đđźđ omistajaansa. Kumminkohan pĂ€in sen on tarkoitus olla. Tuleeko omistajasta koiransa kaltainen vai pĂ€invastoin? TÀÀllĂ€ oli rappukĂ€ytĂ€vĂ€ssĂ€ sellainen konflikti toissailtana, ettĂ€ elukka jĂ€i ilman iltaherkkujaan. Sen kaltaiseksi en todellakaan aio muuttua oli sanonnat nyt millaisia hyvĂ€nsĂ€.
YritÀn kÀydÀ lenkeillÀ niihin aikoihin kun rappukÀytÀvÀn muut fifit ovat kodeissansa. Toissailtana lenkille lÀhtiessÀmme kuulin, ettÀ hissi on liikkeellÀ, joten varuilta siirryin portaita puoli kerrosta alaspÀin. Onhan mulla ollut jo sanaharkkaa ennestÀÀn seinÀnaapurin gorkin johdosta. No eikös se hissi pysÀhtynytkin meidÀn kerrokseen. Kun gorki tuli hissistÀ repesi (klo 21 maissa) oma koirani kauheaan rÀhinÀÀn. Se yltyi vielÀ siitÀ kun tassut luistivat portailla kun koirani yritti pÀÀstÀ gorkin kanssa lÀhikontaktiin!
Ja nyt kun koiranomistajat paheksuu asiaa niin sopii ottaa vanha rescue koira ja katsoa mitÀ sille saa opetettua. TÀmÀ yksilö on pentuna leimautunut koiriin kadulla, joka on ollut sen koti!
Sanotaan, ettÀ koira muistuttaa
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.
Luetuimmat keskustelut
Raimo laamanen
Onko Raimo siirtynyt ylÀkerran orkesteriin ? Jos on niin jaksamista Seijalle.182423Ulosotossa olevan tulisi saada itse pÀÀttÀÀ
Maksetaanko hÀnen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tÀnne, kuten ulos1762313Sanna Marin veti posket lommolla röökiÀ Ruisrockissa
Tai ainakin röökin nĂ€köistĂ€, liekö itse kÀÀrittyĂ€ đ«ą1251123- 1051107
Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jÀtkÀÀn, niin Antin piti kÀydÀ irroittamassa tÀti ja pelastamassa poikanen. Pah2211056Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinÀ jÀit sydÀmeen enkÀ vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elÀmÀs37900Olet ollut aika törkeÀ minua kohtaan
SillÀ tavalla ovelasti, ettei mitÀÀn "todisteita" ole mistÀÀn. Eli niin kuin, ettÀ mitÀÀn et ole tehnyt, mutta toisaalta46887Saisipa sitÀ palata ajassa taaksepÀin
maailmaan jossa oli vielÀ edes joku jÀrki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erÀÀn henkilön nÀkemises32814- 132800
Voi ei kuvitteletkohan sÀ
Nyt etten ookaan susta kiinnostunut đżđż ethĂ€n ajattele niin đ„ș43734