Kuopion keskustassa kiertää poliisiauton näköinen auto jossa isolla lukee sivussa ''rosvo'' ja myös niissä poliisiauton vilkuissa luki rosvo. Mikä juttu tuossa on taustalla?
Mikä on tämä ''rosvo'' auto?
31
8692
Vastaukset
- Anonyymi
Olisiko se Ooppeli?
- Anonyymi
Liekö joku vitsi.
Ainakin joskus aiemmin liikkui valkoinen Corolla jonka kyljessä oli tuo "rosvo" -teksti. Kerran näin kun poliisit olivat pysäyttäneet sen xD- Anonyymi
Joo valkoinen auto oli ihan muuten poliisiauton näköinen mutta tosiaan noilla tarroilla
- Anonyymi
Kuka tahansa elämänkoululainen saa esiintyä julkisesti rosvona, vaikka ei rosvopäällikkö olisikaan missään muualla kuin omassa mielikuvitusmaailmassaan. Sen sijaan poliisina esiintymisestä rapsahtaa tuomio, jollei ole oikea polliisi.
- Anonyymi
Se on kovan jätkän auto. Ei kannata alakaa millekkään sille. Onhan tällä myöhäinen pupedeetti. Ajokortti on jo. Mutta ei kasva karvankarvaa mynissaan. Ääni on kuin lapsella konsanaan. Asenne on kuin isommallakin miehellä. Elinikäodotus ei liene kovinkaan korkealla. Joku vetää vielä turpaan kunnolla.
- Anonyymi
Tyypillinen "keskustele kuopion asioista" tyypin aloitus.
- Anonyymi
Onko se sama auto, jossa toisella puolella lukee "ryökäle" tai "ryöväri"? Sellaisen olen joskus täällä Petosella nähnyt. Kai jokainen saa autonsa koristella miten haluaa.
- Anonyymi
Poliisiautoksi ei ainakaan saa koristella. Eikä varmaan ambulanssiksi, paloautoksi tai edes taksiksi tavallista siviiliautoa.
- Anonyymi
Juntti huumoria.
- Anonyymi
entäs MÖRKÖ TAI HIIA HEN?
- Anonyymi
Tai: KETTU!
- Anonyymi
Se on näpelön homoutta. näpelö poltti koko kansainvälisen looshin Belgian kytälle ja ketulle. Ylläpito on I:-*()*
- Anonyymi
onko toiminut muuallakin spirituaalivikittelijänä viimeaikoina.
- Anonyymi
Auto bongattu tänään ja eilen keskustassa
- Anonyymi
Ja tänään Satamakadulla. Kiva idea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tänään Satamakadulla. Kiva idea.
Maalasitko itse.
- Anonyymi
Auton kyljessä pitäisi lukea POSLIINI
- Anonyymi
Tämä entinen poliisiauto, jossa lukee "ROSVO" , liikkui yhtenä vuonna erityisesti Siilinjärvellä, että liekö sitten muuttanut Kuopioon. Ajoi aina aivan liian lujaa.
Tuo auto ja hänen omistajansa ihan nimen kanssa oli esitelty yhdessä autolehdessä. Niitä ei taida montaa olla. Joku lehtiharrastaja varmasti löytää. - Anonyymi
Auton omistaja on henkisesti keskenkasvuinen mätämuna. Jotenkin pitää päteä, kun,kun,kun….
- Anonyymi
Varsinkin näinä aikoina ei tarvita enää yhtään lisää tällaistakaan negatiivisuutta kuin tuollainen kriminaaliauto. Ajokieltoon kunnes tekstit on poistettu.
- Anonyymi
Siittä autosta on kaikki luvat että saa olla juuri semmoinen kuin on
- Anonyymi
Samalla tavalle se vauhti vähenee olipa Rosvo- tai polliisiauto levikkeellä.
- Anonyymi
Eikö se semmoinen kansalaisen erehdyttäminen poliisiauton näköisellä rottelolla ole virkavallan anastusta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se semmoinen kansalaisen erehdyttäminen poliisiauton näköisellä rottelolla ole virkavallan anastusta...
Eioo on kuulemma lupa rosvon aatolle.
Poliisit kun ottaa polliisiaatoon rosvoja niin ottaako rosvot rosvoaatoon polliisija? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eioo on kuulemma lupa rosvon aatolle.
Poliisit kun ottaa polliisiaatoon rosvoja niin ottaako rosvot rosvoaatoon polliisija?https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/67a6ff5d-fac2-460e-972e-2901117b0a2f
Voepi olla että polliisin piällysmies on er mieltä. Laettaa siilinjärveläesen linnaan ja ajattaa kuontalon poes.
- Anonyymi
Alkuperäinen rosvo-auto hymyilytti aikanaan hetken, mutta vitsi vanheni nopeasti. Nyt on lähinnä aika nolo tapaus.
- Anonyymi
Lapsenmielisen keksintö.
- Anonyymi
Jospa se olikin poliisi peitetehtävissä.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201757
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy461094Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43964Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50846Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44802Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760