Mitäs luulette.. Nightwishin supersuosio Alankomaissa mahdollistaisi vuonna 2021 keikan stadionilla? Liput menisivät varmasti kaupaksi. Kokokin olisi sopiva. https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Johan_Cruijff_Arena
Nightwishi stadionille?
5
99
Vastaukset
- Anonyymi
Kunhan nyt ensin Helsingin Olympiasatdion elo -syyskkuussa;)
Eiköhän sekin täyteen tulisi - ainakin melkein.
Kunhan lippujen hinnat pysyisivät joissain järkevissä hinnoissa... - Anonyymi
Minulla ei ole pätkääkään stadionhinkua. Isot festarit ja areenat ovat kuulijalle yhtä kärsimystä vessa- ja muine jonoineen. Olisi mukavaa kuulla muutakin kuin mökää, kun postimerkin mittaista artistia ei kumminkaan näe. Parhaan elämyksen saa nykyään kotiteatterin ääressä.
- Anonyymi
Eikös se kromosomi-ihme myynyt stadikan kaksi kertaa täyteen. Luulisi Suomessa vielä musiikinkin vielä myyvän.
- Anonyymi
Kromosomi-ihme?
Michael Jackson?
Juu, möi...
- Anonyymi
Ei ole kiva katsella konserttia kaukoputken kanssa. Stadionkonsertit on pelkkää isottelua. Eikä Nightwishin tartte Suomessa stadionkonsertteja tehdäkkään koska keekki tekee paluun kun muut bisnekset kusee tällähetkellä ja kunnolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375136- 823656
- 403062
- 613005
- 102956
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562363- 411848
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91790Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1431745- 181731