Sanotaan, ettÀ koira muistuttaa

🐕😼👓 omistajaansa. Kumminkohan pĂ€in sen on tarkoitus olla. Tuleeko omistajasta koiransa kaltainen vai pĂ€invastoin? TÀÀllĂ€ oli rappukĂ€ytĂ€vĂ€ssĂ€ sellainen konflikti toissailtana, ettĂ€ elukka jĂ€i ilman iltaherkkujaan. Sen kaltaiseksi en todellakaan aio muuttua oli sanonnat nyt millaisia hyvĂ€nsĂ€.

YritÀn kÀydÀ lenkeillÀ niihin aikoihin kun rappukÀytÀvÀn muut fifit ovat kodeissansa. Toissailtana lenkille lÀhtiessÀmme kuulin, ettÀ hissi on liikkeellÀ, joten varuilta siirryin portaita puoli kerrosta alaspÀin. Onhan mulla ollut jo sanaharkkaa ennestÀÀn seinÀnaapurin gorkin johdosta. No eikös se hissi pysÀhtynytkin meidÀn kerrokseen. Kun gorki tuli hissistÀ repesi (klo 21 maissa) oma koirani kauheaan rÀhinÀÀn. Se yltyi vielÀ siitÀ kun tassut luistivat portailla kun koirani yritti pÀÀstÀ gorkin kanssa lÀhikontaktiin!

Ja nyt kun koiranomistajat paheksuu asiaa niin sopii ottaa vanha rescue koira ja katsoa mitÀ sille saa opetettua. TÀmÀ yksilö on pentuna leimautunut koiriin kadulla, joka on ollut sen koti!

0

<50

Vastaukset

5000

Ketjusta on poistettu 0 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.

Luetuimmat keskustelut

1. Raimo laamanen

Onko Raimo siirtynyt ylÀkerran orkesteriin ? Jos on niin jaksamista Seijalle.
        Puolanka
        18
        2423
      2. Ulosotossa olevan tulisi saada itse pÀÀttÀÀ

Maksetaanko hÀnen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tÀnne, kuten ulos
        176
        2313
      3. Sanna Marin veti posket lommolla röökiÀ Ruisrockissa

Tai ainakin röökin nĂ€köistĂ€, liekö itse kÀÀrittyĂ€ đŸ«ą
        Kotimaiset julkkisjuorut
        125
        1123
      4. Aloitko pelÀtÀ siis

EttÀ otan suhun oikeasti yhteyttÀ
        IkÀvÀ
        105
        1107
      5. Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista

Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jÀtkÀÀn, niin Antin piti kÀydÀ irroittamassa tÀti ja pelastamassa poikanen. Pah
        Maailman menoa
        221
        1056
      6. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinÀ jÀit sydÀmeen enkÀ vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elÀmÀs
        IkÀvÀ
        37
        900
      7. Olet ollut aika törkeÀ minua kohtaan

SillÀ tavalla ovelasti, ettei mitÀÀn "todisteita" ole mistÀÀn. Eli niin kuin, ettÀ mitÀÀn et ole tehnyt, mutta toisaalta
        IkÀvÀ
        46
        887
      8. Saisipa sitÀ palata ajassa taaksepÀin

maailmaan jossa oli vielÀ edes joku jÀrki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erÀÀn henkilön nÀkemises
        IkÀvÀ
        32
        814
      9. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌾
        IkÀvÀ
        132
        800
      10. Voi ei kuvitteletkohan sÀ

Nyt etten ookaan susta kiinnostunut 😿😿 ethĂ€n ajattele niin đŸ„ș
        IkÀvÀ
        43