Viisi sutta havaittu liikkumassa metelissä. Meteli tulee jostakin metsässä olevasta talosta, luultavasti siellä on moottorisahoja useampi kappale tekemässä polttopuita. Sudet ovat Metelin lähteen lähellä odottamassa äänen hiljentymistä, että saavat juotua vettä Metelin lähteestä. Kamuttaja,hizzanmaik 34kw, peräseinäjoen lapset, hevosvetoinen hirsikone tupruttaa savua ja ulvova mylläri oli elokuvassa Vesku Loiri. Heinävaarassa on nähty rautameteoriitti ja pielisen pingviini makoilee kuistilla lieksan lehti peitteenä
Huöelinahon taiteiöija mörskä myydään eniten tarjoavalle ellei joku tarjoa vielä enemmän kuin edelliset tai hieronta. Minä menen kesäyainion rannalle bongaamaan dubaruja, hondia, bemareita, audeja ja tietenkin susivänkylöitä jahtiteks takkeineen ja kodsua huiviin.
Päätän raportin tähän
🐜...🚾
Susilauma liikkuu Metelissä
14
70
Vastaukset
- Anonyymi
Päätä vain raporttisi ja ota psyykelääkkeesi ja mene nukkumaan.
- Anonyymi
Joku tarttuva tautiko lienee nyt Lieksa palstalla? Kohta varmaan ihan epidemia.
- Anonyymi
JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:
Pitänee varmaan ottaa 9 mg sitä mitä Hissa määräsi.
Sinäkin siis laitoit lusikkasi soppaan.
- Anonyymi
Ota ihan reilusti vaikka 900Mg, on semmoiset oireet.
Anonyymi kirjoitti:
Ota ihan reilusti vaikka 900Mg, on semmoiset oireet.
Sen päättää tohtori Hissa montako milligrammaa otetaan. Lääkärin ohjeita tulee aina noudattaa.
- Anonyymi
Nyt kun vielä saat sotkettu persut ketjuun niin kaikki on hyvin.
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kun vielä saat sotkettu persut ketjuun niin kaikki on hyvin.
Yleensä persut sotkeutuvatkin ketjuun aika hyvin, koska elävät ainaisessa pimeydessä. Tarvii antaa vain persulle ketju niin kohta on sotku valmis.
Yleensä persut sotkeutuvatkin ketjuun aika hyvin, koska elävät ainaisessa pimeydessä. Tarvii antaa vain persulle ketju niin kohta on sotku valmis.
Poistettiinko tästä viesti mopon pakoputkesta? En tehnyt ilmoa eikä siinä viestissä ollut mitään sääntöjen vastaista.
- Anonyymi
Eikös se mene niin, jotta vihreet elää Pimiästä.
- Anonyymi
Poistettiinko tästä viesti mopon pakoputkesta? En tehnyt ilmoa eikä siinä viestissä ollut mitään sääntöjen vastaista.
Eikös siellä natseja olekkaan kun perust jo on? Nyt on pankolla virkavirhe kun unohti natsit vaikka niitä tuntuu pankko näkevän kaikkialla.
- Anonyymi
Ampukaa vaan pois, niin on vaara ohi.
- Anonyymi
Työväenyhdistys ei anna ampua koska mene sellukattila tukkoon. Susi mennyt pari tuntia sitten piirpislouhenkoloon. Kamuttaja ja hizzan maik myös paikalla 110kw linjan alla ladalla. Peugeutit tiellä poikittain 67mg tanhip takatalven läskystä.
Terv
Mersukuski 57200kwa ja1.2 litraa ponua peräko tissa - Anonyymi
Hizzanmaikka ottaa 23 mj tanletin ja avaa jäätien
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2372238Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101818Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671527Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801235- 611105
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171098TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161008Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42854- 70842