Hei, Rakennetaan Niemistöön ja maalämpökaivoa kilpailutetaan. Työkaveri sanoi maalämpöporausfirman menneen konkkaan viime viikolla Seinäjoella
Tietääkö joku asiasta? Mistä kannattaa kysyä poraus tarjous?
Tietääkö joku asiasta? Mistä kannattaa kysyä poraus tarjous?
Vastaukset 10
Vanhimmat
Huutokaupat comista "halvalla" poraavaunua :)
seinäjoki on yrittäjä henkinen kaupunki...firmoja nousee kun sieniä sateella..mutta verottaja kuivattaa auringon lailla
Verottajahan se syyt saa, kun punavihreätvasemmistolaiset keräävät rahaa tarpeisiinsa.
tämmöttii
https://www.finder.fi/Kaivonporaus ja -huolto/Ramerak Oy/Helsinki/yhteystiedot/3118198
Maalämpö järjestelmä on paras ja halvin lämmitys muoto. kokemusta älä pyydä tarjous tästä firmasta Smart Heating Oy, "Epärehellinen yrittäjä" Olen ollut vähän aika työssä niilä. "Pysykää hyvät ihmiset kaukana tästä firmasta".
Olen ostanut yritykseltä nimeltä Tec Heat Oy halvin ja nopein.
se on totta,yriitäjähenkeä piisaa..niinkauan kun tulee laulujen lunnaat
Onko Sama teettänyt taas toisilla isot rahat ja ostajakaveri konkurssiin ?
Pankki rahoittaa miljoonakaupan, pian uusi firma konkurssiin, rahat läheisten nimiin.
eikai ny edellinen kirjoittaja oo vähän masentunu/kateellinen kun painaa lihanpakkaamossa pikkupalkalla kolmivuoroa,velat painaa päälle kämpästä ja autoista..akka huutaa jo uutta autoa...kakarakin on jo toinen tulossa.....buuhuu. sitä on monen muunkin yli verotetun suomalaisen palkansaaja perheen elämä hautaan asti....ei mun
Valkun kaveri ?
turve ja puu kylä täällä millää maalämmöllä