Vaimon pikkarit

Anonyymi

Minua kiihottaa ajatus että joku vieras mies runkaisi mällit vaimon mustiin pitsi pikkareihin!voisin käydä ne jättämässä johonkin tai ihan minun nähden olis kans kiihottavaa!!onko Savossa rohkeita!!

78

1453

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On ...minne tuot ...voit katsella...

      • Anonyymi

        Olen Kuopiosta. Voisin tulla muutaman kymmenen kilometrin päähän. Saat katsella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen Kuopiosta. Voisin tulla muutaman kymmenen kilometrin päähän. Saat katsella.

        Kuopiosta itsekkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuopiosta itsekkin

        Missä voitais tavata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä voitais tavata.

        Minne voisit jättää. Olen keskustassa. Jos et halua tavata. Kellon aika niin noudan ja palautan sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minne voisit jättää. Olen keskustassa. Jos et halua tavata. Kellon aika niin noudan ja palautan sitten.

        Saaristokadun p-paikka olisi aika hyvä tai Puijo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saaristokadun p-paikka olisi aika hyvä tai Puijo.

        Kävisikö joku parkkipaikka tai parkkihalli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävisikö joku parkkipaikka tai parkkihalli.

        Lähen kohta keskustassa käymään vaimon pikkarit mukana!missä olis rauhallinen paikka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saaristokadun p-paikka olisi aika hyvä tai Puijo.

        Voin katsoa!!missä olis rauhallinen paikka?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähen kohta keskustassa käymään vaimon pikkarit mukana!missä olis rauhallinen paikka?

        Harmi kun nyt vasta huomasin tämän sinun viestin. En pysty enää tällä viikolla nauttimaan niistä pikkareista. Kirjoitan ensiviikolla tänne niin yritetään uudeleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin katsoa!!missä olis rauhallinen paikka?!

        Kirjoittele mihin piilopaikaan voisit jättää ne. Noutaisin sieltä ja nuuhkisin niitä . Sitten runkkaisin niihin ja sitten palauttaisin sinne takaisin. Jos nyt onnistuisi. Voisit olla itse myös siellä jos haluaisit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoittele mihin piilopaikaan voisit jättää ne. Noutaisin sieltä ja nuuhkisin niitä . Sitten runkkaisin niihin ja sitten palauttaisin sinne takaisin. Jos nyt onnistuisi. Voisit olla itse myös siellä jos haluaisit.

        Tänään vois onnistua kun on aikaa muutama tunti heti klo 13 jälkeen!olis kiva katsoa samalla kun kuorutat emäntäni mustat pikkarit!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään vois onnistua kun on aikaa muutama tunti heti klo 13 jälkeen!olis kiva katsoa samalla kun kuorutat emäntäni mustat pikkarit!!

        Nyt vasta huomasin sinun viestin. Mikä olisi se paikka? Kävisikö huomenna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt vasta huomasin sinun viestin. Mikä olisi se paikka? Kävisikö huomenna.

        Käy hyvin onko keskustassa vaik klo 10 hyvää paikkaa??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käy hyvin onko keskustassa vaik klo 10 hyvää paikkaa??

        Minkä ikäisiä olette? Minä kuusikymppinen. Kyselen, kun jännittää ettei sattuisi tuttuja.
        Voisi olla vaikka satamassa parkkipaikalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäisiä olette? Minä kuusikymppinen. Kyselen, kun jännittää ettei sattuisi tuttuja.
        Voisi olla vaikka satamassa parkkipaikalla.

        4 kymppisiä ollaan kaupungin itä puolelta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        4 kymppisiä ollaan kaupungin itä puolelta

        Kävisi kymmeneltä. Olisiko joku kahvila missä voitais nähdä. Sitten mietitäs miten edetään.
        Minulla sininen takki ja mustat housut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävisi kymmeneltä. Olisiko joku kahvila missä voitais nähdä. Sitten mietitäs miten edetään.
        Minulla sininen takki ja mustat housut.

        Miten olisi Päivärannan Shell jos tulet sieltäpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävisi kymmeneltä. Olisiko joku kahvila missä voitais nähdä. Sitten mietitäs miten edetään.
        Minulla sininen takki ja mustat housut.

        Huomenta!nähdään vaikka tuolla rastaantien teboililla klo 10!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta!nähdään vaikka tuolla rastaantien teboililla klo 10!!!

        Joko olet siellä. Minulla harmaa Verso. Onko sinulla musta Mersu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko olet siellä. Minulla harmaa Verso. Onko sinulla musta Mersu.

        Moi olen jalkasi just kahvia hörpin TV luona sisällä tedoilin!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko olet siellä. Minulla harmaa Verso. Onko sinulla musta Mersu.

        Et Taina tulla??!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et Taina tulla??!

        Olin sisällä, mutta et tullut siihen pöytään jossa olin sininen takki niin kun sanoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin sisällä, mutta et tullut siihen pöytään jossa olin sininen takki niin kun sanoin.

        Siellä oli ainakin 2 Sini takkista :-)mie voisin tulla nyt siihen jos sopii nii olis paikkakin minulla!tuun vaik siihen pumppaus pisteen viereen!paina töötiä nii tuun kyytiin!!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin sisällä, mutta et tullut siihen pöytään jossa olin sininen takki niin kun sanoin.

        Olis paikka huomennakin heti yhdeksän jälkeen aamulla!!alus vaik Teboil kahvit juttelua ja sit jos ok nii eeku meille tekee se!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäisiä olette? Minä kuusikymppinen. Kyselen, kun jännittää ettei sattuisi tuttuja.
        Voisi olla vaikka satamassa parkkipaikalla.

        Tänään Kuopiossa ukm etsii vaimosi housuja?


    • Anonyymi

      Itseä kiihottaa tuollanen ajatus myös! Olen 54ukm ja jos löytyisi vanhempi esim. leskimies,voisin tuoda 45v hoitsuvaimoni pöksyt käyttöösi, nuuhkit kunnolla ja lopuksi kuorrutat ne! Palauttaisin pyykkikoriin ja kiihottuisin valtavasti vaimon sanoessa; yäk,mitähän tahmeeta näissä on?,kun tietäisin että vaimo on sotkenut kätensä vanhemman miehen spermaan😋

      • Anonyymi

        Mistä olet 54 ukm minä leskimies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä olet 54 ukm minä leskimies.

        Olen Hesasta,toivottavasti sinäkin😉 jos
        sinulla runsas lasti,voisin ottaa mukaan rintsikatkin,joiden kuppeihin mahtuisi...


      • Miltäs kuulostaisi nuorempi ukkomies?


      • Anonyymi
        tragicallyflawed kirjoitti:

        Miltäs kuulostaisi nuorempi ukkomies?

        Eli...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä olet 54 ukm minä leskimies.

        No,leskimies???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä olet 54 ukm minä leskimies.

        Leskimies sitten otti ja katosi...


      • Anonyymi
        tragicallyflawed kirjoitti:

        Miltäs kuulostaisi nuorempi ukkomies?

        Kimpparunkut?


      • Anonyymi

        Voisin runkata ja haistella ja maistella sinun katsoessa vieressä vaikka autossa


    • Toi on kyllä kiihottava ajatus.runkkaan usein vaimon pikkareihin.

    • Joensuusta ois kiva löytää pikkarin sotkijoita.

      • Anonyymi

        Moi mä sotken mielelläni vaimon pikkarit ensin nuuhkin pillun tuoksua ja sit runkkaan spermat pikkareille. Mies Joensuusta 53v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi mä sotken mielelläni vaimon pikkarit ensin nuuhkin pillun tuoksua ja sit runkkaan spermat pikkareille. Mies Joensuusta 53v

        Kyllä naisten pikkarehin on mukava runkata spermat.Tietenkin on myös mukava haistella pillun tuoksua niistä.


