Kimppaleluksi.

Nyt kaivataan kahta bi-toppia. Kahdesta miehestä samaan aikaan ei vielä ole kokemusta. M N pariskunnan kanssa strappia ja miestä samaan aikaan on kokeiltu, mutta oikea kulli kummassakin päässä samaan aikaan kiehtoo. Olisiko minussa riittävästi miestä kahdelle?

Tätä kokemusta odotellessa olen tietysti halukas tutustumaan ja tapaamaan myös miehiä, naisia ja pariskuntia :)

kik ja gmail toimii valmiina72 tunnuksella.

8

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Uh-huh... kiimaiselta kuulostaa... ;)
      Toivon mukaan löytäisit etsimäsi ;-)
      t: M45-utelias-Tre

• Niin minäkin toivon. Mutta se yksikin hyvä top on harvassa. Saati sitten, jos sellaisen tahtoo molempiin päihin samaan aikaan.

• Anonyymi
        bim_46 kirjoitti:

Niin minäkin toivon. Mutta se yksikin hyvä top on harvassa. Saati sitten, jos sellaisen tahtoo molempiin päihin samaan aikaan.

Onhan se kahden hyvän ja sopivan topin löytäminen varmastikin hankalaa, kun en itse ole edes sitä yhtä sopivaa löytänyt... :( Ihan kenelle tahansa en pyllistäisi vaikka se "pelkkää" seksiä olisikin... ;)

• Anonyymi kirjoitti:

Onhan se kahden hyvän ja sopivan topin löytäminen varmastikin hankalaa, kun en itse ole edes sitä yhtä sopivaa löytänyt... :( Ihan kenelle tahansa en pyllistäisi vaikka se "pelkkää" seksiä olisikin... ;)

BI tosiasia naisen ja miehen kanssa olis parasta ja niin hottia ja jännää että ajatus jäi pahasti kiihottelemaan. Olen mies, aikuinen, heterosuhteessa, mukava, ystävällinen, kiimainen,utelias,tuhma ja avoin....

• Anonyymi
        kabbalainen666 kirjoitti:

BI tosiasia naisen ja miehen kanssa olis parasta ja niin hottia ja jännää että ajatus jäi pahasti kiihottelemaan. Olen mies, aikuinen, heterosuhteessa, mukava, ystävällinen, kiimainen,utelias,tuhma ja avoin....

Siinäpä tuli jälleen eunukin päiväuni buuaahaa 😂 🤣

• kabbalainen666 kirjoitti:

Oletko kokeillut koskaan naida miestä? Aika harva siihen kykenee, vaikka ajatuksissa se olisikin ihan toimiva ratkaisu.

• Anonyymi

Sua ei ole pökkinyt kun naapurin labradorinnoutaja.Se kuuluu sun peräkammari harrastuksiisi.

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      146
      1348
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      39
      936
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      685
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      610
    5. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      597
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      26
      588
    7. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      26
      579
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      17
      563
    9. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      557
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      543
    Aihe