Biposta kertominen suhteen alussa?

Anonyymi

Olen ihastunut erääseen mieheen kovasti. Löysimme toisemme netistä, mutta emme ole vielä tavanneet kasvotusten. Missä vaiheessa tulisi ottaa puheeksi tämä kirottu kaksisuuntainen? Vai piilottelenko asiaa niin kauan kuin seuraava mania tai masennus tulee? Olen tällä hetkellä lääkkeiden takia remissiossa ja voihan olla, että se kestää vuosiakin ennen kuin seuraava sairausjakso tulee.

3

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä kyllä kertoisin heti alkuun ettei tule myöhemmin " puskista ". Olisihan se ikävää että suhde kehittyisi hyvin ja sitten tulisi jotain bipoon liittyvää eikä toinen tiedä mitään.
      Toinen saattaisi jopa suuttua enemmän siitä ettei hänelle ole kerrottu mitään.
      Rohkeasti vaan kerrot, samallahan näet sen tykkääkö toinen oikeasti susta.

• Anonyymi

Et ole edes tavannut miestä vielä. Oletko varma ettei tuo ko mies ole narsisti? Jos olisi narsisti, niin teidän molempien kannalta olisi hyvä asia, sillä kaksisuuntaisetkin ovat melkoisen narsistisen piirteen omaavia.

Parisuhde ei onnistu narsistin kanssa niin, että te molemmat olisitte onnellisia.

Kaksisuuntaisen puoliso tai siis pari joutuu kärsimään todella paljon ja ero tulee. Ymmärrätkö niin kaksisuuntaisten kaverina tai ystävänä on todella vaikea olla ja siksi moni jättää kaksisuuntaisen tuttavuutensa. Mieliala menee ylös ja alas, mikään lääke ei auta tasoittamaan sitä ylä-alamäkeä. Olen nähnyt niin monen kaksisuuntaisen lääkityn mielialan pomppivan sinne tänne. Kovat ovat olleet lääkkeet, mutta silti mieliala ei todellakaan pysy tasaisena.

Oletko muuten tietoinen niin lääkitsemätön kaksisuuntaisessa sairaudessa on tasannevaiheita, ei mene ylä-alamäkeä kaiken aikaa. Nyt vaan kuvittelet, että lääke on auttanut ja on remissio.

• Anonyymi

Suhteessa ollut yli 30 vuotta. En ole kertonut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      23
      2592
    2. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      37
      2257
    3. Ei tule uni

Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.
      Ikävä
      61
      1272
    4. Miksi juuri Venezuela?

Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp
      Maailman menoa
      298
      1192
    5. Toivon sulle silti hyvää

Väärinkäsityksiä tapahtuu, mutta nyt on uusi vuosi ja uudet kujeet.
      Ikävä
      41
      956
    6. Tiedän, että olet luonnevikainen

Haluaisin vain todeta olleeni väärässä tässä asiassa.
      Ikävä
      42
      937
    7. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      64
      807
    8. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
      Sinkut
      175
      773
    9. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      63
      760
    10. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      92
      731
    Aihe