Olisiko Oulussa tai lähi ympäristössä naista soka antaisi katsella kun tyydytät itseä joko sormin tai sauvalla 54v mies haluais olla silloin paikalla?
Runkkaa nainen
17
728
Vastaukset
- Anonyymi
Oota mut elä pitkästy tuppikulli ime ikeniäs sillä aikaa
- Anonyymi
Voi vittu noita rkänokkia pystkää äitinne helmassa ja älkääkä sekaantuko asiaan joka ei teille kuulu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi vittu noita rkänokkia pystkää äitinne helmassa ja älkääkä sekaantuko asiaan joka ei teille kuulu
Pysy sinä peräkamari nysvä siellä äitis tissillä ja tumputa keskenäs
- Anonyymi
Voisitko olla hipelöimättä kun sauva sisässäni ja laukeaisin rajuusti😋rva50v
- Anonyymi
En voisi haittaisiko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En voisi haittaisiko?
Ei todellakaan haittaisi😗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan haittaisi😗
No kerro itsestäsi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kerro itsestäsi
Teen töitä terveyden parissa, harrastan kilpa tannssia ja lenkkeilyä. Mieheni tekee töitä ulkomailla poissa kotoa kuukauden kerrallaan. Eli suhteemme lähinnä etäsuhde jotain kivaa pitäis keksiä työn rinnalle😋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teen töitä terveyden parissa, harrastan kilpa tannssia ja lenkkeilyä. Mieheni tekee töitä ulkomailla poissa kotoa kuukauden kerrallaan. Eli suhteemme lähinnä etäsuhde jotain kivaa pitäis keksiä työn rinnalle😋
voisin tulla viihdyttää t 24 mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
02.01textaa caetaano05@gmail
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä jatkettais tutustelua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voisin tulla viihdyttää t 24 mies
Ethän voisi ei sunkaltaisia pentuja huolita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
02.01textaa caetaano05@gmail
Miks vitussa textaisin
- Anonyymi
Etelä-Suomesta löytyy(Hki).Eli jos joskus tulee reissuja tännepäin,niin....ehkä pitäis vaan olla pitkä esileikki,rintojen hierontaa,öljyämistä yms.nimittäin vibralla kun tyydytän,niin ei kauaa kestä kun saan ekan orgasmin ja toki niitä tulee sitten sarjana lisää....varmaan sinäkin haluat osallistua?
- Anonyymi
Kuulostaa ihanalta😊 Tulen Hesaan koulutukseen 17- 18 helmikuuta. Rva 50
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa ihanalta😊 Tulen Hesaan koulutukseen 17- 18 helmikuuta. Rva 50
Oulussa voisin tulla mukaan, t. Hra 55
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831569Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721370Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2191332Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341019Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89950
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848