Hei, Rakennetaan Niemistöön ja maalämpökaivoa kilpailutetaan. Työkaveri sanoi maalämpöporausfirman menneen konkkaan viime viikolla Seinäjoella
Tietääkö joku asiasta? Mistä kannattaa kysyä poraus tarjous?
Maalämpöporaus firma konkurssiin mennyt Seinäjoella?
12
4544
Vastaukset
- Anonyymi
Huutokaupat comista "halvalla" poraavaunua :)
- Anonyymi
seinäjoki on yrittäjä henkinen kaupunki...firmoja nousee kun sieniä sateella..mutta verottaja kuivattaa auringon lailla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
seinäjoki on yrittäjä henkinen kaupunki...firmoja nousee kun sieniä sateella..mutta verottaja kuivattaa auringon lailla
Verottajahan se syyt saa, kun punavihreätvasemmistolaiset keräävät rahaa tarpeisiinsa.
Maalämpö järjestelmä on paras ja halvin lämmitys muoto. kokemusta älä pyydä tarjous tästä firmasta Smart Heating Oy, "Epärehellinen yrittäjä" Olen ollut vähän aika työssä niilä. "Pysykää hyvät ihmiset kaukana tästä firmasta".
Olen ostanut yritykseltä nimeltä Tec Heat Oy halvin ja nopein.- Anonyymi
se on totta,yriitäjähenkeä piisaa..niinkauan kun tulee laulujen lunnaat
- Anonyymi
Onko Sama teettänyt taas toisilla isot rahat ja ostajakaveri konkurssiin ?
Pankki rahoittaa miljoonakaupan, pian uusi firma konkurssiin, rahat läheisten nimiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Sama teettänyt taas toisilla isot rahat ja ostajakaveri konkurssiin ?
Pankki rahoittaa miljoonakaupan, pian uusi firma konkurssiin, rahat läheisten nimiin.eikai ny edellinen kirjoittaja oo vähän masentunu/kateellinen kun painaa lihanpakkaamossa pikkupalkalla kolmivuoroa,velat painaa päälle kämpästä ja autoista..akka huutaa jo uutta autoa...kakarakin on jo toinen tulossa.....buuhuu. sitä on monen muunkin yli verotetun suomalaisen palkansaaja perheen elämä hautaan asti....ei mun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikai ny edellinen kirjoittaja oo vähän masentunu/kateellinen kun painaa lihanpakkaamossa pikkupalkalla kolmivuoroa,velat painaa päälle kämpästä ja autoista..akka huutaa jo uutta autoa...kakarakin on jo toinen tulossa.....buuhuu. sitä on monen muunkin yli verotetun suomalaisen palkansaaja perheen elämä hautaan asti....ei mun
Valkun kaveri ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valkun kaveri ?
turve ja puu kylä täällä millää maalämmöllä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4674034Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181692- 1161526
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891474Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991408Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601375- 521316
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi981229- 441079
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa341078