Löytyykö Ikaalisissa kaikille happinaamaria? Vähän vaikuttaa siltä että ne kaikki on jo kovassa käytössä.
Jos epidemia iskee
13
309
Vastaukset
- Anonyymi
Meidän täytyy lainata siltä naamarityypiltä joka tälle palstalle kirjoittelee. Hänellä on selvästikin ennustajan kykyjä. Tiesi että virusaalto on tulossa. Hell yeah, hän on parempi ennustaja kuin Madame Avalon.
- Anonyymi
Jos nykyistä pahempi epidemia iskee Ikaalisiin niin minä lasken ruikut naapurin autoon ja lähden Tampereelle ryyppäämään.
- aino.kakkasuu
Ruikku auttaa moneen vaivaan
- Anonyymi
Hautaustoimisto hoitaa...ei hätää naamareista.
- Anonyymi
Happinaamarit kannattaa hankkia koska ainoa mitä meistä jää lopuksi jäljelle on happinaamari
Niitä jaetaan maanmittauslaitokselta jo
Liittyykö tämä toukokuiseen mentolitupakanpolton lisääntymiseen jotenkin?
- Anonyymi
Eikun siihen koronavirukseen me happinaamarittomat kuollaan kaikki
- Anonyymi
varusteleka ja Savenmaa myy
- Anonyymi
Nyt happinaamaria tilaamaan ja sassiin
- Anonyymi
happi pelastaa uusi uskonto happinaamareille
- Anonyymi
happi pelastaa uusi uskonto happinaamareille
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005378797Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo7375824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102252Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1751322Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17976Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40814- 51797
Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57762En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37672