sinä senkin kummittelija ;) <3
Mitä ihmettä minne se katosi
25
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Bööö, pelotanko sua
- Anonyymi
vähäsen vaan ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vähäsen vaan ;)
Hymyilen ettei sun tartte enää pelätä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hymyilen ettei sun tartte enää pelätä
No en mä ny sillee oikeesti pelkää, mut kiva ku hymyilet :) :)
- Anonyymi
Ai hän vai?
En tarkkaan muista, ehkä komeroon....?
22- Anonyymi
Mäkin ajattelin että sinne meni. Jotain kopinaa kuului.
mä kans saatan olla tosi pelottava ja iso
=) heh- Anonyymi
Nätin spontaani ketju. Kiva! Tuli hyvä fiilis.
- Anonyymi
Nii, ehkä joku sai tästä jotain irti ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii, ehkä joku sai tästä jotain irti ;)
Toivottavasti toimii molempiin suuntiin silleen. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti toimii molempiin suuntiin silleen. :)
Kyllä mä luulisin.. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä "tiedän" kanssa. Mä kerran olin siellä sun vieressä katsomassa kun luit jotain mieltäsi sykähdyttävää koneelta. Luulen että joku enkeli antoi jonkun tosi iso luvan kokea se hetki silleen. Se oli kyllä makeinta mun elämässä ikinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä "tiedän" kanssa. Mä kerran olin siellä sun vieressä katsomassa kun luit jotain mieltäsi sykähdyttävää koneelta. Luulen että joku enkeli antoi jonkun tosi iso luvan kokea se hetki silleen. Se oli kyllä makeinta mun elämässä ikinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ai mielenkiintoista, kerro lisää :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ai mielenkiintoista, kerro lisää :)
No siinä avautui semmoinen kuun hohteinen ikkuna missä sun ääriviivat loisti sellaisessa hopeassa valossa, etttä en saanut tasantarkkaa selvää väreistä ja semmoisista. Mutta se reaktio mitä luin hahmosta oli semmoinen minkä susta muistan ja mihin rakadtuin. Semminen spontaani hypähdys, tosi söpösti silleen. Jotkut tuolla korkeuksissa päätti näyttää mulle minkälainen olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siinä avautui semmoinen kuun hohteinen ikkuna missä sun ääriviivat loisti sellaisessa hopeassa valossa, etttä en saanut tasantarkkaa selvää väreistä ja semmoisista. Mutta se reaktio mitä luin hahmosta oli semmoinen minkä susta muistan ja mihin rakadtuin. Semminen spontaani hypähdys, tosi söpösti silleen. Jotkut tuolla korkeuksissa päätti näyttää mulle minkälainen olet.
Wau, kuulostaa upealta kokemukselta! :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wau, kuulostaa upealta kokemukselta! :)
Olise. Ja varsinkin kun siinä kokemuksen alussa oli semmoinen herkkä ja helläsanainen naisääni. Se aina johdattelee mua kummallisiin kokemuksiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olise. Ja varsinkin kun siinä kokemuksen alussa oli semmoinen herkkä ja helläsanainen naisääni. Se aina johdattelee mua kummallisiin kokemuksiin.
Mä luulen, että mursin mun sydämen vaan sen takia että se "naisääni" pääsee "pulppuamaan" rinnasta sydämen kohdalta mun tajuntaan. Tietkö sitten tossa joku aika sitten semmoisessa horrostilassa sieltä nousi srmmoinen vslo mun päähän. Vähän samalla tavalla kun jos laitat pimeessä jonkun tehokkaan fikkarin leuan alle ja pidät sitä siinä, niin sä aistit sen valon sun verenkierron läpi ja näät punaista. Muuten samallalailla, mutta näin sen valon rinnasta loistavan kuin aurinko.
Täslläsii, nää on.
Olin joskus melko sydämetön, kylmä. Emmä vielkään oo Jeesus tai mikään. Seurataan sitten, mitä tuleekaan...
- Anonyymi
No ei vaan vakavasti nii ihana ele <3 En vaan ihan ymmärrä tuon päälle niin olin vähän ihmeissäni :D
- Anonyymi
Eli ikää on 14 v tuhma blondi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453016- 502472
- 1072441
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382131Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2371679- 1001678
Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4361596Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91544Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141512R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi201319