Olisin halunnut keskustella muustakin kanssasi nainen vaikka kahvittelun tai päivällisen merkeissä.
Jos tilanne olisi ollut toinen..
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
millai toinen?
- Anonyymi
Kiva, kun kerroit. Se nyt ei ollut erilainen tilanne.
- Anonyymi
Näistä ei tiedä kenelle on, mutta minua ei kiinnosta enkä jaksa ruveta tutustumaan keneenkään. Minusta on reilua sanoa suoraan niin kuin asia on, eikö vain.
- Anonyymi
Niin, se olisi kyllä mukavaa. Ajan kanssa, ihan rauhassa.
- Anonyymi
Aivan niin se sopii kyllä😊 Mutta pohdit sen tilanteen
- Anonyymi
Sellasia ne työtilanteet joskus on Sinulla.
- Anonyymi
En mä huomannu alotuksessa mainintaa työstä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä huomannu alotuksessa mainintaa työstä?
En mäkään, siksi kommentoin noin jotta selviää onko.😄 selvisihän tuo . En itse säädä todellakaan mtn töissä.
- Anonyymi
Muustakin?
- Anonyymi
No sehän sopii myös jälkikäteenkin :)
- Anonyymi
Huomenna sitten😊
- Anonyymi
Soitatko huomenna mulle 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soitatko huomenna mulle 😘
Soittiko ? ))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soittiko ? ))
Ei soittanut vielä enkä enää usko että soittaa😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei soittanut vielä enkä enää usko että soittaa😔
Harvemmin se tuntematon nettikirjoittaja toiselle yhtä tuntemattomalle nettikirjoittajalle soittaa. Miksi soittaisi? Jos et uskalla pyytää soittoa tuntemaltasi ihmiseltä niin ei kai tästä
hyötyä ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvemmin se tuntematon nettikirjoittaja toiselle yhtä tuntemattomalle nettikirjoittajalle soittaa. Miksi soittaisi? Jos et uskalla pyytää soittoa tuntemaltasi ihmiseltä niin ei kai tästä
hyötyä ole.Tää peukuttaa tätä.
- Anonyymi
Niin minäkin. Nyt en vain tiedä sitä, mitä välillämme on. Auttaisi paljon, jos edes tuon ajatuksistasi voisit kertoa minulle.
- Anonyymi
Niin jätit minut vain roikkumaan löysään hirteen josta en näköjään pääse pois. Mutta ethän sinä välitä kuin että sinulla itselläsi on hyvä olla.
- Anonyymi
Näitten löysä hirteen mitä ihmiset nykyään harrastaa, niin parempi olla vaan täällä :).
- Anonyymi
Et sinä olisi, ei sinusta ole keskustelemaan mistään kenenkään kanssa. Oikeasti.
Vaikka tilanne nyt olisi mikä hyvänsä. Niin ei siltikään. Tiedät sen ihan yhtä hyvin kuin minäkin. - Anonyymi
Joillain on kummallinen vimma valehdella tänne ummet ja lammet, täällä ollaan juuri sen takia ettei pystytä puhumaan, mistään eikä missään tilanteessa.
samalaiset fiilikset erästä miestä kohtaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 21014753
Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m182160Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?381853Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes941196- 1261171
- 221090
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30872- 73735
Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex80693Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t80688