Tommy Robinson sai sananvapaus-palkinnon!

Anonyymi

Brittiläinen islamkriitikko, kansalaisaktivisti ja nettijournalisti Tommy Robinson sai Sappho-sananvapauspalkinnon. Tuo palkinto myönnettiin hienossa tilaisuudessa Tanskan parlamentissa.

TR on viime vuosina joutunut kovan painostuksen ja sorron kohteeksi, kun on uskaltanut tuoda julkisuuteen Britannian muslimien rikoksia ja muita kohtuuttomuuksia. Hänet jopa tuomittiin vankilaan siitä!?

Nyt kuitenkin TR sai hienon ja ansaitun tunnustuksen Sappho-järjestöltä, joka on niitä harvoja valtaeliitin ja sen median ulkopuolisia toimijoita.

Tietenkään meidän valtamediamme ei mitenkään noteeraa tuota palkintoa ja sen saajia! Koska valtamediamme itse on pahin sananvapauden estäjä ja valhepropagandan levittäjä.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Robinson onkin todellinen sananvapauden marttyyri! TR ja hänen perheensä on joutunut kärsimään paljon. Britannian poliisin ja oikeuslaitoksen pitäisi suojella omaa kanslaistaan, mutta ne ovat päinvastoin ahdistelleet häntä.

      Britannian eliitti näet on todella peloissaan. Se pelkää ihan aiheellisesti muslimiterrorismia. Maassa asuu arvion mukaa peräti 35 000 jihadistia eli potentiaalista terroristia.

      Mutta oman kansan sortaminen muslimimamujen pelossa ei ole mikään oikea ratkaisu! Vaan se on raukkamaisuuden huipentuma.

      • Anonyymi

        Englannin työväenpuolue Labour on islamisoitunut globalisti miljonäärien ja EU kommunismin asialla. Ei siis syntyperäisten englantilaisten. Labour multikultisti on halunnut ja haluaa rajatonta kehitysmaalaisten etenkin sukurutsaisten pakien maahantuloa saadakseen heistä uusia kannattajia kun työväestö siirtyy oikeasti heidän etujaan ajavien Toryjen eli konservatiivien kannattajiksi.
        Vastusti Brexitiä kuten liberaalidemokraatit,vihreät. Guardian lehti on em aatteiden puolueiden kannattaja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      71
      3250
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2842
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2658
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2618
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2486
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2335
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1793
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1737
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1610
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1456
    Aihe