Corolla 2.0 Hybrid jäi viimeiseksi vertailutestissä

Anonyymi

64

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Auts, sano Tero kun nokkaan tuli taas kerran.

    • Anonyymi

      Ford rulaa! Kuga on esim maastureista ykkönen, semmoisen ostin st-linena 2018 ja tdi 150 hv neliveto. koe ajoin äskettäin neliveto ravin ja kyllä on hepponen kaara.

      • Anonyymi

        Miksi Opel on keksitty, no ettei Ford olisi maailman huonoin automerkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Opel on keksitty, no ettei Ford olisi maailman huonoin automerkki.

        Kyllähän se Tojota on huonoin.


      • Anonyymi

        Jos niin hyvä, miksi ei myydä suomessa kuin muutama Kuga/ vuosi?
        Samaten Focusta myydään paljon vähemmän kuin Corollaa, miksi?
        Hyvä vastauksia kaivataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos niin hyvä, miksi ei myydä suomessa kuin muutama Kuga/ vuosi?
        Samaten Focusta myydään paljon vähemmän kuin Corollaa, miksi?
        Hyvä vastauksia kaivataan.

        Koska valtaosa autoilevista ihmisistä on eri mieltä, kuin minä Ford Kugan omistaja. Minä tosin olen se ainoa oikeassa oleva.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska valtaosa autoilevista ihmisistä on eri mieltä, kuin minä Ford Kugan omistaja. Minä tosin olen se ainoa oikeassa oleva.....

        Niin, niin, olet nero


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos niin hyvä, miksi ei myydä suomessa kuin muutama Kuga/ vuosi?
        Samaten Focusta myydään paljon vähemmän kuin Corollaa, miksi?
        Hyvä vastauksia kaivataan.

        Tollolootan ostajat ovat aivopestyjä uskonlahkolaisia. Takertuvat lahkon oppeihin ja pelkäävät kerettiläisen leimaa.

        Sinällään normaalia toimintaa suomalaisilta. Ei uskalleta toimia oman mielen mukaan, kun koko ajan pelätään, mitä naapurikin sitten minusta ajattelee. Varminta on valita samanlainen, pölypallon harmaa, auto kuin naapurillakin on. Tämä ei herätä kateutta eikä kiusallisia kysymyksiä.

        Tollolootan ostajilla vaan sairaus on edennyt vielä pykälää pidemmälle. Tollolootaa pitää ylistää joka käänteessä ja vioista ja "ominaisuuksista", kuten ruostumisesta, pitää vaieta visusti. Lujan uskon voimalla tollolootan omistaja pystyy pyyhkimään mielestään kaikki viat ja korjauskulutkin, minkä voimin jaksaa taas sietää kehnoja ajominaisuuksia.

        Eikä tollolootaa edes tarvitse korjata, kun asiaa tarkemmin ajattelee. Pellin hitsaaminen pohjaan on vain normaalia huolenpitoa!

        T. sairaudesta parantunut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos niin hyvä, miksi ei myydä suomessa kuin muutama Kuga/ vuosi?
        Samaten Focusta myydään paljon vähemmän kuin Corollaa, miksi?
        Hyvä vastauksia kaivataan.

        Koska suomalainen on niin hölmö ettei ymmärä autoista mitään ja elää menneessä ajassa jolloin Toyota oli viattoman auton maineessa, mutta siitä on jo yli 10 vuotta ja nykyään Toyota on meluisa, ruostuvin ja vikainen auto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska suomalainen on niin hölmö ettei ymmärä autoista mitään ja elää menneessä ajassa jolloin Toyota oli viattoman auton maineessa, mutta siitä on jo yli 10 vuotta ja nykyään Toyota on meluisa, ruostuvin ja vikainen auto.

        Sinulla on selvästi tuoreempaa kokemusta, kuin noilla ikänsä Toyotilla ajaneilla.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tollolootan ostajat ovat aivopestyjä uskonlahkolaisia. Takertuvat lahkon oppeihin ja pelkäävät kerettiläisen leimaa.

        Sinällään normaalia toimintaa suomalaisilta. Ei uskalleta toimia oman mielen mukaan, kun koko ajan pelätään, mitä naapurikin sitten minusta ajattelee. Varminta on valita samanlainen, pölypallon harmaa, auto kuin naapurillakin on. Tämä ei herätä kateutta eikä kiusallisia kysymyksiä.

        Tollolootan ostajilla vaan sairaus on edennyt vielä pykälää pidemmälle. Tollolootaa pitää ylistää joka käänteessä ja vioista ja "ominaisuuksista", kuten ruostumisesta, pitää vaieta visusti. Lujan uskon voimalla tollolootan omistaja pystyy pyyhkimään mielestään kaikki viat ja korjauskulutkin, minkä voimin jaksaa taas sietää kehnoja ajominaisuuksia.

        Eikä tollolootaa edes tarvitse korjata, kun asiaa tarkemmin ajattelee. Pellin hitsaaminen pohjaan on vain normaalia huolenpitoa!

        T. sairaudesta parantunut

        Olihan Ford hyvin suosittu auto 20 vuotta sitten. Samoin Opel. Kilpailijat monena vuonna eniten myydyn tittelistä.
        Mihin katosi nämä ford-uskovat? Tuliko taivaspaikka?
        Ei kai sekin ole Toyotan syy kun vannouteneet ford-uskovaiset vaihtoi merkkiä?
        Et voi kaikesta Fordin epäonnistumisesta syyttää Toyota-uskonlahkoa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska suomalainen on niin hölmö ettei ymmärä autoista mitään ja elää menneessä ajassa jolloin Toyota oli viattoman auton maineessa, mutta siitä on jo yli 10 vuotta ja nykyään Toyota on meluisa, ruostuvin ja vikainen auto.

        Minulla oli 10 vuotta sitten Euroopassa valmistettu Toyota. Muutama vika ilmeni.
        Mutta nyt, 10 vuotta myöhemmin on Japanissa valmistettu Toyota. Ei mitään vikaa.
        Joten väitteesi ei ihan pidä paikkaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos niin hyvä, miksi ei myydä suomessa kuin muutama Kuga/ vuosi?
        Samaten Focusta myydään paljon vähemmän kuin Corollaa, miksi?
        Hyvä vastauksia kaivataan.

        Fordin vikojen määrä on huikea. Ford tekee tietoisesti sutta ja sekundaa, esim PowerShift-vaihteistot. Fordin takuu ei ole enää edes huono vitsi, vaan vielä vähemmän. Ford ja tulee hinausauto tutuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska suomalainen on niin hölmö ettei ymmärä autoista mitään ja elää menneessä ajassa jolloin Toyota oli viattoman auton maineessa, mutta siitä on jo yli 10 vuotta ja nykyään Toyota on meluisa, ruostuvin ja vikainen auto.

        Ford on ollut aina romun maineessa. Siksi ei käy kaupaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos niin hyvä, miksi ei myydä suomessa kuin muutama Kuga/ vuosi?
        Samaten Focusta myydään paljon vähemmän kuin Corollaa, miksi?
        Hyvä vastauksia kaivataan.

        Belarus traktoreitakin on myyty monta miljoona enemmän kuin Valmet ja Valtra traktoreita, miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Belarus traktoreitakin on myyty monta miljoona enemmän kuin Valmet ja Valtra traktoreita, miksi?

        No siksi, että venäjällä on 140 miljoonaa asukasta, ja suomessa se 5 miljoonaa...
        Venäjällä on 5 miljoonaa oligarkkia, ja suomessa tuskin yhtäkään...
        Osaatko suhteuttaa?....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän se Tojota on huonoin.

        Toyota on ylivoimaisesti paras automerkki. Siksi se on suosituin Suomessa ja muuallakin Euroopassa. Toyota on viaton, kestävä, hiljainen ja mukava. Kaikki muutkin ominaisuudet on huippu hyviä muihin verrattuna. Se on vielä kymmen vuotiaana parempi kuin monet uudet autot.


    • Anonyymi

      1. 528 pistettä: Ford Focus 1.0 EcoBoost.
      2. 514 pistettä: Mazda3 Skyactiv-G 2.0 M Hybrid.
      3. 493 pistettä: Toyota Corolla 2.0 Hybrid.
      Corolla kallis ja ahdas.

      • Anonyymi

        Mazdan ostajien kannattaa pitää kiirettä, että ehtivät ennen kuin auto ruostuu käsiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mazdan ostajien kannattaa pitää kiirettä, että ehtivät ennen kuin auto ruostuu käsiin.

        Samahan se on Tojon kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samahan se on Tojon kanssa.

        Toyotat on vähiten ruostuvia autoja. Ranskalaiset ja Skoda eniten ruostuvia. Toyotat on lähes ikuisia autoja niin tekniikaltaan kuin koriltaan.


      • Anonyymi

        Mitkähän lie olleet arvosteluperusteet? Tuo litranen Fordin moottori ei kovin kaksinen ole verrattuna 2.0 hybridiin. Nehän ovat täysin toiselta planeetalta keskenään! Toyossa 184 hv ja kulutus paljon pienempi. Suorituskykykin aivan toista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkähän lie olleet arvosteluperusteet? Tuo litranen Fordin moottori ei kovin kaksinen ole verrattuna 2.0 hybridiin. Nehän ovat täysin toiselta planeetalta keskenään! Toyossa 184 hv ja kulutus paljon pienempi. Suorituskykykin aivan toista.

        Itäautojen hevoset ovat paperihevosia. Esim. nyt TM koeponnistettavana Mazdan 2,0 litrainen Skyactive. 180 paperihevosta lennättää auton nollasta sataan 9,9 sekunnissa! Kulutuskaan ei sen kummempi, mainospuheista huolimatta, kuin nykyaikasilla bensaturboilla.

        Samaa ujoisefektiä on ollut tollolootallakin eli todellinen suorituskyky ei vastaa komeita lupauksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itäautojen hevoset ovat paperihevosia. Esim. nyt TM koeponnistettavana Mazdan 2,0 litrainen Skyactive. 180 paperihevosta lennättää auton nollasta sataan 9,9 sekunnissa! Kulutuskaan ei sen kummempi, mainospuheista huolimatta, kuin nykyaikasilla bensaturboilla.

        Samaa ujoisefektiä on ollut tollolootallakin eli todellinen suorituskyky ei vastaa komeita lupauksia.

        Vähän Off Topic, mutta miksi Honda ilmoittaa 182 hv Civicille kiihtyvyydeksi 8.6 s kun autolehdet mittaavat 7.2-7.6 s? Luulisi kannattavan kehua kyvää kiihtyvyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän Off Topic, mutta miksi Honda ilmoittaa 182 hv Civicille kiihtyvyydeksi 8.6 s kun autolehdet mittaavat 7.2-7.6 s? Luulisi kannattavan kehua kyvää kiihtyvyyttä.

        Honda on rehellisempi ilmoituksessaan. Se ilmoittaa kiihtyvyyden 2 henkilön kuormalla tankki täynnä ja tasamaalla kahteen suuntaan ajettuna. Toyota ilmoittaa vain kujettajan kuormalla puolityhjällä tankilla alamäkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itäautojen hevoset ovat paperihevosia. Esim. nyt TM koeponnistettavana Mazdan 2,0 litrainen Skyactive. 180 paperihevosta lennättää auton nollasta sataan 9,9 sekunnissa! Kulutuskaan ei sen kummempi, mainospuheista huolimatta, kuin nykyaikasilla bensaturboilla.

        Samaa ujoisefektiä on ollut tollolootallakin eli todellinen suorituskyky ei vastaa komeita lupauksia.

        Ainakin Mazda3 manuaalina 8,2sek 0-100km/h


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän Off Topic, mutta miksi Honda ilmoittaa 182 hv Civicille kiihtyvyydeksi 8.6 s kun autolehdet mittaavat 7.2-7.6 s? Luulisi kannattavan kehua kyvää kiihtyvyyttä.

        Tuo Hondan kone on tosi hyvä. Muilla valmistajilla ei ole vastaavaa tarjolla samaan hintaan, ei lähellekkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itäautojen hevoset ovat paperihevosia. Esim. nyt TM koeponnistettavana Mazdan 2,0 litrainen Skyactive. 180 paperihevosta lennättää auton nollasta sataan 9,9 sekunnissa! Kulutuskaan ei sen kummempi, mainospuheista huolimatta, kuin nykyaikasilla bensaturboilla.

        Samaa ujoisefektiä on ollut tollolootallakin eli todellinen suorituskyky ei vastaa komeita lupauksia.

        toyo 7,9 sek ja ford 10 sek. Melekonen mopo tuo ford, saksalaisten testi on just tätä.


    • Anonyymi

      Ainakin Toyotan linja pitää. Aina huonoin.

    • Anonyymi

      Litrainen voorti, hahahhahaa, ei ikinä sellaista jyristäjää! Fordin omistajalla etuoikeus taivaaseen pietarin portilla kun on jo kokenut maanpäällisen helvetin!
      Mazda, kunnon aito japsi, hyvä auto! Melkein yhtä hyvä kuin vertailun voittaja Toyota.
      Hybriidi-tojo on parasta 2020 luvulla!!

      • Anonyymi

        Oli ehkä 2010-luvulla mutta ei todellakaan enää.


      • Anonyymi

        Ex avohoito naikkosella oli litranen 125 hv Ford Focus. Kulki tosi hyvin ja kevyesti. Kulutti vähän ja lämpeni nopeasti. Muutama pkkuvika siinä oli mutta takuuseen korjasivat. Hyvä käyttöauto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ex avohoito naikkosella oli litranen 125 hv Ford Focus. Kulki tosi hyvin ja kevyesti. Kulutti vähän ja lämpeni nopeasti. Muutama pkkuvika siinä oli mutta takuuseen korjasivat. Hyvä käyttöauto.

        Onhan se nyt auto testijumbo Tojottimeen verrattuna. Corolla on hirvittävän huono ajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli ehkä 2010-luvulla mutta ei todellakaan enää.

        Suomalainen Tojon ostaja on aina vähän jäljessä. Tänne kaadettiin kaikki loput Avensiksetkin.


      • Anonyymi

        Eihän Toyota ole auto lainkaan, sellainen Kaukoidän Peltirumpu joka ruostuu ja tuhnuttaa.


    • Anonyymi

      Bensaa kuluu, kun oikeasti ajellaan.
      Toyota. 6,1
      Mazda 6,5
      Ford. 7,3

    • Anonyymi

      Foorti ei ole auto eikä piika ihminen, vanha kansa tiesi.

      • Anonyymi

        Silti voitti tuhnu toyotan .haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.


    • Anonyymi

      Kolme ruostuvinta nykyautoa.

      • Anonyymi

        Tosin järjestys käänteinen.


      • Anonyymi

        Fordit eivät ole enää ruostuneet.


    • Anonyymi

      Ei mitään uutta länsirintamalta vai pitäisikö sanoa itärintamalta.

    • Anonyymi

      Maasta se jumbokin ponnistaa.

    • Anonyymi

      Minkäs hintaset noi autot on?

      • Anonyymi

        Saksassa
        Ford 22000 euroa
        Mazda 23290 euroa
        Toyota. 29290 euroa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saksassa
        Ford 22000 euroa
        Mazda 23290 euroa
        Toyota. 29290 euroa

        Tolloloota kallein mutta huonoin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tolloloota kallein mutta huonoin!

        Saa siinä harjoittaa nuukuusajoa vuoden jos toisenkin ennenkuin hintaero on tienattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saksassa
        Ford 22000 euroa
        Mazda 23290 euroa
        Toyota. 29290 euroa

        Kerro suomen hinnat. Tuskin kukaan lähtee ostamaan saksasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro suomen hinnat. Tuskin kukaan lähtee ostamaan saksasta.

