Missä nettisivulla tienaisi rahaa pelkästään rintojen näyttämisestä? En halua näyttää kasvoja enkä vartaloa, muuten voin olla livenä paikalla.
Missä voin näyttää tissit maksusta
Anonyymi
8
80
Vastaukset
- Anonyymi
Kasvottomana etkä muutenkaan anonyymina et missään etkä mistään.
- Anonyymi
Näin vähän pelkäsinkin. Pitää varmaan sitten laittaa naamari päähän ja näyttää muutkin paikat.
- Anonyymi
Niinhän sä kyl taidatkin olla
- Anonyymi
Sillä tienaa huhhahhei idiootti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä tienaa huhhahhei idiootti
Säälipisteitä jollei muuta
- Anonyymi
Viestiä [email protected] niin voit alkaa hetikin tienaamaan
- Anonyymi
Niin sinä vai juu se kyllä tiedetään että oot
- Anonyymi
Steissillä ja laita bresa lttialleniin fyffee kilisee, sit tulee skoudet ja vie sut boseen.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211871
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1441788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671392Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511336
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065