Ehtisitkö loppuviikosta käymään?

Anonyymi

Vai onko sulla muuta menoa?

28

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En tiedä missä se nainen asuu..

• Anonyymi

Minäpä tiedän. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäpä tiedän. :)

Et tiedä missä tuo nainen asuu, joten et tiedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et tiedä missä tuo nainen asuu, joten et tiedä.

Tottakai tiedän! :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin tiedän! Google Maps ja Fonecta Finder on jo keksitty! Olen jomonet kerrat hänen ikkunan allaan.... Haha! Leikki leikki!

En ihan niin pitkälle. Ikkunaa olen vain nuollut jo... haha! En sitäkään... Vielä.

Joskus sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin tiedän! Google Maps ja Fonecta Finder on jo keksitty! Olen jomonet kerrat hänen ikkunan allaan.... Haha! Leikki leikki!

En ihan niin pitkälle. Ikkunaa olen vain nuollut jo... haha! En sitäkään... Vielä.

Joskus sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku tietää ainakin :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku tietää ainakin :)

Minä! Hei sopiiko silleen, että jätät ikkunan auki ja hiivin ujona viereesi nukkkumaan, ettet tajua. Jos aamulla ensimmäinen muistikuva ei ole poliisit käsirautojen kanssa viemässä pois, vaan olet vielä nätisti haliotteessani, selviän vain säikähdyksellä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä! Hei sopiiko silleen, että jätät ikkunan auki ja hiivin ujona viereesi nukkkumaan, ettet tajua. Jos aamulla ensimmäinen muistikuva ei ole poliisit käsirautojen kanssa viemässä pois, vaan olet vielä nätisti haliotteessani, selviän vain säikähdyksellä?

Eiköhän se sovi noin. Katot vaan ettet vahingossa mene naapurin mummon ikkunasta sen sänkyyn..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän se sovi noin. Katot vaan ettet vahingossa mene naapurin mummon ikkunasta sen sänkyyn..

Tuo olis kyl paha :DD

• Anonyymi

Tottakai ehdin

• Anonyymi

Hienoa. Sovitaan tarkemmin sitte lähempänä.

• Anonyymi

olen menossa mukana, ehtisitkö levätä kaikelta repimiseltäs, ehkä ajoneuvosi vioisi olla hieman huomiota herättävämpi, senkin pottuimpi, olet ihan hyvä tyyppi, haista paska.
      arvaa kuka
      https://www.youtube.com/watch?v=UodXnp5jR8Q

• Anonyymi

Kyllä kun olen saikulla. Jos on mulle häneltä. T:matti 09al

• Anonyymi

Viekottelet viattomia, valahda viikonloppuna viihdyttämään vaimoasi, vihuliainen!

• Anonyymi

Soitatko tai laittaisitko viestin henkilökohtaisesti niin katsotaan. Olisi mukava nähdä kyllä sinua, minä hetken kuvittelin että mies kysyi minulta

• Anonyymi

En kerro tänne. Joudut laittamaan mulle viestiä.

• Anonyymi

Ei sinulle viestin laittaminen ole minusta mikään rangaistus tai muu negatiivinen asia. Mielellänihän minä viestittelen. Ei vaan ole mitään merkkiä siitä että haluaisit minun tekevän niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sinulle viestin laittaminen ole minusta mikään rangaistus tai muu negatiivinen asia. Mielellänihän minä viestittelen. Ei vaan ole mitään merkkiä siitä että haluaisit minun tekevän niin.

Luota vaistoosi. Ja viestittely voi aloittaa aluksi neutraalisti. Mikä ihmisiä vaivaa. En minäkään kun et sinäkään,jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luota vaistoosi. Ja viestittely voi aloittaa aluksi neutraalisti. Mikä ihmisiä vaivaa. En minäkään kun et sinäkään,jne.

Kysyt vaan vaikka, että tykkäätkö tulppaaneista? Seuraavassa viestissä sit joku ajankohtainen aihe päivän lehdestä jne, kyllä se siitä lähtee, hmmmm mielenkiintoselle linjalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikset sä laita itse, jos se on noin helppoa? Mikä sua vaivaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No et sinä varmaan hän ole. Mä kyllä yritän hänelle kirjoitella ja vastaus on lähes aina peukku. Eipä sitä tee mieli kauheasti periaatteessa yksinään sitten kirjoitella.

• Anonyymi

Vois kyläilee tulla jos käy

• eripariaolevat

Tuleppa mies vaan käymään, minäkin voisin sun luo, meillä ei pitkä matkakaan

=)

• Anonyymi

Joku nosti tämän esille taas. Oli kiva nähdä.

• Anonyymi

Millo nähtiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millo nähtiin?

Loppuviikosta.

• Anonyymi

On muuta menoa, kun menojalka vipattaa tai oikeestaan miehillähän sen menojalan pitäis vaan vipattaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      231
      7411
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      143
      2946
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      50
      2432
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      106
      2386
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2101
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      98
      1617
    7. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      234
      1604
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      1468
    9. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      406
      1451
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      7
      1434
    Aihe