Corolla 2.0 Hybrid jäi viimeiseksi vertailutestissä

Anonyymi

64

226

    Vastaukset

    • Auts, sano Tero kun nokkaan tuli taas kerran.

    • Ford rulaa! Kuga on esim maastureista ykkönen, semmoisen ostin st-linena 2018 ja tdi 150 hv neliveto. koe ajoin äskettäin neliveto ravin ja kyllä on hepponen kaara.

      • Miksi Opel on keksitty, no ettei Ford olisi maailman huonoin automerkki.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Opel on keksitty, no ettei Ford olisi maailman huonoin automerkki.

        Kyllähän se Tojota on huonoin.


      • Jos niin hyvä, miksi ei myydä suomessa kuin muutama Kuga/ vuosi?
        Samaten Focusta myydään paljon vähemmän kuin Corollaa, miksi?
        Hyvä vastauksia kaivataan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos niin hyvä, miksi ei myydä suomessa kuin muutama Kuga/ vuosi?
        Samaten Focusta myydään paljon vähemmän kuin Corollaa, miksi?
        Hyvä vastauksia kaivataan.

        Koska valtaosa autoilevista ihmisistä on eri mieltä, kuin minä Ford Kugan omistaja. Minä tosin olen se ainoa oikeassa oleva.....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koska valtaosa autoilevista ihmisistä on eri mieltä, kuin minä Ford Kugan omistaja. Minä tosin olen se ainoa oikeassa oleva.....

        Niin, niin, olet nero


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos niin hyvä, miksi ei myydä suomessa kuin muutama Kuga/ vuosi?
        Samaten Focusta myydään paljon vähemmän kuin Corollaa, miksi?
        Hyvä vastauksia kaivataan.

        Tollolootan ostajat ovat aivopestyjä uskonlahkolaisia. Takertuvat lahkon oppeihin ja pelkäävät kerettiläisen leimaa.

        Sinällään normaalia toimintaa suomalaisilta. Ei uskalleta toimia oman mielen mukaan, kun koko ajan pelätään, mitä naapurikin sitten minusta ajattelee. Varminta on valita samanlainen, pölypallon harmaa, auto kuin naapurillakin on. Tämä ei herätä kateutta eikä kiusallisia kysymyksiä.

        Tollolootan ostajilla vaan sairaus on edennyt vielä pykälää pidemmälle. Tollolootaa pitää ylistää joka käänteessä ja vioista ja "ominaisuuksista", kuten ruostumisesta, pitää vaieta visusti. Lujan uskon voimalla tollolootan omistaja pystyy pyyhkimään mielestään kaikki viat ja korjauskulutkin, minkä voimin jaksaa taas sietää kehnoja ajominaisuuksia.

        Eikä tollolootaa edes tarvitse korjata, kun asiaa tarkemmin ajattelee. Pellin hitsaaminen pohjaan on vain normaalia huolenpitoa!

        T. sairaudesta parantunut


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos niin hyvä, miksi ei myydä suomessa kuin muutama Kuga/ vuosi?
        Samaten Focusta myydään paljon vähemmän kuin Corollaa, miksi?
        Hyvä vastauksia kaivataan.

        Koska suomalainen on niin hölmö ettei ymmärä autoista mitään ja elää menneessä ajassa jolloin Toyota oli viattoman auton maineessa, mutta siitä on jo yli 10 vuotta ja nykyään Toyota on meluisa, ruostuvin ja vikainen auto.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koska suomalainen on niin hölmö ettei ymmärä autoista mitään ja elää menneessä ajassa jolloin Toyota oli viattoman auton maineessa, mutta siitä on jo yli 10 vuotta ja nykyään Toyota on meluisa, ruostuvin ja vikainen auto.

        Sinulla on selvästi tuoreempaa kokemusta, kuin noilla ikänsä Toyotilla ajaneilla.....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tollolootan ostajat ovat aivopestyjä uskonlahkolaisia. Takertuvat lahkon oppeihin ja pelkäävät kerettiläisen leimaa.

        Sinällään normaalia toimintaa suomalaisilta. Ei uskalleta toimia oman mielen mukaan, kun koko ajan pelätään, mitä naapurikin sitten minusta ajattelee. Varminta on valita samanlainen, pölypallon harmaa, auto kuin naapurillakin on. Tämä ei herätä kateutta eikä kiusallisia kysymyksiä.

        Tollolootan ostajilla vaan sairaus on edennyt vielä pykälää pidemmälle. Tollolootaa pitää ylistää joka käänteessä ja vioista ja "ominaisuuksista", kuten ruostumisesta, pitää vaieta visusti. Lujan uskon voimalla tollolootan omistaja pystyy pyyhkimään mielestään kaikki viat ja korjauskulutkin, minkä voimin jaksaa taas sietää kehnoja ajominaisuuksia.

        Eikä tollolootaa edes tarvitse korjata, kun asiaa tarkemmin ajattelee. Pellin hitsaaminen pohjaan on vain normaalia huolenpitoa!

        T. sairaudesta parantunut

        Olihan Ford hyvin suosittu auto 20 vuotta sitten. Samoin Opel. Kilpailijat monena vuonna eniten myydyn tittelistä.
        Mihin katosi nämä ford-uskovat? Tuliko taivaspaikka?
        Ei kai sekin ole Toyotan syy kun vannouteneet ford-uskovaiset vaihtoi merkkiä?
        Et voi kaikesta Fordin epäonnistumisesta syyttää Toyota-uskonlahkoa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koska suomalainen on niin hölmö ettei ymmärä autoista mitään ja elää menneessä ajassa jolloin Toyota oli viattoman auton maineessa, mutta siitä on jo yli 10 vuotta ja nykyään Toyota on meluisa, ruostuvin ja vikainen auto.

        Minulla oli 10 vuotta sitten Euroopassa valmistettu Toyota. Muutama vika ilmeni.
        Mutta nyt, 10 vuotta myöhemmin on Japanissa valmistettu Toyota. Ei mitään vikaa.
        Joten väitteesi ei ihan pidä paikkaansa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos niin hyvä, miksi ei myydä suomessa kuin muutama Kuga/ vuosi?
        Samaten Focusta myydään paljon vähemmän kuin Corollaa, miksi?
        Hyvä vastauksia kaivataan.

        Fordin vikojen määrä on huikea. Ford tekee tietoisesti sutta ja sekundaa, esim PowerShift-vaihteistot. Fordin takuu ei ole enää edes huono vitsi, vaan vielä vähemmän. Ford ja tulee hinausauto tutuksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koska suomalainen on niin hölmö ettei ymmärä autoista mitään ja elää menneessä ajassa jolloin Toyota oli viattoman auton maineessa, mutta siitä on jo yli 10 vuotta ja nykyään Toyota on meluisa, ruostuvin ja vikainen auto.

        Ford on ollut aina romun maineessa. Siksi ei käy kaupaksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos niin hyvä, miksi ei myydä suomessa kuin muutama Kuga/ vuosi?
        Samaten Focusta myydään paljon vähemmän kuin Corollaa, miksi?
        Hyvä vastauksia kaivataan.

        Belarus traktoreitakin on myyty monta miljoona enemmän kuin Valmet ja Valtra traktoreita, miksi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Belarus traktoreitakin on myyty monta miljoona enemmän kuin Valmet ja Valtra traktoreita, miksi?

        No siksi, että venäjällä on 140 miljoonaa asukasta, ja suomessa se 5 miljoonaa...
        Venäjällä on 5 miljoonaa oligarkkia, ja suomessa tuskin yhtäkään...
        Osaatko suhteuttaa?....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän se Tojota on huonoin.

        Toyota on ylivoimaisesti paras automerkki. Siksi se on suosituin Suomessa ja muuallakin Euroopassa. Toyota on viaton, kestävä, hiljainen ja mukava. Kaikki muutkin ominaisuudet on huippu hyviä muihin verrattuna. Se on vielä kymmen vuotiaana parempi kuin monet uudet autot.


