Istun pankin päällä

Anonyymi

Mä oon monesti miettinyt elämäni aikana tätä sanontaa, et nainen istuu pankin päällä. Varsinkin nyt kun oon ollu pitkän aikaa sinkku.
Olen lähes 40 vuotias, 4 lapsen yh-äiti, minulla on vakituinen työpaikka ja elämä muutenkin suurinpiirtein mallillaan. En halua parisuhdetta, mutta kaipaan seksiä ja keskustelua aikuisten ihmisten kesken. En kuitenkaan ole sellainen ihminen, että lähempä tästä nyt baariin hommaan ittelleni panon. Tiedän että voisin tehdä niin, olen kaikinpuolin hyvin säilynyt, minulla on hyvä kroppa ja olen kuulemma kaikinpuolin kuuma pakkaus.
Tästä päästäänkin itse aiheeseen, seksin myyminen. Olen tätä tosiaan vuosien varrella miettinyt moneen kertaan. Vaikka minulla onkin vakituinen työ, elän silti aina kädestä suuhun. Olisi upeeta pystyä antamaan lapsille enemmän, mutta jos hommaisin toisen "normaalin" työn, ei minulla olisi ikinä aikaa lapsille.
Mutta sitten taas mielikuva "huoraamisesta" kuvottaa minua. Se on sanana hyvin etova ja huorista tulee yleensä mieleen narkkarit tai juopot jotka itsensä myymisellä maksavat aineensa yms... Toisaalta taas työ se on sekin. Ja miten olen sitä miettinyt juuri omalla kohdallani. Se helpottais minua taloudellisesti, voisin tehdä sitä ajallisesti niin, että se ei olisi lapsiltani pois. Saisin seksiä ja saisin "antaa" sitä, sitä tarvitsevalle. Saisin toivottavasti myös keskustella toisen aikuisen kanssa ja saisin lämpöä ja läheisyyttä. Mutta onko tämä ajatus ok. Voinko oikeasti tehdä niin, miten voisin tehdä sen niin että se olisi turvallista, miten saisin asiakkaita ja minkälaisia?
Toivoisin avointa keskustelua ja mielipiteitä...

28

859

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pankkis on konkursissa ennen toiminnan alkua.

• Anonyymi

Todennäköisesti 😀

• Anonyymi

Sinuun saisi yhteyttäkin?

• Anonyymi

Tää on vielä mietintä vaiheessa. Kiinnostunut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on vielä mietintä vaiheessa. Kiinnostunut?

Todellakin!

• Anonyymi

Onko hyvä likviditeetti?

• Anonyymi

Kyllähän vanhempikin pankki kiinnostaa kovasti jos asiointi hoituu takaoven kautta.

• Anonyymi

Haluaisitko sp:n välityksellä keskustella?

• Anonyymi

Kyllä kiitos todellakin haluaisin!

• Anonyymi

Sinähän sen tiedät apina

• Anonyymi

Jos sä olet Eero niin en taida laittaa

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No te eerothan te yhteen sovittekin

• Moi, 40v 187 /76 19 urheilinen

• Anonyymi

Mikset voisi???Tuumasta toimeen...Kunhan pidät riman korkealla miesten suhteen...joka "Jorman" kanssa ei kannata lähteä onneaan kokeilemaan...Laadukasta seuraa,joiden kanssa voi keskustellakin muustakin kuin "alapää" jutuista..Onnea koetukselle!!

• Anonyymi

Mua kovasti kiinnostais. Voisin ryhtyä vaikka vakkariksi kun en oo niin joka reiän mies. Paljokohan pitäis pulittaa?

• Anonyymi

Eipä sulla taida saldo riittää

• Anonyymi

Kun ei olis kyseessä roskapankki.Vähän vaikuttaa siltä.ei taida olla vakuudet kunnossa.

• Anonyymi

Kunhan et tee tuota omassa kotonasi, eli vaaranna lastesi identiteettiä. Pitää mustaa, että siinä missä on mukavia ja hyvin käyttäytyviä asiakkaita, on joukossa myös monenlaista sekopäätä (myös lapsista kiinnostuneita). Lapsillasi on oikeus turvalliseen kotiin, jossa ei tarvitse pelätä tuntemattomia kiimaisia miehiä. Riski suhteessa hyötyyn liian suuri, siis jos tätä kotona ajattelit harjoittaa. Jos taas teet muiden luona, niin anna palaa vaan. Siellä on omat riiskinsä sitten....

• Anonyymi

Mä annan välillä rahasta. Ihan normaalia. Muutenkin jos seksiä harrastaa niin miksei voi sanoa että tarvii vähän rahaa?? Kyllä monet maksaa. Etenkin varatut miehet.

• Anonyymi

Mä oon raitis "huora",tosin en

• Anonyymi

Helposti saat hankittua esim ruokaan rahaa.

• Anonyymi

Kyllä. Hyvin yleistä nykyään.

• Anonyymi

En ole narkkari enkä juoppo,vaikka tienaan. Oikeastaan olen aivan perus tallaaja,josta ei moni varmaan uskoisi,että todella käytän pankkia,jonka päällä istun. Sekä suutani.

• Anonyymi

Jossain chateis voi etsiä "sponssia",turvallisia ja fiksuja löytyy.

• Anonyymi

Olen myynyt itseäni,että saan ruokaa.

Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3394
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3083
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1933
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1906
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      38
      1867
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1741
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1439
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1349
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe