Miten olisi oikein saada yhteys voimaan?

Anonyymi

Lukeneena miehenä ja jopa kundalinijoogaa harjoittaneena kysyn miten olisi paras tapa saada yhteys korkeampiin voimiin?
Kun kundalinijoogassa voima nostetaan alhaalta ylös ja kabbalassa joka on käytännössä lähes samaa aloitetaan kruunusakrasta ja avataan kenttää ylhäältä päin.
Esko jalkanen taas kirjassaan varoittaa ylhäältä alaspäin menevästä voimasta ja kehoittaa aloittamaan alhaalta ylöspäin.
Minusta kuitenkin kysymyksessä on ylhäältä maankeskukseen menevä energia ja se virtaa molempiin suuntiin. Se on maan ja taivaan välinen energiayhteys.

Väreistä: Jossain lukee violetti on korkein väri ja toisissa korkein väri on puhtaan valkoinen???
Jossain väitetään alimmaisen sakran värin olevan violetti.(violetti liekki?)
Itse olen nähnyt puhtaan valkoisen valon tulevan ylhäältä ja kokenut joskus violettia väriä.
Kabbalassa korkein viritelmä on äänneharjoitus jossa joka sakralla on oma äänteensä ja korkein harjoitus on siinä hengitysharjoitus jossa toistetaan Jumalan nimeä. Onko se hyvä?

39

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

        Kiitos vastauksestasi suuri Hema! En ole vielä tutustunut Jediin mutta kohta lienee sekin aika.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi suuri Hema! En ole vielä tutustunut Jediin mutta kohta lienee sekin aika.

        Ihan keskikokoinen ja -painoinen, mutta selvästi voima kanssani on.


    • Anonyymi

      Kikkakolmosiin (kundalini, chakraharjoitukset) ei kannata luottaa. Kikoilla voi saada hetkellisiä vaikutuksia, mutta äkillisinä myös voivat vahingoittaa.

      Luotan hitaasti kiiruhtamalla moraalisen ja eettisen kehityksen voimaan. Kun moraali, etiikka ja positiivisuus kunnossa, kehittyminen on varmaa ja turvallista.

      • Anonyymi

        Miten ne voivat vahingoittaa? Miksi vain hetkellisiä? Monilla kabbalisteilla tai budhalaisilla voima kestää koko elämän.
        Mystikoilla on tarve saada jotakin parempaa aikaan kuin vain hymistelyä ja filosofiaa. Suurin onni on saada yhteys universumin energiaan eli Jumalaan.
        Mielestäni se on jopa kaiken uskonnon perimmäinen syy tai pyrkimys.
        Turha meditoida tai rukoilla jos ei tule vastauksia tai uskonvahvistuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ne voivat vahingoittaa? Miksi vain hetkellisiä? Monilla kabbalisteilla tai budhalaisilla voima kestää koko elämän.
        Mystikoilla on tarve saada jotakin parempaa aikaan kuin vain hymistelyä ja filosofiaa. Suurin onni on saada yhteys universumin energiaan eli Jumalaan.
        Mielestäni se on jopa kaiken uskonnon perimmäinen syy tai pyrkimys.
        Turha meditoida tai rukoilla jos ei tule vastauksia tai uskonvahvistuksia.

        Valaistuminen on se juttu! Miettikkää kuin himalajan munkki mutta jos ei tule konkreettisia tuloksia niin unohtakaa koko juttu.
        Ilman tuloksia ei kannata myöskään urheilla eikä opiskella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ne voivat vahingoittaa? Miksi vain hetkellisiä? Monilla kabbalisteilla tai budhalaisilla voima kestää koko elämän.
        Mystikoilla on tarve saada jotakin parempaa aikaan kuin vain hymistelyä ja filosofiaa. Suurin onni on saada yhteys universumin energiaan eli Jumalaan.
        Mielestäni se on jopa kaiken uskonnon perimmäinen syy tai pyrkimys.
        Turha meditoida tai rukoilla jos ei tule vastauksia tai uskonvahvistuksia.

        Voima saadaan kestämään, kun eettinen kehitys on kunnossa ja suuntaudutaan positiivisesti elämässä. Kundalini voi suuntautua oikeaan suuntaan vain eettisesti korkeatasoisilla ja puhtailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ne voivat vahingoittaa? Miksi vain hetkellisiä? Monilla kabbalisteilla tai budhalaisilla voima kestää koko elämän.
        Mystikoilla on tarve saada jotakin parempaa aikaan kuin vain hymistelyä ja filosofiaa. Suurin onni on saada yhteys universumin energiaan eli Jumalaan.
        Mielestäni se on jopa kaiken uskonnon perimmäinen syy tai pyrkimys.
        Turha meditoida tai rukoilla jos ei tule vastauksia tai uskonvahvistuksia.

        Historia on täynnä kundalinin herättäneitä, joista tuli mielenvikaisia, kun olivat epäeettisiä ja psyykkisesti likaisia. Nämä olkoot varoituksena muille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Historia on täynnä kundalinin herättäneitä, joista tuli mielenvikaisia, kun olivat epäeettisiä ja psyykkisesti likaisia. Nämä olkoot varoituksena muille.

        Voi olla ,että hindujen kundaliiniin liittyy joitakin muita olentoja kuin vain Raamatun Jumala.
        Historia tuntee? Kirjoita muutama esimerkki niin katsotaan.
        Tuli mielenvikaisia vai olivat jo ennestään mielenvikaisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla ,että hindujen kundaliiniin liittyy joitakin muita olentoja kuin vain Raamatun Jumala.
        Historia tuntee? Kirjoita muutama esimerkki niin katsotaan.
        Tuli mielenvikaisia vai olivat jo ennestään mielenvikaisia?

        Minä olen kuullut , että vastaavissa tapauksissa kun henki menee ihmiseen niin voidaan myös parantua ja tehdä parannus elämään , ei vain välttämättä mennä huonompaan suuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen kuullut , että vastaavissa tapauksissa kun henki menee ihmiseen niin voidaan myös parantua ja tehdä parannus elämään , ei vain välttämättä mennä huonompaan suuntaan.

        Kundalini ei ole henki, vaan alhaalta ylöspäin kulkeva materiaalinen voima. Tosin tuon materiaalisen ja hienomateriaalisen voiman avulla voi parhaimmillaan päästä ns. buddhisille tasoille, missä epäitsekkyys vallitsee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen kuullut , että vastaavissa tapauksissa kun henki menee ihmiseen niin voidaan myös parantua ja tehdä parannus elämään , ei vain välttämättä mennä huonompaan suuntaan.

        Henki kulkee ylhäältä alaspäin, kundalini alhaalta ylöspäin. Henki kuuluu positiivisiin voimiin, on aktiivinen, maskuliininen. Kundalini kuuluu negatiivisiin, passiivisiin, femininiisiin voimiin (materiaalisiin).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kundalini ei ole henki, vaan alhaalta ylöspäin kulkeva materiaalinen voima. Tosin tuon materiaalisen ja hienomateriaalisen voiman avulla voi parhaimmillaan päästä ns. buddhisille tasoille, missä epäitsekkyys vallitsee.

        Energiaksi sitä kutsutaan ja Jumalan hengeksi. Sillä on monta nimeä ja se meni Jeesukseen ja Budhaan ja siitä alkoi historialliset hetket- Sitä voimaa pitää etsiä ei se muuten tule.
        Eivät he sairastuneet tai tulleet hulluksi.
        Kuulemma Himalajalla ja Nepalissa on ollut ja yhä on tuhansia valaistuneita. Saattaa olla myös kristittyjen munkkien parissa jne.
        Miksi vain alhaalta ylöspäin?
        Käsittääkseni energia kulkee maasta taivaaseen ja toisinpäin. Se on kuin sähkövirta joka kulkee molempiin suuntiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henki kulkee ylhäältä alaspäin, kundalini alhaalta ylöspäin. Henki kuuluu positiivisiin voimiin, on aktiivinen, maskuliininen. Kundalini kuuluu negatiivisiin, passiivisiin, femininiisiin voimiin (materiaalisiin).

