Islam-uskovaiset ovat aivopestyjä ja hölmöjä ihmisiä!

Anonyymi

Tälläkin saitilla käy eräs Suomesta lähtöisin oleva nainen, joka ei pysty näkemään mitään vikaa islamissa ja muslimeissa. Vaikka sitä vikaa on todellisuudessa hyvin paljon. Yksikään muslimimaa ei ole demokraattinen, naisilla ei ole tasa-arvoa, homojen tappaminen hyväksytään, samoin pikkutyttöjen naittaminen vanhoille äijille, naisten kivittäminen hengiltä joissain muslimimaissa jne.

Sitten tullaan Euroopasta hakemaan muka turvaa, mutta monet muslimit eivät kuitenkaan hyväksy länsimaisia arvoja, ilmainen elatus kyllä kelpaa. Naiset pakotetaan kaapuihin täälläkin, vain osa heistä käyttää kaapuja omasta tahdostaan.

Länsimaihin verrattuna muslimimaat ovat täysiä takapajuloita. Kuinka paljon tuohon takapajuisuuteen on sitten syynä islam?

62

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tiedotan.

Muslimimaat olivat vielä keski-ajan alussa ja keskellä eurooppalaisa maita edellä sekä sivistyksessä että tekniikassa.

MUTTA sitten n. 900-luvulla muslimimaissa alettiin harrastaa fundamentalistista islamia. Se kielsi. mm. ei-uskonnollisen kirjallisuuden ja opetuksen.

Ei kait tarvitse seliittää, miten tuollainen suuntaus vaikutti muslimimaiden sivistykselliseen ja teknistaloudelliseen kehitykseen?

• Anonyymi

Musumaiden suuri ongelma on paha sisäsiittoisuus, joka johtuu serkkuavioliitoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Musumaiden suuri ongelma on paha sisäsiittoisuus, joka johtuu serkkuavioliitoista.

No kun katsot näitä kolmekymmentävuotta täällä ollutta somali populaaiota niin ehän ne lisäänny kuin keskenään.....

• Anonyymi

Islamilaiset maat todella ovat alikehittyneitä ja suurin syy siihen on ongelma nimeltä islam.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta,tämän unohdin vaikka tiesin. Lähes 50% on sisäsiittoisia,kun naitetaan serkkujen kesken. Tämä ei ole vale,vaan tutkittu asia.

• Anonyymi

Kai jokainen tietää,jos kulttuuri on luotu miekalla ja pakottamalla.
      Yksittäistapauksia on paljon ja yleensä syyntakeettomia.
      Jokainen näkee you tubesta,mistä kulttuuri Islam on.
      Se on pahaa meille ja keskusta sen toi munattomuudellaan ja Orpo oli sisäministeri.
      Kukaan ei tehnyt mitään, jessus mitä vätyksiä.
      Sipilä lestaadiolainen on sisäsiittoisen suuntauksen tyhmyys !!
      Ja Orpo on pelkuri !!

• Anonyymi

Unohditko vahingossa?

Perussuomalaiset olivat myös Sipilän hallituksessa mukana toiseksi suurimpana puolueena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unohditko vahingossa?

Perussuomalaiset olivat myös Sipilän hallituksessa mukana toiseksi suurimpana puolueena.

Perussuomalaisten johdossa oli Soini, jota hänen omien sanojensa mukaan "maahanmuutto ei kiinnosta", ja muutkin ministerit olivat soinilaisia eivätkä halla-aholaisia. Halla-aho, Huhtasaari, Tynkkynen ja kumppanit arvostelivat rajusti hallituksen, myös Soinin, vetelyyttä. Se myös tuotti tulosta kuuluissassa puoluekokouksessa ja myöhemmässä kannatuksen nousussa. Lisäksi on huomioitava, että joka tapauksessa Keskustalla ja Kokoomuksella oli tuolloin enemmistö hallituksessa. Eikä Soinikaan sentään turvanhakijoita kotiinsa kutsunut, toisin kuin Hölmölän oma poika Sipilä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unohditko vahingossa?

Ei oikeat persut vaan soinilaiset suvakit. He piti jöötä puolueessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unohditko vahingossa?

