Nyt kaivataan kahta bi-toppia. Kahdesta miehestä samaan aikaan ei vielä ole kokemusta. M N pariskunnan kanssa strappia ja miestä samaan aikaan on kokeiltu, mutta oikea kulli kummassakin päässä samaan aikaan kiehtoo. Olisiko minussa riittävästi miestä kahdelle?
Tätä kokemusta odotellessa olen tietysti halukas tutustumaan ja tapaamaan myös miehiä, naisia ja pariskuntia :)
kik ja gmail toimii valmiina72 tunnuksella.
Kimppaleluksi.
8
146
Vastaukset
- Anonyymi
Uh-huh... kiimaiselta kuulostaa... ;)
Toivon mukaan löytäisit etsimäsi ;-)
t: M45-utelias-TreNiin minäkin toivon. Mutta se yksikin hyvä top on harvassa. Saati sitten, jos sellaisen tahtoo molempiin päihin samaan aikaan.
- Anonyymi
bim_46 kirjoitti:
Niin minäkin toivon. Mutta se yksikin hyvä top on harvassa. Saati sitten, jos sellaisen tahtoo molempiin päihin samaan aikaan.
Onhan se kahden hyvän ja sopivan topin löytäminen varmastikin hankalaa, kun en itse ole edes sitä yhtä sopivaa löytänyt... :( Ihan kenelle tahansa en pyllistäisi vaikka se "pelkkää" seksiä olisikin... ;)
t: M45-utelias-Tre Anonyymi kirjoitti:
Onhan se kahden hyvän ja sopivan topin löytäminen varmastikin hankalaa, kun en itse ole edes sitä yhtä sopivaa löytänyt... :( Ihan kenelle tahansa en pyllistäisi vaikka se "pelkkää" seksiä olisikin... ;)
t: M45-utelias-TreBI tosiasia naisen ja miehen kanssa olis parasta ja niin hottia ja jännää että ajatus jäi pahasti kiihottelemaan. Olen mies, aikuinen, heterosuhteessa, mukava, ystävällinen, kiimainen,utelias,tuhma ja avoin....
- Anonyymi
kabbalainen666 kirjoitti:
BI tosiasia naisen ja miehen kanssa olis parasta ja niin hottia ja jännää että ajatus jäi pahasti kiihottelemaan. Olen mies, aikuinen, heterosuhteessa, mukava, ystävällinen, kiimainen,utelias,tuhma ja avoin....
Siinäpä tuli jälleen eunukin päiväuni buuaahaa 😂 🤣
kabbalainen666 kirjoitti:
BI tosiasia naisen ja miehen kanssa olis parasta ja niin hottia ja jännää että ajatus jäi pahasti kiihottelemaan. Olen mies, aikuinen, heterosuhteessa, mukava, ystävällinen, kiimainen,utelias,tuhma ja avoin....
Oletko kokeillut koskaan naida miestä? Aika harva siihen kykenee, vaikka ajatuksissa se olisikin ihan toimiva ratkaisu.
- Anonyymi
Sua ei ole pökkinyt kun naapurin labradorinnoutaja.Se kuuluu sun peräkammari harrastuksiisi.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset24217309Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"17812317Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El556091Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään664923MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny194910Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.254029Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta843615Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja133535Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1393066S- ryhmän Israel boikotti sai Päivi Räsäsen repimään pelihousunsa?
Räsänen vertaa S- ryhmää natseihin.3171722