        Minusta koko asian ydin on siinä , että positiivinen ja negatiivinen - energia yhtyy ja siitä tulee voima.
        Naismies energia on kaiken kattava ja totuus. Maan ja taivaan yhtyminen.

        Miehen ja naisen yhtyminen. Jumalatar yhtyy Jumalaan tullen yhdeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Energiaksi sitä kutsutaan ja Jumalan hengeksi. Sillä on monta nimeä ja se meni Jeesukseen ja Budhaan ja siitä alkoi historialliset hetket- Sitä voimaa pitää etsiä ei se muuten tule.
        Eivät he sairastuneet tai tulleet hulluksi.
        Kuulemma Himalajalla ja Nepalissa on ollut ja yhä on tuhansia valaistuneita. Saattaa olla myös kristittyjen munkkien parissa jne.
        Miksi vain alhaalta ylöspäin?
        Käsittääkseni energia kulkee maasta taivaaseen ja toisinpäin. Se on kuin sähkövirta joka kulkee molempiin suuntiin.

        Kundalinienergia menikin Jeesuksella ja Buddhalla oikeaan suuntaan alhaalta ylöspäin ja kanavat olivat puhtaat. Vain jos ida- ja pingalanadit ovat täysin puhtaat voi kundalinienergia kulkea oikeaan suuntaan, ja mitään häiriöitä ei esiinny.

        Kundalinia ei pidä etsiä, se aktivoituu itsestään silloin, kun on oikea hetki. Itse aktivoimalla tai chakroja sorkkimalla saadaan aikaan häiriöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kundalinienergia menikin Jeesuksella ja Buddhalla oikeaan suuntaan alhaalta ylöspäin ja kanavat olivat puhtaat. Vain jos ida- ja pingalanadit ovat täysin puhtaat voi kundalinienergia kulkea oikeaan suuntaan, ja mitään häiriöitä ei esiinny.

        Kundalinia ei pidä etsiä, se aktivoituu itsestään silloin, kun on oikea hetki. Itse aktivoimalla tai chakroja sorkkimalla saadaan aikaan häiriöitä.

        Mistä tiedät oikean suunnan?
        kanavat?
        oletko lukenut jostakin huuhaaoppaasta vai itse kokenut tai?
        Kanavat voivat puhdistua energiamäärän kasvaessa ja voiman mennessä niiden läpi.
        Jeesukseen meni voima/energia Johanneksen kasteessa , vedessä ja pyhän hengen symboli valkoinen lintu ilmestyi kuvaan. Valo tulee taivaasta eikä maasta.
        Edelleenkin olen sitä mieltä , että maan energia yhdistyy taivaalliseen ja energiat kulkevat molempiin suuntiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kundalinienergia menikin Jeesuksella ja Buddhalla oikeaan suuntaan alhaalta ylöspäin ja kanavat olivat puhtaat. Vain jos ida- ja pingalanadit ovat täysin puhtaat voi kundalinienergia kulkea oikeaan suuntaan, ja mitään häiriöitä ei esiinny.

        Kundalinia ei pidä etsiä, se aktivoituu itsestään silloin, kun on oikea hetki. Itse aktivoimalla tai chakroja sorkkimalla saadaan aikaan häiriöitä.

        Mitä häiriöitä voi sattua?
        Uskovainen joka on saanut hengen voi toki vaikuttaa sekavalta kun hänet pistetään levittämään tietoa uudestisyntymästään omien hurmahenkipastorien toimesta.
        Saattaa olla paljon hypnoosinkin kaltaista mukana.
        Ei ole vieläkään tullut esimerkkejä siitä kuinka joku on tullut mielisairaaksi tämän kaltaisesta toiminnasta. Lääketiede ei tunnista henkiä eikä maan ja taivaan energioita.

        Monta kertaa käytetään juuri energioita parantamiseen ei niinkään mielisairaaksi tekemiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät oikean suunnan?
        kanavat?
        oletko lukenut jostakin huuhaaoppaasta vai itse kokenut tai?
        Kanavat voivat puhdistua energiamäärän kasvaessa ja voiman mennessä niiden läpi.
        Jeesukseen meni voima/energia Johanneksen kasteessa , vedessä ja pyhän hengen symboli valkoinen lintu ilmestyi kuvaan. Valo tulee taivaasta eikä maasta.
        Edelleenkin olen sitä mieltä , että maan energia yhdistyy taivaalliseen ja energiat kulkevat molempiin suuntiin

        Kokemus kertoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä häiriöitä voi sattua?
        Uskovainen joka on saanut hengen voi toki vaikuttaa sekavalta kun hänet pistetään levittämään tietoa uudestisyntymästään omien hurmahenkipastorien toimesta.
        Saattaa olla paljon hypnoosinkin kaltaista mukana.
        Ei ole vieläkään tullut esimerkkejä siitä kuinka joku on tullut mielisairaaksi tämän kaltaisesta toiminnasta. Lääketiede ei tunnista henkiä eikä maan ja taivaan energioita.

        Monta kertaa käytetään juuri energioita parantamiseen ei niinkään mielisairaaksi tekemiseen.

        Maan energia yhdistyy toki taivaalliseen, mutta niiden on syytä kohdata päässä, kurkussa tai sydämen kohdalla, muttei alempana. Älä kysy miksi, näin vain on.


        Olen riittävästi nähnyt hurmahenkisiä lattialla sätkijöitä, pöydällä villisti tanssaavia ja villisti sopertelevia, jotta voin varoittaa vaaroista.

        Puhtaus ennenkaikkea. Kundaliinijoogaa harjoittavat onnistuvat vain ja ainostaan silloin, kun ovat puhdistaneet itsensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maan energia yhdistyy toki taivaalliseen, mutta niiden on syytä kohdata päässä, kurkussa tai sydämen kohdalla, muttei alempana. Älä kysy miksi, näin vain on.


        Olen riittävästi nähnyt hurmahenkisiä lattialla sätkijöitä, pöydällä villisti tanssaavia ja villisti sopertelevia, jotta voin varoittaa vaaroista.

        Puhtaus ennenkaikkea. Kundaliinijoogaa harjoittavat onnistuvat vain ja ainostaan silloin, kun ovat puhdistaneet itsensä.

        Joo nyt tuli jo asiallisempaa tietoa. Päässä tietenkin ja päälaella kruunusakran alueella ja sama on Keter kabbalassa ja sekin tarkoittaa kruunua. Valo kuitenkin nähdään ja sähkövirta
        Kulkee alhaalta ylös ja ylhäältä alas. Mielenkiinntoista jos vertaa tapauksia kristillisiin lahkojen uskoontulemisiin. Juuri sitä sätkimisiä ja voodossakin tunnettuja kielilläpuhumisia jne, Mutta monet parantuvat taudeista ja esim päihteiden käytöstä.
        Kokemuksen perusteella henkien valtaan joutuminen tai energian avautuminen tuottaa hyvän olon ja kyyneleet silmiin. Näkyjä ja ennusteluja tapahtuu jne,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo nyt tuli jo asiallisempaa tietoa. Päässä tietenkin ja päälaella kruunusakran alueella ja sama on Keter kabbalassa ja sekin tarkoittaa kruunua. Valo kuitenkin nähdään ja sähkövirta
        Kulkee alhaalta ylös ja ylhäältä alas. Mielenkiinntoista jos vertaa tapauksia kristillisiin lahkojen uskoontulemisiin. Juuri sitä sätkimisiä ja voodossakin tunnettuja kielilläpuhumisia jne, Mutta monet parantuvat taudeista ja esim päihteiden käytöstä.
        Kokemuksen perusteella henkien valtaan joutuminen tai energian avautuminen tuottaa hyvän olon ja kyyneleet silmiin. Näkyjä ja ennusteluja tapahtuu jne,

        Ne henget ovat oma alitajunta, kun avataan liian nopeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne henget ovat oma alitajunta, kun avataan liian nopeasti.

        Miksi siellä alitajunnassa olisi prosessina jotain henkiä, jos sellaisia ei oikeasti ole?


      • Anonyymi

        Kundalini ei ole mikään kikka, vaan ihmisessä oleva elämänenergia


    • Anonyymi

      > Miten olisi oikein saada yhteys voimaan?

      Miksi kysyt?

      Painovoimaan saa hyvän yhteyden kun hyppää korkealta. :)

      Mutta, korkein voima on rakkaus.

      "Joka ei rakasta, se ei tunne Jumalaa, sillä Jumala on rakkaus."
      1 Joh. 4:8

      "Ja me olemme oppineet tuntemaan ja me uskomme sen rakkauden, mikä Jumalalla on meihin. Jumala on rakkaus, ja joka pysyy rakkaudessa, se pysyy Jumalassa, ja Jumala pysyy hänessä."
      1 Joh. 4:16

    • Anonyymi

      Elokuvia katsoneena miehenä ehdotan, että ryhdyt jediksi. Voima on tuossa tuokiossa käytettävissäsi.

      • Anonyymi

        Olen katsonut elokuvia voodosta siinäkin voiman saa heti ja alkaa tapahtua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen katsonut elokuvia voodosta siinäkin voiman saa heti ja alkaa tapahtua.

        Voipi olla kyseessä jopa hypnoosi joka ei ole sama asia kuin työläs ja aikaaviepä meditaatio tai rukoileminen.
        Jeesukseen meni henki Johanneksen kasteessa ja ylhäältä tuleva voima.
        Hurmahenki lahkolaisilla asia muistuttaa vuudoota tai juuri hypnoosia.
        Hypnoosi pitää uudistaa aika-ajoin. Jos ei mene kokouksiin niin voima lähtee.


    • Anonyymi

      Linkissä selkeä kädestä pitäen opetus-vastaus kysymykseesi:

      https://Jeesus-on-Herra.com/valitse-jeesus/

      Siitä alkaa suora elämän tie, joka ei enää tarvitse muita viittoja.

      • Anonyymi

        Kiitos, nyt teen lopullisen pesäeron Jeesukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, nyt teen lopullisen pesäeron Jeesukseen.

        Tässä linkissä todisteita miten todellinen usko vaikuttaa ja antaa toivon niillekin, joilla ei toivoa ole. https://www.youtube.com/watch?v=cL1G-VL5t9s


    • Anonyymi

      Nyt olen saanut uutta tietoa siitä mikä voima on alhaaltatuleva voima.
      Se on valtakunta nimeltään ja sielä asuvat sielut eli jonkinlainen Manala se on.
      Maapallon ja luonnon naisellinen energia yhtyy taivaallisiin voimiin jossa Jumala asuu ja vaikuttaa.
      Olen sitä mieltä ,että turvallisempi energia on taivaan energia ja Pyhä henki jotka tulevat ylhäältä.

      • Anonyymi

        Mistä olet saanut uutta tietoa? Lukenut jonkun hörhön blogikirjoituksen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä olet saanut uutta tietoa? Lukenut jonkun hörhön blogikirjoituksen?

        Olen itse hörhö ja tunnen meditaatiossa kuinka voimat jylläävät eri sanojen avulla ja totesin valtakunnan kabbalassa olevan se vahvin voima maailmassa. Manala se voisi olla yleisenä sanana.
        Shamananismissa se on alinen ja ylinen taasen taivas. Molempiin menee pätevä shamaani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen itse hörhö ja tunnen meditaatiossa kuinka voimat jylläävät eri sanojen avulla ja totesin valtakunnan kabbalassa olevan se vahvin voima maailmassa. Manala se voisi olla yleisenä sanana.
        Shamananismissa se on alinen ja ylinen taasen taivas. Molempiin menee pätevä shamaani.

        Hmm.


    • Anonyymi

      Minäkin harjoitin joogaa,sitä alkuperäistä, jossa kaikki olivat yhdessä. Liikkeet, hengitys,mietiskely ja henkinen jooga.Kehitin viisautta. Pääsin siinä erittäin pitkälle, siltä osin, miten kaikki vaikuttaa kaikkeen. Mutta kun yksi viisaus paljastui ,toi se mukanaan tuhat uutta kysymystä,joten pian olin tilanteessa jota en kyennyt enää hallitsemaan.Elämä muuttui hankalaksi,koska näin tulevat tapahtumaketjut ,tein mitä tahansa, koska kaikki vaikutti kaikkeen. Normaali ihmiselo muuttui hankalaksi. Lisäksi huomasin,että mitä viisaammaksi tulin,sen tyhmempi huomasin olevani, mikään tieto ei tulisi riittämään.Lopulta lopetin tämän suosiolla ja pyrin tästä demonisesta harrastuksesta eroon palaamalla lapsuuteni lapsenuskoon. Oli kuin olisin tullut pimeästä luolasta valoon.Nyt olen saanut palata Raamatun Jumalan uskoon, jonka tiedän ainoaksi jumalaksi maailmankaikkeudessa.

      • Anonyymi

        Vieraskohteliaasti, mitään uskontokuntaa tässä nimeämättä tai esille nostamatta, tarinatyyppi on yleinen sellaisilla, jotka haluavat vakuuttaa uskontonsa olevan Ainoa Oikea Uskonto, ja kaikkien muiden olevan hyvin haitallisia uskontoja ja tietenkin jopa pahoja, maailmankaikkeuden ainoan Jumalan vihollisia. Mitään väliä ei ole sillä, että se oma uskonto on suhteellisen tuore tulokas uskontojen kartalla, ja että kulttuureja on runsaasti, joissa ollaan aina oltu hyvin omistautuneita Jumalalle, ja että lisäksi maailmankaikkeus on aivan valtaisa. Kaikkein oudoin ajatus olisi se, että ainoastaan yhdellä pallolla on elämää, tai että hiekkarannalla vain yhden hiekanjyvän pinnalla on mikrobeja. Ja ainoastaan tässä yhdessä uskonnossa oltaisiin maailmankaikkeuden ainoan Jumalan ystäviä ja muualla vihollisia, ja myös maailmankaikkeuden ainoa Jumala ajattelisi tai näkisi asian olevan niin.

        Mutta silti on oikein, että olet omistautunut uskollesi.


      • Anonyymi

        Kolminaisuus on pakanuutta ja Jumalalla ei ole poikaa, vaan Jumala on voima.
        Jumalan voima voi näyttäytyä meditaatiossa ja tsakrajoogassa jota on useita erilaisia eri uskonnoissa.
        Jos tietäisit kuinka paljon on UT ssa lisäyksiä ja väärennyksiä niin et olisi asioista niin varma.


    • Anonyymi

      Jumala on jo sinussa sisällä. Ei tarvi tehdä mitään kummia harjoituksia tai etsiä sitä jostain uskonnosta... However jos tää systeemi eli matrix on aivopessy sinut vuosien ajan niin meditaatio ja jooga voi auttaa siinä

      • Anonyymi

        Tämä


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      3460
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2181
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      80
      1630
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe