Mä oon monesti miettinyt elämäni aikana tätä sanontaa, et nainen istuu pankin päällä. Varsinkin nyt kun oon ollu pitkän aikaa sinkku.
Olen lähes 40 vuotias, 4 lapsen yh-äiti, minulla on vakituinen työpaikka ja elämä muutenkin suurinpiirtein mallillaan. En halua parisuhdetta, mutta kaipaan seksiä ja keskustelua aikuisten ihmisten kesken. En kuitenkaan ole sellainen ihminen, että lähempä tästä nyt baariin hommaan ittelleni panon. Tiedän että voisin tehdä niin, olen kaikinpuolin hyvin säilynyt, minulla on hyvä kroppa ja olen kuulemma kaikinpuolin kuuma pakkaus.
Tästä päästäänkin itse aiheeseen, seksin myyminen. Olen tätä tosiaan vuosien varrella miettinyt moneen kertaan. Vaikka minulla onkin vakituinen työ, elän silti aina kädestä suuhun. Olisi upeeta pystyä antamaan lapsille enemmän, mutta jos hommaisin toisen "normaalin" työn, ei minulla olisi ikinä aikaa lapsille.
Mutta sitten taas mielikuva "huoraamisesta" kuvottaa minua. Se on sanana hyvin etova ja huorista tulee yleensä mieleen narkkarit tai juopot jotka itsensä myymisellä maksavat aineensa yms... Toisaalta taas työ se on sekin. Ja miten olen sitä miettinyt juuri omalla kohdallani. Se helpottais minua taloudellisesti, voisin tehdä sitä ajallisesti niin, että se ei olisi lapsiltani pois. Saisin seksiä ja saisin "antaa" sitä, sitä tarvitsevalle. Saisin toivottavasti myös keskustella toisen aikuisen kanssa ja saisin lämpöä ja läheisyyttä. Mutta onko tämä ajatus ok. Voinko oikeasti tehdä niin, miten voisin tehdä sen niin että se olisi turvallista, miten saisin asiakkaita ja minkälaisia?
Toivoisin avointa keskustelua ja mielipiteitä...
Istun pankin päällä
28
859
Vastaukset
- Anonyymi
Pankkis on konkursissa ennen toiminnan alkua.
- Anonyymi
Todennäköisesti 😀
- Anonyymi
Sinuun saisi yhteyttäkin?
- Anonyymi
Tää on vielä mietintä vaiheessa. Kiinnostunut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on vielä mietintä vaiheessa. Kiinnostunut?
Todellakin!
- Anonyymi
Onko hyvä likviditeetti?
- Anonyymi
Kyllähän vanhempikin pankki kiinnostaa kovasti jos asiointi hoituu takaoven kautta.
- Anonyymi
Haluaisitko sp:n välityksellä keskustella?
- Anonyymi
Kyllä kiitos todellakin haluaisin!
- Anonyymi
Sinähän sen tiedät apina
- Anonyymi
Jos sä olet Eero niin en taida laittaa
- Anonyymi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No te eerothan te yhteen sovittekin
Moi, 40v 187 /76 19 urheilinen
- Anonyymi
Mikset voisi???Tuumasta toimeen...Kunhan pidät riman korkealla miesten suhteen...joka "Jorman" kanssa ei kannata lähteä onneaan kokeilemaan...Laadukasta seuraa,joiden kanssa voi keskustellakin muustakin kuin "alapää" jutuista..Onnea koetukselle!!
- Anonyymi
Mua kovasti kiinnostais. Voisin ryhtyä vaikka vakkariksi kun en oo niin joka reiän mies. Paljokohan pitäis pulittaa?
- Anonyymi
Eipä sulla taida saldo riittää
- Anonyymi
Kun ei olis kyseessä roskapankki.Vähän vaikuttaa siltä.ei taida olla vakuudet kunnossa.
- Anonyymi
Kunhan et tee tuota omassa kotonasi, eli vaaranna lastesi identiteettiä. Pitää mustaa, että siinä missä on mukavia ja hyvin käyttäytyviä asiakkaita, on joukossa myös monenlaista sekopäätä (myös lapsista kiinnostuneita). Lapsillasi on oikeus turvalliseen kotiin, jossa ei tarvitse pelätä tuntemattomia kiimaisia miehiä. Riski suhteessa hyötyyn liian suuri, siis jos tätä kotona ajattelit harjoittaa. Jos taas teet muiden luona, niin anna palaa vaan. Siellä on omat riiskinsä sitten....
- Anonyymi
Mä annan välillä rahasta. Ihan normaalia. Muutenkin jos seksiä harrastaa niin miksei voi sanoa että tarvii vähän rahaa?? Kyllä monet maksaa. Etenkin varatut miehet.
- Anonyymi
Mä oon raitis "huora",tosin en
- Anonyymi
Helposti saat hankittua esim ruokaan rahaa.
- Anonyymi
Kyllä. Hyvin yleistä nykyään.
- Anonyymi
En ole narkkari enkä juoppo,vaikka tienaan. Oikeastaan olen aivan perus tallaaja,josta ei moni varmaan uskoisi,että todella käytän pankkia,jonka päällä istun. Sekä suutani.
- Anonyymi
Jossain chateis voi etsiä "sponssia",turvallisia ja fiksuja löytyy.
- Anonyymi
Olen myynyt itseäni,että saan ruokaa.
Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337