Mikä on tämä ''rosvo'' auto?

Anonyymi

Kuopion keskustassa kiertää poliisiauton näköinen auto jossa isolla lukee sivussa ''rosvo'' ja myös niissä poliisiauton vilkuissa luki rosvo. Mikä juttu tuossa on taustalla?

31

8692

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisiko se Ooppeli?

• Anonyymi

Liekö joku vitsi.
      Ainakin joskus aiemmin liikkui valkoinen Corolla jonka kyljessä oli tuo "rosvo" -teksti. Kerran näin kun poliisit olivat pysäyttäneet sen xD

• Anonyymi

Joo valkoinen auto oli ihan muuten poliisiauton näköinen mutta tosiaan noilla tarroilla

• Anonyymi

Kuka tahansa elämänkoululainen saa esiintyä julkisesti rosvona, vaikka ei rosvopäällikkö olisikaan missään muualla kuin omassa mielikuvitusmaailmassaan. Sen sijaan poliisina esiintymisestä rapsahtaa tuomio, jollei ole oikea polliisi.

• Anonyymi

Se on kovan jätkän auto. Ei kannata alakaa millekkään sille. Onhan tällä myöhäinen pupedeetti. Ajokortti on jo. Mutta ei kasva karvankarvaa mynissaan. Ääni on kuin lapsella konsanaan. Asenne on kuin isommallakin miehellä. Elinikäodotus ei liene kovinkaan korkealla. Joku vetää vielä turpaan kunnolla.

• Anonyymi

Tyypillinen "keskustele kuopion asioista" tyypin aloitus.

• Anonyymi

Onko se sama auto, jossa toisella puolella lukee "ryökäle" tai "ryöväri"? Sellaisen olen joskus täällä Petosella nähnyt. Kai jokainen saa autonsa koristella miten haluaa.

• Anonyymi

Poliisiautoksi ei ainakaan saa koristella. Eikä varmaan ambulanssiksi, paloautoksi tai edes taksiksi tavallista siviiliautoa.

• Anonyymi

Juntti huumoria.

• Anonyymi

entäs MÖRKÖ TAI HIIA HEN?

• Anonyymi

Tai: KETTU!

• Anonyymi

Se on näpelön homoutta. näpelö poltti koko kansainvälisen looshin Belgian kytälle ja ketulle. Ylläpito on I:-*()*

• Anonyymi

onko toiminut muuallakin spirituaalivikittelijänä viimeaikoina.

• Anonyymi

Auto bongattu tänään ja eilen keskustassa

• Anonyymi

Ja tänään Satamakadulla. Kiva idea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tänään Satamakadulla. Kiva idea.

Maalasitko itse.

• Anonyymi

Auton kyljessä pitäisi lukea POSLIINI

• Anonyymi

Tämä entinen poliisiauto, jossa lukee "ROSVO" , liikkui yhtenä vuonna erityisesti Siilinjärvellä, että liekö sitten muuttanut Kuopioon. Ajoi aina aivan liian lujaa.

Tuo auto ja hänen omistajansa ihan nimen kanssa oli esitelty yhdessä autolehdessä. Niitä ei taida montaa olla. Joku lehtiharrastaja varmasti löytää.

• Anonyymi

Auton omistaja on henkisesti keskenkasvuinen mätämuna. Jotenkin pitää päteä, kun,kun,kun….

• Anonyymi

Varsinkin näinä aikoina ei tarvita enää yhtään lisää tällaistakaan negatiivisuutta kuin tuollainen kriminaaliauto. Ajokieltoon kunnes tekstit on poistettu.

• Anonyymi

Siittä autosta on kaikki luvat että saa olla juuri semmoinen kuin on

• Anonyymi

Samalla tavalle se vauhti vähenee olipa Rosvo- tai polliisiauto levikkeellä.

• Anonyymi

Eikö se semmoinen kansalaisen erehdyttäminen poliisiauton näköisellä rottelolla ole virkavallan anastusta...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö se semmoinen kansalaisen erehdyttäminen poliisiauton näköisellä rottelolla ole virkavallan anastusta...

Eioo on kuulemma lupa rosvon aatolle.
        Poliisit kun ottaa polliisiaatoon rosvoja niin ottaako rosvot rosvoaatoon polliisija?

• Anonyymi

• Anonyymi

Alkuperäinen rosvo-auto hymyilytti aikanaan hetken, mutta vitsi vanheni nopeasti. Nyt on lähinnä aika nolo tapaus.

• Anonyymi

Lapsenmielisen keksintö.

• Anonyymi

Jospa se olikin poliisi peitetehtävissä.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1757
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      46
      1094
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      964
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      846
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      802
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe