuu👄👄👄💘


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiiti kulta olen aivan poikki..lähden saunaan sit nukkuu👄👄👄💘

        Ihanaa oli rakkaani 🥰👄👩‍❤️‍💋‍👨
        Nauti saunasta
        Olen päivät töissä arkisin.
        Tavataan taas ihanainen ❤️🥰🤗👩‍❤️‍💋‍👨👩‍❤️‍💋‍👨


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ihanaa oli rakkaani 🥰👄👩‍❤️‍💋‍👨
        Nauti saunasta
        Olen päivät töissä arkisin.
        Tavataan taas ihanainen ❤️🥰🤗👩‍❤️‍💋‍👨👩‍❤️‍💋‍👨

        Samoin aivan uskomatonta yhdessä oloa💖 toivottavasti sait paineita pois..ihanan kevyt olo töissä nyt👄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin aivan uskomatonta yhdessä oloa💖 toivottavasti sait paineita pois..ihanan kevyt olo töissä nyt👄

        Olen kateellinen teille, uskomatottoman avoin suhde jossa molemmat nauttii. Teistä voisi tulla oikeesti hyvä pari, molemmat nauttisi varmasti myös sängyssä. Rva 46v ps. Ilolla luen viestejänne ja fantasioin teidän kanssa. Sari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kateellinen teille, uskomatottoman avoin suhde jossa molemmat nauttii. Teistä voisi tulla oikeesti hyvä pari, molemmat nauttisi varmasti myös sängyssä. Rva 46v ps. Ilolla luen viestejänne ja fantasioin teidän kanssa. Sari

        Kiitti palutteesta Sari😋 vastasin puoli leikillään tälle miehelle aikoinani jäin heti koukkuun häneen..aivan mahtavaa sexsiä hänen kanssaan viestein kun tyydytän samalla itseäni. Olen tietysti vapaa nainen en pari suhteessa..miettinyt itsekkin samaa kuin sinäkin ja haluisin kyllä myös livenä tän miehen..mutta nyt tää toimii tosi hyvin olen kyllä rakastunut tähän mieheenerikoisella tavalla😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin aivan uskomatonta yhdessä oloa💖 toivottavasti sait paineita pois..ihanan kevyt olo töissä nyt👄

        🥰👩‍❤️‍💋‍👨🤗👄🧔🏻


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        🥰👩‍❤️‍💋‍👨🤗👄🧔🏻

        Kiitti kirjeistä👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti kirjeistä👄👄👄

        Kiva jos pidit 🤗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti kirjeistä👄👄👄

        Olis ihana luonnossa olla👩‍❤️‍💋‍👨😋😁🌞💃🧔🏻


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Olis ihana luonnossa olla👩‍❤️‍💋‍👨😋😁🌞💃🧔🏻

        Oletko kulta hereillä👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kulta hereillä👄👄👄

        Olen😘👩‍❤️‍💋‍👨


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Olen😘👩‍❤️‍💋‍👨

        Mietin sua kulta👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mietin sua kulta👄

        Mitä mietit🤔🤗👩‍❤️‍💋‍👨


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Mitä mietit🤔🤗👩‍❤️‍💋‍👨

        Sun viestejä😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun viestejä😗

        Ai. Niin haluaisin ja tekisin sinulle ihanainen 👩‍❤️‍💋‍👨😋 Miten sinulla on mennyt


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ai. Niin haluaisin ja tekisin sinulle ihanainen 👩‍❤️‍💋‍👨😋 Miten sinulla on mennyt

        Vähän tökkii tää viestittely ongelma elisalla..haluisin sua luonnossa livenä. Olen aivan hulluna suhun ja valmis sun käyttöön.. voinko näin sanoa😗😗😗😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vähän tökkii tää viestittely ongelma elisalla..haluisin sua luonnossa livenä. Olen aivan hulluna suhun ja valmis sun käyttöön.. voinko näin sanoa😗😗😗😗

        😯🧔🏻😋😘👩‍❤️‍💋‍👨 Eiköhän järjestetä asia🌲🌳👨‍❤️‍💋‍👨 olen myös miettinyt sinua ja livee👩‍❤️‍💋‍👨


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vähän tökkii tää viestittely ongelma elisalla..haluisin sua luonnossa livenä. Olen aivan hulluna suhun ja valmis sun käyttöön.. voinko näin sanoa😗😗😗😗

