Olen ihastunut erääseen mieheen kovasti. Löysimme toisemme netistä, mutta emme ole vielä tavanneet kasvotusten. Missä vaiheessa tulisi ottaa puheeksi tämä kirottu kaksisuuntainen? Vai piilottelenko asiaa niin kauan kuin seuraava mania tai masennus tulee? Olen tällä hetkellä lääkkeiden takia remissiossa ja voihan olla, että se kestää vuosiakin ennen kuin seuraava sairausjakso tulee.
Biposta kertominen suhteen alussa?
3
120
Vastaukset
- Anonyymi
Minä kyllä kertoisin heti alkuun ettei tule myöhemmin " puskista ". Olisihan se ikävää että suhde kehittyisi hyvin ja sitten tulisi jotain bipoon liittyvää eikä toinen tiedä mitään.
Toinen saattaisi jopa suuttua enemmän siitä ettei hänelle ole kerrottu mitään.
Rohkeasti vaan kerrot, samallahan näet sen tykkääkö toinen oikeasti susta. - Anonyymi
Et ole edes tavannut miestä vielä. Oletko varma ettei tuo ko mies ole narsisti? Jos olisi narsisti, niin teidän molempien kannalta olisi hyvä asia, sillä kaksisuuntaisetkin ovat melkoisen narsistisen piirteen omaavia.
Parisuhde ei onnistu narsistin kanssa niin, että te molemmat olisitte onnellisia.
Kaksisuuntaisen puoliso tai siis pari joutuu kärsimään todella paljon ja ero tulee. Ymmärrätkö niin kaksisuuntaisten kaverina tai ystävänä on todella vaikea olla ja siksi moni jättää kaksisuuntaisen tuttavuutensa. Mieliala menee ylös ja alas, mikään lääke ei auta tasoittamaan sitä ylä-alamäkeä. Olen nähnyt niin monen kaksisuuntaisen lääkityn mielialan pomppivan sinne tänne. Kovat ovat olleet lääkkeet, mutta silti mieliala ei todellakaan pysy tasaisena.
Oletko muuten tietoinen niin lääkitsemätön kaksisuuntaisessa sairaudessa on tasannevaiheita, ei mene ylä-alamäkeä kaiken aikaa. Nyt vaan kuvittelet, että lääke on auttanut ja on remissio. - Anonyymi
Suhteessa ollut yli 30 vuotta. En ole kertonut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831599- 111487
Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731415Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2341385Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311301Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341040- 91981
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973