VAROKAA PANEELIMESTARIT YRITYSTÄ

Anonyymi

Varokaa Paneelimestarit Ky yritystä ! Huonoja kokemuksia monella, kuten myös minulla...

Ostin heiltä 23.7.2019 10 000e arvoisen suomalaisen Salo Solar aurinkopaneelijärjestelmän. Halusivat etukäteen 40 % käsirahan 4000e, jonka maksoin 1.8.

Tämän jälkeen ei asennusta kuulunut, halusivat vaihtaa paneelit kiinalaisiin, mihin en suostunut.

Eivät ole syyskuun jälkeen vastanneet puhelimeen tai viesteihin, eivätkä palauttaneet käsirahaa vaikka olen lain puitteissa perunut kaupan.

Kuluttajariitalautakunta hoitaa asiaa tästä eteenpäin, lukekaa sieltä päätös tulevaisuudessa.

VAROKAA KO. YRITYSTÄ!!!!

37

9700

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannattaa myös katsoa että aurinkopaneeli on sama mitä ovat ilmoittaneet kauppasopimuksessa. Ts. 330W paneeli ei ole esimerkiksi "vahingossa" 325W paneeli. Näinkin on käynyt muutamille...

      • Anonyymi

        Tässä tapauksessa kuvattu paneeli = ei paneelia, joten se on jopa isompi ongelma, kuin muutaman watin puute.


    • Anonyymi

      Joo, mullekin kävi niin, että paneeli 225 W olikin oikeasti 185 w, johon oli asennettu vaihtoehtoinen 40W tai 35W uudella 5W:n lisäautomatisaatiomahdollisuudella. En suostunut vaan valitin kuluttaja-asiamiehelle, sillä vaadin, että minulle toimitetaan joko paneeli 225W tai ainakin preferenssi 160W ylitysmahdollisuudella!

    • Anonyymi

      Etsivät taas uusia työntekijöitä höynäytettäväksi, älkää menkö tänne jos haluatte rahanne! Nimenomaan menkö, heille pääsee kuka vaan!


      Työpaikkailmoitus suomennettuna:

      Tarjoamme:

      -koulutuksen ja tiimin vahvan tuen
      = myyntipäällikkö kertoo päivän aikana paneeleista ja pelaa nettipokeria muut päivät, kun tarvit apua hoida ite

      -laadukkaat ja helposti myytävät tuotteet
      = valehdellaan asiakkaalle laadusta, kaikki tulee kiinasta tai jos on suomalaisia niin vielä huonompi laatu

      -hyvän toimeentulon
      = hieno palkka paperilla jos myyt 30 000 eurolla kuukaudessa palkka on 1800e sisältäen kilometrikorvaukset ja lomakorvauksen.
      Eka palkka tulee ajallaan ja loput myöhässä tai ei ollenkaan.

      -asiakashankinnan
      = saat käyntejä jotka buukkari on ottanut siksi vain koska saa 30e käynti, asiakas ei aiokaan ostaa.

      Em. asiat on todettu työskentelemällä itse ko. yrityksessä 3 kuukautta.

      • Anonyymi

        Entäs kun hakevat markkinointipuolelle assarinhommiin. Onko tämäkin pesti täysin turha ja vakaasta duunista ei vissiin kannata ees vaihtaa.


    • Anonyymi

      Höpö höpö, Itse olen ollut siellä töissä kaksi ja puoli kuukautta ja viimeisin palkka oli 4600 euroa kuukaudelta. Jos on kyvytön myymään tai asentamaan, ei kannata tulla tälle alalle, ehkä ennemminkin siivousalalle.

      • Anonyymi

        Olen anonyymi.


      • Anonyymi

        Ja vitut😄😄😄🙃


      • Anonyymi

        Jep homma toimii kateelliset K*.$IMülküt huutelee :D


    • Anonyymi

      Ovat muuttaneet nimensä JO, sattuneista syistä?!!!

      Nykyään PanelMasters Oy ja kusetus jatkuu samalla kaavalla, mutta nyt kukaan ei ole vastuussa. Ihme ettei ky:n luottotiedot ole muka jo mennyt... Vai onko...

      • Anonyymi

        On ne..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ne..

        ja kusetus jatkuu.................


    • Anonyymi

      Ehdottomasti ja etenkin puolikuuyrityksiä, kun sormimaalareita ja sormipaneeleita järjestellään uusiksi kaiken aikaa.

    • Anonyymi

      Kaikille "kotikaupustelijoille" järkiään sanon EI.

    • Anonyymi

      Varsinainen humppaveikko🤣🤣🤣🤣🙃

    • Anonyymi

      Panelmasters Oy
      Paneelimestarit Ky
      Don Sol Oy
      BMS-Kymppi Oy

      Näiden kaikkien firmojen taustalla häärivät samat veikkoset, jos töihin erehdyt niin lopputiliä et tule koskaan saamaan. Jos olet asiakas niin voivoi sentään, kattoosi saattaa tulla ylimääräinen vettä vuotava reikä tai useampikin. Ja jos olet urakoitsija ja palkkaat nämä tyypit alihankkijoiksi niin mahdollisissa riitatilanteissa laskut/korvaukset jätetään maksamatta. Protestilistakin sen jo kertoo...

    • Anonyymi

      Kannattaa tosiaankin välttää kyseistä firmaa... Eivät maksa lopputilejä

      • Anonyymi

        kerrostalossa? Melko uskalias ukko kusettamaan kerä hyvänsä.


      • Anonyymi

        Eivät todella maksa lopputilejä ja palkan maksussa muutenkin ongelmia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kerrostalossa? Melko uskalias ukko kusettamaan kerä hyvänsä.

        Joo eihän se herra saa mitään tehtyä, tää talokin lahoaa käsiin kun ei hoida mitään asioitansa, kerta on "talonmies". Tää kerrostalo kuulemma menossa myyntiin koska omistajat ei halua tätä omistaa kyseisen kaverin takia.


    • Anonyymi

      Tämä mies on vuokrannut esim. asuntoja ja jättänyt vuokransa maksamatta ja aiheuttanut vahinkoa asunnolla. Toiminut useissa asuntovälitys virmoissa ja saanut lähtöpassit. Ulosotossa on niin paljon saatavia ettei tule koskaan maksamaan.
      VAROKAA

    • Anonyymi

      Varmasti tulee se henkilö vastaa ketä ei kannattanut kusettaa! Nyt on enemmän kuin lähellä!

    • Anonyymi

      Tekee nykyään nimellä Supsakka Oy. Palkkoja kusettavat työntekijöiltä minkä ehtivät

      • Anonyymi

        Joo tämän huomasin että kaikki hoidetaan päin helvettiä kun toista päivää olin eikä mitään perehdytystä asiaan tullut ja tänään juttelin pidempään olleen kaverin kanssa niin sanoi ettei saanut palkkaa palkkapäivänä ja että palkkalaskelmasta ei ole tietoakaan. Koittanut päivän kaivaa tietoa mikä kaveri tätä yritystä pyörittää kun supsakka oy finderin mukaan kotipaikkana porista oleva yritys joka tarjoaa urheilu ja vapaa ajan välineiden leasing ja myyntiä. Ei kyllä ihan sellaista ollut kun tuolla olin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo tämän huomasin että kaikki hoidetaan päin helvettiä kun toista päivää olin eikä mitään perehdytystä asiaan tullut ja tänään juttelin pidempään olleen kaverin kanssa niin sanoi ettei saanut palkkaa palkkapäivänä ja että palkkalaskelmasta ei ole tietoakaan. Koittanut päivän kaivaa tietoa mikä kaveri tätä yritystä pyörittää kun supsakka oy finderin mukaan kotipaikkana porista oleva yritys joka tarjoaa urheilu ja vapaa ajan välineiden leasing ja myyntiä. Ei kyllä ihan sellaista ollut kun tuolla olin

        Annele Joensuu näkyy olevan keulilla.


    • Anonyymi

      Ei taida , " toimitilat" olla en Sahalahden krouvin vieressä. Ķävikö niin että poistukaa kiitos? Ihme ukkeli,uusiutuvan energian mesenaatti ajelee jaguarin reuhulla joka haukkaa 20litraa nurkissa ajellen autoja useita luokkaa paaliin.Pakuja jotka ruosteen puremia kaikki seisovat Sälssinkuja 8 parkissa??

    Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6283
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4016
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2436
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1423
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe