Nyt kaivataan kahta bi-toppia. Kahdesta miehestä samaan aikaan ei vielä ole kokemusta. M N pariskunnan kanssa strappia ja miestä samaan aikaan on kokeiltu, mutta oikea kulli kummassakin päässä samaan aikaan kiehtoo. Olisiko minussa riittävästi miestä kahdelle?
Tätä kokemusta odotellessa olen tietysti halukas tutustumaan ja tapaamaan myös miehiä, naisia ja pariskuntia :)
kik ja gmail toimii valmiina72 tunnuksella.
Kimppaleluksi.
8
134
Vastaukset
- Anonyymi
Uh-huh... kiimaiselta kuulostaa... ;)
Toivon mukaan löytäisit etsimäsi ;-)
t: M45-utelias-TreNiin minäkin toivon. Mutta se yksikin hyvä top on harvassa. Saati sitten, jos sellaisen tahtoo molempiin päihin samaan aikaan.
- Anonyymi
bim_46 kirjoitti:
Niin minäkin toivon. Mutta se yksikin hyvä top on harvassa. Saati sitten, jos sellaisen tahtoo molempiin päihin samaan aikaan.
Onhan se kahden hyvän ja sopivan topin löytäminen varmastikin hankalaa, kun en itse ole edes sitä yhtä sopivaa löytänyt... :( Ihan kenelle tahansa en pyllistäisi vaikka se "pelkkää" seksiä olisikin... ;)
t: M45-utelias-Tre Anonyymi kirjoitti:
Onhan se kahden hyvän ja sopivan topin löytäminen varmastikin hankalaa, kun en itse ole edes sitä yhtä sopivaa löytänyt... :( Ihan kenelle tahansa en pyllistäisi vaikka se "pelkkää" seksiä olisikin... ;)
t: M45-utelias-TreBI tosiasia naisen ja miehen kanssa olis parasta ja niin hottia ja jännää että ajatus jäi pahasti kiihottelemaan. Olen mies, aikuinen, heterosuhteessa, mukava, ystävällinen, kiimainen,utelias,tuhma ja avoin....
- Anonyymi
kabbalainen666 kirjoitti:
BI tosiasia naisen ja miehen kanssa olis parasta ja niin hottia ja jännää että ajatus jäi pahasti kiihottelemaan. Olen mies, aikuinen, heterosuhteessa, mukava, ystävällinen, kiimainen,utelias,tuhma ja avoin....
Siinäpä tuli jälleen eunukin päiväuni buuaahaa 😂 🤣
kabbalainen666 kirjoitti:
BI tosiasia naisen ja miehen kanssa olis parasta ja niin hottia ja jännää että ajatus jäi pahasti kiihottelemaan. Olen mies, aikuinen, heterosuhteessa, mukava, ystävällinen, kiimainen,utelias,tuhma ja avoin....
Oletko kokeillut koskaan naida miestä? Aika harva siihen kykenee, vaikka ajatuksissa se olisikin ihan toimiva ratkaisu.
- Anonyymi
Sua ei ole pökkinyt kun naapurin labradorinnoutaja.Se kuuluu sun peräkammari harrastuksiisi.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2343945Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t462577Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401800Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus991671- 1061664
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin161499Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e501494Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1691410- 141161
Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1301158