Bändissä on heikko kitaristi ja väärä rumpali!

Anonyymi

Jani Liimatainen, Alexi Laiho ja Tommy Johansson vois soitella kunnon taustat uudelle levylle joita sitten vois konserteissa soitella taustalla Empun keskittyessä suuriin linjoihin jättäen tiluttelun niille jotka sen osaa.

Nevalaisen ois ehdottomasti pitänyt soittaa levylle rumpukompit, koska Hahto ei sovi millään muotoa tyyliltään bändiin. Mulle on ihan sama kuka soittaa keikoilla, niitä en joka tapauksessa mene kattoon. Mutta levylläkin kuulee kuka soittaa ja Hahdon soitto ei kuulostanut hyvältä viime levyllä.

28

1037

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja lista alkaa muodostua niistä jotka ei osta albumi tai käy keikoilla jne. Aivan kuten ennusti. Myöskin valitus siitä että bändissä ei enää tiluteta tuli välittömästi esiin. Aivan kuten ennustin. Liimatainen ei sovi bändiin koska yksi Holopainen riittää. Wannabii Holopaiset leikkikööt Anette kanssa. Laiho on kännipäissään telonut paikkansa siihen kuntoon että ei pysty enää soittamaan edes COB:n vanhoja biisejä kunnolla ja kuka helvetti on Tommy Johansson. Nevalainen on ihan mitat täyttävä rumpali mutta kun Nightwish on eteenpäin menevä bändi niin on ihan paikallaan että rumpupatteriston takana istuu tyyppi jolla riittää motivaatiota ja taitoa hoitaa kunnolla tuo pesti. Nevalaisella ei riittänyt terveys ja se siitä.

    • Anonyymi

      Joo, vanhat ukot ei pysy Floorin tahdissa ja vähän uusimista tarvittaisiin sille osastolle.

    • Anonyymi

      Miksi lukemattomista rokkibändeistä vain Nightwish tekee kuuntelukelpoista musaa? Olen yrittänyt kuunnella muitakin, mutta palaan äkkiä Floorvetoiseen Nightwishiin, etten tylsisty. Kaikki muut kuulostavat liian sliipatuilta ja sisällöttömiltä.

    • Anonyymi

      No miksi sitten olet täällä?
      Turhaa lätinää ja nillitystä, mutta ME tiedämme kuka olet surkimus.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Siinä palkitaan rumputeknikko Ulrich "Ulsch" Weitz pitkästä urasta Nightwishin tautajoukoissa.


      • Anonyymi

        Jep oli rumputekniikko jäi eläkkeelle pitkän uran jälkeen. Nightwishin riveissä toiminut pitkään. Floor liikuttui niin, että Ghost love score oli selvästi haastava vetää sen jälkeen. Kesken biisin liikuttuikin niin, että oli hetken laulamatta. Terv. Eturivistä


    • Anonyymi

      Myöhästyneet kiitokset tiedosta. Olen monta kertaa miettinyt että loppujen lopuksi tällä foorumilla on paljon oikeita Nightwish faneja jotka tietää yllättävän paljon asioita. Kiitokset.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Voi kuinka kaipaankaan sitä aikaa kun kunnon rokkarit kuolivat 27 vuotiaina huumeisiin. Silloin asiat olivat aitoja ja sen kuuli musiikissa. Nykyään kaikki on niin tiukkapipoista että hävettää kuunnella rokkia ja metallia. HERRAJUMALA Marco on yli viiskymppinen rokkari joka voi minun puolestani vetää vaikka grillattua hiiren paskaa kaiket päivät, ei voisi vähempää kiinnostaa. Jos Marcon ääni huolettaa niin painu oopperaan, luultavasti viihtyisit siellä paremmin kuin metallikonserteissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kuinka kaipaankaan sitä aikaa kun kunnon rokkarit kuolivat 27 vuotiaina huumeisiin. Silloin asiat olivat aitoja ja sen kuuli musiikissa. Nykyään kaikki on niin tiukkapipoista että hävettää kuunnella rokkia ja metallia. HERRAJUMALA Marco on yli viiskymppinen rokkari joka voi minun puolestani vetää vaikka grillattua hiiren paskaa kaiket päivät, ei voisi vähempää kiinnostaa. Jos Marcon ääni huolettaa niin painu oopperaan, luultavasti viihtyisit siellä paremmin kuin metallikonserteissa.

        Et vaikuta välittävän artistin terveydestä. Ääni on mitä on, mutta terveys ennen muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vaikuta välittävän artistin terveydestä. Ääni on mitä on, mutta terveys ennen muuta.

        Tää on just näitä tyyppejä. "Ihan sama onko se tyttö tai poika kunhan se on terve". Taitaa olla itse kepun Puska joka tänne foorumille kirjoittelee. Ja mitä artistien terveys minulle kuuluu, ei sitten mitään. Nämä "välittäjät ja huolestujat" tekevät kanssaihmisten elämän helvetiksi ja kait siksi täällä vedetään niin paljon psyykelääkkeitä. Hoitaisivat omat asiansa ja antaisivat muiden olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on just näitä tyyppejä. "Ihan sama onko se tyttö tai poika kunhan se on terve". Taitaa olla itse kepun Puska joka tänne foorumille kirjoittelee. Ja mitä artistien terveys minulle kuuluu, ei sitten mitään. Nämä "välittäjät ja huolestujat" tekevät kanssaihmisten elämän helvetiksi ja kait siksi täällä vedetään niin paljon psyykelääkkeitä. Hoitaisivat omat asiansa ja antaisivat muiden olla.

        Mikä teitä vaivaa? Ei ole mikään ilo vetää päihteitä, mutta ilo ei ole myöskään seurata itsetuhoista artistia, joka kärsii varmasti paheestaan iloisen kuoren alla. Musiikista saa irti paljon enemmän ilman tehosteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä teitä vaivaa? Ei ole mikään ilo vetää päihteitä, mutta ilo ei ole myöskään seurata itsetuhoista artistia, joka kärsii varmasti paheestaan iloisen kuoren alla. Musiikista saa irti paljon enemmän ilman tehosteita.

        Juuri näin. Mikä teitä vaivaa kun ette ajattele niinkuin minä, kun teillä ei ole samoja arvoja kuin minulla, kun ette koe maailmaa samalla tavalla kuin minä? Turhaa touhua alkaa väittelemään jonkun lestadiolaisen kanssa. Elä sinä vaan sitä somaa pikku elämääsi siellä vaaleanpunaisessa kuplassasi mutta älä missään nimessä vaan vahingossakaan ala ymmärtämään ihmisiä jotka haluavat tietää miltä elämä todella voi maistua ja tuntua. En luota pätkääkään ihmisiin jotka eivät ole koskaan kokeilleet huumeita, seksuaalisia rajojaan tai jotka eivät ole rikkoneet lakia koskaan elämässään. Sellaiset ihmiset ovat pelottavia pervoja jotka valitettavasti tällähetkellä hallitsevat keskustelua niin mediassa kuin muuallakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Mikä teitä vaivaa kun ette ajattele niinkuin minä, kun teillä ei ole samoja arvoja kuin minulla, kun ette koe maailmaa samalla tavalla kuin minä? Turhaa touhua alkaa väittelemään jonkun lestadiolaisen kanssa. Elä sinä vaan sitä somaa pikku elämääsi siellä vaaleanpunaisessa kuplassasi mutta älä missään nimessä vaan vahingossakaan ala ymmärtämään ihmisiä jotka haluavat tietää miltä elämä todella voi maistua ja tuntua. En luota pätkääkään ihmisiin jotka eivät ole koskaan kokeilleet huumeita, seksuaalisia rajojaan tai jotka eivät ole rikkoneet lakia koskaan elämässään. Sellaiset ihmiset ovat pelottavia pervoja jotka valitettavasti tällähetkellä hallitsevat keskustelua niin mediassa kuin muuallakin.

        Jopa on kääntynyt keskustelu outoon suuntaan oltuani vain huolissani Markon jaksamisesta. Mutta olkoon, mietitään tykönämme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Mikä teitä vaivaa kun ette ajattele niinkuin minä, kun teillä ei ole samoja arvoja kuin minulla, kun ette koe maailmaa samalla tavalla kuin minä? Turhaa touhua alkaa väittelemään jonkun lestadiolaisen kanssa. Elä sinä vaan sitä somaa pikku elämääsi siellä vaaleanpunaisessa kuplassasi mutta älä missään nimessä vaan vahingossakaan ala ymmärtämään ihmisiä jotka haluavat tietää miltä elämä todella voi maistua ja tuntua. En luota pätkääkään ihmisiin jotka eivät ole koskaan kokeilleet huumeita, seksuaalisia rajojaan tai jotka eivät ole rikkoneet lakia koskaan elämässään. Sellaiset ihmiset ovat pelottavia pervoja jotka valitettavasti tällähetkellä hallitsevat keskustelua niin mediassa kuin muuallakin.

        Hämärää puhetta.

        Jos huumeidenkäyttö saa luottamuksesi heräämään, niin mikäs siinä. Erikoinen vertaus kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Mikä teitä vaivaa kun ette ajattele niinkuin minä, kun teillä ei ole samoja arvoja kuin minulla, kun ette koe maailmaa samalla tavalla kuin minä? Turhaa touhua alkaa väittelemään jonkun lestadiolaisen kanssa. Elä sinä vaan sitä somaa pikku elämääsi siellä vaaleanpunaisessa kuplassasi mutta älä missään nimessä vaan vahingossakaan ala ymmärtämään ihmisiä jotka haluavat tietää miltä elämä todella voi maistua ja tuntua. En luota pätkääkään ihmisiin jotka eivät ole koskaan kokeilleet huumeita, seksuaalisia rajojaan tai jotka eivät ole rikkoneet lakia koskaan elämässään. Sellaiset ihmiset ovat pelottavia pervoja jotka valitettavasti tällähetkellä hallitsevat keskustelua niin mediassa kuin muuallakin.

        Jösses. Oletko kääntynyt lestadiolaisesta nightwisheriksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hämärää puhetta.

        Jos huumeidenkäyttö saa luottamuksesi heräämään, niin mikäs siinä. Erikoinen vertaus kyllä.

        Kun kokeilee kaikenlaista niin tietää mistä puhuu. Avoimessa maailmassa eläminen on mielenkiintoisempaa kuin kuplassa eläminen. Muistakaa myös että alkoholi ja jeesus ovat huumeita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun kokeilee kaikenlaista niin tietää mistä puhuu. Avoimessa maailmassa eläminen on mielenkiintoisempaa kuin kuplassa eläminen. Muistakaa myös että alkoholi ja jeesus ovat huumeita.

        En näe mitään järkevää syytä kokeilla päihteitä. Ne tuhoavat kultaakin arvokkaamman terveyden. Nuoren hairahtamisen kokeiluun ymmärrän, mutta päihteiden käyttäminen aikuisena on lähinnä typeryyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En näe mitään järkevää syytä kokeilla päihteitä. Ne tuhoavat kultaakin arvokkaamman terveyden. Nuoren hairahtamisen kokeiluun ymmärrän, mutta päihteiden käyttäminen aikuisena on lähinnä typeryyttä.

        Oi kuinka siistiä on ladata totuuksia sieltä kuplasta käsin, todella siistiä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi kuinka siistiä on ladata totuuksia sieltä kuplasta käsin, todella siistiä :D

        En ole lainaamasi kirjoittaja, mutta pakko kysyä: Mistä helvetin kuplasta? Teet ihan liian rohkeita oletuksia yksittäisten tiedonjyvästen perusteella.

        Sherlock Holmes päätyy usein pienten yksityiskohtien avulla oikeaan lopputulokseen, mutta sinä et taida olla kuin Sherlock.


    • Anonyymi

      Nightwish army elää omassa kuplassaan onnellisen tietämättömänä kaikesta muusta.

      • Anonyymi

        Ei ihan kaikki. Itse ainakin seuraan politiikkaa, maailmanmenoa ja musiikkia laidasta laitaan. Kuplassa eläminen on tätäpäivää kuten kautta koko ihmiskunnan historian. Ennen se oli pakon sanelemaa, nykyään alitajunnan määräämä käytöstä mutta mistä ollaan tietoisia. Uskon että jossakin vaiheessa kuplat alkaa puhjeta ja maailma paranee :D :D


      • Anonyymi

        Tämän palstan trollit eivät elää muusta kuin trollamisesta.

        Reppanat...


    • Anonyymi

      Nightwish tarvisi sellaisen rumpalin jossa on sopivasti särmää ja tyylitajua. Nykyinen rumpali lähinnä taputtelee menemään. Veikko Lehtiranta olisi oiva rumpali Nightwishiin.

    • Anonyymi

      Ehkä Floor on sen verran kova mimmi, että korvaavan solistin etsiminen on jo lopetettu? Kaskun kukaan ei ehdota kiippariksi vaikka Jordan Rudessia, kun maestro ei ole tarpeex nopee. Muuten Kaitsu ja Emppu on parasta A-ryhmää ja sopii bändin kun nakutettu. Fiksuja maanläheisiä ihmisiä kuten koko bändi.

    • Anonyymi

      Höpö, höpö, Emppu fiksu kaveri ja yksi aliavostetuimmista kitaristeista. Emppu soittaa tasan sen mitä Holopaisen hengentuotteet tarvitsevat ja mies soittaa aina oikein - ei tee virheitä. Näitä tiluttajia on maailma syrjällään. Jos levylle tarvittaisi pikkasen erilainen huippukitaristi, joka hallitsee suvereenisesti kaikki tyylit ja on mukava maanläheinen heppu, kuten Nightwishinin muutkin soittajat - Paul Gilbert.
      Kaitsu on kone, hänen tyylinsä ei ole veuhtoa turhaan mies lyö lujaa ja tarkasti, on varsinainen komppikone. Rushin edesmmenyt rumpali Neil Peart oli tyyliltää vähäeleinen, kuten Kaitsu, mutta huudettu monesti rock-puolen ykkösrumpaliksi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3010
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2184
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1594
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1057
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe