jos me ruvettas niin haluaisin; että oltais vain toisia varten. Sinusta en kyllä ole yhtään varma. :(
Tiedät nainen itekin
37
1144
Vastaukset
- Anonyymi
Mene baariin juomaan hölisemästä turhia.
- Anonyymi
Tää on runkkari..tää vastaaja..
- Anonyymi
KETÄ TOISIA😱😨??????
- Anonyymi
Tarkoittaa varmaan, että toisiamme varten. Naisella ei saa siis olla mitään lapsia, tai muita ihmissuhteita. Muutakuin kyseinen mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoittaa varmaan, että toisiamme varten. Naisella ei saa siis olla mitään lapsia, tai muita ihmissuhteita. Muutakuin kyseinen mies.
Mä luin niin että kumpikin olisi toista varten tasapuolisesti. Mulle ei olisi ongelma jos nainen olisi vaikka yh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla yksinkertainen, joka ei edes noin yksinkertaista asiaa osaa kirjoittamalla esittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla yksinkertainen, joka ei edes noin yksinkertaista asiaa osaa kirjoittamalla esittää.
Taidat olla itse yksinkertainen jos et ymmärrä että kirjoitusvirheitä sattuu ihan kaikille. Kokeilepa miltä aloitus näyttää kun lisäät sanaan"toisia" päätteen "-mme".
Miltä näyttää? Tuossa alepana sama näköjään jo yli neljä tuntia sitten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla itse yksinkertainen jos et ymmärrä että kirjoitusvirheitä sattuu ihan kaikille. Kokeilepa miltä aloitus näyttää kun lisäät sanaan"toisia" päätteen "-mme".
Miltä näyttää? Tuossa alepana sama näköjään jo yli neljä tuntia sitten.Kyllähän minä sen tiedän, mutta kun nykyään on tapana jättää possessiivisuffiksi (omistusliite) pois. Tässä näkee esimerkin, kuinka se muuttaa merkitystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän minä sen tiedän, mutta kun nykyään on tapana jättää possessiivisuffiksi (omistusliite) pois. Tässä näkee esimerkin, kuinka se muuttaa merkitystä.
Minä ja minun possessiivisuffiksini :)
https://areena.yle.fi/1-50319758 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika helvetin itsekästä jos ei hyväksyisi lasta/lapsia. Kukaan järkevä äiti ei hylkää lasta/lapsia miehen vuoksi..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika helvetin itsekästä jos ei hyväksyisi lasta/lapsia. Kukaan järkevä äiti ei hylkää lasta/lapsia miehen vuoksi..
Lasten tekeminen on äärimmäisen itsekästä, ja turmiollista ympäristölle. Kuka sellaisen ihmisen kanssa haluaisikaan olla, jonka elämän päätarkoitus on tuottaa kopioita omasta ihanasta itsestään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lasten tekeminen on äärimmäisen itsekästä, ja turmiollista ympäristölle. Kuka sellaisen ihmisen kanssa haluaisikaan olla, jonka elämän päätarkoitus on tuottaa kopioita omasta ihanasta itsestään?
Lasten tekemättömyys on turmiollista ja itsekästä yhteiskunnalle. Veron maksajat vähenee. Työntekijät vähee.
Kuka nyt noin urpon kanssa edes haluaisi olla..
Lapset eivä ole kopioita.
toisiamme varmaan tark. kirjoittaa...
tunteet vahvat erästä miestä kohtaan <3
MUTTA ketään ei koskaan voi omistaa, muistetaan kaikki se- Anonyymi
Voihan toisen tavallaan omistaa kun parisuhde on tasapainoinen ja kumpikin on omistautunut toiselle niin kumpikin on kuin toisen omistama. Ja mulle käy se että nainen kokee omistavansa mut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan toisen tavallaan omistaa kun parisuhde on tasapainoinen ja kumpikin on omistautunut toiselle niin kumpikin on kuin toisen omistama. Ja mulle käy se että nainen kokee omistavansa mut.
Mulla naisena samanlaiset ajatukset. Olisin ylpeä, jos hän kokisi minut niin arvokkaaksi, että haluaa omistaa!
- Anonyymi
Haluan samaa voku mies laittaa tänään viestin minulle
- Anonyymi
Ihan samaa haluan. Jostain syystä pyörinyt päässä yhden laulun sanat, joita en ole pitkään aikaan kuullut. En tiedä mistä jäi korvamadoksi. Kuvastaa just sitä pelkoa, että hänellä olisi muitakin. näitä lauleskellut..
Eutanasiaa mä toivon nopeaa
Jos sä muitakin katsot
Jos muut sua silmillään koskettaa..- Anonyymi
Jos sä muitakin katsot
Jos muut sua silmillään koskettaa
Mikä on ettei sosiaalista kanssakäymistä muiden kanssa voi sallia? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sä muitakin katsot
Mikä on ettei sosiaalista kanssakäymistä muiden kanssa voi sallia?se tarkoittaa seksuaalista katsomista eikä vain katsomista. Eihän kukaan sanoita laulua vain katsomisesta ja vielä eutanasian kera.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sä muitakin katsot
Mikä on ettei sosiaalista kanssakäymistä muiden kanssa voi sallia?Kyllä pitää sallia, vaikka itellä esim. ei ole muita kuin lähisukulaiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se tarkoittaa seksuaalista katsomista eikä vain katsomista. Eihän kukaan sanoita laulua vain katsomisesta ja vielä eutanasian kera.
Hassua. Itse luin lainauksen ihan normaaliksi arkipäiväiseksi kanssakäymiseksi ihan normaalissa tilanteessa töissä, kaupalla, jne.
Se jos lainaukseesi liittyy eutanasia mitä et itse kirjoittanut tai avannut, on oma virheesi. Lainaisit koko sanoituksen ja kirjoittaisit sen perusteella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hassua. Itse luin lainauksen ihan normaaliksi arkipäiväiseksi kanssakäymiseksi ihan normaalissa tilanteessa töissä, kaupalla, jne.
Se jos lainaukseesi liittyy eutanasia mitä et itse kirjoittanut tai avannut, on oma virheesi. Lainaisit koko sanoituksen ja kirjoittaisit sen perusteella.Kyllä se eutanasia siellä lukee ..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se eutanasia siellä lukee ..
Joo niin lukeekin, sori. Silti siinä on eutanasian toivomisen perässä ehtona JOS muita katsot jne.
On todella ehdoton vaatimus kumppanilta se ettei normaali sosiaalinen kanssakäyminen muiden ihmisten kanssa ole mahdollista tai suoritat eutanasian!!!
Tähän muotitermi, se on narsismia.
- Anonyymi
Mulla on muutakin elämää ja tärkeitä rakkaita. En ole kenenkään omaisuutta. En myöskään voi sietää omistushaluisia ihmisiä, Ei kaikki ok heillä.
- Anonyymi
Lisään vielä, etten hyväksy ihmistä, joka yrittää sanella minulle suhtee pelisääntöjä. Yhden tuollaisen sanelijan
plokkasin elämästäni jo alkumetreillä.
- Anonyymi
Samaa toivon minäkin.
- Anonyymi
Avoin suhe on cool
- Anonyymi
No, enpä tiedä. Monia asioita maailmassa ymmärrän, mutta en avointa suhdetta.
- Anonyymi
Hänen kanssaan haluaisin seurustella ihan kaksisteen vain. Salarakkaista olen kärsinyt jo ihan tarpeeksi.
- Anonyymi
Minäkin haluan olla hänen kanssaan ihan oikeasti, ei mitään leikkejä enää. Selväksi on tullut ettei tämä ollutkaan mikään pikkuihastus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin haluan olla hänen kanssaan ihan oikeasti, ei mitään leikkejä enää. Selväksi on tullut ettei tämä ollutkaan mikään pikkuihastus.
Joo ei mullakaan mihinkään häviä vaikka kuinka mäntysuovalla ja juuriharjalla jynssää. Tunne tuli jäädäkseen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ei mullakaan mihinkään häviä vaikka kuinka mäntysuovalla ja juuriharjalla jynssää. Tunne tuli jäädäkseen!
Pitäisikö meidän sitten tehdä tälle jotain? Laita mulle joku vihje missä voisimme kohdata, laita täällä tai muulla tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisikö meidän sitten tehdä tälle jotain? Laita mulle joku vihje missä voisimme kohdata, laita täällä tai muulla tavalla.
Emme taida olla me. Minun hän taitaa tietää missäpäin vilahtelen!
- Anonyymi
Joo ,ei kannatakaan olla varma,ei minusta siihen ole. Kiusaisin vuan liikoo luultavasti
- Anonyymi
Kylhän se niin on että suhteilu on kahden kauppaa. Se mitä odottaa toiselta on myös itsensäkin noudatettava.
- Anonyymi
Siinä tapauksessa että luotto on noin vähissä on vaan hyvä että pilasit kaiken.
Päivänjatkoja, heippa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1121752Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551257Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1431207- 48930
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html117884Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä73849- 52814
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36797Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62762- 56761