      • Anonyymi

        Milloin saisin sotkea vaimon pikkarit joensuussa voit katsella kun runkkaan spermat. 53v kookas kulli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin saisin sotkea vaimon pikkarit joensuussa voit katsella kun runkkaan spermat. 53v kookas kulli.

        Voitko myös kakata sinne samalla?


    • Anonyymi

      017a vaimosi pikkarit hausteluun..ymm .Voit avittaa joku käsin tai suullakin. olen 48v biukm.

    • Anonyymi

      Vieläkö olisit halukas siihen touhuun. Olen se sinitakkinen sieltä TB huoltsikalta.

      • Anonyymi

        En ole Kuopiosta.. valitettavasti! Hieman alempana vaikutan toki käyn Kuopiossa väliin..
        Biukm48


    • Anonyymi

      Löytyykö Joensuusta naisten pikkareita joita vois sotkea spermalla,,m50v.0417266183. Huomenna aamupäivällä.

    • Anonyymi

      Löytyykö vaimon pikkareita haisteluun Leppävirta-Varkaus?

      • Anonyymi

        Voisin tuoda vaimon pikkarit sinulle, voist haistella ja samalla runkata, laukeaisit sit pillun kohtaan housuissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin tuoda vaimon pikkarit sinulle, voist haistella ja samalla runkata, laukeaisit sit pillun kohtaan housuissa.

        Mistä olet. Voisiko touhuta vaikka autossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä olet. Voisiko touhuta vaikka autossa.

        Leppävirta....joku levike(soukka)?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin tuoda vaimon pikkarit sinulle, voist haistella ja samalla runkata, laukeaisit sit pillun kohtaan housuissa.

        laita viestiä
        [email protected]
        Ni jutellaan lisää siellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leppävirta....joku levike(soukka)?

        Olen Kuopiosta. Olisiko esim. Oravi hyvä paikka. Ovathan ne pikkarit Sexikäät ja voimakas pillun tuoksu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        laita viestiä
        [email protected]
        Ni jutellaan lisää siellä

        Laitoin postia sulle


    • Anonyymi

      Huomenna aamupäivällä Matkuksessa, olisi monen kuukauden tarpeet tyhjentää...

      • Anonyymi

        Onko sinulla ne vaimon pikkarit siellä Matkuksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla ne vaimon pikkarit siellä Matkuksessa.

        Ei, voitko tuoda? Jos niin vie yläkerran miesten vessaan. Vessassa on lastenhoito wckoppi. Siinä on roskis seinällä, niin laita pikkarit pieneen pussiin ja roskiksen sisään roskapussin alle. Jos pystyt nyt heti tuomaan niin huippu, ihan hirvee pakotus. Voit käydä ne 13 jälkeen takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla ne vaimon pikkarit siellä Matkuksessa.

        Ei, yläkerta miesten WC, vasen erillinen koppi, iso ja pieni pönttö. Seinällä on roskis. Vie sinne pienessä pussissa, laita roskapussin alle. Saat 13 jälkeen ne takaisin. Kiitti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla ne vaimon pikkarit siellä Matkuksessa.

        Tällä viikolla ei enää mahdollista, mutta esim. maanantaina iltapäivällä vaikka siellä soukassa tai jollakin levikeellä. Sinulla ne tuoksuvat pikkarit mukana. Touhuttaisiin yhdessä.


      • Anonyymi

        Yläkertaan miesten WC. Vasen koppi, iso ja pieni pönttö. Seinällä roskis. Pussissa jätä roskapussin alle. Iltapäivällä voi käydä hakee pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yläkertaan miesten WC. Vasen koppi, iso ja pieni pönttö. Seinällä roskis. Pussissa jätä roskapussin alle. Iltapäivällä voi käydä hakee pois.

        Se olisi hyvä paikka Matkuksessa. Olisi mahtavaa jos joku toisi sinne tuoksuvat pokkarit joihin voisi rullata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se olisi hyvä paikka Matkuksessa. Olisi mahtavaa jos joku toisi sinne tuoksuvat pokkarit joihin voisi rullata.

        Pikkarit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä viikolla ei enää mahdollista, mutta esim. maanantaina iltapäivällä vaikka siellä soukassa tai jollakin levikeellä. Sinulla ne tuoksuvat pikkarit mukana. Touhuttaisiin yhdessä.

        Olen Kuopiosta. Olisi mahtavaa saada joltakin mieheltä hänen vaimon pillun tuoksuiset pikkarit nuuhkittavaksi. Esim. jonnekin levähdyspaikalle tai sinne Matkuksen wc::hen.


    • Anonyymi

      Löytyykö Turun alueelta samasta aiheesta kiinnostuneita?
      30v ukm voisi runkata vaimosi pikkareille ja voin myös tuoda oman vaimoni pikkarit vastalahjaksi.

      • Anonyymi

        Mua kiinnostais. Jos sä toisit vaik emäntäs pikkarit mun mällättäväks ja mä mun emännän sulle vaihtariks, ni oisko paimion levari hyvä valhtopaikka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua kiinnostais. Jos sä toisit vaik emäntäs pikkarit mun mällättäväks ja mä mun emännän sulle vaihtariks, ni oisko paimion levari hyvä valhtopaikka?

        Mua ainakin kiinostais tällänen, voisin tuoda 28v tyttöystävän pikkuhousut suoraan pyykistä sun mällättäväks ;)


      • Anonyymi

        Löytyiskö turusta vaimon pitsipöksyjen mällääjää? Voin myös auttaa


    • Anonyymi

      Kyllä ois jos jollain on vaimon tuoksuvat housut..ukm olen itsekin.

    • Anonyymi

      Tänään vois Kuopiossa katsoa jos joku haluu laskea lastin vaimon pikkareihin!voin myös auttaa!!

      • Anonyymi

        Kiinnostunut olisin mutta tänään ei onnistu..
        Ukm olen Savon alueelta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostunut olisin mutta tänään ei onnistu..
        Ukm olen Savon alueelta.

        Mulla ens viikko vapaata jos vaik alkuviikosta?säästele nii olis mahtava nähdä/tuntea kunnon purkautuminen pikkareihin tai suuhun!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ens viikko vapaata jos vaik alkuviikosta?säästele nii olis mahtava nähdä/tuntea kunnon purkautuminen pikkareihin tai suuhun!!

        Vieläkö sua kiinnostaisi tuoda housut..?olen Kuopion alapuolella vaikuttava ukm..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö sua kiinnostaisi tuoda housut..?olen Kuopion alapuolella vaikuttava ukm..

        Totta kai kiinnostaa!!toivon vaan että tulis kunnon kuorrutus!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai kiinnostaa!!toivon vaan että tulis kunnon kuorrutus!!

        Milloin onnistuisi tapaaminen..?
        Ja mikä ois paikkana..mulla Kuopioon yli 50km ajomatka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai kiinnostaa!!toivon vaan että tulis kunnon kuorrutus!!

        Ja hyvin tulee tavaraa..joko pöksyihin tai voit ottaa suihin kun haistelee vaimosi housuja.
        Ukm olen itsekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai kiinnostaa!!toivon vaan että tulis kunnon kuorrutus!!

        Tänään illasta esim onnistuisi minun puoleltani tapaaminen olen sama henkilö joka vastannut sun hakuun.
        Ukm49v


    • Anonyymi

      Voisin runkata, mutta pks? Ketään sieltä?

    • Anonyymi

      Helsingistä vastaava kiinnostelee. Olen ukm39 ja mielelläni käyttäisin vaimosi pikkareita. [email protected]

    • Tampereella pikkareita?

      • Anonyymi

        Saiskos pikkupöksyistä hyvän hengityssuojan koronaa vastaan.


    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2891
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2051
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe