Mitä löytynee vuokrakämppäsi viemäristä (...pitkistä kalsareista,korts.,,,lähtien) Kuka maksaa viemäriremontit , suunnittelun , kuka tekee työt ja siivoaa ? Kuka kuuntelee sitä jatkuvaa pesukoneen jumalatonta linkousnopeuttasi ja pouistoveden lorinaa.Älä jätä pesukoneitasi valvomatta..Kukahan "tööt"-on keksinyt ettei ole enää muita linkonopeuksia kuin n.1000 kierrosta.Rintarottingilla Suomen vesistöjä ja ah ! niin raikasta kraana-ja vessavettä kehuvat - ette viime kädessä tiedä mistä "alku- ja "loppupeleissä" puhutte.Sitähän tulee myös taivaan täydeltä.Vettä.
Kraanavesikö halpaa ? tuntuu olevan vain eräille
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä mussutat? Jokainen maksaa itse vesilaskunsa, ei sun siitä tartte vaivaa nähdä kuhan omasi maksat. Vaikka pieni kai se vesilasku sulla on kun kaljaa taitaa kulua enemmän kuin vettä. Pesisit edes joskus vaatteesi, hyi!
- Anonyymi
Kuka nyt todellakaan hukaan lorottaisi vettä, kun kraanavesi on kallista.
- Anonyymi
jos ostat vettä kaupasta , se tulee kalliiksi. kraanavesi on halvempaa ja jos alan myymään kraanasta valutettua vettä niin kuka sen tietää mistä se on kannuihin valutettu?
- Anonyymi
Kävin epsanjassa ja siellä kaupoissa on punaviini ja olut halvempaa kuin pullovesi!
Siellä osaavat hinnoitella hyödykkeet oikein. - Anonyymi
Totta on . Trokarit on paskoja - trokaa ne sitten vettä tai seksiä tai jotain muuta...varkaista puhumattakaan.
- Anonyymi
Rannikon isojen kaupunkien jätevesistä menee keväisin ja kovien sateiden aikaan lähes puolet suoraan mereen, koska puhdistamot eivät pysty käsittelemään niin suuria vesimääriä. Täällä sivukylien mökeissä jätekaivoihin menevät pikku nokareet kumminkin tuhoaa maapallon,jos niille ei anneta sähköhoitoa.
- Anonyymi
Paskalaki mikä paskalaki - myös kerrostaloissa.Lisäksi on olemassa ihmistyyppi jollaisesta on hyvä yrittää pysyä kaukana.
- Anonyymi
Mitä mussutat? Jokainen maksaa itse vesilaskunsa, ei sun si...
Paitsi ettei maksa läheskään kaikissa vuokrataloissa. Siellä pääsevät maksamaan muutkin, varsinkin normaalisti vettä käyttävät.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841656Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691561Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2711298Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691272- 56887
- 66854
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65853- 41836
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40831Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44791