    • 1. 528 pistettä: Ford Focus 1.0 EcoBoost.
      2. 514 pistettä: Mazda3 Skyactiv-G 2.0 M Hybrid.
      3. 493 pistettä: Toyota Corolla 2.0 Hybrid.
      Corolla kallis ja ahdas.

      • Mazdan ostajien kannattaa pitää kiirettä, että ehtivät ennen kuin auto ruostuu käsiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mazdan ostajien kannattaa pitää kiirettä, että ehtivät ennen kuin auto ruostuu käsiin.

        Samahan se on Tojon kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samahan se on Tojon kanssa.

        Toyotat on vähiten ruostuvia autoja. Ranskalaiset ja Skoda eniten ruostuvia. Toyotat on lähes ikuisia autoja niin tekniikaltaan kuin koriltaan.


      • Mitkähän lie olleet arvosteluperusteet? Tuo litranen Fordin moottori ei kovin kaksinen ole verrattuna 2.0 hybridiin. Nehän ovat täysin toiselta planeetalta keskenään! Toyossa 184 hv ja kulutus paljon pienempi. Suorituskykykin aivan toista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitkähän lie olleet arvosteluperusteet? Tuo litranen Fordin moottori ei kovin kaksinen ole verrattuna 2.0 hybridiin. Nehän ovat täysin toiselta planeetalta keskenään! Toyossa 184 hv ja kulutus paljon pienempi. Suorituskykykin aivan toista.

        Itäautojen hevoset ovat paperihevosia. Esim. nyt TM koeponnistettavana Mazdan 2,0 litrainen Skyactive. 180 paperihevosta lennättää auton nollasta sataan 9,9 sekunnissa! Kulutuskaan ei sen kummempi, mainospuheista huolimatta, kuin nykyaikasilla bensaturboilla.

        Samaa ujoisefektiä on ollut tollolootallakin eli todellinen suorituskyky ei vastaa komeita lupauksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itäautojen hevoset ovat paperihevosia. Esim. nyt TM koeponnistettavana Mazdan 2,0 litrainen Skyactive. 180 paperihevosta lennättää auton nollasta sataan 9,9 sekunnissa! Kulutuskaan ei sen kummempi, mainospuheista huolimatta, kuin nykyaikasilla bensaturboilla.

        Samaa ujoisefektiä on ollut tollolootallakin eli todellinen suorituskyky ei vastaa komeita lupauksia.

        Vähän Off Topic, mutta miksi Honda ilmoittaa 182 hv Civicille kiihtyvyydeksi 8.6 s kun autolehdet mittaavat 7.2-7.6 s? Luulisi kannattavan kehua kyvää kiihtyvyyttä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vähän Off Topic, mutta miksi Honda ilmoittaa 182 hv Civicille kiihtyvyydeksi 8.6 s kun autolehdet mittaavat 7.2-7.6 s? Luulisi kannattavan kehua kyvää kiihtyvyyttä.

        Honda on rehellisempi ilmoituksessaan. Se ilmoittaa kiihtyvyyden 2 henkilön kuormalla tankki täynnä ja tasamaalla kahteen suuntaan ajettuna. Toyota ilmoittaa vain kujettajan kuormalla puolityhjällä tankilla alamäkeen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itäautojen hevoset ovat paperihevosia. Esim. nyt TM koeponnistettavana Mazdan 2,0 litrainen Skyactive. 180 paperihevosta lennättää auton nollasta sataan 9,9 sekunnissa! Kulutuskaan ei sen kummempi, mainospuheista huolimatta, kuin nykyaikasilla bensaturboilla.

        Samaa ujoisefektiä on ollut tollolootallakin eli todellinen suorituskyky ei vastaa komeita lupauksia.

        Ainakin Mazda3 manuaalina 8,2sek 0-100km/h


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vähän Off Topic, mutta miksi Honda ilmoittaa 182 hv Civicille kiihtyvyydeksi 8.6 s kun autolehdet mittaavat 7.2-7.6 s? Luulisi kannattavan kehua kyvää kiihtyvyyttä.

        Tuo Hondan kone on tosi hyvä. Muilla valmistajilla ei ole vastaavaa tarjolla samaan hintaan, ei lähellekkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itäautojen hevoset ovat paperihevosia. Esim. nyt TM koeponnistettavana Mazdan 2,0 litrainen Skyactive. 180 paperihevosta lennättää auton nollasta sataan 9,9 sekunnissa! Kulutuskaan ei sen kummempi, mainospuheista huolimatta, kuin nykyaikasilla bensaturboilla.

        Samaa ujoisefektiä on ollut tollolootallakin eli todellinen suorituskyky ei vastaa komeita lupauksia.

        toyo 7,9 sek ja ford 10 sek. Melekonen mopo tuo ford, saksalaisten testi on just tätä.


    • Ainakin Toyotan linja pitää. Aina huonoin.

    • Litrainen voorti, hahahhahaa, ei ikinä sellaista jyristäjää! Fordin omistajalla etuoikeus taivaaseen pietarin portilla kun on jo kokenut maanpäällisen helvetin!
      Mazda, kunnon aito japsi, hyvä auto! Melkein yhtä hyvä kuin vertailun voittaja Toyota.
      Hybriidi-tojo on parasta 2020 luvulla!!

      • Oli ehkä 2010-luvulla mutta ei todellakaan enää.


      • Ex avohoito naikkosella oli litranen 125 hv Ford Focus. Kulki tosi hyvin ja kevyesti. Kulutti vähän ja lämpeni nopeasti. Muutama pkkuvika siinä oli mutta takuuseen korjasivat. Hyvä käyttöauto.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ex avohoito naikkosella oli litranen 125 hv Ford Focus. Kulki tosi hyvin ja kevyesti. Kulutti vähän ja lämpeni nopeasti. Muutama pkkuvika siinä oli mutta takuuseen korjasivat. Hyvä käyttöauto.

        Onhan se nyt auto testijumbo Tojottimeen verrattuna. Corolla on hirvittävän huono ajaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oli ehkä 2010-luvulla mutta ei todellakaan enää.

        Suomalainen Tojon ostaja on aina vähän jäljessä. Tänne kaadettiin kaikki loput Avensiksetkin.


      • Eihän Toyota ole auto lainkaan, sellainen Kaukoidän Peltirumpu joka ruostuu ja tuhnuttaa.


    • Bensaa kuluu, kun oikeasti ajellaan.
      Toyota. 6,1
      Mazda 6,5
      Ford. 7,3

    • Foorti ei ole auto eikä piika ihminen, vanha kansa tiesi.

      • Silti voitti tuhnu toyotan .haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.


    • Kolme ruostuvinta nykyautoa.

      • Tosin järjestys käänteinen.


      • Fordit eivät ole enää ruostuneet.


    • Ei mitään uutta länsirintamalta vai pitäisikö sanoa itärintamalta.

    • Maasta se jumbokin ponnistaa.

    • Minkäs hintaset noi autot on?

      • Saksassa
        Ford 22000 euroa
        Mazda 23290 euroa
        Toyota. 29290 euroa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saksassa
        Ford 22000 euroa
        Mazda 23290 euroa
        Toyota. 29290 euroa

        Tolloloota kallein mutta huonoin!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tolloloota kallein mutta huonoin!

        Saa siinä harjoittaa nuukuusajoa vuoden jos toisenkin ennenkuin hintaero on tienattu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saksassa
        Ford 22000 euroa
        Mazda 23290 euroa
        Toyota. 29290 euroa

        Kerro suomen hinnat. Tuskin kukaan lähtee ostamaan saksasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerro suomen hinnat. Tuskin kukaan lähtee ostamaan saksasta.

        Eiköhän Suomen hinnat ole suhteessa noihin, paitsi voipi tulla Terpalle tuossakin takkiin kun paljastuukin, että Toyotan maahantuoja onkin ahne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saksassa
        Ford 22000 euroa
        Mazda 23290 euroa
        Toyota. 29290 euroa

        Jos et ole huomannut, niin asumme suomessa.....


