Hei, Rakennetaan Niemistöön ja maalämpökaivoa kilpailutetaan. Työkaveri sanoi maalämpöporausfirman menneen konkkaan viime viikolla Seinäjoella
Tietääkö joku asiasta? Mistä kannattaa kysyä poraus tarjous?
Maalämpöporaus firma konkurssiin mennyt Seinäjoella?
12
4778
Vastaukset
- Anonyymi
Huutokaupat comista "halvalla" poraavaunua :)
- Anonyymi
seinäjoki on yrittäjä henkinen kaupunki...firmoja nousee kun sieniä sateella..mutta verottaja kuivattaa auringon lailla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
seinäjoki on yrittäjä henkinen kaupunki...firmoja nousee kun sieniä sateella..mutta verottaja kuivattaa auringon lailla
Verottajahan se syyt saa, kun punavihreätvasemmistolaiset keräävät rahaa tarpeisiinsa.
Maalämpö järjestelmä on paras ja halvin lämmitys muoto. kokemusta älä pyydä tarjous tästä firmasta Smart Heating Oy, "Epärehellinen yrittäjä" Olen ollut vähän aika työssä niilä. "Pysykää hyvät ihmiset kaukana tästä firmasta".
Olen ostanut yritykseltä nimeltä Tec Heat Oy halvin ja nopein.- Anonyymi
se on totta,yriitäjähenkeä piisaa..niinkauan kun tulee laulujen lunnaat
- Anonyymi
Onko Sama teettänyt taas toisilla isot rahat ja ostajakaveri konkurssiin ?
Pankki rahoittaa miljoonakaupan, pian uusi firma konkurssiin, rahat läheisten nimiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Sama teettänyt taas toisilla isot rahat ja ostajakaveri konkurssiin ?
Pankki rahoittaa miljoonakaupan, pian uusi firma konkurssiin, rahat läheisten nimiin.eikai ny edellinen kirjoittaja oo vähän masentunu/kateellinen kun painaa lihanpakkaamossa pikkupalkalla kolmivuoroa,velat painaa päälle kämpästä ja autoista..akka huutaa jo uutta autoa...kakarakin on jo toinen tulossa.....buuhuu. sitä on monen muunkin yli verotetun suomalaisen palkansaaja perheen elämä hautaan asti....ei mun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikai ny edellinen kirjoittaja oo vähän masentunu/kateellinen kun painaa lihanpakkaamossa pikkupalkalla kolmivuoroa,velat painaa päälle kämpästä ja autoista..akka huutaa jo uutta autoa...kakarakin on jo toinen tulossa.....buuhuu. sitä on monen muunkin yli verotetun suomalaisen palkansaaja perheen elämä hautaan asti....ei mun
Valkun kaveri ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valkun kaveri ?
turve ja puu kylä täällä millää maalämmöllä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 129926
- 95785
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten291734Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504