Varastoitunutta rakkautta...

Anonyymi

Sydämmeeni on varastoitunut rakkautta sinusta; rakkaudesta sinuun.. Se aktivoituu sinusta. Näin aktivoituessaan, se pyrkii purkautumaan, vaikk pyrin vaimentamaan aktivoitumisen voimakkuutta; aina en vain onnistu siinä. Välillä tunnen, että sydämmeni vain innostuu yhä enemmän, mitä enemmän pyrin vaimentamaan sitä.
Palstalla rakkauteni e näin pääse oikeuksiinsa ja elän niin epävarmuudessa irl: n suhteen. Epätietoisuus harmittaa ja se, jos me mahdollisesti olemmekin loppusuoralla eikä uuden alussa.

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      SydäMessä, yksi m, ei kahta!

      • Anonyymi

        Sydämmessä, sydämmellä, sydämmeen. Kyllä se kirjoitetaan muhkeasti kahdella m.
        Kokeile piirtää sydän yhdellä m ja piirrä sen viereen sydän kahdella m. Kumpi on sydämmellisempi, sinun mielestäsi? : )
        Kokeile vielä esim. kankaalle öljyvärillä sama, kumpi on sydämmellisempi?
        Kokeile vielä puusta veistämällä sama, kumpi on sydämmellisempi? : )


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sydämmessä, sydämmellä, sydämmeen. Kyllä se kirjoitetaan muhkeasti kahdella m.
        Kokeile piirtää sydän yhdellä m ja piirrä sen viereen sydän kahdella m. Kumpi on sydämmellisempi, sinun mielestäsi? : )
        Kokeile vielä esim. kankaalle öljyvärillä sama, kumpi on sydämmellisempi?
        Kokeile vielä puusta veistämällä sama, kumpi on sydämmellisempi? : )

        Ei kirjoiteta. Hirveää, kun ihmiset eivät osaa kirjoittaa Suomen kieltä.

        https://www.kotus.fi/nyt/kolumnit_artikkelit_ja_esitelmat/kieli-ikkuna_(1996_2010)/mita_sydameen_mahtuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kirjoiteta. Hirveää, kun ihmiset eivät osaa kirjoittaa Suomen kieltä.

        https://www.kotus.fi/nyt/kolumnit_artikkelit_ja_esitelmat/kieli-ikkuna_(1996_2010)/mita_sydameen_mahtuu

        Tämän taistelun lopputulema tulee olemaan voitto, jossa ei ole häviäjää!! Hyvä näin.
        " Muhummeihin" sydämmeen liittyy näin suurempaakin suurempi tunnearvo ja aito rakkaus tuota merkittävää ja muhkeaa sanaa kohtaan. Luonto ohjaa.

        Luonto on hetkessä tässä
        onhan se sinunkin sydämmessä?
        Näet, koet, kuulet sen.
        Näin aistit suuren merkityksen,
        juuri oikean sydämmen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän taistelun lopputulema tulee olemaan voitto, jossa ei ole häviäjää!! Hyvä näin.
        " Muhummeihin" sydämmeen liittyy näin suurempaakin suurempi tunnearvo ja aito rakkaus tuota merkittävää ja muhkeaa sanaa kohtaan. Luonto ohjaa.

        Luonto on hetkessä tässä
        onhan se sinunkin sydämmessä?
        Näet, koet, kuulet sen.
        Näin aistit suuren merkityksen,
        juuri oikean sydämmen.

        Typerys. Se vain on oikeinkirjoitusfakta, ei kahta ämmää mahdu sydämeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Typerys. Se vain on oikeinkirjoitusfakta, ei kahta ämmää mahdu sydämeen.

        Sydämmeen ei kahta ämmää mahdu, mutta minä olkoon sinulla oikeinkirjoitusfakta ja minulla focus oikeinkirjoitukseen. Onko vielä jotain tämän asian tiimoilta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sydämmeen ei kahta ämmää mahdu, mutta minä olkoon sinulla oikeinkirjoitusfakta ja minulla focus oikeinkirjoitukseen. Onko vielä jotain tämän asian tiimoilta?

        Et ole varmasti läpäisdyt lukiota focuksillasi.

        🙈🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole varmasti läpäisdyt lukiota focuksillasi.

        🙈🤣

        Suo siellä etc. . . . läpäisdyt . . . paljonko putois pisteitä )


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole varmasti läpäisdyt lukiota focuksillasi.

        🙈🤣

        Tässä on hivenen kuumottava tunnelma. Jokin luo nyt vaikutelman siitä, että olet kiinnostunut focuksesta oikeinkirjoitukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suo siellä etc. . . . läpäisdyt . . . paljonko putois pisteitä )

        Läpäisdyt on kirjoitusvirhe, sydämmessä on sivistyksen puutetta.

        Ymmärrätkö eroa. Se ei ole pelkkä nyanssi mutta se on asian ydin. Focusoi sitten vaikka miten vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suo siellä etc. . . . läpäisdyt . . . paljonko putois pisteitä )

        Voi hyvät pyssyt ja vihreät marmeladikuulat sentään!
        Voisitko jatkaa kun aloitit suo siellä, vai suo täällä kumminpäin parempi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvät pyssyt ja vihreät marmeladikuulat sentään!
        Voisitko jatkaa kun aloitit suo siellä, vai suo täällä kumminpäin parempi?

        Ei täällä kaikki ehdi koko päivää viipymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei täällä kaikki ehdi koko päivää viipymään.

        Okei, minäkin lähden samalla oven aukaisulla, MOI!


    • Anonyymi

      SydäMeen mahtuu vain yksi ämmä (m).

    • Anonyymi

      Mun mielestä ollaan alussa eikä lopussa.

    • Anonyymi

      Mä en usko tohon, enkä haluakaan uskoa. Koska en välitä. Anteeksi mutta näin se vaa nyt on.. Tarviit naisen joka sopii sun luonteelle ja joka ymmärtää sua ja sä sitä. Semmosen jonka kanssa koet että kaikki palikat loksahtaa kohdilleen ja helppo olla. Kyl sä tiiät, löydät semmosen. Jatka elämääsi, ehkä löydät jo pian jonkun johon rakastut.

    • Anonyymi

      Ap päästäksesi epävarmuuden loopista, sinun on rohkaistaan itsesi ja kerrottava tunteistasi hänelle. Ei voi saada, jos ei ole itse valmis antamaan. Ja sitten olet tehnyt itse mitä voit.

    • Anonyymi

      Toivon suuresti että vihjaat edes vähän enemmän tunteistasi minulle...
      Tämä on alku tai loppu se on sinun päätös..

      • Anonyymi

        Kuulkaapa te immeiset siellä ruutujenne takana, ei se vieras immeinen toiselle vieraalle
        vihjaile yhtään mitään, eikä vieraalla immeisellä ole mitään tekoa sinun ja sen oikean immeisen
        kesken. Jos antaa päätösvallan nettipalstalle tuiki tuntemattomalle niin kyllä se päätös kaikesta on sitten jo tehty, ja nimenomaan sinun taholtasi, tämä on pelkkää höpöstelyä eikä mitään muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulkaapa te immeiset siellä ruutujenne takana, ei se vieras immeinen toiselle vieraalle
        vihjaile yhtään mitään, eikä vieraalla immeisellä ole mitään tekoa sinun ja sen oikean immeisen
        kesken. Jos antaa päätösvallan nettipalstalle tuiki tuntemattomalle niin kyllä se päätös kaikesta on sitten jo tehty, ja nimenomaan sinun taholtasi, tämä on pelkkää höpöstelyä eikä mitään muuta.

        Niin, on nämä oikeasti ihan pimeitä täällä, ovat 100% varmoja tuommoisen aloituksen perusteella "ei keneltäkään ei kenellekään" et tää on just mulle. Ja ajatellaan, että kaikki ikävöijät ohjautuvat tänne..


      • Anonyymi

        Ehkä tämä kuitenkin meni niin että et sinä ehtinyt muuta kuin juosta naisen / kirjoittajan luota toisen luo. Ja kaikilla heillä oli tunteita sinua kohtaan. Koko ajan.
        Minä jäin kaikkien näiden jalkoihin mennen tullen. Vaikka joskus vielä näin jotakin sulle laitan niin ei sulla ole mulle sanan sanaa sanottavana ja jos jotakin on niin se on vähän toisenlaista tekstiä. On vaikea ymmärtää onko elämä sulle vain tämmöistä nettileikkiä.


    • Anonyymi

      Suurella sydänmmellä.

      • Anonyymi

        WAU, tarko hiukan : )!!! SUURELLA SYDÄMMELLÄ!! : )


    • Anonyymi

      lässyn lässyn, otappas lääkkeesi

    • Anonyymi

      Huomenta. Makaan sohvalla ja juon kahvia. On vapaapäivä. Tänään minulla on kiireinen päivä. Olen lähdössä matkalle. On aina virkistävää vaihtaa maisemia. Saa nähdä, mitä matkani antaa.
      Toivon, että sinullakin on tänään mukava päivä. Nautiskele elämästä🙂

      • Anonyymi

        Tervehdys, mukavaa ja ja aurinkoista vapaapäivää sinulle ja hyvää reissumieltä!
        Kuin myös sinulle; nautiskele elämästä. Pidän sinut mielessäni : )


      • Anonyymi

        Tervehdys, mukavaa ja ja aurinkoista vapaapäivää sinulle ja hyvää reissumieltä!
        Kuin myös sinulle; nautiskele elämästä. Pidän sinut mielessäni : )


    • Sa oi varo syömmeis pakahdu kaitse
      Ääni rakkauden kulkeudu maitse!
      Ne avaruuden merissä timantteja ainavaan...

    • Anonyymi

      Se on liki 100 prossaa täällä kun ollaan loppusuoralla, tänne hukkuu ja maatuu kaikki.
      Sekin mitä muutamat näyttävät pitävän jonakin mitä ei ole koskaan ollutkaan.
      Tänne sekopäisyyden hornan kattilaan lopulta hukkuu myös monen aivokapasiteetti.

      • Anonyymi

        Eiköhän tässä ole oltu 100 prosenttisesti loppusuoralla jo aika kauan.


      • Anonyymi

        Erittäin hyvä, varmasti suurimmalla osalla juuri noin täällä mutta vain osa ymmärtää sen, osa ei ollenkaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      267
      8906
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      15
      2806
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      56
      2066
    4. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      356
      1840
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1798
    6. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1789
    7. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1744
    8. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1701
    9. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      160
      1694
    10. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      39
      1649
    Aihe