Miksi milleniaalit

Anonyymi

Valittavat koko ajan

35

106

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ne ovat niin laadukkaita. Laatu ei parane ilman valittamista.

• Anonyymi

Ei millenniaalit valita mistään! Valittajat on pullamössö-sukupolvea ja niiden edeltäjiä. Mä oon Y-sukupolvea ja näen mahdollisuuksia kaikkialla ja muiden haukkuminen vie ainoastaan energiaa kaikelta hyvältä :)

• Anonyymi

Ei kyl. Ei valitakkaan. Mut on ne silti laadukkaita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kyl. Ei valitakkaan. Mut on ne silti laadukkaita.

Ne? Sukupolvet on sukupolvia ja me kaikki sukupolvet ollaan yhtä kansaa!

• Anonyymi

Tähän joku juttu:

"Millenniaalit haluavat olla osa jotain isompaa – uusi sukupolvi arvostaa vastuuta ja vapautta työelämässä

"Bisneksen ei tarvitse riistää, vaan se voi tuoda jotain hyvää ja silti tehdä rahaa. Menestynyt ja hyvä ihminen tarjoaa jotain hyvää myös muille. Minun hyvästä olostani myös muut hyötyvät. Se ei ole paha ajatus."

"Eivät kaikki millenniaalit halua organisaatioon, jossa he tekevät kaikki päätökset itse. He haluavat enemmän vapautta kuin vanhemmissa organisaatioissa."

"Työtä ei tehdä työn takia tai siksi, että se maksaa meidän laskumme vaan siksi, että työllä on jokin suurempi vaikutus. Me haluamme olla osa jotain isompaa. Siihen kaikki meidän tekemisemme perustuu." "
      https://www.marmai.fi/uutiset/millenniaalit-haluavat-olla-osa-jotain-isompaa-uusi-sukupolvi-arvostaa-vastuuta-ja-vapautta-tyoelamassa/e169fd64-2a22-35b3-b67c-2a9947ee6758

Toi just. Firmassa ME tehdään ja luodaan, en minä vaan ME. Jotenkin noi artikkelin luonnehdinnat ylipäätään on kuin horoskoopista vaikka ovatkin ns. vakavasti otettavasta mediasta. :D

Nyt on kyl jo väsy. Öit' ja pois.

• Anonyymi

Milleniaalista unta. Tämä milleniaani on myös unten mailla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milleniaalista unta. Tämä milleniaani on myös unten mailla.

Ojennan etusormi pystyssä, kaksi ännää millenniaalissa. ;D
        Millenniaali tulee termeistä mille ja annus, latinaa kumpikin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ojennan etusormi pystyssä, kaksi ännää millenniaalissa. ;D
        Millenniaali tulee termeistä mille ja annus, latinaa kumpikin.

Anus?

• Anonyymi

TÄÄ ON JUST TÄTÄ MILLENUUMIA! :D

Tehdään työtä, jos tehdään, mutta ei saa riistää, mutta pitää kuitenkin saada kaikki luksus omaan pussiin. Ei saa olla ohjausta, ei organisaatiota, johtajuus on "nou nou", jokainen tekee niin kuin haluaa ja parhaaksi katsoo, kunnes ollaan pusikossa rillit huurussa! Ja kaikki päätökset tehdään itse, koska ovat maailman napa, viisaus ja kaiken alku ja juuri, kunnes se totuus lävähtää kasvoihin :D

Pöntöt ja Pässit vauhdissa. Katsokaa tätä Suomen hallitustakin :D Uskottavuus on tasan nolla, zerouuu, ihan oikeasti, ei kukaan niitä ota vakavasti paitse he itse itseään :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anus?

"Anus" Tulihan se Ripstokin sieltä keskusteluun mukaan :D

Jess! vähän laajentamaan huokoista keskustelua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Anus" Tulihan se Ripstokin sieltä keskusteluun mukaan :D

Jess! vähän laajentamaan huokoista keskustelua

Ei oo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anus?

Kouluttautumattomien puheita sulla.. Annus ei ole anus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TÄÄ ON JUST TÄTÄ MILLENUUMIA! :D

Tehdään työtä, jos tehdään, mutta ei saa riistää, mutta pitää kuitenkin saada kaikki luksus omaan pussiin. Ei saa olla ohjausta, ei organisaatiota, johtajuus on "nou nou", jokainen tekee niin kuin haluaa ja parhaaksi katsoo, kunnes ollaan pusikossa rillit huurussa! Ja kaikki päätökset tehdään itse, koska ovat maailman napa, viisaus ja kaiken alku ja juuri, kunnes se totuus lävähtää kasvoihin :D

Pöntöt ja Pässit vauhdissa. Katsokaa tätä Suomen hallitustakin :D Uskottavuus on tasan nolla, zerouuu, ihan oikeasti, ei kukaan niitä ota vakavasti paitse he itse itseään :D

Just näin. He kaikkivoipaisuudessaanhan tekisivät myös kaikkien muidenkin työt paremmin.

Miten onnistuttukin kasvattamaan noin itseriittoisia löllyköitä.

• Anonyymi

Kermaperseitä.

• Anonyymi

Millleniaalit haluaa olla ”osa jotain suurempaa” ja samalla ”tehdä omaa juttuaan”. Käytännössä voi olla vaikeeta

• Anonyymi

Hehän OVAT SUURIMPIA koko maailman kaikkeudessa eikä vain halua olla! Ainakin näin niinkuin omasta mielestään :D

• Anonyymi

Nii-iin, kuten pullamössöt ja heitä edellinen sukupolvi aiheuttivat massiiviset valtionvelat ja eläkemaksut mitä ei voi alentaa ja niitä ylisuuria eläkkeitä on lykätty nuoremmilla sukupolville. 🤬

• Anonyymi

Kokemukseni mukaan milleniaalit ei kyllä
      ole opiskelijoina kovin itseohjautuvia. Koko ajan niille pitäisi olla antamassa vahvistusta omista kyvyistä. Jos eivät heti ole mestareita jossain, turhautuvat.
      T Opemies

• Anonyymi

Just. Jalustoitu lapsesta asti.

• Anonyymi

Milleniaaleista suuri osa on itsekkäitä, siksi.
      Kaduilla ei osata antaa tilaa muille, itse mennään edelle joka paikkaan, etuillaan, kiilataan, opetetaan lapsille sama mentaliteetit, minä minä minä ensin!

• Anonyymi

Parisuhde saattaa tuolla asenteella olla ”haastava”

• Anonyymi

Itse olen milleniaali ja mitä me tarvitsemme on oikeistolaista konservatismiä. Toisin sanoen; aikuisiksi kasvamista. Jokainen on itse vastuussa elämästään ja teoistaan. Valtion pitää lopettaa vastuunottaminen pois ihmisiltä. t. Milleniaali Mies.

• Anonyymi

Mutta pitää kyllä muistuttaa, että ennenkuin haukumme kaikki millemuumit roskapönttöön, niin EDELLINEN sukupolvi on kasvattanut ihan näin niinkuin itse omat lapsensa (esimerkillään? vai millä on saanut kaikki ihan pipariksi?)

• Anonyymi

Suuret ikäluokat

• Anonyymi

Ei meistä kaikki onneksi tehnyt noita lällyköitä. Meillä ei kysytty lapsilta onko kiva, vaan kasvatettiin heidät. Ei tullut heistä taivaanrannan maalareita, vaan ihan työhönsä ja esimiehiinsä kunnioittavasti suhtautuvia kansalaisia.

• Anonyymi

Olemme maapallolla, jotta oppisimme asioita toinen toisiltamme. Oravan pyörä ei ole tärkeää. Jumala rakastaa meitä kaikkia ihan yhtä paljon. Rakkaudettomuudesta ei tarvitse kärsiä. Rakkaus on meissä jokaisessa, Jumalan rakkaus.

• Anonyymi

Ovat eläneet liian pumpulissa koko lapsuutensa ja kuvittelevat, että kaikki työyhteisössä palvelevat heitä. Todella rasittavia työkavereita, valittavat koko ajan. Kun ei o kivaa. Jos me muut uikutettaisiin samalla lailla, ei tulisi mitään tehtyä. Pullamössösukupolvi tosiaankin.

• Anonyymi

Pullamössöt on kasvaneet pumpulissa! Ja pullamössöt on 60-luvulla syntyneitä kultalusikka suussa syntyneitä, kiittämättömiä itsekkäitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pullamössöt on kasvaneet pumpulissa! Ja pullamössöt on 60-luvulla syntyneitä kultalusikka suussa syntyneitä, kiittämättömiä itsekkäitä.

Siinä se ovi taas narahti.

60- ja 70- luvulla syntyneille on opetettu, että tee työsi ja mene kotiin itkemään. Milleniaalit katsoo paremmaksi hoidattaa päänsä töissä vieden jatkuvalla rutinalla muutkin mukaan "Kun äiti, mul ei o kivaa".

Ihan vaan tiedoksi, kenellekään ei makseta siitä, että on kivaa, vaan siitä, että tekee työnsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

60- ja 70- luvulla syntyneille on opetettu, että tee työsi ja mene kotiin itkemään. Milleniaalit katsoo paremmaksi hoidattaa päänsä töissä vieden jatkuvalla rutinalla muutkin mukaan "Kun äiti, mul ei o kivaa".

Ihan vaan tiedoksi, kenellekään ei makseta siitä, että on kivaa, vaan siitä, että tekee työnsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan vaan tiedoksi, Pullamössösukupolvi = 50- ja 60-luvulla syntyneet
        https://www.vauva.fi/keskustelu/3503020/pullamossosukupolvi-50-ja-60-luvulla-syntyneet

Ja rasvaa sen narisevan ovesi saranat! Tämä ei ollut rutinaa vaan ystävällinen ohje että elämisesi on mukavampaa noin keskimäärin ajateltuna, vaihteluväli on noin pari prosenttia suuntaansa mutta trendoi on selvä. Kyseessä on ohjeistus, ei valitus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan vaan tiedoksi, Pullamössösukupolvi = 50- ja 60-luvulla syntyneet
        https://www.vauva.fi/keskustelu/3503020/pullamossosukupolvi-50-ja-60-luvulla-syntyneet

Ja rasvaa sen narisevan ovesi saranat! Tämä ei ollut rutinaa vaan ystävällinen ohje että elämisesi on mukavampaa noin keskimäärin ajateltuna, vaihteluväli on noin pari prosenttia suuntaansa mutta trendoi on selvä. Kyseessä on ohjeistus, ei valitus.

90-luvun love 4 all tuli jo elettyä. Se oli se laman aika
        Sama mikä edessä teidän kanssanne. Ensin ryssi meitä edeltävät, nyt te. Kiitos.

• Anonyymi

Muistan joskus teinityttösenä ollessani kaupassa harjoittelussa, kun alkoi kuulua vanhempia, jotka kysyivät 2-vuotiailtaan "mitä kulta syötäisiin?" Jo silloin likkakavereiden kanssa mietitiin, että mitäköhän k.päitä noista "onks kivaa kulta" kasvaa. Nyt se sitten nähdään näissä millleniaaneissa

• Anonyymi

Totta. Ilmaisevat koko ajan tuntojaan, kun niiltä ei ole koskaan vaadittu mitään, kysytty vain miltä susta nyt tuntuu?

Jatkuvaa valitusta ja toisten arvostelua meilläkin. Ovat tyytymättömiä kun mikään ei muutu ja kun kaikki muuttuu.
        Kuvittelevat olevansa maailman napoja, kun ovat siihen kasvaneetkin.

Ainut missä pääsevät pätemään on uudet sovellukset, niihin riittää kiinnostus. Muut hommat ei niin kiinnosta. Ja milleniaalinhan täytyy nimenomaan saada tehdä sitä mikä kiinnostaa, muut tyytyvät tekemään sen mitä pitää.

Hyvä vaan jos vaihtavat paikkaa mielummin kun sontivat omaan työporukkaan. Ei mitään arvostusta enää. Mutta sitä saa takaisin. Enää ei naurata.

• Anonyymi

Jos niillä on ikäkriisi? Haluu lapsia mut ei saa, koska täähän on se sukupolvi mikä kyllästi itsensä energisjuomilla. Sisukalut siinä menee.
      Kuvittelivat saavansa juomasta sen energian mikä olisi pitänyt olla sisäsyntyistä. Ei näiden kohdalla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1578
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      27
      1112
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      88
      1074
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      89
      986
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      188
      924
    7. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      98
      863
    8. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      861
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      821
    10. 70
      799
    Aihe