Mitäs luulette.. Nightwishin supersuosio Alankomaissa mahdollistaisi vuonna 2021 keikan stadionilla? Liput menisivät varmasti kaupaksi. Kokokin olisi sopiva. https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Johan_Cruijff_Arena
Nightwishi stadionille?
5
72
Vastaukset
- Anonyymi
Kunhan nyt ensin Helsingin Olympiasatdion elo -syyskkuussa;)
Eiköhän sekin täyteen tulisi - ainakin melkein.
Kunhan lippujen hinnat pysyisivät joissain järkevissä hinnoissa... - Anonyymi
Minulla ei ole pätkääkään stadionhinkua. Isot festarit ja areenat ovat kuulijalle yhtä kärsimystä vessa- ja muine jonoineen. Olisi mukavaa kuulla muutakin kuin mökää, kun postimerkin mittaista artistia ei kumminkaan näe. Parhaan elämyksen saa nykyään kotiteatterin ääressä.
- Anonyymi
Eikös se kromosomi-ihme myynyt stadikan kaksi kertaa täyteen. Luulisi Suomessa vielä musiikinkin vielä myyvän.
- Anonyymi
Kromosomi-ihme?
Michael Jackson?
Juu, möi...
- Anonyymi
Ei ole kiva katsella konserttia kaukoputken kanssa. Stadionkonsertit on pelkkää isottelua. Eikä Nightwishin tartte Suomessa stadionkonsertteja tehdäkkään koska keekki tekee paluun kun muut bisnekset kusee tällähetkellä ja kunnolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449221
- 785722
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414246- 583744
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543492Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293357- 472578
- 342142
- 401900