Miten toimii PAM ..

Anonyymi

"Työttömyyskassojen toiminta on lain mukaan säädeltyä ja näin ollen ansiopäivärahan maksaminen toimii samalla periaatteella kassasta riippumatta?" Mitä olette olleet mieltä PAMin puhelinnumero, PAM Tampere toimiston (= 2 työntekijää koko alueella) ja PAM työttömyyskassan YHTEISTYÖSTÄ TE-toimisto?

5

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eli kannattaa varoa tuo PAM YLEINEN numero, sekä todella ns. pam työttömyysneuvonta. MITÄÄN YHTEISTYÖTÄ EI OLE, ja on niin hidasta, että sillä pöllitään yhdes "YHTEISTYÖLLÄ" se päiväraha. On ollut noloa. eli voisipa tämän nolon tiedon korjata jo! Laitan kehun heti viivana, kun he alkaa toimia kuten eka lupaa!!

      • Anonyymi

        & jos saa pam tkassan viesti, silloin KUN pamista ei ollut asia parissa kuussa edennyt heille pam tkassan tietoon:

        "Viestisi on tullut väärään osoitteeseen.
        Olemme eri orkanisaatio.
        Jos olet tehnyt riiden voit valittaa karensssista"

        ps. ko. valitus osoite on pam työttömyyskassa juuri.

        eli ei mitään "kiitos tiedosta tai tarkistetaan" tai yms

        Tärkeintä on että päiväraha pöllitty.


    • Anonyymi

      Itse erosin pakista 2000 alku vuosina, turha sinne on maksaa kun ovat ulkona kun lumiukot, rumasti sanottuna.
      Ps. Ei siellä mitään tiedetä. Asiakas tietää jo ne mitä hokevat.

    • Anonyymi

      Työrikoksen uhria ei vain neuvota, vaan ohitetaan täysin (tavipoliisi) ja vain sanallisesti ohjataan YKSIN itse ilmoittamaan rikos ammattiliitolle, kuten paM. Miten pam hoitaa firmalle esim aidon luottamusmiehen puhelimen päähän??? kun työrikos on jo kerran ollu HÄ!! pam on ollut kovin nyt haluton, ottamaan 4 puhelinsoitosta tälläisen aidon rikoksen ilmoitusta vastaan, ja ei tee ENÄÄ mitään.

      Aikas noloa!! Ei ole ihme, mikä Suomen tila,
      kun rikos ei enää kellekään kuulu, on iso firma, kyllä heillä saa olla vaikka 5 samannimistä työsuhdepäällikköä, joka vielä on työnantajan ainut edustaja pamiin päin.
      En pyörry kahe, mun kai pitää muuttaa Venäjälle työ""

      • Anonyymi

        poliisi siis ohjaa työrikoksen tiimoilta olemaan vain PAMiin nyt yhteydessä, JA PAM JUURI EI LAITA TIKKUA RAKSIIN! WAU SUOMI: ET NÄIN.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe