Olen ihastunut erääseen mieheen kovasti. Löysimme toisemme netistä, mutta emme ole vielä tavanneet kasvotusten. Missä vaiheessa tulisi ottaa puheeksi tämä kirottu kaksisuuntainen? Vai piilottelenko asiaa niin kauan kuin seuraava mania tai masennus tulee? Olen tällä hetkellä lääkkeiden takia remissiossa ja voihan olla, että se kestää vuosiakin ennen kuin seuraava sairausjakso tulee.
Biposta kertominen suhteen alussa?
3
130
Vastaukset
- Anonyymi
Minä kyllä kertoisin heti alkuun ettei tule myöhemmin " puskista ". Olisihan se ikävää että suhde kehittyisi hyvin ja sitten tulisi jotain bipoon liittyvää eikä toinen tiedä mitään.
Toinen saattaisi jopa suuttua enemmän siitä ettei hänelle ole kerrottu mitään.
Rohkeasti vaan kerrot, samallahan näet sen tykkääkö toinen oikeasti susta. - Anonyymi
Et ole edes tavannut miestä vielä. Oletko varma ettei tuo ko mies ole narsisti? Jos olisi narsisti, niin teidän molempien kannalta olisi hyvä asia, sillä kaksisuuntaisetkin ovat melkoisen narsistisen piirteen omaavia.
Parisuhde ei onnistu narsistin kanssa niin, että te molemmat olisitte onnellisia.
Kaksisuuntaisen puoliso tai siis pari joutuu kärsimään todella paljon ja ero tulee. Ymmärrätkö niin kaksisuuntaisten kaverina tai ystävänä on todella vaikea olla ja siksi moni jättää kaksisuuntaisen tuttavuutensa. Mieliala menee ylös ja alas, mikään lääke ei auta tasoittamaan sitä ylä-alamäkeä. Olen nähnyt niin monen kaksisuuntaisen lääkityn mielialan pomppivan sinne tänne. Kovat ovat olleet lääkkeet, mutta silti mieliala ei todellakaan pysy tasaisena.
Oletko muuten tietoinen niin lääkitsemätön kaksisuuntaisessa sairaudessa on tasannevaiheita, ei mene ylä-alamäkeä kaiken aikaa. Nyt vaan kuvittelet, että lääke on auttanut ja on remissio. - Anonyymi
Suhteessa ollut yli 30 vuotta. En ole kertonut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 734333
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺684176Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭373589Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163183Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle372833En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142582Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102374IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm251523Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571302Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli761101