oletko saanut joskus mieleenpainuvan lohdutuksen

Anonyymi

minkä olet kokenut erityisen hyväksi auttavaksi, fiksuksi oikeanlaiseksi?
Itse en kaipaa tyhjiä turhuuksia, "voimia" tms sanoja!

Ja myös seuraava:
En tykkää komennoista tilanteissa, kun lomaa, "nauti", lepää" sitä ja tätä vaan antaa olla, ei määräyksiä.

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä ihmettä sitten sanoisit? Nastalautaan mummo hautaan! Syvällekaivaen! Herra anto, Herra otti, kiitetty olkoon Herran nimi! Jo oli aikakin! Hyvänäin! Kivatsulle! Jne....

      • Anonyymi

        Korppis vainoaa täälläkin...


      • Anonyymi

        Se on
        Herra antoi herra otti, suistui tieltä, hottentotti.


    • Anonyymi

      Mulle yksi ystävä sanoi surun hetkenä, ennekuin erkani me, "minä soitan sinulle joku päivä", se oli aika ihanasti sanottu, jäi mieleen.

    • Anonyymi

      Olin joskus tuskissani kivusta Töölön sairaalassa ja sain fimani omistajalta siis Pääjohtajalta, vain hänen allekirjoittamana kukkakimpun, jossa oli punaisia ruusuja ja valkoisia sireenejä helmikuussa! Tuskani helpotti heti, mikä oli uskomatonta mielestäni.

      Toinen "ihmeparantuminen" oli myöhemmin, kun autoa ajaessa oli niin kovat kivut, että harkitsin jo pysähtymistä, kun radiosta tuli joku mielimuusiikkini, niin tuskat helpotti heti!,

      Nykyisin en siedä mitää musiikkia, enkä voi kuunella näitä nuoruuteni ihania kappaleita, koska ne toisi liianpaljon iholle menneitä muistoja.

      No, onneksi ei nykyisin ole kipujakaan ja kuuntelen öisin PUHE-radiota unen saannin vuoksi.

      • Anonyymi

        Sama ongelma minulla. On vaikea kuunnella nuoruusaikojen musaa tai juuri mitään musaa.
        Tekee niin kipeää. Mistähän se johtuu ? Ei kaikki tunne niin. Luonnekysymys ?

        Mitä tulee varsinaiseen aloitukseen, lohdutuksen sanoja on vaikea löytää.
        Kaikki mitä ajattelisi sanoa, tuntuu niin kliseeltä.
        Siksi olen itse ikionnellinen, kun joku kuitenkin niitäkin on minulle sanonut
        koska tiedän sanojen löytämisen vaikeuden ja sen että
        ne kliseet sisältävät paljon enemmän kuin miltä ne kuulostavat.

        En väheksy mitään lohdutusta tai tukea.
        Kaikki sanat siihen tarkoitukseen ovat hyviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama ongelma minulla. On vaikea kuunnella nuoruusaikojen musaa tai juuri mitään musaa.
        Tekee niin kipeää. Mistähän se johtuu ? Ei kaikki tunne niin. Luonnekysymys ?

        Mitä tulee varsinaiseen aloitukseen, lohdutuksen sanoja on vaikea löytää.
        Kaikki mitä ajattelisi sanoa, tuntuu niin kliseeltä.
        Siksi olen itse ikionnellinen, kun joku kuitenkin niitäkin on minulle sanonut
        koska tiedän sanojen löytämisen vaikeuden ja sen että
        ne kliseet sisältävät paljon enemmän kuin miltä ne kuulostavat.

        En väheksy mitään lohdutusta tai tukea.
        Kaikki sanat siihen tarkoitukseen ovat hyviä.

        Ei kait sanoja aina tarvita. Halaus voi olla hyväksi. Lupaus soittaa, kunhan sen toteuttaa jonain päivänä, on hyvä.

        Kukaan ei olekirjoittanut varmaankaan sitä, mikä jokin musiikki 'tekee kipeää' jollekin.
        Oikeastaan ois aika mielenkiintoinen aihe.
        Muita kipuoppaita ja luentojahan on.

        Beng


      • Anonyymi

        Sanopa mikä on puheradio. Mikä kanavan numero? Tarvitsisin yön tunteina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanopa mikä on puheradio. Mikä kanavan numero? Tarvitsisin yön tunteina.

        Olisiko Yle Puhe. Tai Yle Puhe Nettiradio http://nettiradio.fi/puhe


    • Anonyymi

      Joo, olen, lapsena.

      ""No voi voi hertti lertti tuliko pipi, anna kun täti puhaltaa""

      • Anonyymi

        Ja vanhemmalla iällä: onko apea olo,anna kun täti/setä imee/nuolee...😉


    • Anonyymi

      Waude! Lomille! Vedä hei perseet yli pään ja konttaa viikko. Tuu terveenä takaisin.

    • No eipä tule yhtäkkiä mieleen yksittäistä tokaisua. Ehkä paras lohdutus on ollut myötäelävä kuuntelu ja kiinnostus asiaan.

    • Anonyymi

      Elämä oli perseellään, soitin siskolle etten jaksa. Sisko siihen, KYLLÄ sinä jaksat.
      Joskus tulee liikaa kaikkea elämää, sanoin lapselleni, on niin paljon etten vaan masentuisi. Hän siihen, meidän perheessä ei masennuta. Ja sitten suoristan selän, lähden lenkille ja pääsen eteenpäin. Etten vaan olisi itse vahvoina vuosinani sanonut tuon heille.

      • Anonyymi

        Vau! Hienoa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vau! Hienoa!

        Just noin. V*ttuun mamikset ja itsesäälijät ja inisijä nuoret. Peräpeili pystyyn ja kohti kuutamoa jos muu ei auta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just noin. V*ttuun mamikset ja itsesäälijät ja inisijä nuoret. Peräpeili pystyyn ja kohti kuutamoa jos muu ei auta.

        ??????????


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1255
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1176
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe