Jäärjeetööntäää

Anonyymi

23

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mutta kun ateismi on pimeyttä.

    • Anonyymi

      Olisi kannattanut luke Raamatusta mm. tämä:

      "Silloin perkele otti hänet kanssansa pyhään kaupunkiin ja asetti hänet pyhäkön harjalle ja sanoi hänelle: "Jos sinä olet Jumalan Poika, niin heittäydy tästä alas; sillä kirjoitettu on: 'Hän antaa enkeleilleen käskyn sinusta', ja: 'He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi'." Jeesus sanoi hänelle: "Taas on kirjoitettu: 'Älä kiusaa Herraa, sinun Jumalaasi'.""
      Matt. 4:5-7

      • Anonyymi

        Olisi varmaan kannattanut jättää lukematta tämäkin satukirja jos ei ymmärrä että jumalat ovat ihmisten keksimiä mielikuvitusolentoja :)


      • Anonyymi

        Hän lienee lukenut seuraavan Raamatun-kohdan:
        ”Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä, nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita.”

        Hän kuoli, joten syynä oli se, ettei hän uskonut Jeesukseen tai Raamattu on täyttä puppua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hän lienee lukenut seuraavan Raamatun-kohdan:
        ”Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä, nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita.”

        Hän kuoli, joten syynä oli se, ettei hän uskonut Jeesukseen tai Raamattu on täyttä puppua.

        Kuka kuoli?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hän lienee lukenut seuraavan Raamatun-kohdan:
        ”Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä, nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita.”

        Hän kuoli, joten syynä oli se, ettei hän uskonut Jeesukseen tai Raamattu on täyttä puppua.

        Kuka kuoli?


      • Tipale kirjoitti:

        Kuka kuoli?

        Ei kukaan, mutta tämän uskovaisen viattomat uhrit jouduttiin viemään sairaalaan ambulanssilla saamiensa vammojen takia.


      • Anonyymi
        Oudoksuva kirjoitti:

        Ei kukaan, mutta tämän uskovaisen viattomat uhrit jouduttiin viemään sairaalaan ambulanssilla saamiensa vammojen takia.

        Koska kyseessä on USA niin lasku tulee muistuttamaan tästä jumalan itsemurhakäskystä vielä pitkään joka tapauksessa. Voi olla meinaan helposti yli 100 000€ lasku tulossa, siis jos ei mene oikeuteen asti. Oikeuden kanssa voi jopa triplaantua. En usko minkään vakuutuksen osallistuvan tuohon talkooseen.


      • Anonyymi
        Oudoksuva kirjoitti:

        Ei kukaan, mutta tämän uskovaisen viattomat uhrit jouduttiin viemään sairaalaan ambulanssilla saamiensa vammojen takia.

        Eikä Jumala päästänyt uskovaistakaan vammoitta... Nainen oli uskossaan todella vahva. Toivottovasti nainen ei henkiinjäännistään innostuneena rupea juomaan myrkkyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä Jumala päästänyt uskovaistakaan vammoitta... Nainen oli uskossaan todella vahva. Toivottovasti nainen ei henkiinjäännistään innostuneena rupea juomaan myrkkyä.

        Pistettiin suoraan vankilaan, kun totesivat, että nainen ei koe mitään syyllisyyttä tapahtuneesta ja on vaaraksi ympäristölleen. Suomessa ei muuten näin kovaa lakia ole.


    • Anonyymi

      Arvatenkin nainen uskovaisena saa hyvin lievän tuomion. Vaikka ansaitsisi elinkautista murhayrityksestä ja helvetin tuomion raamatullisten käskyjen rikkomisesta.

      • Anonyymi

        Itsemurhasta joutuu jokatapauksessa helvettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsemurhasta joutuu jokatapauksessa helvettiin.

        Ei joudu sillä helvetti on lapsellinen mielikuvituspaikka :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itsemurhasta joutuu jokatapauksessa helvettiin.

        Sinäkö sen päätät?


    • Anonyymi

      Eikös sama viime vuonna pohjanmaalla? Äiti ja lapset 4 ja 6 nokkakolarissa rekan kaa keskellä päivää suoralla tiellä :- God Bless .....

    • Anonyymi

      Se että on olemassa hulluja, ei todista siitä, etteikö olisi olemassa myös terveitä.

      Se että on mielisairaita, ei ole todiste siitä, etteikö mielenterveyskin olisi mahdollista.

      Se että on olemassa järjettömyyttä ja mielettömyyttä, ei todista siitä, etteikö olisi Järkeä ja Mieltä.

      • Anonyymi

        Kaikki ovat Jumalan luomia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ovat Jumalan luomia

        Jumalat ovat ihmisten keksimiä mielikuvitusolentoja.


    • Anonyymi

      "Poliisi kertoo, että nainen halusi "koetella uskoaan" ja yrittää ajaa vastaan tulleen auton lävitse."

      Uskonkoettelut ovat Saatanalta tullutta viekotusta.

      • >Uskonkoettelut ovat Saatanalta tullutta viekotusta.

        Taas yksi syy pysyä mahdollisimman kaukana uskonlahkoista.


    • Anonyymi

      Uskovaisuus pehmittää pään. Se on vaarallista.

    • Voisiko olla?

      Uskonto on kuin mainostelevision ohjelma.
      Kun tulee mainostauko niin silloin "saatana" ilmestyy ruudulle tai jos se on kuitenkin toisinpäin.

    • Anonyymi

      Ateisti ajoi tahallaan rekka-auton keulaan. Hän ja hänen perheensä kuoli.

      Järjetöntä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe