Avoimessa keskustelu ryhmässä käytiin mielenkiintoinen keskustelu siittä mitä lukijat on tehnyt Ikaalisten hyväksi? Saman kysymuksen voi esittää täällä myös?
Mitä olet tehnyt Ikaalisten hyväksi?
54
1141
Vastaukset
- Anonyymi
olen vuosia maksanut suuret verot
- Anonyymi
Olen kirjoitellut jo vuosia ja pitänyt Ikaalisten mainetta yllä.
Jaksan vielä monta vuotta, mutta jossain vaiheessa haluan työstäni Ikaalisten hyväksi tunnustusta. Olen ehdottanut 2020 teemavuotta, Suomen Laki Ikaalisiin!
- Anonyymi
JohnFKennedy pitää saada puhumaan Ikaalisiiin "Älä kysy mitä Ikaalinen on tehnyt hyväksesi, kysy mitä Sinä voit tehdä Ikaalisten hyväksi!"
- Anonyymi
Vitsi aikoo voittaa Suomen surkein kuski kisan
- Anonyymi
Ihan asiallinen, mitä nyt vähän junailee vääriä toristuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan asiallinen, mitä nyt vähän junailee vääriä toristuksia.
Väärät oikeat todistukset on aivan yhtä käypää tavaraa kuin oikeat oikeatkin toristukset
- Anonyymi
no ei, suomen laki osaksi ikaalista nostaa taas kunnallisveroa
- Anonyymi
Muutin pois Ikaalisista vuonna 1975.
- Anonyymi
Kivat sulle
- Anonyymi
Ajoin Ikaalisten ohi vuonna 1983.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajoin Ikaalisten ohi vuonna 1983.
ajan Ikaalisten yli 2021.
- Anonyymi
Jotain rantojen haravointia siä. Se lupas se alottaja kertoo myös omat hyvet tekonsa. Ei oo viel näkynnä juttua?
- Anonyymi
imettelen jos tulee mikä aiheita? en tiiä-
- Anonyymi
kusettanu vähä kaikkia sen kun kerkiää
- Anonyymi
Maksoin Ikaalisiin aidot tuloverot 98-2019 mutta vuosilisät sai palkan niin pieneksi, ettei sitä tarvitse maksaa, eikä siksi ansiosidonnaistakaan 2 kuukauteen. Kiitos Suomi. Kiitos Ikaalinen.
- Anonyymi
Ja kiitos Ikaalisten poliisien laiton toiminta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kiitos Ikaalisten poliisien laiton toiminta.
vieläkö ne ostaa sahtia ja pontikkaa
- Anonyymi
Hyvän tekiöitä on monia esim jyllin kodit ,seurakunnat .lionssit ,hautala invest ,spr ,säästöpankki
- Anonyymi
Kuka tai ketkä sen kylpylän alunperin perustivat
- Anonyymi
ai jaa mitäs hautala invet on tehny
- Anonyymi
joo mutta lupas kertoo mitä on itte tehny ei oo kuulunu listaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan aika piiiitkä lista :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan aika piiiitkä lista :D
Listalla paljastuksia ja raskauttavia todisteita menneistä. Moni joutuu vastuuseen ja pakkohoitoon kun lista tulee julki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lista tehty hepa lähetti sen ei tullu perille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lista tehty hepa lähetti sen ei tullu perille.
Laita faxi päälle, tuuttaa varattua koko ajan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulee kyllä yli tuhat kohtaa kestää vähä aika kirjottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka tai ketkä sen kylpylän alunperin perustivat
Maamme maidontuottajat rahoittivat meijeriväenliitolle lomapaikaksi niin se
pesula alkoi
- Anonyymi
Ikaalisen olisi järkevää liittyä Ylöjärveen, muuttotappio kunta, tulopuoli aleneva.
- Anonyymi
Niinpä, kuntavero hipoo kohta pilviä, ei houkuttele ketään muuttamaan, muuta kuin pois.
- Anonyymi
Täys hupiveikko. Luvata voi khyyl. Mut tyhjästä nyhjäsee vai? Suun piekisijä ei muuta.
- Anonyymi
Mutta nythän tulee kunnallisvaalit, eli kaikki taas tietää ketä ei äänestä.
- Anonyymi
niin pitäisi pitää varjovaali, josa sa äänestää viittä ketä ei takuulla halu nähdä kaupassa enää nokkaansa nostelemasa
- Anonyymi
ketjusta poistetaan 14 sääntöjenvastaista laillista viestiä
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005368762Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5373824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102241Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1741306Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17976Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40814- 51790
Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57762En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36667