"Työttömyyskassojen toiminta on lain mukaan säädeltyä ja näin ollen ansiopäivärahan maksaminen toimii samalla periaatteella kassasta riippumatta?" Mitä olette olleet mieltä PAMin puhelinnumero, PAM Tampere toimiston (= 2 työntekijää koko alueella) ja PAM työttömyyskassan YHTEISTYÖSTÄ TE-toimisto?
Miten toimii PAM ..
5
122
Vastaukset
- Anonyymi
Eli kannattaa varoa tuo PAM YLEINEN numero, sekä todella ns. pam työttömyysneuvonta. MITÄÄN YHTEISTYÖTÄ EI OLE, ja on niin hidasta, että sillä pöllitään yhdes "YHTEISTYÖLLÄ" se päiväraha. On ollut noloa. eli voisipa tämän nolon tiedon korjata jo! Laitan kehun heti viivana, kun he alkaa toimia kuten eka lupaa!!
- Anonyymi
& jos saa pam tkassan viesti, silloin KUN pamista ei ollut asia parissa kuussa edennyt heille pam tkassan tietoon:
"Viestisi on tullut väärään osoitteeseen.
Olemme eri orkanisaatio.
Jos olet tehnyt riiden voit valittaa karensssista"
ps. ko. valitus osoite on pam työttömyyskassa juuri.
eli ei mitään "kiitos tiedosta tai tarkistetaan" tai yms
Tärkeintä on että päiväraha pöllitty.
- Anonyymi
Itse erosin pakista 2000 alku vuosina, turha sinne on maksaa kun ovat ulkona kun lumiukot, rumasti sanottuna.
Ps. Ei siellä mitään tiedetä. Asiakas tietää jo ne mitä hokevat. - Anonyymi
Työrikoksen uhria ei vain neuvota, vaan ohitetaan täysin (tavipoliisi) ja vain sanallisesti ohjataan YKSIN itse ilmoittamaan rikos ammattiliitolle, kuten paM. Miten pam hoitaa firmalle esim aidon luottamusmiehen puhelimen päähän??? kun työrikos on jo kerran ollu HÄ!! pam on ollut kovin nyt haluton, ottamaan 4 puhelinsoitosta tälläisen aidon rikoksen ilmoitusta vastaan, ja ei tee ENÄÄ mitään.
Aikas noloa!! Ei ole ihme, mikä Suomen tila,
kun rikos ei enää kellekään kuulu, on iso firma, kyllä heillä saa olla vaikka 5 samannimistä työsuhdepäällikköä, joka vielä on työnantajan ainut edustaja pamiin päin.
En pyörry kahe, mun kai pitää muuttaa Venäjälle työ""- Anonyymi
poliisi siis ohjaa työrikoksen tiimoilta olemaan vain PAMiin nyt yhteydessä, JA PAM JUURI EI LAITA TIKKUA RAKSIIN! WAU SUOMI: ET NÄIN.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831469Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671255Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2221225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2031223Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134946Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65923- 79821
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123808