    • Olisi ollut yllätys jos ei olisi jäänyt.

    • Fordia on ilo ajaa.

    • Näin se on. Toyotaa on suru ajaa, ei meinaa kaista riittää kun vaeltelee puolelta toiselle.

      • Ilmeisest tarkoitat Buimureita, vai?

        Mitä ilmeisemmin sinulla ei ole ollut uutena hankittua premiumia. Itsellä on useampikin enkä voi kyllä mitenkään erityisesti germaaneja kehua suuntavakaudeltaan. Voihan toki olla että Ford ja Volkkari on parempia ajaa kuin Audi tai BMW mutta se onkin eri asia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisest tarkoitat Buimureita, vai?

        Mitä ilmeisemmin sinulla ei ole ollut uutena hankittua premiumia. Itsellä on useampikin enkä voi kyllä mitenkään erityisesti germaaneja kehua suuntavakaudeltaan. Voihan toki olla että Ford ja Volkkari on parempia ajaa kuin Audi tai BMW mutta se onkin eri asia.

        Lie sitten niin, että käytetty premium on suuntavakaampi kun uusi, heh. No jokatapauksessa olen samaa mieltä kuin ammatikseen testaavat, että ne ovat erinomaisia ajaa.

        Toyotalla olen pelannut ilmanpaineiden ja jopa rengaskokojen kanssa. Kerran vaihdettuani kesärenkaat luulin renkaan olevan puhki kun veteli miten sattuu. No, ei ollut. Kävin sitten tarkistamassa paineet, nekin olivat ok. Auto on vaan niin rauhaton. Rengasmerkkiä vaihtamalla ja rengasta kaventamalla pientä parannusta tuli.

        En tiedä oletko nimimerkki 2.4 STW joka rengasosiossa kertoili mutta meni ne asiat aivan väärinpäin.


    • Jumbojen jumbo.

    • Eihän kolmas sija nyt mikään huono ole...

    • Olisi hyvä tietää, miksi Toyota teki siitä Corollan hatchbackistä niin surkean. Eihän siitä ole perheautoksi.

      • Näyttää ainakin tosi pieneltä. Sopii yksin elävälle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näyttää ainakin tosi pieneltä. Sopii yksin elävälle.

        Yksin elävälle vaarille.
        Kohta vaarit ovat pulassa kun eivät osaa käyttää autojaan kun niissä on niitä hilavitkuttimia niin paljon.
        Ehkä Toyota on tuon tajunnut ja ovat alkaneet muotoilla autoistaan Pokemoneja ja uskovat niiden vetoavat nuoriin ja kun mainoksiin laitetaan musaa ja kiljuvia nuoria pyörimään ympäri kylää???? Ei taida oikein toimia?


    suomi24-logo

    Osallistu keskusteluun

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kesämökkien hinnat romahtaneet

      koska nuoret aikuiset eivät ole kiinnostuneita mökkeilystä. https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/d0e0b3ed-85bf-4388-ac02-3d6d1ef5a79b
      Maailman menoa
      206
      5633
    2. MOT mustamaalaa ja valehtelee.

      Olen hetken jo katsellut näitä YLEN MOT ohjelmia ja olen huomannut kuinka paljon he antavat väärää tietoa ihmisille. Väärän informaation antamiseen r
      Yhteiskunta
      151
      5071
    3. Suomeen tarvitaan minimipalkkalaki

      Suomesta on tulossa yhä enmmän kurjien palkkojen ja nollatuntisopimusten maa. "Kansainvälisen kilpailukyvyn" nimissä erityisesti sisämarkkinoilla toim
      Maailman menoa
      205
      3808
    4. Ysäribileet Töpärillä

      Ihan vastaisuuden varalta pikku vinkki järjestäjille: varatkaa sitä kaljanlitkua sen verran, että bailaajilla ei tarvi menomestaa vaihtaa. Bileet lopp
      Suomussalmi
      10
      489