Koraani ja raiskaus

Anonyymi

Miten koraanissa määritellään / onko määritelty raiskaus.

23

3000

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koraanissa seksuaaliseen kanssakäymiseen viitataan molemminpuolista tyydytystä tarjoavana yhdessäolona, joka tapahtuu, Koraanin sanoin, rakkauden ja myötätunnon ilmapiirissä. Voimme päätellä, että rikos on jossakin ihan muunlaisissa olosuhteissa tapahtuva seksuaalinen teko. 

      Profeetta Muhammadin (rauha hänelle) ajalta on säilynyt perimätieto naisesta, joka ilmoitti tulleensa raiskatuksi. Profeetta (rh) määräsi syyllisen kivitettäväksi raiskauksesta - ei avioliiton ulkopuolisesta seksistä, joka on toinen rikos erikseen. Voimme nähdä, että raiskaus on seksuaalinen teko, jossa ei ole toisen osapuolen tahtoa ja aikomusta, joko, koska hän ei tahdo sitä tai koska ei ensinkään kykene muodostamaan tahtoa ja aikomusta (tajuttomuuden, vaikean kehitysvamman tms. takia).

      • Anonyymi

        Moskeijoissa sallitaan edelleen hengellinen väkivalta vakaumuksen nimissä, eikä Allah rakasta sellaisia muslimeita, jotka vihaavat erilaisuutta.Pidän Allahin ihmeenä sitä, että moni sorrettujen vähemmistöjen edustaja kuuluu yhä moskeijaan. Mistä tämä johtuu?

        Miksi suurinosa muslimeista suhtautuu epäkunnioittavasti ja yhdenvertaisuuden vastaisesti seksuaali- ja sukupuolivähemmistöihin?

        Mikä saa ihmisen toimimaan Jumalan vastaisesti?


      • Anonyymi

        Suomi on laiton valmiiksi tulla rakentamaan pyhää lehmää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moskeijoissa sallitaan edelleen hengellinen väkivalta vakaumuksen nimissä, eikä Allah rakasta sellaisia muslimeita, jotka vihaavat erilaisuutta.Pidän Allahin ihmeenä sitä, että moni sorrettujen vähemmistöjen edustaja kuuluu yhä moskeijaan. Mistä tämä johtuu?

        Miksi suurinosa muslimeista suhtautuu epäkunnioittavasti ja yhdenvertaisuuden vastaisesti seksuaali- ja sukupuolivähemmistöihin?

        Mikä saa ihmisen toimimaan Jumalan vastaisesti?

        Vaikka muslimit tekee väärin, Allah ei tee väärin... pitää vaan elää oma elämä, jos toiset kiusaa. Ja pitää kannustaa veljet ja siskot uskossa, vaikka toinen mikä tahansa homo-lesbo.


      • Anonyymi

        Nyt kun saarikko lupaa lisää satoja euroja poikimusrahhaa, suomi täytetään ja hävitetänn näillä hyvinkin nopsaan ja lyhyessä ajassa,


      • Anonyymi

        Sairasta 💩


    • Anonyymi

      Miksi muslimit ovat homoavioliittoja vastaan?

      • Anonyymi

        Muslimit on salaa homoja. Tuli kerran vastaan kylpylässä piti ihan oksentaa. Miks allah hyväksyy


      • Anonyymi

        Miksi muslemeissa on homoja. Viimeksi aulangon kylpylässä kurdijätkät nuoleskeli toisiaan. Oisko homoja kyllä vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muslimit on salaa homoja. Tuli kerran vastaan kylpylässä piti ihan oksentaa. Miks allah hyväksyy

        Jokainen heistä on


    • Kun tämä nousi hiljan esiin toisessa ketjussa, on hyvä palata tämänkin ketjun äärelle.

      • Anonyymi

        Pedofilia yleistä musuilla ja raiskaykset.


    • Anonyymi

      Ei näiten kansa piä mihkään näiten kirjojen tapojen pohjalta keskustella vaan kaikki keskustelut pitää pohjautua ELÄVIIN KIRJOIHIN
      - siitä näillä ei ole mitään hajua ELÄMÄN KIRJASTA

    • Anonyymi

      ONKOS TÄMÄ ENÄÄN MITENKÄÄN KÄSITETTÄVISSÄ TÄNÄPÄIVÄNÄ
      - ja netti paljastaa justiisa mihin pyrkivät, tämä porukka levitäytyessään

    • Anonyymi

      Helvetti on suunta kokoajan tässä touhussa haeskeles tuolla-

      >> Hesassa kohta samaa menoo kuin Ruotsissa?

      • Anonyymi

        Ruotsissa ammutaan eniten ihmmmisiä Euroopasa


    • Anonyymi

      TÄSÄ TULEE KÄYMÄÄN VIELÄ KAIKILLE HUONOSTI.

    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      847
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      746
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      727
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe