varman tunnisteen, josta sinut tunnistan, niin rohkenen tekstarin laittaa.
Laitathan....
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
....lisään miehelle menee
- Anonyymi
Mihinpäin suomea??
- Anonyymi
Voin laittaa. Jos olemme tutustuneet viimeisen vuoden sisällä niin en ole sinusta nainen kiinnostunut!
- Anonyymi
Tässäpä varma tunniste. Olisko mulle? No ei varmaan kun enhän mä voi tekstaria laittaa. Seuraavaan..
- Anonyymi
Ikäero. T Setämies
- Anonyymi
Mieskö vanhempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieskö vanhempi.
Kyllä
- Anonyymi
eripariaolevat kirjoitti:
sama, mies vanhempi
Sun kirjoitteluja lukeneena kysynkin, että mistä päin pohjoista olet?
Anonyymi kirjoitti:
Sun kirjoitteluja lukeneena kysynkin, että mistä päin pohjoista olet?
kyse ei ole pohjoisesta suomesta
- Anonyymi
kyse ei ole pohjoisesta suomesta
Ok. Vaan?
- Anonyymi
Silittelin sinua koko ajan päästä ja halasin, sanoin kauniiksi ja ihanaksi sinua kokoajan. Pussailin sua kokoajan.
- Anonyymi
Laitappa viestiä sitten mun puhelimeen :))
Anonyymi kirjoitti:
ei numeroo kyseisen miehen, salainen numero ei pysty
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinunhan se sitä viestiä pitäis laittaa. Ei tämä muuten etene mihinkään.
- Anonyymi
ei numeroo kyseisen miehen, salainen numero ei pysty
No anna nyt joku vihje, oletteko tavanneet ja jutelleet?
Anonyymi kirjoitti:
No anna nyt joku vihje, oletteko tavanneet ja jutelleet?
ollaan tavallaan, mutta tietyissä merkeissä..
en paljasta enempää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3285240Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202668Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841865Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041682- 1121546
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1211430Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393