Pakkokatuminen?

Anonyymi

Miksi abortinvastustajat jatkuvasti syöttää jotain pakkokatumista abortista? Miksi sitä pitää katua vaikkei tunne niin vaan pitää aborttia pelastuksena??? JOkainen katuu elämässään joskus jotain. Asioita miettii jälkeenpäin ja pohtii mitä jos? Päätöksia pitää tehdä koko elämän ajan eikä asioita voi siirtää muille vastuulle. JOs tänne nyt tulee kertailemaan kokemuksiaan abortista tai lapsista tai raskaudestaan niin vainko aborttia pitää katua? Mitä jos katuu sitä että on tehnyt lapsia? Tai on valinnut väärän miehen isäksi? Huonona päivänä sitä katuu kaikkea. Ja kun aikaa menee niin asia vaan menee menojaan menneeseen.

9

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi väität, että "abortinvastustajat jatkuvasti syöttää jotain pakkokatumista abortista? Miksi sitä pitää katua vaikkei tunne niin vaan pitää aborttia pelastuksena???"Ei kai vaan ole hieman propagandistinen tuo väitteesi?

      Vielä en ole yhtään kirjoitusta "katumispakosta" nähnyt. Tosin hyvin usein ihminen katuu huonoja valintojaan ja hyvin monelle abortti osoittautuu myöhemmin asiaa pohdittaessa huonoksi valinnaksi. Siitähän on kysymys.

      • Itsekään en ole nähnyt suoraa vaatimusta siis tyyliin "sinun on pakko katua!" mutta ihan samaahan se nyt tarkoittaa, jos väitetään tällä forumilla lähinnä että

        1) kukaan ei voi olla onnellinen, vaan se on teeskentelyä jos siis on tehnyt abortin (väite onnellisuusmuurista). Katuminen jotenkin kuuluu asiaan.

        2) aborttia pitää katua, jotta vastustajalla olisi hyvä mieli. Abortin tehnythän siis jotenkin aiheuttaa vastustaja X:lle pahaa mieltä kun toimii vastustaja X:n moraaliarvoja vastaan. Jos käy läpi katumusriitit, niin vastustaja on tyytyväinen eikä millään lailla sure enää sikiön kohtaloa eikä säti naista, joka tehnyt abortin. Yhtäkkiä kalmanp**llusta tuleekin "lastaan sureva äiti parka, joka on muilutettu aborttiin - käyttääkseni vastustajan käyttämiä ilmaisuja. Abortin tekijä tavallaan saa synninpäästön vastustajalta. :))

        Minusta tämä on jotenkin pervoa. Abortin vastustaja siis jollain lailla haluaa että häntä lepytellään ja kumarrellaan, jolloin asia on ihan ok. Olen tätä monesti ihmetellyt.


      • Anonyymi
        tieteilijä kirjoitti:

        Itsekään en ole nähnyt suoraa vaatimusta siis tyyliin "sinun on pakko katua!" mutta ihan samaahan se nyt tarkoittaa, jos väitetään tällä forumilla lähinnä että

        1) kukaan ei voi olla onnellinen, vaan se on teeskentelyä jos siis on tehnyt abortin (väite onnellisuusmuurista). Katuminen jotenkin kuuluu asiaan.

        2) aborttia pitää katua, jotta vastustajalla olisi hyvä mieli. Abortin tehnythän siis jotenkin aiheuttaa vastustaja X:lle pahaa mieltä kun toimii vastustaja X:n moraaliarvoja vastaan. Jos käy läpi katumusriitit, niin vastustaja on tyytyväinen eikä millään lailla sure enää sikiön kohtaloa eikä säti naista, joka tehnyt abortin. Yhtäkkiä kalmanp**llusta tuleekin "lastaan sureva äiti parka, joka on muilutettu aborttiin - käyttääkseni vastustajan käyttämiä ilmaisuja. Abortin tekijä tavallaan saa synninpäästön vastustajalta. :))

        Minusta tämä on jotenkin pervoa. Abortin vastustaja siis jollain lailla haluaa että häntä lepytellään ja kumarrellaan, jolloin asia on ihan ok. Olen tätä monesti ihmetellyt.

        "Minusta tämä on jotenkin pervoa. Abortin vastustaja siis jollain lailla haluaa että häntä lepytellään ja kumarrellaan, jolloin asia on ihan ok."
        Minäkin kyllä ihmettelen ja pidän kyllä häntä pervona, jos tuollaista väittää.


    • Anonyymi

      Varsinkin kun abortti on jokaisen naisen ihan oma päätös. Nämä vastustajat ovat jotain huru-ukkoja, ihmetyttää vaan että ovat saaneet trollailla tällä palstalla näin kauan.

      • Anonyymi

        Onhan täällä joidenkin tolc.un ihm.istenkin olt.ava jadc.uvasti oic.omassa näiden abortin int.o miel.i hö-rh.öjen väär.isdely va-lh.eita ym. prob.aganda dr.ollauksia. Cud.en nyt tämäkin, "abortti on jokaisen naisen ihan oma päätös". Eip.ä vaan ole, kun sen an.ellun luvan saamisesta päättää cyll.äkin jotkut ihan muut kuin hakija ids.e. No voihan sitä ajatella että se on m-rh.aajan "om.a päät.ös" kun v.iis veis.aa u-hr.in el.ämästä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan täällä joidenkin tolc.un ihm.istenkin olt.ava jadc.uvasti oic.omassa näiden abortin int.o miel.i hö-rh.öjen väär.isdely va-lh.eita ym. prob.aganda dr.ollauksia. Cud.en nyt tämäkin, "abortti on jokaisen naisen ihan oma päätös". Eip.ä vaan ole, kun sen an.ellun luvan saamisesta päättää cyll.äkin jotkut ihan muut kuin hakija ids.e. No voihan sitä ajatella että se on m-rh.aajan "om.a päät.ös" kun v.iis veis.aa u-hr.in el.ämästä..

        Kyllä aborttia on haluttava ja pistettävä nimensä alle. Ei sitä kotiin tulla tarjoamaan. Se on hoitoa niin jokaiseen hoitojuttuun sairaalakäyntiin muutenki tarvii päätöksen. Tähän tarvii kaksi päättäjää mikä on tyhmää. Ei hammaslääkäriinkään tarvi kahta. Tai sterilisaatioon. Sterilisaatiokin hankalampi saada kuin abortti. Abortti on käsiteltävä kiireellisenä jopa päivystyksenä jos viikot pitkällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä aborttia on haluttava ja pistettävä nimensä alle. Ei sitä kotiin tulla tarjoamaan. Se on hoitoa niin jokaiseen hoitojuttuun sairaalakäyntiin muutenki tarvii päätöksen. Tähän tarvii kaksi päättäjää mikä on tyhmää. Ei hammaslääkäriinkään tarvi kahta. Tai sterilisaatioon. Sterilisaatiokin hankalampi saada kuin abortti. Abortti on käsiteltävä kiireellisenä jopa päivystyksenä jos viikot pitkällä.

        "Ei hammaslääkäriinkään tarvi kahta. Tai sterilisaatioon."

        Töc.eröä vertailua. Ei noissa t-p.eta toista ihm.istä, toisin cuin abortissa. Siksi onkin usc.omatonta, että joidenkin coc.o el.ämä voi oll.a VA.IN kahden päätöksen tekijän varassa!


    • Minä en ole elämäni aikana törmännyt aborttikielteisyyteen Suomessa oikeastaan muualla kuin tällä forumilla ja harvoissa nettikirjoituksissa muuten. En tiennyt koko ilmiöstä mitään ennen nettiaikakautta, ja ilmiö on profiloitunutkin muutaman lahkouskovaisen touhuksi sen ohella, että he vastustaa milloin mitäkin muutenkin. Yleensä kaikki ne uudistukset, mitä lahkolaiset vastustaa menee läpi eduskunnassa.

      Tästähän oli eräskin ketju tuolla luterilaisuuspalstalla, missä toin kristillisen liiton (SKL) muinaisia juttuja eduskunnan arkistosta. Päivi Räsäsen oppi-isät on vastustaneet homoja, seksiä, peruskoulua, naisten sukunimeä, keskiolutta, polnolehtiä, ehkäisyvälineitä, seksivalistusta, avioeroa, avoliittoa, jne jne jne.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15617574/kl-(kd)-vastusti-peruskoulua-ja-lahes-kaikkea-muutakin-v--1975

      • Anonyymi

        Jot.enkaan ei taas varsinaisesti yll.ätä että SIN.Ä et ole sellaista oll.enkaan havainnut.. ;)
        Mutta missä muualla cuin täällä jodc.ut yhtä ciiv.aasti buol.ustelee, hehc.uddelee ja iha.nnoi vapaata t-pp.amista?

        "vastustaneet homoja, seksiä, peruskoulua, naisten sukunimeä, keskiolutta, polnolehtiä, ehkäisyvälineitä, seksivalistusta, avioeroa, avoliittoa, jne jne jne."

        Nämä ei vaan liity mitenkään pienten lasten abortilla t-pp.amiseen tai kansan yl.eiseen miel.i piteeseen siitä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe