Tiedät nainen itekin

Anonyymi

jos me ruvettas niin haluaisin; että oltais vain toisia varten. Sinusta en kyllä ole yhtään varma. :(

37

1123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mene baariin juomaan hölisemästä turhia.

      • Anonyymi

        Tää on runkkari..tää vastaaja..


    • Anonyymi

      KETÄ TOISIA😱😨??????

      • Anonyymi

        Tarkoittaa varmaan, että toisiamme varten. Naisella ei saa siis olla mitään lapsia, tai muita ihmissuhteita. Muutakuin kyseinen mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoittaa varmaan, että toisiamme varten. Naisella ei saa siis olla mitään lapsia, tai muita ihmissuhteita. Muutakuin kyseinen mies.

        Mä luin niin että kumpikin olisi toista varten tasapuolisesti. Mulle ei olisi ongelma jos nainen olisi vaikka yh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoittaa varmaan, että toisiamme varten. Naisella ei saa siis olla mitään lapsia, tai muita ihmissuhteita. Muutakuin kyseinen mies.

        Taitaa olla yksinkertainen, joka ei edes noin yksinkertaista asiaa osaa kirjoittamalla esittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla yksinkertainen, joka ei edes noin yksinkertaista asiaa osaa kirjoittamalla esittää.

        Taidat olla itse yksinkertainen jos et ymmärrä että kirjoitusvirheitä sattuu ihan kaikille. Kokeilepa miltä aloitus näyttää kun lisäät sanaan"toisia" päätteen "-mme".
        Miltä näyttää? Tuossa alepana sama näköjään jo yli neljä tuntia sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla itse yksinkertainen jos et ymmärrä että kirjoitusvirheitä sattuu ihan kaikille. Kokeilepa miltä aloitus näyttää kun lisäät sanaan"toisia" päätteen "-mme".
        Miltä näyttää? Tuossa alepana sama näköjään jo yli neljä tuntia sitten.

        Kyllähän minä sen tiedän, mutta kun nykyään on tapana jättää possessiivisuffiksi (omistusliite) pois. Tässä näkee esimerkin, kuinka se muuttaa merkitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän minä sen tiedän, mutta kun nykyään on tapana jättää possessiivisuffiksi (omistusliite) pois. Tässä näkee esimerkin, kuinka se muuttaa merkitystä.

        Minä ja minun possessiivisuffiksini :)
        https://areena.yle.fi/1-50319758


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoittaa varmaan, että toisiamme varten. Naisella ei saa siis olla mitään lapsia, tai muita ihmissuhteita. Muutakuin kyseinen mies.

        Aika helvetin itsekästä jos ei hyväksyisi lasta/lapsia. Kukaan järkevä äiti ei hylkää lasta/lapsia miehen vuoksi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika helvetin itsekästä jos ei hyväksyisi lasta/lapsia. Kukaan järkevä äiti ei hylkää lasta/lapsia miehen vuoksi..

        Lasten tekeminen on äärimmäisen itsekästä, ja turmiollista ympäristölle. Kuka sellaisen ihmisen kanssa haluaisikaan olla, jonka elämän päätarkoitus on tuottaa kopioita omasta ihanasta itsestään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika helvetin itsekästä jos ei hyväksyisi lasta/lapsia. Kukaan järkevä äiti ei hylkää lasta/lapsia miehen vuoksi..

        Niinpä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lasten tekeminen on äärimmäisen itsekästä, ja turmiollista ympäristölle. Kuka sellaisen ihmisen kanssa haluaisikaan olla, jonka elämän päätarkoitus on tuottaa kopioita omasta ihanasta itsestään?

        Lasten tekemättömyys on turmiollista ja itsekästä yhteiskunnalle. Veron maksajat vähenee. Työntekijät vähee.
        Kuka nyt noin urpon kanssa edes haluaisi olla..
        Lapset eivä ole kopioita.


    • toisiamme varmaan tark. kirjoittaa...

      tunteet vahvat erästä miestä kohtaan <3
      MUTTA ketään ei koskaan voi omistaa, muistetaan kaikki se

      • Anonyymi

        Voihan toisen tavallaan omistaa kun parisuhde on tasapainoinen ja kumpikin on omistautunut toiselle niin kumpikin on kuin toisen omistama. Ja mulle käy se että nainen kokee omistavansa mut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan toisen tavallaan omistaa kun parisuhde on tasapainoinen ja kumpikin on omistautunut toiselle niin kumpikin on kuin toisen omistama. Ja mulle käy se että nainen kokee omistavansa mut.

        Mulla naisena samanlaiset ajatukset. Olisin ylpeä, jos hän kokisi minut niin arvokkaaksi, että haluaa omistaa!


    • Anonyymi

      Haluan samaa voku mies laittaa tänään viestin minulle

    • Anonyymi

      Ihan samaa haluan. Jostain syystä pyörinyt päässä yhden laulun sanat, joita en ole pitkään aikaan kuullut. En tiedä mistä jäi korvamadoksi. Kuvastaa just sitä pelkoa, että hänellä olisi muitakin. näitä lauleskellut..
      Eutanasiaa mä toivon nopeaa
      Jos sä muitakin katsot
      Jos muut sua silmillään koskettaa..

      • Anonyymi

        Jos sä muitakin katsot
        Jos muut sua silmillään koskettaa

        Mikä on ettei sosiaalista kanssakäymistä muiden kanssa voi sallia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sä muitakin katsot
        Jos muut sua silmillään koskettaa

        Mikä on ettei sosiaalista kanssakäymistä muiden kanssa voi sallia?

        se tarkoittaa seksuaalista katsomista eikä vain katsomista. Eihän kukaan sanoita laulua vain katsomisesta ja vielä eutanasian kera.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sä muitakin katsot
        Jos muut sua silmillään koskettaa

        Mikä on ettei sosiaalista kanssakäymistä muiden kanssa voi sallia?

        Kyllä pitää sallia, vaikka itellä esim. ei ole muita kuin lähisukulaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se tarkoittaa seksuaalista katsomista eikä vain katsomista. Eihän kukaan sanoita laulua vain katsomisesta ja vielä eutanasian kera.

        Hassua. Itse luin lainauksen ihan normaaliksi arkipäiväiseksi kanssakäymiseksi ihan normaalissa tilanteessa töissä, kaupalla, jne.

        Se jos lainaukseesi liittyy eutanasia mitä et itse kirjoittanut tai avannut, on oma virheesi. Lainaisit koko sanoituksen ja kirjoittaisit sen perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hassua. Itse luin lainauksen ihan normaaliksi arkipäiväiseksi kanssakäymiseksi ihan normaalissa tilanteessa töissä, kaupalla, jne.

        Se jos lainaukseesi liittyy eutanasia mitä et itse kirjoittanut tai avannut, on oma virheesi. Lainaisit koko sanoituksen ja kirjoittaisit sen perusteella.

        Kyllä se eutanasia siellä lukee ..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se eutanasia siellä lukee ..

        Joo niin lukeekin, sori. Silti siinä on eutanasian toivomisen perässä ehtona JOS muita katsot jne.

        On todella ehdoton vaatimus kumppanilta se ettei normaali sosiaalinen kanssakäyminen muiden ihmisten kanssa ole mahdollista tai suoritat eutanasian!!!
        Tähän muotitermi, se on narsismia.


    • Anonyymi

      Mulla on muutakin elämää ja tärkeitä rakkaita. En ole kenenkään omaisuutta. En myöskään voi sietää omistushaluisia ihmisiä, Ei kaikki ok heillä.

      • Anonyymi

        Lisään vielä, etten hyväksy ihmistä, joka yrittää sanella minulle suhtee pelisääntöjä. Yhden tuollaisen sanelijan
        plokkasin elämästäni jo alkumetreillä.


    • Anonyymi

      Samaa toivon minäkin.

    • Anonyymi

      Avoin suhe on cool

    • Anonyymi

      No, enpä tiedä. Monia asioita maailmassa ymmärrän, mutta en avointa suhdetta.

    • Anonyymi

      Hänen kanssaan haluaisin seurustella ihan kaksisteen vain. Salarakkaista olen kärsinyt jo ihan tarpeeksi.

      • Anonyymi

        Minäkin haluan olla hänen kanssaan ihan oikeasti, ei mitään leikkejä enää. Selväksi on tullut ettei tämä ollutkaan mikään pikkuihastus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin haluan olla hänen kanssaan ihan oikeasti, ei mitään leikkejä enää. Selväksi on tullut ettei tämä ollutkaan mikään pikkuihastus.

        Joo ei mullakaan mihinkään häviä vaikka kuinka mäntysuovalla ja juuriharjalla jynssää. Tunne tuli jäädäkseen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei mullakaan mihinkään häviä vaikka kuinka mäntysuovalla ja juuriharjalla jynssää. Tunne tuli jäädäkseen!

        Pitäisikö meidän sitten tehdä tälle jotain? Laita mulle joku vihje missä voisimme kohdata, laita täällä tai muulla tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisikö meidän sitten tehdä tälle jotain? Laita mulle joku vihje missä voisimme kohdata, laita täällä tai muulla tavalla.

        Emme taida olla me. Minun hän taitaa tietää missäpäin vilahtelen!


    • Anonyymi

      Joo ,ei kannatakaan olla varma,ei minusta siihen ole. Kiusaisin vuan liikoo luultavasti

    • Anonyymi

      Kylhän se niin on että suhteilu on kahden kauppaa. Se mitä odottaa toiselta on myös itsensäkin noudatettava.

    • Anonyymi

      Siinä tapauksessa että luotto on noin vähissä on vaan hyvä että pilasit kaiken.
      Päivänjatkoja, heippa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6826
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4430
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2863
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2111
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1465
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1144
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe