Nyt kaivataan kahta bi-toppia. Kahdesta miehestä samaan aikaan ei vielä ole kokemusta. M N pariskunnan kanssa strappia ja miestä samaan aikaan on kokeiltu, mutta oikea kulli kummassakin päässä samaan aikaan kiehtoo. Olisiko minussa riittävästi miestä kahdelle?
Tätä kokemusta odotellessa olen tietysti halukas tutustumaan ja tapaamaan myös miehiä, naisia ja pariskuntia :)
kik ja gmail toimii valmiina72 tunnuksella.
Kimppaleluksi.
8
154
Vastaukset
- Anonyymi
Uh-huh... kiimaiselta kuulostaa... ;)
Toivon mukaan löytäisit etsimäsi ;-)
t: M45-utelias-TreNiin minäkin toivon. Mutta se yksikin hyvä top on harvassa. Saati sitten, jos sellaisen tahtoo molempiin päihin samaan aikaan.
- Anonyymi
bim_46 kirjoitti:
Niin minäkin toivon. Mutta se yksikin hyvä top on harvassa. Saati sitten, jos sellaisen tahtoo molempiin päihin samaan aikaan.
Onhan se kahden hyvän ja sopivan topin löytäminen varmastikin hankalaa, kun en itse ole edes sitä yhtä sopivaa löytänyt... :( Ihan kenelle tahansa en pyllistäisi vaikka se "pelkkää" seksiä olisikin... ;)
t: M45-utelias-Tre Anonyymi kirjoitti:
Onhan se kahden hyvän ja sopivan topin löytäminen varmastikin hankalaa, kun en itse ole edes sitä yhtä sopivaa löytänyt... :( Ihan kenelle tahansa en pyllistäisi vaikka se "pelkkää" seksiä olisikin... ;)
t: M45-utelias-TreBI tosiasia naisen ja miehen kanssa olis parasta ja niin hottia ja jännää että ajatus jäi pahasti kiihottelemaan. Olen mies, aikuinen, heterosuhteessa, mukava, ystävällinen, kiimainen,utelias,tuhma ja avoin....
- Anonyymi
kabbalainen666 kirjoitti:
BI tosiasia naisen ja miehen kanssa olis parasta ja niin hottia ja jännää että ajatus jäi pahasti kiihottelemaan. Olen mies, aikuinen, heterosuhteessa, mukava, ystävällinen, kiimainen,utelias,tuhma ja avoin....
Siinäpä tuli jälleen eunukin päiväuni buuaahaa 😂 🤣
kabbalainen666 kirjoitti:
BI tosiasia naisen ja miehen kanssa olis parasta ja niin hottia ja jännää että ajatus jäi pahasti kiihottelemaan. Olen mies, aikuinen, heterosuhteessa, mukava, ystävällinen, kiimainen,utelias,tuhma ja avoin....
Oletko kokeillut koskaan naida miestä? Aika harva siihen kykenee, vaikka ajatuksissa se olisikin ihan toimiva ratkaisu.
- Anonyymi
Sua ei ole pökkinyt kun naapurin labradorinnoutaja.Se kuuluu sun peräkammari harrastuksiisi.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.1716205Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni2123567Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on183246Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a602921Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,942648Tämä on persut
Persut kannattavat koko Suomen alueiden luovuttamista Venäjälle. Kannattavat myöskin väestönvaihtoa suomalaisten ja ven22535IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-292256Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.251973Linta ja Pete vievät UMK:n tänä vuonna
Aika nopeasti näki kuulematta tarjonnasta ketkä homman hoitaa. Mutta etukäteen jo kiitos muille osallistujille. https:561764- 751745