Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Mukavaa seuraa

Hei, Haen seksiseuraa mieluiten vanhemmasta, 60 btm miehestä. Pidän kaikesta normaalista suutelun ja panohommien väliltä. Olen 110% terve ja luotettava, samaa odotan myös sinulta. Haussa mieluiten vakikaveri, jonka kanssa voisi joskus viettää vapaa-aikaa ja reissata. Olen kaapissa ja toivottavasti myös sinäkin. Jos laitat viestiä, pistä mukaan yhteystiedot. Salarakkaus hakusessa. Vastaukset foorumin postiin nimimerkille
17869
1Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 17

Vanhimmat

olen terve mies suutelu käy suuhun otto käy peräkin on käytössä saat laskea lastin suuhuni nielen kaiken tulethan luokseni

Äänestä

olen luotettava vanhempi terve mies suutelu käy otan myös suuhun saat laskea lastin suuhuni nielen kaiken peränikin on käytössä nuolen sinut aina uusintaan tule nauttimaan kanssani asun yksin saamme nauttia rauhassa

Äänestä
  • Lutkuta sitä vaarisi suolta

Äänestä

Kiinnostaisi...olen 65btm, melkein karvaton ja myös kaapissa. Missäpäin olet?

Äänestä
  • olen riihimäeltä olen luotettava mies asun yksin ajan alapääni karvat pois kun ajan parran tule suuni iloksi nuolen myös peräreikäsi saat panna minua odotan

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

olen riihimäeltä olen luotettava mies asun yksin ajan alapääni karvat pois kun ajan parran tule suuni iloksi nuolen myös peräreikäsi saat panna minua odotan

Hyi hemmetti yök

Äänestä

Laitatko vielä missäpäin olet Olen pk -alueella ja kiinnostunut tapaamaan sopimuksien mukaan.

Äänestä
  • Olen tuhkaluukussani

Äänestä

btm = batman

Äänestä
  • Btm-paskalaari

Äänestä

Olen 65v, 178 , 83, ( 19 pituus / 5, posliini ) Pk- seudulla. Paikka on. Vapaamies. Jätä viesti, otan yhteyttä.

Äänestä
  • Painu vanhainkotiin pappoja bylsimään fossiili

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Painu vanhainkotiin pappoja bylsimään fossiili

Selväksi tuli, vanha elämäänsä katkeroitunut akka.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Selväksi tuli, vanha elämäänsä katkeroitunut akka.

Tuhkaluukku tane veti kilarit pakoputkeen

Äänestä

• Kuulostaa hyvältä. Tykkään kyllä. Nyt vain yhteyttä sais.

Äänestä

Antasin mielellään tykkään peppuseksistä parasta se on miten saisin yhteyden??

Äänestä

Osoite ois jussiboy88 a gmail.com
Kuvat ois kiva ylläri. Nii ja tietty kunnon teksti eikä mitään sana tai kaks.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Hei, Haen seksiseuraa mieluiten vanhemmasta, 60 btm miehestä. Pidän kaikesta normaalista suutelun ja panohommien väliltä. Olen 110% terve ja luotettava, samaa odotan myös sinulta. Haussa mieluiten vakikaveri, jonka kanssa voisi joskus viettää vapaa-aikaa ja reissata. Olen kaapissa ja toivottavasti myös sinäkin. Jos laitat viestiä, pistä mukaan yhteystiedot. Salarakkaus hakusessa. Vastaukset foorumin postiin nimimerkille

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu