Tuntuuko kulli hyvältä

Anonyymi

Sanokaahan kokeneemmat homo/bi-miehet, että tuntuuko kulli oikeasti hyvältä pyllyssä? Mä oon muutaman kerran saanut kullia pyllyyn ja täytyy sanoa, että alkuun se ei tunnu hyvältä. Sattuu jne. Mutta kun jonkin aikaa se kulli on pyllyssä ollut, niin alkaa tuntumaan ihan tajuttoman hyvältä. Tosin siinä vaiheessa se kulli jo on lauennut. Eli miltä tuntuu, jos pidempään nussitaan pyllyyn? Olen siis mies.

23

1821

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taivaan hyvältä kun paikat kostuu ja suoli alkaa sykkii kiimasta. Itse laukean oikeasti kirkasta limaa .

    • Anonyymi

      Kumpa tuota pääsisi itsekin kokemaan, sopivalle kaverille pyllistämään ja saamaan mulkkua peppuun niin että pallit lätisee ;)
      t: M45-utelias-Tre

    • Anonyymi

      Pääset sä kokeilemaan. Etsi seuraa vaik mtv3 tekstitv 897 sivulta. Sieltä mäkin löysin tän mun panokaverin. Se vaan laukee niin nopeasti. Just ku alkaisi tuntumaan hyvältä, niin se loppuu.

      • Anonyymi

        Lauantaimakkara pötköökö hanuuris työntelit tolleen pääs käymään.Pientä rajaa kumminkin mitä sinne työntelet.


    • Anonyymi

      Ratsastan usein masturboidessa dildolla ja suljen silmäni kuvitellen olevani miehen kanssa. Kulli on kivikovana valuen valtoimenaan kiimalimaa kun kuvittelen ratsastavani kyrvällä. Toi ratsastusasento tuntuu samalla ihanan nöyryttävältä olla narttuna. Fantasiassani olen ennen ratsastusta imenyt kullin oikein juhlakuntoon. Siinä samalla tulee halu kumartua ja suudella miehen kanssa jonku kyrvällä ratsastan. Laukeaisimme samaan aikaan. Kyllä mä luulen voivani nauttia oikeastikin miehen kanssa.

      • Anonyymi

        Ompas sulle päässyt huonosti käymään.Toivottavasti oli kumminkin nautinnollinen pano.


    • Anonyymi

      Ihana tunne kokeilla aluksi analitapilla jossa vibra, hieroo g-pistettä fantastisesti.
      Jos mahdollista olisi suudella se olisi täydellistä,tai joku näykkisi nännejä toisi sekin huippu kokemuksen.

    • Anonyymi

      Miksi et sitten etsi miestä, jonka kanssa voisit oikeasti tuon toteuttaa. Ratsastaa oikealla kullilla jne.

      • Anonyymi

        Varmaan koskaan pelkään saavani homon maineen mikä ei ole hyvä jos en sitten lopulta olekaan miehiin päin. Toinen on mitä mietin on voisiko toi kokeilu "tehdä" minusta homon. Kun ymmärsin vuosia sitten olevani bisse koin kuten joku nainen kuvasi omaa heräämistään bi-seksuaalisuuteen vai oliko se lesboksi. En muista enää. Tunteen kuin lämmin vesi olisi valahtanut koko kropan läpi. Siis mulla on irrationaalinen tunne että miehen kanssa kokeillessa homoseksuaalisuus heräisi minussa tai ottaisi vallan. No eihän homous ole varmasti sen kummempaa kuin olla heterokaan. Mutta silti mietin onko parempi jättää jotkut asiat ikuisiksi arvoituksiksi kun et välttämättä pidä siitä mitä voit löytää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan koskaan pelkään saavani homon maineen mikä ei ole hyvä jos en sitten lopulta olekaan miehiin päin. Toinen on mitä mietin on voisiko toi kokeilu "tehdä" minusta homon. Kun ymmärsin vuosia sitten olevani bisse koin kuten joku nainen kuvasi omaa heräämistään bi-seksuaalisuuteen vai oliko se lesboksi. En muista enää. Tunteen kuin lämmin vesi olisi valahtanut koko kropan läpi. Siis mulla on irrationaalinen tunne että miehen kanssa kokeillessa homoseksuaalisuus heräisi minussa tai ottaisi vallan. No eihän homous ole varmasti sen kummempaa kuin olla heterokaan. Mutta silti mietin onko parempi jättää jotkut asiat ikuisiksi arvoituksiksi kun et välttämättä pidä siitä mitä voit löytää.

        Ei elämää tarvi muille jakaa mitä sillä tekee. Kannattaa unohtaa homoudet ja biit ja keskittyä nautintoon. Itsellä oli nuoresta lähtien himo kokeilla seksiä miehen kanssa. Lopulta uskalsin ja tunsin etten pitänyt siitä. Se johti kuitenkin siihen että naiseni kauan sitten laittoi straponin ylleen ja menin aivan sekaisin siitä. En ollut kokenut mitään vastaavaa kun polvistuin ottamaan sen suihin ja saadessani sen perseeseeni. Aluksi hannailin mutta naiseni sai minut nauttimaan siitä tekokyrvästä. Nuoresta lähtien ollut himo oli se että kyrpä tuo minulle tyydytystä josta saan nauttia.


    • Anonyymi

      valuuko jo

      • Anonyymi

        Ei valu. Kannattaako mennä jonkun seksifantasian perässä vaikka kieltämättä omaisia ripauksen bisseä. Mitä olen lukenut kirjoituksia niin näitä on pohtinut moni muukin. Niin mies kuin vielä useampi nainen. Seksuaalisuus on mitä ilmeisemmin jossain määrin muuttuva ja voi vaikuttaa itse mihin se suuntautuu.


      • Anonyymi

        Sua horo on pantu joka reikään mies joukolla älä tuu tänne selittää.


      • Anonyymi

        On huvittavaa kun nainen saa kokeilla naisten kanssa mutta säilyy heteron. Naisten välistä seksiä pidetään pillunnuolemisineen kauniina. Mutta miesten välinen yhdyntä kuvataan aina likaiseksi ja rumaksi. Vaikka sitä voisi kuvata kiihkeän kauniiksi intiimiksi läheisyydeksi.


    • Anonyymi

      Jos on iso kyrpä niin sattuu eikä saa nautintoa. Pienempi kyrpä tuo tunteen joka on semmoinen ettei sen halua loppuvan. Mukavuuden ja kiihottuneisuuden sekoitus. Kaverin kanssa pannaan kerran viikossa ja vaikka en miehiä kohtaan tunne rakkaudellisia tunteita niin on se kiihottavaa peuhata miehen kanssa. Ratsastaa kullilla kuin nainen. Hieno fiilis kun kulli laukeaa pepussa ja se sykähtelee.

    • Anonyymi

      Seisooko kullisi kun pannaan takaapäin. Kerran pannut ja sillä kaverilla oli löysänä vaikka samalla puristelin ja hieroin. Olisi kiihottavampi jos samalla saisi runkata kovaa kalua ja laskea lasti sisälle sykkivä kalu kädessä

      • Anonyymi

        Niin, sinähän tumputtelet vain yksinäsi lukiessasi ihania peppuseksijuttuja.


      • Anonyymi

        No eipä ole ääliöllä kummoiset huvit,kun yötkin täällä kyttäämässä.Tietysti olet himo runkkari etkä voi taipumuksellesi mitään.


      • Anonyymi

        olisipa kiimaista saada kokeilla noin että joku panee takaapäin ja samalla runkkaisi.haluais kokeilla miltä tuntuu kun kulli sykkii pepussa laskien sinne lastin


    • Anonyymi

      Kyllä kulli anaalissa tuntuu todella kiimaselta!

    • Anonyymi

      bottomina haluan miellyttää Panijaa kun olen pantavana.
      pippelini heiluu velttona kun mies panee minua perseeseeni.
      vain Panijalla seisoo ja vain Panija voi tyhjentää spermansa.
      vain Panijan käskystä saan paisuttaa pippeliäni, mutta minulta ei saa tulla.
      nautinto on vain Panijalle.

    • Anonyymi

      Olen bottomina saanut kullia pyllyyni muutaman kerran ja se sattuu ja on epämukavaa.
      Tärkeintä on panija-miehen nautinto.
      On hieno tunne kun mies tyhjentää spermansa sisääni.
      Kun minua nussitaan niin minulla on alistettu olo. Kuten kuuluukin.

    • Anonyymi

      Minä olen nyt kirjoittanut tuohon "munaa peppuun" ketjuun omaa plokiani todellisesta elämästä vuokralaisena "avo vaimona". Jos jutakin kiinnostaa niin jatkan kertomistani

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1234
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      61
      788
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      730
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      695
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      646
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    10. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      628
    Aihe