        Eiköhän Suomen hinnat ole suhteessa noihin, paitsi voipi tulla Terpalle tuossakin takkiin kun paljastuukin, että Toyotan maahantuoja onkin ahne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saksassa
        Ford 22000 euroa
        Mazda 23290 euroa
        Toyota. 29290 euroa

        Jos et ole huomannut, niin asumme suomessa.....


    • Anonyymi

      Olisi ollut yllätys jos ei olisi jäänyt.

    • Anonyymi

      Fordia on ilo ajaa.

    • Anonyymi

      Näin se on. Toyotaa on suru ajaa, ei meinaa kaista riittää kun vaeltelee puolelta toiselle.

      • Anonyymi

        Ilmeisest tarkoitat Buimureita, vai?

        Mitä ilmeisemmin sinulla ei ole ollut uutena hankittua premiumia. Itsellä on useampikin enkä voi kyllä mitenkään erityisesti germaaneja kehua suuntavakaudeltaan. Voihan toki olla että Ford ja Volkkari on parempia ajaa kuin Audi tai BMW mutta se onkin eri asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisest tarkoitat Buimureita, vai?

        Mitä ilmeisemmin sinulla ei ole ollut uutena hankittua premiumia. Itsellä on useampikin enkä voi kyllä mitenkään erityisesti germaaneja kehua suuntavakaudeltaan. Voihan toki olla että Ford ja Volkkari on parempia ajaa kuin Audi tai BMW mutta se onkin eri asia.

        Lie sitten niin, että käytetty premium on suuntavakaampi kun uusi, heh. No jokatapauksessa olen samaa mieltä kuin ammatikseen testaavat, että ne ovat erinomaisia ajaa.

        Toyotalla olen pelannut ilmanpaineiden ja jopa rengaskokojen kanssa. Kerran vaihdettuani kesärenkaat luulin renkaan olevan puhki kun veteli miten sattuu. No, ei ollut. Kävin sitten tarkistamassa paineet, nekin olivat ok. Auto on vaan niin rauhaton. Rengasmerkkiä vaihtamalla ja rengasta kaventamalla pientä parannusta tuli.

        En tiedä oletko nimimerkki 2.4 STW joka rengasosiossa kertoili mutta meni ne asiat aivan väärinpäin.


    • Anonyymi

      Jumbojen jumbo.

      • Anonyymi

        Taas todistetusti toyota testin surkein.Jumbo miltä tuntuu ainanen viimeinen sija kertokaa terot.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lähteenä Suolen päästöt, omastako päästä?

        Suolistokaasut poistuvat yleensä alapäästä. Niin tapahtui tässäkin tapauksessa.


    • Anonyymi

      Eihän kolmas sija nyt mikään huono ole...

    • Anonyymi

      Olisi hyvä tietää, miksi Toyota teki siitä Corollan hatchbackistä niin surkean. Eihän siitä ole perheautoksi.

      • Anonyymi

        Näyttää ainakin tosi pieneltä. Sopii yksin elävälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttää ainakin tosi pieneltä. Sopii yksin elävälle.

        Yksin elävälle vaarille.
        Kohta vaarit ovat pulassa kun eivät osaa käyttää autojaan kun niissä on niitä hilavitkuttimia niin paljon.
        Ehkä Toyota on tuon tajunnut ja ovat alkaneet muotoilla autoistaan Pokemoneja ja uskovat niiden vetoavat nuoriin ja kun mainoksiin laitetaan musaa ja kiljuvia nuoria pyörimään ympäri kylää???? Ei taida oikein toimia?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sannan kirja USA:n bestseller!

      "Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      139
      11248
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

      Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      157
      10361
    3. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

      ...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      27
      8053
    4. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

      Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      197
      6598
    5. Metsäalan rikolliset

      Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      54
      5759
    6. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

      Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      88
      5238
    7. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

      Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      158
      4483
    8. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

      Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      31
      4286
    9. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

      Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      81
      4132
    10. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

      Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      138
      3682
    Aihe