        Vaihdoin työpaikkaa, on lomat vähissä tältä kesää toki en viikonloppuisin ole töissä


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        😯🧔🏻😋😘👩‍❤️‍💋‍👨 Eiköhän järjestetä asia🌲🌳👨‍❤️‍💋‍👨 olen myös miettinyt sinua ja livee👩‍❤️‍💋‍👨

        Oletko vielä hereillä kulta😗


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Vaihdoin työpaikkaa, on lomat vähissä tältä kesää toki en viikonloppuisin ole töissä

        Lähden kulta maalle huomenna äitini ja siskon luokse viikoksi mut palataan sit..👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lähden kulta maalle huomenna äitini ja siskon luokse viikoksi mut palataan sit..👄👄👄

        Palataan 😘 Nauti kesästä ja perheestä👩‍❤️‍💋‍👨🤗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lähden kulta maalle huomenna äitini ja siskon luokse viikoksi mut palataan sit..👄👄👄

        Rakkaani hyvää juhannusta ♥️🌞😀👩‍❤️‍💋‍👨ikävä on sinua ♥️👩‍❤️‍💋‍👨😀🌞😎👩‍❤️‍💋‍👨👩‍❤️‍💋‍👨👩‍❤️‍💋‍👨


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Rakkaani hyvää juhannusta ♥️🌞😀👩‍❤️‍💋‍👨ikävä on sinua ♥️👩‍❤️‍💋‍👨😀🌞😎👩‍❤️‍💋‍👨👩‍❤️‍💋‍👨👩‍❤️‍💋‍👨

        Hei kulta💏 ihana viesti sinulta..mökillä huono yhteys..tulin juuri kotia👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei kulta💏 ihana viesti sinulta..mökillä huono yhteys..tulin juuri kotia👄👄👄

        Töistä minä tulin. Kotona ulkona nautin kesästä 🌞😁😎👩‍❤️‍💋‍👨👩‍❤️‍💋‍👨


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Töistä minä tulin. Kotona ulkona nautin kesästä 🌞😁😎👩‍❤️‍💋‍👨👩‍❤️‍💋‍👨

        Oletko saanut... aurinkoa?💏


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Töistä minä tulin. Kotona ulkona nautin kesästä 🌞😁😎👩‍❤️‍💋‍👨👩‍❤️‍💋‍👨

        Tää naisesi munan puutteessa käy panee kunnolla😎


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko saanut... aurinkoa?💏

        Ei muuta kun aurinkoa🤭🤭👩‍❤️‍💋‍👨🥰🥵⛱️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko saanut... aurinkoa?💏

        Mökillä ainakin aurinkoa sait⛱️🌞🌞👩‍❤️‍💋‍👨


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Mökillä ainakin aurinkoa sait⛱️🌞🌞👩‍❤️‍💋‍👨

        Olen aivan paahtunut en tänään voinut olla aurinkossa😋


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Mökillä ainakin aurinkoa sait⛱️🌞🌞👩‍❤️‍💋‍👨

        Nussikaa niin vedän käteen😎


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Mökillä ainakin aurinkoa sait⛱️🌞🌞👩‍❤️‍💋‍👨

        Sivusto muuttunut viikon aikana..meillä taasen seuraaja👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sivusto muuttunut viikon aikana..meillä taasen seuraaja👄👄👄

        Niin on muuttunut, ei minun mielestäni parempaan. Seuraaja joo.🤭 Paahdettua on, pusseissa painetta 🤭😎 halipula👩‍❤️‍💋‍👨🥰


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Niin on muuttunut, ei minun mielestäni parempaan. Seuraaja joo.🤭 Paahdettua on, pusseissa painetta 🤭😎 halipula👩‍❤️‍💋‍👨🥰

        Kulta olen myös kuumissani🤗 terassilla aivan nakuna..👄👄👄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kulta olen myös kuumissani🤗 terassilla aivan nakuna..👄👄👄

        Nussikaa mulla kyrpä kädessä saan spermat lentää😎


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kulta olen myös kuumissani🤗 terassilla aivan nakuna..👄👄👄

        Oi oi. En voi vastustaa. Haluan sinua maistaa. Peppu reunalle ja tulen maistamaan mehua namiiiii rakas😛😋👩‍❤️‍💋‍👨👅👅👅♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nussikaa mulla kyrpä kädessä saan spermat lentää😎

        Haluisin auttaa sua👄👄👄


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Oi oi. En voi vastustaa. Haluan sinua maistaa. Peppu reunalle ja tulen maistamaan mehua namiiiii rakas😛😋👩‍❤️‍💋‍👨👅👅👅♥️

        Rakas..nojaan kaiteeseen saat maistaa,,olen aivan märkä👄👄👄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas..nojaan kaiteeseen saat maistaa,,olen aivan märkä👄👄👄

        Olet kunnon huora runkaan teille😎


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rakas..nojaan kaiteeseen saat maistaa,,olen aivan märkä👄👄👄

        Rakkaanini olet niin herkullinen painan kasvot sinuun... Kieli sisään ai ihanaa mehua herkkua 👅👅😛 ihana


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Rakkaanini olet niin herkullinen painan kasvot sinuun... Kieli sisään ai ihanaa mehua herkkua 👅👅😛 ihana

        Aah ihana tuntea sun kieli.. valun ..eeii ihanaa rakas..olen ollut niin puutteessa..😗😗😗


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Rakkaanini olet niin herkullinen painan kasvot sinuun... Kieli sisään ai ihanaa mehua herkkua 👅👅😛 ihana

        Työnnä kyrpä huoran pilluun nussi taju kankaalle😎


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aah ihana tuntea sun kieli.. valun ..eeii ihanaa rakas..olen ollut niin puutteessa..😗😗😗

        Olen niin kaivannut.... Odottanut sinua👩‍❤️‍💋‍👨👩‍❤️‍💋‍👨♥️🥰 maistu niin hyvälle makeaa mehua😛👅😛 kieli vaeltaa sisään menee... Huulilla imaisee klitorista kädet puristaa peppua ai ai😘😋😋😋👩‍❤️‍💋‍👨


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aah ihana tuntea sun kieli.. valun ..eeii ihanaa rakas..olen ollut niin puutteessa..😗😗😗

        Etkö ole rakkaani saanut 🥰👩‍❤️‍💋‍👨 nyt saa niin pitkää ja paljon kun vaan haluat👅😛🥰👩‍❤️‍💋‍👨 olen sinun ♥️♥️


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Etkö ole rakkaani saanut 🥰👩‍❤️‍💋‍👨 nyt saa niin pitkää ja paljon kun vaan haluat👅😛🥰👩‍❤️‍💋‍👨 olen sinun ♥️♥️

        Rakas en ole saanut..nussi mut kunnolla..ihana kieli ja kädet ppepullani..aah nyt tulen kulta aaghhh..👅👄💋💘❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työnnä kyrpä huoran pilluun nussi taju kankaalle😎

        Kyllä mun rakas nussii kunnolla..ihna kun tykkäät👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rakas en ole saanut..nussi mut kunnolla..ihana kieli ja kädet ppepullani..aah nyt tulen kulta aaghhh..👅👄💋💘❤

        Ihana tuntea kun saat... Naama pillussa ja sykit minun kielellä ai ai ihanaa valu suuhun ihanaa mehua😛👅😋👩‍❤️‍💋‍👨♥️🥰♥️♥️ihana olet kuuma haluan antaa sinulle nautintoa 👄👅


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ihana tuntea kun saat... Naama pillussa ja sykit minun kielellä ai ai ihanaa valu suuhun ihanaa mehua😛👅😋👩‍❤️‍💋‍👨♥️🥰♥️♥️ihana olet kuuma haluan antaa sinulle nautintoa 👄👅

        Hei kultsu😗 kiitti eilisestä..loppui virta akusta..laitoin lataukseen mut nukahdin🤗 tulin juuri uimasta ihanan lämmin vesi👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei kultsu😗 kiitti eilisestä..loppui virta akusta..laitoin lataukseen mut nukahdin🤗 tulin juuri uimasta ihanan lämmin vesi👄👄👄

        👩‍❤️‍💋‍👨 Vesi on kyllä lämmintä nyt. Ja lämpenee lisää.
        Ihana jos sitä nautinnon ja hyvät unet 👩‍❤️‍💋‍👨😘♥️👩‍❤️‍💋‍👨
        Olet rakas👩‍❤️‍💋‍👨♥️♥️


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        👩‍❤️‍💋‍👨 Vesi on kyllä lämmintä nyt. Ja lämpenee lisää.
        Ihana jos sitä nautinnon ja hyvät unet 👩‍❤️‍💋‍👨😘♥️👩‍❤️‍💋‍👨
        Olet rakas👩‍❤️‍💋‍👨♥️♥️

        Olet sit tosi söötti💏 älä kiusaa mua😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet sit tosi söötti💏 älä kiusaa mua😗

        Ihanainen kun syliin sinut saisin ja suudelman kuuman antaa voisin👄🥰👩‍❤️‍💋‍👨😘♥️
        🍦👩‍❤️‍💋‍👨 Jäätelöt kuumiin suudelmiin vilennykseksi 👩‍❤️‍💋‍👨😁😎🌞


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ihanainen kun syliin sinut saisin ja suudelman kuuman antaa voisin👄🥰👩‍❤️‍💋‍👨😘♥️
        🍦👩‍❤️‍💋‍👨 Jäätelöt kuumiin suudelmiin vilennykseksi 👩‍❤️‍💋‍👨😁😎🌞

        Rakas😗 saat syliisi ja suudella hellästi..voisin haluta tuutin👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rakas😗 saat syliisi ja suudella hellästi..voisin haluta tuutin👄👄👄

        Helliä suudelmia... Jäätelöä välillä viilentään kuumia suudelmia 👩‍❤️‍💋‍👨💋👩‍❤️‍💋‍👩😘🍦🍦
        Olet rakas ihana👩‍❤️‍💋‍👨🥰


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Helliä suudelmia... Jäätelöä välillä viilentään kuumia suudelmia 👩‍❤️‍💋‍👨💋👩‍❤️‍💋‍👩😘🍦🍦
        Olet rakas ihana👩‍❤️‍💋‍👨🥰

        💏👅👄💋💘..haluisin sua..


      • Anonyymi kirjoitti:

        💏👅👄💋💘..haluisin sua..

        👩‍❤️‍💋‍👩🕺💃♥️💋👅😘😁🤭
        Niin minäkin sinua.. jäätelöä suuhun suudella... Ilaspäin kuumaa ihoa kylmällä suulla kielellä suudella maistaa..👅💋👄😛


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        👩‍❤️‍💋‍👩🕺💃♥️💋👅😘😁🤭
        Niin minäkin sinua.. jäätelöä suuhun suudella... Ilaspäin kuumaa ihoa kylmällä suulla kielellä suudella maistaa..👅💋👄😛

        Ai..aivan kylmä suu ja kieli..avaan sun vetskarin sun miehuutesi melkein jäykkä..nuolen kielellä terskasi päätä..puristan kylmällä kädellä vartta..👅👅👅👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai..aivan kylmä suu ja kieli..avaan sun vetskarin sun miehuutesi melkein jäykkä..nuolen kielellä terskasi päätä..puristan kylmällä kädellä vartta..👅👅👅👄👄👄

        Oi oi ihana 👩‍❤️‍💋‍👩😁😁😋😛
        Hyväilen käsillä kuumaa ihoa teet niin hyvää ai ai


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Oi oi ihana 👩‍❤️‍💋‍👩😁😁😋😛
        Hyväilen käsillä kuumaa ihoa teet niin hyvää ai ai

        Ihana imeä sun pehmoista terskaa..puristan sun palleja..olen aivan märkä..aah haluisin et työntyisit sisääni rajusti..😗😗


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Oi oi ihana 👩‍❤️‍💋‍👩😁😁😋😛
        Hyväilen käsillä kuumaa ihoa teet niin hyvää ai ai

        Olen sun huo....aah eii😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihana imeä sun pehmoista terskaa..puristan sun palleja..olen aivan märkä..aah haluisin et työntyisit sisääni rajusti..😗😗

        Teet niin hyvää ai ai 😁👩‍❤️‍💋‍👩😘
        Olen valmis tulemaan sinuun olen niin kauan odottanut 👩‍❤️‍💋‍👩😘🕺💃
        Avaa haluan niin sinua...


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Teet niin hyvää ai ai 😁👩‍❤️‍💋‍👩😘
        Olen valmis tulemaan sinuun olen niin kauan odottanut 👩‍❤️‍💋‍👩😘🕺💃
        Avaa haluan niin sinua...

        Olen seljälläni..avaan reidet ja nostan jalat ylös kulta nyt pääset sisääni..aah tule kulta tekee mieli kunnolla..💏


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen seljälläni..avaan reidet ja nostan jalat ylös kulta nyt pääset sisääni..aah tule kulta tekee mieli kunnolla..💏

        Minun huora makaa vittu auki odottaa kovaa kyrpää sisään... Sitä tulet saamaan kovaa ja pitkään avaa ota kyrvästä kiinni niin seivästän sinut🧔🕺


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Minun huora makaa vittu auki odottaa kovaa kyrpää sisään... Sitä tulet saamaan kovaa ja pitkään avaa ota kyrvästä kiinni niin seivästän sinut🧔🕺

        Hei kulta😗 jouduin viimeksi lopettaa kun naapuri tuli tuomaan ruohon leikkurini pois, oli lainassa hänellä. Ihanan kiihottava viesti..saat seivästää tai raiskata kunnolla rakas👄👄👄 ikävä sua😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei kulta😗 jouduin viimeksi lopettaa kun naapuri tuli tuomaan ruohon leikkurini pois, oli lainassa hänellä. Ihanan kiihottava viesti..saat seivästää tai raiskata kunnolla rakas👄👄👄 ikävä sua😗

        😘 ikävä sinua🧔🏻💃👩‍❤️‍💋‍👨🥰👄


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        😘 ikävä sinua🧔🏻💃👩‍❤️‍💋‍👨🥰👄

        Oletko töissä nyt👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko töissä nyt👄👄👄

        Töissä olen. 14.30 kotona olisin😘😁🤭


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Töissä olen. 14.30 kotona olisin😘😁🤭

        Joko kotona👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joko kotona👄👄👄

        Kotona kyllä joo🧔🏻💃🥰🥰🥰👩‍❤️‍💋‍👨


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joko kotona👄👄👄

        🧔🏻💃🥰🥰👄👙👠🥰👄😘😛💋👅👅


      • jor-kki kirjoitti:

        🧔🏻💃🥰🥰👄👙👠🥰👄😘😛💋👅👅

        Pussit täynnä olisi


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Pussit täynnä olisi

        Hei muru🤗 nukahdin illalla..harmi olisin tyhjentänyt pussit👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei muru🤗 nukahdin illalla..harmi olisin tyhjentänyt pussit👄👄👄

        👙🥰😘


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei muru🤗 nukahdin illalla..harmi olisin tyhjentänyt pussit👄👄👄

        Pussit täynnä olisi tekee mieli hyvällä 😘🤭😁


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Pussit täynnä olisi tekee mieli hyvällä 😘🤭😁

        Mihin aikaan tänään kotona ..👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mihin aikaan tänään kotona ..👄👄👄

        Nyt on kotona 🧔🏻😘


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Nyt on kotona 🧔🏻😘

        Tulin juuri ratsastamasta meen suihkuun👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tulin juuri ratsastamasta meen suihkuun👄

        Joko suihkuteltu👩‍❤️‍💋‍👨


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tulin juuri ratsastamasta meen suihkuun👄

        Saisit minulla ratsastaa 🧔🏻👩‍❤️‍💋‍👨💋🤭


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Saisit minulla ratsastaa 🧔🏻👩‍❤️‍💋‍👨💋🤭

        Oletko vielä hereillä.💏


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Saisit minulla ratsastaa 🧔🏻👩‍❤️‍💋‍👨💋🤭

        Hyvää yötä kulta🤗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko vielä hereillä.💏

        Olen👩‍❤️‍💋‍👨 joko nukut😘


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä kulta🤗

        Hyvää yötä ihanainen ❤️🥰 ikävä 👩‍❤️‍💋‍👨👩‍❤️‍💋‍👨😘🥰💋


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Saisit minulla ratsastaa 🧔🏻👩‍❤️‍💋‍👨💋🤭

        Voisin nyt ratsastaa👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisin nyt ratsastaa👄👄👄

        Olisin nyt kotona 😘👩‍❤️‍💋‍👨🥰👩‍❤️‍💋‍👩


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Olisin nyt kotona 😘👩‍❤️‍💋‍👨🥰👩‍❤️‍💋‍👩

        Hei muruseni😊 onnistuisko tänään..oletko töissä vielä😽💏


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei muruseni😊 onnistuisko tänään..oletko töissä vielä😽💏

        Ihanainen olen nyt kotona 😘👩‍❤️‍💋‍👨🧔🏻💃👄


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ihanainen olen nyt kotona 😘👩‍❤️‍💋‍👨🧔🏻💃👄

        Ihana rakas😗 ota mut..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihana rakas😗 ota mut..

        😁🤭🥰 oi oi olet niin haluttava 🥰🥰tulen suutelen kiihkeästi puristaa syliin 💋👩‍❤️‍💋‍👩 haluan sinua


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        😁🤭🥰 oi oi olet niin haluttava 🥰🥰tulen suutelen kiihkeästi puristaa syliin 💋👩‍❤️‍💋‍👩 haluan sinua

        Samoin rakas😋 suutelen sua ja etsin käteeni sun kalun..aah ihana saada sua💏👄👅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin rakas😋 suutelen sua ja etsin käteeni sun kalun..aah ihana saada sua💏👄👅

        Puristaa peppua ihanaa.. 😘🥰💋 Suudelmia kiihkeita kuumia on


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Puristaa peppua ihanaa.. 😘🥰💋 Suudelmia kiihkeita kuumia on

        Ihanat kädet..parta hivelee kasvoja😗 kalusi kädessäni runkkaan hitaasti..olen aivan märkä odotan et panet mua kunnolla👄💓💋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihanat kädet..parta hivelee kasvoja😗 kalusi kädessäni runkkaan hitaasti..olen aivan märkä odotan et panet mua kunnolla👄💓💋

        Hyväillen puristelen sinua olet niin haluttava 🥰 herkullinen peppu ihanat rinnat 😘😛 ottaa rintaa suuhun imee vähän puree peppu käsissä puristaa namii kohta saat olen odottanut niin pitkään sinua😛💋👠🧔♥️


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Hyväillen puristelen sinua olet niin haluttava 🥰 herkullinen peppu ihanat rinnat 😘😛 ottaa rintaa suuhun imee vähän puree peppu käsissä puristaa namii kohta saat olen odottanut niin pitkään sinua😛💋👠🧔♥️

        Rakas tulen juuri eeiiii uuuhh olet ihana😗😗😗😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rakas tulen juuri eeiiii uuuhh olet ihana😗😗😗😗

        Olet niin kuuma haluttava 🥰😛💋 rakkaan 👅👩‍❤️‍💋‍👩


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Olet niin kuuma haluttava 🥰😛💋 rakkaan 👅👩‍❤️‍💋‍👩

        Olen sängyssä sauva sisälläni..😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen sängyssä sauva sisälläni..😗

        Nyt saat uorani kunnolla 🧔💃👩‍❤️‍💋‍👨😛


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen sängyssä sauva sisälläni..😗

        Naapuri häiritsi 😬 Ruohonleikkurin kanssa ongelmia. Nyt ei tahdota päästä hommassa vauhtiin😬🤭🤭😘👩‍❤️‍💋‍👩💋♥️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen sängyssä sauva sisälläni..😗

        Oletko töissä, sataa sataa voisi rakastaa👩‍❤️‍💋‍👩ulos👩‍❤️‍💋‍👨😘🥰👙 kun ei viitsi lähteä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen sängyssä sauva sisälläni..😗

        😘👙🥰👩‍❤️‍💋‍👨🧔💃😛🥰👩‍❤️‍💋‍👨👄


      • jor-kki kirjoitti:

        Nyt saat uorani kunnolla 🧔💃👩‍❤️‍💋‍👨😛

        😘🤗👩‍❤️‍💋‍👨


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen sängyssä sauva sisälläni..😗

        🧔💃👙😘👩‍❤️‍💋‍👩🥰👅😛👅💋👩‍❤️‍💋‍👨


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen sängyssä sauva sisälläni..😗

        🙈👩‍❤️‍💋‍👨🥰🤗🙄💓


    • Anonyymi

      Joks kädes

      • Kyllä olis


    • Anonyymi

      vetojako mis asennos homma menos

    • Pussit täynnä olisi

    • Anonyymi

      Tummelia peräsuoleen ja paksua kankea perään,kyll irtoo.

    • Anonyymi

      Mitäs mieles

    • Anonyymi

      Joks mahla nousee

    • Anonyymi

      Mitä ratsastit

    • Pussit täynnä olisi 🙄🤭

      • Pussit täynnä olisi


    • Ihanainen ❤️ Kaipaus🥰

    Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1691
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1317
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe