luettavaa vasemmistolle

Anonyymi

11

99

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja mitäs ne "viisaat" politiikot ovat saaneet aikaan, siis muutakin kuin velkaa kalliin sähkösiirtohinnan ala HAAVISTO PEKKA, ja suomen tiestön rapakuntoon.

"Politiikka, Puolueet, Tulevaisuus, Vaalit
      Liisa Hyssälä ja Jouni Backman: Puolueet ovat menettäneet hallinnan politiikan agendaan

Liisa Hyssälä ja Jouni Backman väittävät Sitran raportissa, että puolueet eivät enää määrää politiikan agendaa, vaan aloitteita tulee myös etujärjestöiltä, yrityksiltä, ministeriöiltä ja ennen muuta valtiovarainministeriöltä. Tilanteen korjaaminen vaatii puolueiden resurssien lisäystä.
      Erkka Railo23.2.2018 4:00"

• Anonyymi

Vihreet ovat korpikommareit pahemia. Näitä piruja kun pesityy yhteiskunnan eri portaisiin. Tarvittaisiin uusi lapuanliike.

• Anonyymi

Ymmärrät kai nyt, miksi olette oppositiossa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrät kai nyt, miksi olette oppositiossa?

Seuraava hallitus on erilainen, ilman vihreitä. Tosin paljon ehtivät tuhota.

• Anonyymi

• Anonyymi
      • Anonyymi

"Kansallinen etu" tarkoittaa vain populistien ministeriaudietua. Kansallisuusaate tuli tarpeettomaksi jo 1800-luvulla, kun kansallisvaltiot syntyivät.

• Anonyymi

Mitä sinäkään läskipää vasemmistosta tai muustakaan tiedät, kysyn vaan.

• Anonyymi

Eläköön valkoinen Suomi

• Anonyymi

Mutta Saksa auttoi aseveljenä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      209
      2229
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      162
      1467
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1091
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      937
    5. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      55
      930
    6. 58
      928
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      72
      841
    8. 93
      797
    9. Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!

Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta
      Pyhäjärvi
      120
      731
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      717
    Aihe