Kuulkaa tätä jotka painitte sydäntautien kanssa:
Vuonna 2018 marraskuussa menin lääkäiin kun kinttuja turvotti ja olo oli huono. Lääkäri tutki ja antoi lähetteen suoraan Hartmannin sisätauti päivistykseen. Verenpaine luokkaa 210/140
Sinne mäntiin ja siellä päivystyksessä makasin illan seurataan vieriessiä potilaita joilla oli joko pissa housussa tai eivät tajunneet missä olivat. Mielenkiintoinen vuorokausi.
Seuraavana aamulla eli peräti klo 5.00 lääkäri herätti, että nyr mentiin Meilahden KARD) osastolle. Siellä jatketaan.
Kun sinne päästiin, lääkäri sanoi, että EF 14 % että nyt kannattaa soittaa lähimmäiselle .Ehdin olla vajaan vuorokauden sillä osastolla kun taas mentiin teho-osastolle. Simdax suoneen ja ei mitään vaikutusta.
Sieltä takaisin kardiologian osastolle mem9 tarkkaanottaen. Siellä minua tökittiin ja tutkittiin 2 viikkoa. Kotiin palatessa EF 20%. Joulukussa oli jo 40%. Seuraavan vuoden tarkustuksessa huhtikussa 2019 EF 52 % tasoa. Oliko siis sattuma vai kenties jumalan tahtoa moinen? Moni olisi kuollut noilla alkuperäisillä lukemillla.
Kuoleman porteilta takaisin elävien kirjoihin.
Anonyymi
2
163
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä vika sydämessäsi oli ?
- Anonyymi
Niin,kertomuksesi jäi diagnoosia vaille,vai eikö sitä ole?Itsellä lähes tulkoon samanlainen kokemus,nyt hyvässä kunnossa niin kuin ennenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372415Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3461880- 401557
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311383Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281310Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104850Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752