et sä nyt mun kans olis sileenn tosissaan , Tiedäthän sen itsekin.
Oikeesti oikeesti
25
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Millai?shuomenna?kuka missä milloun?
Aikuisten oikeesti vai?
no joo, en ehkä vakavan tosissaan, mutta kuitenkin =)
tunteilleen ei voi aina mitään, eikä valita kehen sattuu ihastuun, vaikka oiskin järjellä ajatelleen väärä.
tämä mies mielessä mulla, jonkin verran vanhempi mutta ne silmät <3- Anonyymi
Minkähänlaisessa tilanteessa tapasitte? Erästä miestä kiinnostaisi kuulla..
Anonyymi kirjoitti:
Minkähänlaisessa tilanteessa tapasitte? Erästä miestä kiinnostaisi kuulla..
ympäristössä, jossa oltava asiallisesti =)
- Anonyymi
eripariaolevat kirjoitti:
ympäristössä, jossa oltava asiallisesti =)
Tuollaisessa ympäristössä tapasin erään viehättävän naisen. Luulen, että hän tietää enemmän minusta kuin minä hänestä.
Anonyymi kirjoitti:
Tuollaisessa ympäristössä tapasin erään viehättävän naisen. Luulen, että hän tietää enemmän minusta kuin minä hänestä.
missä päin suomee?
- Anonyymi
eripariaolevat kirjoitti:
missä päin suomee?
Aika keskellä. Kumpikaan ei taida olla siellä tavallisesti.
Anonyymi kirjoitti:
Aika keskellä. Kumpikaan ei taida olla siellä tavallisesti.
Ei osunut eikä uponnut tällä kertaa
- Anonyymi
Kyllä mä yhestä helsinkiläisestä työkamumiehestä vähän tykkään.”
- Anonyymi
Minä en tässä nykyisessä missä käyn muutamana päivänä viikossa, kuin kaverina.
Ei oo tullut moinen mieleen ja sekin on tosi vähäistä keritä/nähdä siellä eri-sukupuilia olevia, kun sekunnin vilauksella.
- Anonyymi
No kyllä olisin...miksi en olisi??????? Miten kun oltiin tuollaa reissussa?
- Anonyymi
Missä olitte reissussa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä olitte reissussa?
Ruotsissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruotsissa
Kuka oot, me on oltu samaan aikaan siellä?
Kesällä ?
- Anonyymi
Mä olen jo nyt ihan tosissaan sun kanssa. Mietin miten sut saisin itselleni ihan tosissaan. Miksi epäilet?
- Anonyymi
Ei niin, kyllä sen olen ymmärtänyt, mutta emme voi siltikään koskaan tutustua toisiimme. Valitettavasti menneiden vuosien taakka olkapäillä estää sen.
- Anonyymi
Iik, toinaanhahan voi luulla ajan tulleen, kun.tytöt miestä piirittää. Ajatukseen vain on matkaa. Ei nyt just muuta.
- Anonyymi
"Silleen tälleen tolleen"- tyyppien kanssa ei nyt vaan ikinä olla sillee. Siis jos et sitä oo tajunnu.
- Anonyymi
Olen sen tajunnut aikoja stten, mutta sillä ei ole merkitystä koska emme koskaan tule olemaan missään tekemisissä toistemme kanssa.
- Anonyymi
Joo thank. mun big ei riitä sulle...
- Anonyymi
Pakkoko sen heti niin vakavaa on olla?
- Anonyymi
Toki olen tosissaan.
- Anonyymi
Toki olen tosissaan.
- Anonyymi
Valehtee kuin seuraavan miehen tappaja tämä "ajattelijan osa" ;:D:DD:
- Anonyymi
ajattelijan osa on ikivanhus mummeli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1141848Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1541312Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551277- 491012
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html126952Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75916- 52834
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36817Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62802- 56771