Pelottaa ekakerta

Anonyymi

Olen 17 vuotia tyttö ja jännittävä ekä kerta on lähestymässä. Ollaan käsipeliä ja muuta harrastettu, mutta loppuun asti ei olla vielä menty. Pojalla on huomattavan paksu "se" ja pelkään että homma sattuu hirmuisesti (olen kireä, edes tamponit eivät mene sisään).
Onko pelko turha ja onko jollain käynyt niin, että kalu ei millään mahdu sisään?

13

828

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      jaa miten noin varmaan ihana tyttö voi edes miettiä tuollaista? kuinka edes tiedät mikä on iso ja mikä sitten pieni? ;)

    • Anonyymi

      Mikäli epäilet että ei mahdu pilluun niin ota se paksu kalu peräsuoleen.

    • Anonyymi

      Haluatko että toinen normi paksuisen vehkeen omaava kaveri ensin avaisi?
      Liukuvoidetta vielä lisäks, niin sinne se vain plumpsahtaa.
      Voidaan tavata nopeallaki aikataululla ensi vkolla?

      • Anonyymi

        Eikö sulla vatipää pyöri mielessä muuta kun kukkakaalit ja mädät peräsuolet???
        Vittu hakeudu ihan oikeesti hoitoon!!!


    • Anonyymi

      Joillain kavereista ja itsellä myös vaatinut muutamat kerrat ennen kuin onnistunut. (olen 19v) Tärkeintä on tarpeeksi pitkä ja rentouttava käsi- ja muu peli alussa, se että olet tarpeeksi märkä ja kaikista tärkeimpänä ainakin itsellä oli luotto partneriin ja se että tiesi voivansa sanoa täysin avoimesti miltä tuntuu.
      Olen itsekin hyvin tiukka ja tamponienkin käytöstä kokemusta vain hetken ajalta koska koin niiden laiton itsekin kivuliaaksi, kunnes opin rentoutumaan.
      Jos totta puhun, eka kerta oli kipua ja verta, mutta siitä ei silti mitään traumoja mulle jäänyt :D Luotamme partnerin kanssa toisiimme 110%.
      Kaikki on kiinni rentoutumisesta! Koitat rentouttaa ihan kaikki lihakset vatsasta ja reisistä ja otatte rauhassa niin hyvin se menee :) eikä tarvii onnistua ekalla kerralla!

      • Anonyymi

        Aloittaja on vanha runkkari joka keksii täällä typeriä kysymyksiä nuorten nikeillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on vanha runkkari joka keksii täällä typeriä kysymyksiä nuorten nikeillä.

        Enemmän olen huolissani jos nuorella naisella on väljä vittu.


    • Anonyymi

      Minä aloittaisin nuolemalla niin pitäs ainakin kostua tarpeeksi, oletan ainakin , ainakin minusta tosi kiihottavaa, ja parasta herkkua, mitä naisessa on.

    • Anonyymi

      Mua jännitti kanssa, kun olin aika tiukka, olin itse 16 ja jätkä oli 8 v vanhempi ja kokenut. Asennoiduin että eka kerta pitää vain hoitaa alta pois, jätkä oli tod.näk. vain innoissaan, kun sai neitsyttä, mutta käsitteli kuitenkin melko "hellästi". Ekat työnnöt sattui ja purin hammasta, vaihdettiin asentoa lusikkaa ja kipu alkoi vähän helpottaa, mutta kun lopuksi vaihdettiin doggyyn ja hän tuli syvemmälle ja vähän rajummin, niin sattui taas. Olin tämän jätkän kanssa pari kuukautta ja seksi alkoi pikkuhiljaa sujua, että pystyin itsekin nauttimaan.

    • Anonyymi

      Kasva lapsi vielä!!

    • Anonyymi

      En jaksanut lukea muita kommentteja joten en tiedä mihin suuntaan keskustelu nyt sitten lähti, MUTTA:
      itseäkin stressas eka kerta hulluna. Olin ottanu äteen ja suihin poikaystävältä ja nekin tottta puhuen vähän jänitti, että teenköhän asiat oikein ja mistähän poikaystävä tykkää. Sen kulli vaikutti niin isolta, ja mullaki koskee tamponien laitto aina välistä. Seksi oli kuitenkin nautinnollista, en tullut, mutta pidin siitä ja se tuntui mukavalta. Enpä minä sitten sen jälkeen seuraavaa kertaa malttanut odottaakaan.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5168
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1343
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1036
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      948
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      727
    Aihe