Vasuriko siellä...? Kaupunki linnupöntössä huutaa:)
        Soini possu on katolilainen hölmö,heillä tahtoo nuo papit nusasta pikkupoikia kokoajan ja paavi perkele ei ymmärrä.. No Soini puolustaa tätä..
        Sipilä on samaa kastia,lestaadiolainen,rahan ahne,mutta uskossaan kiero,se suuntaus on paha alistava ja määräävä. Kuin Islam,mutta ei niin paha. Islam katkakasee kaulat het..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unohditko vahingossa?

Soinin katolilaiset porsaat oli..nekin sitten meni ja muuttui smurffeiksi:))
        Soini on super takin kääntäjä, mutta Sipilä omn THMÄ LESTAADIOLAINEN TORVELO!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perussuomalaisten johdossa oli Soini, jota hänen omien sanojensa mukaan "maahanmuutto ei kiinnosta", ja muutkin ministerit olivat soinilaisia eivätkä halla-aholaisia. Halla-aho, Huhtasaari, Tynkkynen ja kumppanit arvostelivat rajusti hallituksen, myös Soinin, vetelyyttä. Se myös tuotti tulosta kuuluissassa puoluekokouksessa ja myöhemmässä kannatuksen nousussa. Lisäksi on huomioitava, että joka tapauksessa Keskustalla ja Kokoomuksella oli tuolloin enemmistö hallituksessa. Eikä Soinikaan sentään turvanhakijoita kotiinsa kutsunut, toisin kuin Hölmölän oma poika Sipilä.

Soinohan on katolinen uskoltaan. Katoliset ovat hyvin lähellä muslimeja uskonnossaan. Oikeastaan ihan samaa porukkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on totuus, jonka viherpunakaartilaiset mieluusti "unohtavat".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mieluisasti, vaan tarkoituksella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unohditko vahingossa?

Korjaan, soinilaiset suvakit.

• Anonyymi

Kulkuseton on karvahattukin. Kjähkjäh.
      ;)

• Anonyymi

Osa naisista kun haluaa tosiaankin alistua ja jäädä kotiin hoitamaan lapsia. Näin oli ennen täällä Suomessakin, suuri osa naisista eli kuin muslimi. Ainakin arki oli hyvin samanlaista, uskontohömppää lukuunottamatta. Islam siis tarjoaa selvän naisen mallin ja naisen ei tarvitse miettiä "liian monimutkaisia asioita"

• Anonyymi

Mites kiinassa pyyhkii
      joko kaikki muslimit leireillä?

• Anonyymi

Kiina on ainakin siinä edistyksellinen että siellä ei noudateta jotain keskiaikaista uskoa ja pyrkivät myöskin osaltaan pelastamaan planeettaa rajoittamalla hillitöntä syntyvyyttä ei pysty musuteknologia siihen vielä moneen vuosisataan

• Tarkoitat minua viestilläsi.

Kaipaatko noin paljon minua, että oikein teet avauksen minusta tällä palstalla?

Avauksesi ei kuulu tälle palstalle, en ole maahanmuuttaja Suomessa.

Avauksesi on heikko yritys haukkua minua :)

Minä en näe vikaa siinä miten uskon.
      Et näytä ymmärtävän, että uskovaisia on monenlaisia.
      Et tunne minua, et voi tietää miten uskon.

Minä puolustan muslimeja ja te haukutte muslimeja kollektiivisesti ja vedätte kaikki muslimit saman kamman läpi kuvitellen kaikkien olevan samanlaisia, juuri sellaisia kuin te esimerkiksi kuvittelette kaikkien musliminaisten olevan ;)

Minä en puolusta rikollisia muslimeja, mutta en ole kiinnostunut rikollisuudesta, en muslimien ja en suomalaisten ja en muittenkaan.
      Kaikki rikolliset on yhtä ja samaa porukkaa, rikollisia.

• Anonyymi

Seijaaahhh. Minä en puolusta yhtään muslimeja.

Ystävällisin terveisin: Israelin asukas

• Anonyymi

Tälle Seijah:lle: Tässä arvostellaan islamin aatteena niinkuin se koraanissa ymv. esitetään ja kuinka sitä aatetta voidaan toteuttaa em. kirjoituksiin vedoten, ei muslimeja ihmisinä, jotka valitettavasti ovat tuon hirvittävän aatteen alaisina jostakin syystä joutuvat elämään. Varsinkin sinä olet siinä erikoisasemassa, kun olet sen aatteen käsittääkseni vapaehtoisesti valinnut jostain ainakin minulle käsittämättömästä syystä.

• Mitä tulee minuun, niin saatte toki tehdä kuvitelmianne minusta.
      Mutta ette tunne minua.
      Tiedätten vain sen, että olen nainen ja, että olen muslimi, sillä olen sen kertonut.

Kuvittelette minua käännynnäiseksi :)

Kuvittelette minua alistuneeksi jonkun miehen valtaan :)

Kuvittelette minua kaapunaiseksi :)

Kuitenkin ette tiedä minusta yhtäään mitään ja sen takia kaikki kuvittelunne minusta on teiltä vain huulenheittoa ja luulette, että suuttuisin tai loukkaantuisin.
      No minä en kaltaisillenne papsekkaille suutu tai loukkaannu, nauran vain :) ;) :)

Miksi ette kysy min ulta millainen olen?
      Jos kysyisitte kohteliaasti ystävälliseen sävyyn, voisin kertoa paljon itsestäni, ilman, että kukaan tunnistaisia kuka ole todellisuudessa.

Minä olen rohkea nainen, uskallan kertoa itsestäni.
      Mutta en kerro oma-aloitteisesti ;)
      Kaikkea en tietenkään kertoisi, mutta sen verran ainakin, että teidän ei tarvitsisi kuvitella minusta huuhaa juttujanne ;)

• Anonyymi

Sinähän se teit anonyyminä tuon avauksen rasismista eilen. Sinä et pysty muuhun kuin epätoivoisesti höpöttään suomalaisten rasismista, etkä "huomaa" sitä kuinka paljon muslimeissa on niitä ihan todellisia rasisteja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän se teit anonyyminä tuon avauksen rasismista eilen. Sinä et pysty muuhun kuin epätoivoisesti höpöttään suomalaisten rasismista, etkä "huomaa" sitä kuinka paljon muslimeissa on niitä ihan todellisia rasisteja.

mamujen rasismi suomessa

Vuoden aihe

• Anonyymi

Kerroppa perhe-elämästä ja arjen toimista

saatko käydä salilla missä miehiä,saatko tanssia toisten miesten kanssa jne

suomalaisuus

• Anonyymi

Kristinusko on satoja vuosia Islamia edellä, miksei se kelpaa sinulle?

• Anonyymi

Seijaaah..

Edustat vain sitä,mkä ei kuulu tänne. Ihmisenä olet varmaan ihan hyvä.
        On minullakin muslimi kavereita,mutta he asuvat kotimaissaan ja hyvä niin.
        En halua Islamia meidän Kristittyyn Suomeen, meillä on hyvä olla ilman Islamia.
        Miksi näin,koska tiedän Islamin varmasti todella hyvin ex-sotilaana.
        Olemme erillaisia ja rauha säilyy jos Islam ei PESIYDY Suomeen.
        Näet mitä Ruotsi on ,Islam teki sen..Maa kaaoksessa..prkl..

• Anonyymi kirjoitti:

Minä en kirjoita täällä anonyymisti kuten sinä.
        Kirjoitan tällä nimimerkilläni jos kirjoitan.

• Anonyymi kirjoitti:

Kerroppa perhe-elämästä ja arjen toimista

suomalaisuus

Kirjoitit:
        "Kerroppa perhe-elämästä ja arjen toimista
        suomalaisuus"
        ----------------------------------------

Minun ja perheeni arki toimii ruotsalaiseen tapaan.
        Minulla on oma vapaus.
        Nuorempana kävin töissä ja minulla on hyvä koulutus ja hyvä ammatti ja olin korkeapalkkainen ja toimi poliittisesti jonkun verran ja olin mukana palkkaneuvotteluissa, siis olin mukana päättämässä muitten palkoista ja alaiseni, he joille palkkaa neuvottelin työnantajan kanssa, he luotti minuun :)
        Nyt en enää käy töissä.
        Nautin vapaudestani.
        Seuraavan olen kertonut täällä aikaisemminkin....
        ...pukeudun ruotsalaisittain, en erotutu katukuvasta millään tavalla.
        Partnerini ei minua määräile ja minä en määräile häntä. Jos on asiaa, niin osaamme neuvotella toistemme kanssa asioista niin, että kumpikin on tyytyväinen tulokseen :)
        Lapseni on jo aikuisia. Lapseni on myös kouluja käyneitä ja hyväpalkkaisia.
        Vietän normaalia ruotsalaista elämää vaikka muslimi olenkin.
        ---------------------------
        Se on harhakuvaa, että kaikki muliminaiset olisi alistettuja ja kaapupukuisia ;)
        Se on se sinun ja kumppaniesi harhakuva musliminaisista ja halat minun olevan sellainen.
        Luulen, että et hyväksy ruotsalaisuuttani, sehän on tietenkin vaikea asia sinulle kun kaadan kuvitelmasi noin vain :)
        Luulisin, että olen vapaampi mitä sinä.
        ------------------------------------------
        Olen tyytyväinen elämääni.
        Tioetenkin uskon Jumalaan, Luojaan ja yritän olla suvaitsevainen ja yritän kohdella kaikkia hyvin, se kuuluu uskooni palvella muita ihmisiä ja Jumalaa.
        Teen nykyään paljon hyväntekeväisyystyötä, monella eri tavalla, aika kuluu hyvin ja mieli tulee hyväksi kun tietää, että on tehnyt hyvää muille ja auttanut.

• Anonyymi kirjoitti:

Seijaaah..

Näet mitä Ruotsi on ,Islam teki sen..Maa kaaoksessa..prkl..

Kirjoitit:
        "Seijaaah..
        Näet mitä Ruotsi on ,Islam teki sen..Maa kaaoksessa..prkl.."

Minä olen tavallani aina kuulunut Ruotsiin ja hieman sinne Suomeenkin. Olen Suomessa syntynyt mutta asunut melkein koko ikäni Ruotsissa ja tänne minä kuulun.
        Minulla ei ole mitään hätää Ruotsissa.
        Kaikki kohtelee minua hyvin.
        Jotta olen todellakin onnellinen, että asun täällä.
        Minulla on tuttavia täällä, kaiken maalaisia, ruotsalaisia tuttavia taitaa olla kaikkein eniten.
        Suomalaisia tuttuja on jäljellä enää ainoastaan vain yksi.
        Kukaan ei soimaa minua Ruotsissa kun sanon, että olen muslimi, sillä minut näkevät ja minut tuntevat tietää millainen ole, se näkyy minusta ja se kuuluu puheistani, minua kunnioitetaan täällä. Teen hyvää työtä näin vanhempanakin, len mukana yhteiskunassa, avustan hädässä olijoita.
        Minulla on myös kristittyjä tuttavia ja muunkin uskoisia,
        olen kansainvälinen ihminen.
        Jotta kuka minusta huonoa tykkäisi?
        Ehkä vain te suomalaiset verkossa mölyävät tyypit, ei kukaan muu ;)
        Minun asiani on hyvin, oletettavasti paljon paremmin kuin sinun jonka täytyy verkossa haukkua naista. Antaako se jonkinlaista nautintoa sinulle kun yrität alistaa minua kuvitelmiisi minusta?

• Anonyymi
        seijaah kirjoitti:

Minä en kirjoita täällä anonyymisti kuten sinä.
        Kirjoitan tällä nimimerkilläni jos kirjoitan.

saas nähdä mihin provosointi johtaa?

Veikkaan että PS menee yli 30%

• Anonyymi
        seijaah kirjoitti:

Kirjoitit:
        "Kerroppa perhe-elämästä ja arjen toimista
        suomalaisuus"

Minun ja perheeni arki toimii ruotsalaiseen tapaan.
        Minulla on oma vapaus.
        Nuorempana kävin töissä ja minulla on hyvä koulutus ja hyvä ammatti ja olin korkeapalkkainen ja toimi poliittisesti jonkun verran ja olin mukana palkkaneuvotteluissa, siis olin mukana päättämässä muitten palkoista ja alaiseni, he joille palkkaa neuvottelin työnantajan kanssa, he luotti minuun :)
        Nyt en enää käy töissä.
        Nautin vapaudestani.
        Seuraavan olen kertonut täällä aikaisemminkin....
        ...pukeudun ruotsalaisittain, en erotutu katukuvasta millään tavalla.
        Partnerini ei minua määräile ja minä en määräile häntä. Jos on asiaa, niin osaamme neuvotella toistemme kanssa asioista niin, että kumpikin on tyytyväinen tulokseen :)
        Lapseni on jo aikuisia. Lapseni on myös kouluja käyneitä ja hyväpalkkaisia.
        Vietän normaalia ruotsalaista elämää vaikka muslimi olenkin.
        ---------------------------
        Se on harhakuvaa, että kaikki muliminaiset olisi alistettuja ja kaapupukuisia ;)
        Se on se sinun ja kumppaniesi harhakuva musliminaisista ja halat minun olevan sellainen.
        Luulen, että et hyväksy ruotsalaisuuttani, sehän on tietenkin vaikea asia sinulle kun kaadan kuvitelmasi noin vain :)
        Luulisin, että olen vapaampi mitä sinä.
        Olen tyytyväinen elämääni.
        Tioetenkin uskon Jumalaan, Luojaan ja yritän olla suvaitsevainen ja yritän kohdella kaikkia hyvin, se kuuluu uskooni palvella muita ihmisiä ja Jumalaa.
        Teen nykyään paljon hyväntekeväisyystyötä, monella eri tavalla, aika kuluu hyvin ja mieli tulee hyväksi kun tietää, että on tehnyt hyvää muille ja auttanut.

kuikas se kuva suomessa sitten että muslimiehellä on monta vaimoa ja naisen pitää olla kotona?

• Anonyymi kirjoitti:

kuikas se kuva suomessa sitten että muslimiehellä on monta vaimoa ja naisen pitää olla kotona?

Uskonnon mukaan mies voi ottaa neljä vaimoa.
        Mutta vain sillä ehdolla, että mies pitää vaimoistaan huolen ja osaa kohdella heitä tasa-arvoisesti ja rakastaa heitä kaikkia yhtä paljon.
        Noinhan ei tietenkään tapahdu, jolloin periaatteessa miehen nolisi tyydyttävä vain yhteen vaimoon :)
        Uskonto ei kiellä naista käymässä töissä.
        Nainen saa tienata omaa rahaa jos haluaa ja saa pitää itse rahansa jos niin tykkää.
        Huomaan, että et paljoakaan tunne Islamia.
        Elät vain omissa alentavissa kuvitelmissasi.

• Anonyymi
        seijaah kirjoitti:

Mutta vain sillä ehdolla, että mies pitää vaimoistaan huolen ja osaa kohdella heitä tasa-arvoisesti ja rakastaa heitä kaikkia yhtä paljon.
        Noinhan ei tietenkään tapahdu, jolloin periaatteessa miehen nolisi tyydyttävä vain yhteen vaimoon :)
        Nainen saa tienata omaa rahaa jos haluaa ja saa pitää itse rahansa jos niin tykkää.

Puolustat islamia, mutta haluat käyttää islamista puuttuvia, kristillisen lännen mukavuuksia ja vapauksia hyväksesi. Etkö koe mitään ristiriitaa ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puolustat islamia, mutta haluat käyttää islamista puuttuvia, kristillisen lännen mukavuuksia ja vapauksia hyväksesi. Etkö koe mitään ristiriitaa ?

Suurin orjuus on sitä, että orja kuvittelee olevansa vapaa, kuten Seijaahinkin kohdalla on käynyt. Osa naisita toki haluaakin alistua. Se on tavalaan helppoa, koska ei tarvitse miettiä liian monimutkaisia asioita, kuten vaikkapa feminismiä.

• Anonyymi
        seijaah kirjoitti:

Kirjoitit:
        "Seijaaah..
        Näet mitä Ruotsi on ,Islam teki sen..Maa kaaoksessa..prkl.."

Minä olen tavallani aina kuulunut Ruotsiin ja hieman sinne Suomeenkin. Olen Suomessa syntynyt mutta asunut melkein koko ikäni Ruotsissa ja tänne minä kuulun.
        Minulla ei ole mitään hätää Ruotsissa.
        Kaikki kohtelee minua hyvin.
        Jotta olen todellakin onnellinen, että asun täällä.
        Minulla on tuttavia täällä, kaiken maalaisia, ruotsalaisia tuttavia taitaa olla kaikkein eniten.
        Suomalaisia tuttuja on jäljellä enää ainoastaan vain yksi.
        Kukaan ei soimaa minua Ruotsissa kun sanon, että olen muslimi, sillä minut näkevät ja minut tuntevat tietää millainen ole, se näkyy minusta ja se kuuluu puheistani, minua kunnioitetaan täällä. Teen hyvää työtä näin vanhempanakin, len mukana yhteiskunassa, avustan hädässä olijoita.
        Minulla on myös kristittyjä tuttavia ja muunkin uskoisia,
        olen kansainvälinen ihminen.
        Jotta kuka minusta huonoa tykkäisi?
        Ehkä vain te suomalaiset verkossa mölyävät tyypit, ei kukaan muu ;)
        Minun asiani on hyvin, oletettavasti paljon paremmin kuin sinun jonka täytyy verkossa haukkua naista. Antaako se jonkinlaista nautintoa sinulle kun yrität alistaa minua kuvitelmiisi minusta?

Tuota, ovatko lapsesikin muslimeita ?

• Anonyymi
        seijaah kirjoitti:

Kuuluuko islam muka sivistysvaltioihin?

• Anonyymi

islamin laki on että mies hallitsee naista?

siis mikä muslimi sitten olet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suurin osa musuista ei näe.

Ihmettelen että miksi Seija on kääntynyt islamiin.

• Anonyymi
        seijaah kirjoitti:

Islamin uskossa nainen alistuu miehen tahtoon vai montako naista olet nähnyt uimaranalla uikkareissa, et ainuttakaan. Heillä on myös erilliset pukeutistilat ettei naisesta vaan näy mitään paljasta.

• Anonyymi

Kaikki uskonto on paskaa,jos se saa ihmiset vihaamaan toisiaan.
      Uskon itse itseeni ja se riittää.
      En vihaa ketään uskonnon takia,en edes islamin-uskoisia väärä-uskoisia koiria,jotka on tapettava.
      Vai oliko se toisinpäin?
      Jos islamin-uskoinen nainen haluaa alistua ilman ihmisarvoa miehensä tahtoon,
      tehköön niin.
      Itse olen ajatteleva ja omatahtoinen ihminen.

• Anonyymi

Kyllä muslimeillakin on ihmisarvo vaikket sitä usko. Suomi tarvitsee maahanmuuttoa: afrikkalaiset korjaavat väestödemografian ja aasialaiset tuovat veroeurot. Ruotsin tilastojen mukaan rikollisuus on vähentynyt maassa vuositasolla. Joku Suomen mamuongelmat ovat aika marginaalinen ilmiö.

• Anonyymi

Sekä Suomessa että Ruotsissa kantaväestön rikollisuus vähenee vuosi vuodelta.
        Sen sijaan maahanmuuttajataustaisten rikollisuus kasvaa molemmissa maissa.

• Anonyymi

Musuista on paljon haittaa.

• Anonyymi

Islamin nerokkuus onkin siinä, että se tekee ihmisistä tyhmiä ja omaa viiteryhmäänsä puolustavia. Länsimainen liberaali meininki on päinvastainen ja se koituu tuhoksemme.

• Anonyymi

Aivopestyjä mutta agressiivisuuden siiviittäminä ovelia.
      Käytännössä kusettavat meitä mennen, tullen.
      Kantaväestö on rähmällään jo pienen etnisen vähemmistömme kanssa mutta se on vain kalpea varjo muslimien suuren osan käyttäytymisestä.
      Kuka onkaan tyhmä? Tai ainakin selkärangaton?

• Anonyymi

Eivät halua sopeutua.

• Anonyymi

Koraanin kirjoittaja, "profeetta" Muhammed velvoitti muslimin alistumaan Jumalalleen, mitään kyselemättä ja oma-aloitteisesti miettimättä. Tämä pitää koko islamilaista imperiumia henkisesti pysähtyneessä tilassa, jolloin välttämätön tieteellinen tutkimus ja sen sovellukset ovat jääneet taka-alalle.

Läntisessä maailmassa kutsumme tätä fatalismiksi. Koraani antaa kyllä arkielämäänkin ohjeita, joista taistelu vääräuskoisia vastaan lienee tunnetuin. Mikäs siinä, jos islam edustaisi ihmisyyden ylevimpiä ihanteita. Arki-islamista niitä ei näytä löytyvän.

• Anonyymi

Asiaa kirjoitat.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Se on kyllä ihmeellinen asia tuo sallittu insesti islamissa.
      10 vuotta vanha vaimo 42 vuotiaalle miehelle,se on käsittämätöntä että joku voi ymmärtää tätä islamin rikosta.

• Anonyymi

Katselkaapas youtuubista miten mailma rakentuu ja tiet valmistuu, maissa joissa ei näitä oleskelijoita ole harteilla
      -suomen kate hävitetään näitten suihin, eikä mitenkään suomea rakentavia projekteja pystytä vetämään läpi

meistä tehhään näillä kehitysmaa

• Anonyymi

eikös se turkin johtokin halua naittaa jo 13 vuotiaat tytöt-islam

ei ihme kun EU ei aukeaa

aikuset mamumiehet suomessakin raiskailee avuttomia

• Anonyymi

Tässä on sanottu juuri totuus, islam ideologiana, siis kyseessä ei ole pelkkä uskonto, vaan kokonaisvaltainen yhteiskuntajärjestystä määräävä aate, on aivan sopimaton järjestelmä niin länsimaihin kuin muuallekin. Aivan kuin kommunismi, se johtaa vääjäämättä yhteiskunnan kurjistumiseen. Ainoastaan ne pienet alueet muslimimaailmassa, joilla on väestön kokoon nähden suuret öljytulot, pystyvät tarjoamaan suurimmalle osalle asukkaista säällisen elannon, vaikkeivat nekään niitä ihmisoikeuksia, joista esim. YK:n peruskirjassa puhutaan ja joita ns. länsimaissa yritetään toteuttaa.

• Anonyymi

Näin se on ja jos Islam perustettaisiin nykypäivänä se kiellettäisiin heti vaarallisena kulttina.

• Anonyymi

Jos muslimit poistuisivat maailmasta niin täällä olisi hyvä elää ja maailmassa olisi rauha.

• Anonyymi

Finlandia-hymniä vaan suomalaisten lahjoittaessa tulevaisuutensa islamille. Kaikki tyhjiöt täytetään.

• Anonyymi

sipilä ja vihreet kuulat kannustaa

• Anonyymi

Kuka uskovainen ei ole aivopesty? Kertokaa yksikin eristyksissä ollut, joka on vaahdonnut Jeesuksesta pelastajat tavatessaan, tai ollut veitsi kädessä islamisti tappaakseen vääräuskoiset.

Tarkoittaa kaikki uskonnot pakkosyötetyiksi lapsen päähän. Minulla se tapahtui urkuharmonia polkemalla, päättömia tarinoita kertomalla ja katekismus käteen laittamalla. Sitten oppi mitattiin kokeilla. Syötettyä tietoa vahvistettiin kirkossa käymällä, aamuhartauksina, kenttärovastin tai vastaavan valana armeijassa, rippikouluna naimisiin päästäkseen, lapsen taivaaseen pääsemisen varmistamisena hätäkasteina ja kasteina. Pyhäkoulu valmensi tulevat "Jeesustit" verojen maksamiseen kirkolle. Myöhemmin kirkon penkin täyttivät entiset huorat, rikolliset kaikilla tasoilla ja mielensä muuten nurjauttaneet. Jeesus antaa armon ja todistus tästä kiitos syntiseltä. Sitten on Jalovaaran kaltaiset ammattirikolliset, jotka myyvät kirkon oppia tolloille. Minau tuo akka ei kirkossa kaatanut, vaikka väen väkisin takaa kammettiin kaatumaan.

• Anonyymi

Tarkoittaako aloittaja neiti Muggaa?

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      90
      8277
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      92
      6405
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6264
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4871
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      45
      3321
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3265
    7. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      57
      3082
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2849
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2806
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      49
      2770
    Aihe