Aika surullistasta katsottavaa. Kaikki menee Riiniksen mukaan, eläimiä myöden...
Kalle on on vaan stadisti. Ei sillä ole mitään sanottavaa, vaikka maksaa kaiken.
Tosi surullista, koska Minusta näyttää, että Kalle ei ole onnellinen.... Vaikka Maksaa KAIKEN!
Riinis ja Kalle Palander...
22
1822
Vastaukset
- Anonyymi
ihanaa nähdä, että Riinis on noin "vahva" suhteessa! Mutta Kalle... Ei noin... ei noilla aidosti voi mennä hyvin...
- Anonyymi
Olipa rva Palander turmellut ulkonäkönsä! En meinannut tuntea samaksi naiseksi, mitä ennen oli. Ja Kalle parka! Kyllä on itsekkään pirttihirmun alaisena! Miten ihmeessä kestää noin kylmää ja julmaa Milla Magiaa??
- Anonyymi
Mikä Kalle on? Stadisti? Siis niinku stadista, vai nadisti, sadisti vai mikä se nyt on?
- Anonyymi
Voi Kalle parkaa! Miksi ihmeessä sietää tuollaista pomottajaa? Ei ole enää edes kunis. Kaikki sympatiat Kallelle!
- Anonyymi
Ilmeisesti statisti...
- Anonyymi
Riina on hyvin kaunis nainen
- Anonyymi
Riina OLI hyvin kaunis nainen! Siinä nähdään tulos nykyajan "tasa-arvosta", jossa yleisesti mies alistetaan orjan rooliin!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riina OLI hyvin kaunis nainen! Siinä nähdään tulos nykyajan "tasa-arvosta", jossa yleisesti mies alistetaan orjan rooliin!!
Olipa itsekäs emäntä! Kalle on huonommassa asemassa, kuin työmies normaalissa kartanossa, ja eikös Kalle kuitenkin rahoita tuon kaiken? Naiset jyrää - se on tätä kehittynyttä (?) nykyaikaa!!!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa itsekäs emäntä! Kalle on huonommassa asemassa, kuin työmies normaalissa kartanossa, ja eikös Kalle kuitenkin rahoita tuon kaiken? Naiset jyrää - se on tätä kehittynyttä (?) nykyaikaa!!!?
Juokse, Kalle, juokse!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juokse, Kalle, juokse!!!
Miksi Kallen pitäisi juosta, eikö jokaisen tule kantaa vastuunsa?
Jos juoksikin yhden lapsen kanssa, tahtoo ehkä kantaa juuri nyt vastuunsa näiden pienten lasten kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riinis on korjaillut ulkonäköään viime aikoina aika paljon: huulitäytteet, botoksia, täyteainetta, siellä sunt täällä. Hyvä jos on onnelinen näin, mutta ohjelman mukaan jäi tunne, että molemmat on niin pihalla, ettei mitään järkeä...
- Anonyymi
Hyvä asia tälle perheelle, jos Kallella rahaa riittää. Tuleeko rahaa tarpeeksi, Riiniksen tarpeisiin.
- Anonyymi
Kun katsoo naista, entisiin kuviin verrattuna tulee eittämättä mieleen eräs surullinen asia, jota täällä ei saa sanoa.
Eikä se minulle toki kuulukaan.
Mutta, juuri siksi Kalle Palander ei ehkä sinne Tornioon lähde, juuri siksi Kalle juuri nyt pitää huolta näistä lapsistaan.
Yhdestä lapsistaan joutui jo luopumaan, ehkä halusi ehkä ei kuka tietää.
Aika kylmää kyytiä tällä Kallella juuri nyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun katsoo naista, entisiin kuviin verrattuna tulee eittämättä mieleen eräs surullinen asia, jota täällä ei saa sanoa.
Eikä se minulle toki kuulukaan.
Mutta, juuri siksi Kalle Palander ei ehkä sinne Tornioon lähde, juuri siksi Kalle juuri nyt pitää huolta näistä lapsistaan.
Yhdestä lapsistaan joutui jo luopumaan, ehkä halusi ehkä ei kuka tietää.
Aika kylmää kyytiä tällä Kallella juuri nyt.Voi Kalle parka! Aloitahan alusta oikean ja hellän naisen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi Kalle parka! Aloitahan alusta oikean ja hellän naisen kanssa.
Kalle Palanderin sanavarasto koostuu melkein yksinomaan sanasta v***u, älkää pestatko häntä selostajan hommiin, ei hän sinne sovellu. Kanava vaihtuu heti kun tämä v***u miehen näen.
- Anonyymi
Riinis on tiukkapipo ja Kalle tanssii Riiniksen pillin mukaan. Vaikuttaa siltä, että Kalle hoitaa suurimmaksi osaksi lapset.
Mikä hinku niillä on virossa pitää sitä tilaansa, kun käsitin, että sellainen Torniossa olisi myös mahdollista.
Riinis ilmeisesti käy kauneushoitoloissa, sen sijaan Kalle kulkee vanhoissa ryysyissään, kun emäntä on perso rahalle. - Anonyymi
Riinis tuntui antavan ohjeet, miten Kallen lapsi voi tavata isäänsä.
Eiköhän se olisi lähinnä enempi Kallen asia, miten hän lastaan tapaa.
Menee aikaa ja Kallen lapsi kysyy, miksi isä ei ole pitänyt yhteyttä.
Mutta kun toinen osapuoli on sitä mieltä, että yhteyttä ei tarvitse pitää.
Kallen lapsi varmasti haluaisi tavata isäänsä, vaikka kerran vuodessa,
eikä totella eukkoaan, jonka mielestä ei tarvitse pitää lainkaan yhteyttä.
Kalle on selvästi tossun alla. - Anonyymi
Jo on Kalle tossun alla. Onpa sillä itsekäs emäntä.
Kuinka Riinis voi olla niin itsekäs, että ei soisi Kallen tavata lastaan,
tapaa se sen sitten vaikka kerran vuodessa, niin sekin on hyvä, että tapaisi.
Siinä tanssii isä Palaner eukkonsa pillin mukaan ilman mitään sanan valtaa.
Onko pakko kestää nöyryytystä.- Anonyymi
Tosiasia on se, että mulla on kolme isoa paikkaa. Jos tämä hirveän pitkään jatkuu, niin tässä on helvetisti kuluja, kun tulot ovat romahtaneet Mä olin aikoinaan mäessä nr1 muistakaa se.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosiasia on se, että mulla on kolme isoa paikkaa. Jos tämä hirveän pitkään jatkuu, niin tässä on helvetisti kuluja, kun tulot ovat romahtaneet Mä olin aikoinaan mäessä nr1 muistakaa se.
Onkohan Riinis kieltänyt Tornion talon myymisen, ku kaks kartanoa ois liian vähän..
- Anonyymi
onx riinis nyt vapaa
- Anonyymi
Kallella on jo uusi tasapainosen oloinen. Näyttävä pari yhdessä. Nyt vaan loppuun asti Kalle.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1862733- 1642539
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182247Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612084Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31739"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591454Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2051440Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2261183Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931148Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701083