Nyt se on todistettu Audi- ja BMW-kuljettajista

Anonyymi

Tässä on muutamia poimintoja iltalehden jutusta.

"nopeiden saksalaisautojen kuljettajat ajavat muita useammin päin punaisia, eivät anna tietä jalankulkijoille ja ajavat häikäilemättömästi ja ylinopeutta"

"Itsekeskeiset miehet, jotka ovat riidanhaluisia, omapäisiä, epäsympaattisia ja epäempaattisia, omistavat huomattavasti muita useammin Audin, BMW:n tai Mercedeksen kaltaisen statusauton."

"Nämä persoonallisuuspiirteet selittävät sekä halun omistaa statustuotteita että sen, miksi kyseiset henkilöt rikkovat liikennesääntöjä muita useammin"

Joitain vuosia sitten oli kirjoitus tutkimuksesta koskien rikkaita ja heidän käyttäytymismalleja (rikkaat varastavat ja huijaavat köyhiä enemmän). Tämä tutkimus vahvistaa myös sen mitä siinä tutkimuksessa kävi ilmi rikkaiden ihmisten luonteesta.

49

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nythän ne on olleet tämän viikon lakossa, heti paljon rauhallisempaa maanteillä. Jokunen toimihenkilö-Skodakuski tuolla vielä sinkoilee, taitaa olla myynnin kavereita.

    • Anonyymi

      Osoita kunnioitusta ja väistä oikealle kaistalle.

      Jos taas et kumarra heidän Audilla tms autolla kehitettyä itsetuntoa ja väistele heidän aikomustaan toimia väärin, ajaa ylinopeutta vasenta kaistaa - he suuttuvat ja katsovat oikeudekseen vaarantaa turvallisuutesi ja omaisuutesi ajamalla liian lähellä.....yms.

      Kuulostaako henkisesti terveeltä.?

      • Anonyymi

        Polttopullo veijo, ei tuo sinun liikenteessä harjoitamasi "opettaminen" ja muiden vaarantaminen todellakaan henkisesti terveen kuskin toiminnalta kuulosta.


    • Anonyymi

      On myös vastaava ja yhtä vakuuttava tutkimus jonka varmasti kateelliset Toyotalla ajavat luuserit kieltää. Eli professoritason tutkimus jossa todetaan, että jatkuvasti ylinopeutta ajava kuski on paljon turvallisempi kuin jonossa uneliaana tuhnuttava kuski. Perusteluna oli se että ylinopeutta ajava on aina hereillä ja valppaana ja seuraa liikennettä toisin kuin tuo unelias tuhnuttaja.

      • Anonyymi

        Aivan ymmärrettävä tutkimus......jos sen tekijä oli ongelmakuskien joukkoon kuulunut kuski joka puolustaa tutkimuksin omia taipumuksiaan.

        Ja tosi on myös se, jos "uneliaana tuhnuttava kuski " joka juuri nukahtamaisillaan, laitetaan samaan tutkimukseen kuin ylinopeutta ajava, saattaa tutkumus näyttää tuolta.

        Alkoholistikin löytää aina jonkin tutkimuksen tai perusteen sille miksi kannattaa alkoa käyttää.


      • Anonyymi

        On myös lukematon määrä tilasto-ja tutkimustuloksia siitä, että ylinopeuden ajamisesta johtuva liian suuri tilannenopeus on johtanut ajoneuvon hallinnan menettämiseen, usein tuhoisin seurauksin. Siinä ei hereillä olemisella ole mitään tekemistä tapahtuneen kanssa. Ylinooeutta ja liian suurella tilannennopeudella ajaneet kaltaisesi olette aiheuttaneet moninkertaisesti enemmän vahinkoa ja uhreja, kuin ne jotka kaltaistesi mielestä ajavat unettavan hitaasti.

        Laitatko muuten linkkiä kertomasi ptofessoritason tutkimukseen....??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On myös lukematon määrä tilasto-ja tutkimustuloksia siitä, että ylinopeuden ajamisesta johtuva liian suuri tilannenopeus on johtanut ajoneuvon hallinnan menettämiseen, usein tuhoisin seurauksin. Siinä ei hereillä olemisella ole mitään tekemistä tapahtuneen kanssa. Ylinooeutta ja liian suurella tilannennopeudella ajaneet kaltaisesi olette aiheuttaneet moninkertaisesti enemmän vahinkoa ja uhreja, kuin ne jotka kaltaistesi mielestä ajavat unettavan hitaasti.

        Laitatko muuten linkkiä kertomasi ptofessoritason tutkimukseen....??

        Yllä esimerkkikommentti siitä, miksi nopeuskeskustelua ei voida käydä faktaperusteisesti. Kun vieläkin pystytään uutisoinnissa ja kommentoinnissa niputtamaan ylinopeus ja liian suuri tilannenopeus samaksi asiaksi. On aivan eri asia, ajatko risteysalueella ylinopeutta vai tiellä, jossa on vaikka vain yksi ohitettava auto, tai jos ajat moottoritietä lievää ylinopeutta. Ylinopeus harvoin on itsessään minkään aiheuttaja, liian suuri tilannenopeus voi tulla vaikka ajaisi reilusti alle rajoituksen.

        Toki ymmärrän sen, että ylinopeudesta voi seurata liian suuri tilannenopeus, varsinkin alle maantienopeuksissa. Mutta harvoin on tapaturmaa, joka olisi voitu välttää jos kuljettaja olisi ajanut 110km/h sijasta 100km/h. Lopputulokseen usein vaikuttaa paljon muitakin tekijöitä, kuin pelkkä nopeus, vaikkakin se on helppo demonsoida.
        Rajuja ylinopeuksia en minäkään hyväksy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan ymmärrettävä tutkimus......jos sen tekijä oli ongelmakuskien joukkoon kuulunut kuski joka puolustaa tutkimuksin omia taipumuksiaan.

        Ja tosi on myös se, jos "uneliaana tuhnuttava kuski " joka juuri nukahtamaisillaan, laitetaan samaan tutkimukseen kuin ylinopeutta ajava, saattaa tutkumus näyttää tuolta.

        Alkoholistikin löytää aina jonkin tutkimuksen tai perusteen sille miksi kannattaa alkoa käyttää.

        Ajattelitko ollenkaan, että lähes kaikki tutkimukset voidaan halutessaan kääntää toisin päin. Saadaan tuosta aloittajankin linkkaamasta tutkimuksesta ymmärrettävä, jos sen tekijä oli kateellinen. Tutkimukset pitäisi pystyä ottamaan tutkimuksina, eikä vääntää niistä jollekkin jonkunlainen agenda tai miettiä tutkijan omia perusteita tutkimuksen tekemiseksi. Tutkimus on tehty ja siinä on todettu nopeuden olevan tiettyyn pisteeseen tietyissä tilanteissa liikenneturvallisuutta edistävä tekijä, juuri havainnointikyvyn eli "selviytymisvaiston" takia. Ei saksan baanatkaan ruumispusseja ole täynnä, eikä siellä varmaan ketjukolarejakaan paljoa synny, en ole faktoja tälle viimeiselle väitteelle tarkistanut mutta epäilen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yllä esimerkkikommentti siitä, miksi nopeuskeskustelua ei voida käydä faktaperusteisesti. Kun vieläkin pystytään uutisoinnissa ja kommentoinnissa niputtamaan ylinopeus ja liian suuri tilannenopeus samaksi asiaksi. On aivan eri asia, ajatko risteysalueella ylinopeutta vai tiellä, jossa on vaikka vain yksi ohitettava auto, tai jos ajat moottoritietä lievää ylinopeutta. Ylinopeus harvoin on itsessään minkään aiheuttaja, liian suuri tilannenopeus voi tulla vaikka ajaisi reilusti alle rajoituksen.

        Toki ymmärrän sen, että ylinopeudesta voi seurata liian suuri tilannenopeus, varsinkin alle maantienopeuksissa. Mutta harvoin on tapaturmaa, joka olisi voitu välttää jos kuljettaja olisi ajanut 110km/h sijasta 100km/h. Lopputulokseen usein vaikuttaa paljon muitakin tekijöitä, kuin pelkkä nopeus, vaikkakin se on helppo demonsoida.
        Rajuja ylinopeuksia en minäkään hyväksy.

        Minä en suoraan niputtanut ylinopeutta ja liian suurta tilannenopeutta, vaan totesin, että ylinopeus usein aiheuttaa myös liian suuren tilannenopeuden. Kannattaa lukea näitä kommentteja ihan ajatuksella, siitä huolimatta, että jonkun eriävä mielipide ärsyttääkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On myös lukematon määrä tilasto-ja tutkimustuloksia siitä, että ylinopeuden ajamisesta johtuva liian suuri tilannenopeus on johtanut ajoneuvon hallinnan menettämiseen, usein tuhoisin seurauksin. Siinä ei hereillä olemisella ole mitään tekemistä tapahtuneen kanssa. Ylinooeutta ja liian suurella tilannennopeudella ajaneet kaltaisesi olette aiheuttaneet moninkertaisesti enemmän vahinkoa ja uhreja, kuin ne jotka kaltaistesi mielestä ajavat unettavan hitaasti.

        Laitatko muuten linkkiä kertomasi ptofessoritason tutkimukseen....??

        Hesarissa näytti olevan ehkä juuri sama juttu

        https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006387992.html

        Itse tutkimus kai pitäisi lukea ennen kommentointia. Vaikutti vähän tarkoitushakuiselta nuo jyrkät johtopäätökset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelitko ollenkaan, että lähes kaikki tutkimukset voidaan halutessaan kääntää toisin päin. Saadaan tuosta aloittajankin linkkaamasta tutkimuksesta ymmärrettävä, jos sen tekijä oli kateellinen. Tutkimukset pitäisi pystyä ottamaan tutkimuksina, eikä vääntää niistä jollekkin jonkunlainen agenda tai miettiä tutkijan omia perusteita tutkimuksen tekemiseksi. Tutkimus on tehty ja siinä on todettu nopeuden olevan tiettyyn pisteeseen tietyissä tilanteissa liikenneturvallisuutta edistävä tekijä, juuri havainnointikyvyn eli "selviytymisvaiston" takia. Ei saksan baanatkaan ruumispusseja ole täynnä, eikä siellä varmaan ketjukolarejakaan paljoa synny, en ole faktoja tälle viimeiselle väitteelle tarkistanut mutta epäilen.

        Nyt oli mediassa tällä viikolla Saksasta tutkimus että loppujen vapaiden nopeusten poistaminen vähentäisi onnettomuuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en suoraan niputtanut ylinopeutta ja liian suurta tilannenopeutta, vaan totesin, että ylinopeus usein aiheuttaa myös liian suuren tilannenopeuden. Kannattaa lukea näitä kommentteja ihan ajatuksella, siitä huolimatta, että jonkun eriävä mielipide ärsyttääkin.

        Mutta onko tästä mitään faktaa, että ylinopeus aiheuttaa liian suuren tilannenopeuden? Useammin uskoisin jälkimmäisen olevan syypää ja ensimmäistä syytettävän. Kuitenkin, vaikka syytettäisiin näistä vain ensimmäistä, on muitakin usein muitakin syitä jotka johtavat onnettomuuteen, ei pelkästään ylinopeus. Se on enemmänkin suhdanteessa seurauksiin kuin syihin. Ja sitten voidaan teorisoida, että perjaatteessa jos et olisi ajanut 110 km/h satasen alueella, et olisi ollut tässä kun risteyksestä eteesi kääntyvä ei huomioi sinua lähtien liian pieneen väliin ja näin ollen sinä aiheutit peräänajo-onnettomuuden.
        https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/yle-suomessa-vanhentuneet-kasitykset-ajonopeuksista-nopeus-ei-lisaa-suoraan-onnettomuusriskia/d28084e9-c075-3176-a5ac-d68697d55b40

        Taaskin liian suuri tilannenopeus aiheuttaa useammin onnettomuuksia, mutta jos ylinopeutta ajava tajuaisi hidastaa taajaman tullessa vastaan, olisi tilannenopeus kohdallaan juuri siihen tilanteeseen. Ei se silti sitä tarkoita, että maantiellä ajettaessa tilanne vaatisi nopeuden pitämistä taajamanopeuksissa. Vaatiiko tyhjä tie tilannenopeudeksi 100km/h? Vesisateella, lumipyryllä kyllä, jopa vähemmän esim 80km/h ja sumari päällä. Kirkkaalla kelillä, no, en nyt välttämättä väittäisi että vaatisi.

        Suomen valtiossa vaan on totuttu siihen, että ei yksilön harkintaa voi rangaista, vaan se pitää varmuuden vuoksi rajoittaa ja tarkasti, ettei kukaan voi syyttää valtiota omista virheistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta onko tästä mitään faktaa, että ylinopeus aiheuttaa liian suuren tilannenopeuden? Useammin uskoisin jälkimmäisen olevan syypää ja ensimmäistä syytettävän. Kuitenkin, vaikka syytettäisiin näistä vain ensimmäistä, on muitakin usein muitakin syitä jotka johtavat onnettomuuteen, ei pelkästään ylinopeus. Se on enemmänkin suhdanteessa seurauksiin kuin syihin. Ja sitten voidaan teorisoida, että perjaatteessa jos et olisi ajanut 110 km/h satasen alueella, et olisi ollut tässä kun risteyksestä eteesi kääntyvä ei huomioi sinua lähtien liian pieneen väliin ja näin ollen sinä aiheutit peräänajo-onnettomuuden.
        https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/yle-suomessa-vanhentuneet-kasitykset-ajonopeuksista-nopeus-ei-lisaa-suoraan-onnettomuusriskia/d28084e9-c075-3176-a5ac-d68697d55b40

        Taaskin liian suuri tilannenopeus aiheuttaa useammin onnettomuuksia, mutta jos ylinopeutta ajava tajuaisi hidastaa taajaman tullessa vastaan, olisi tilannenopeus kohdallaan juuri siihen tilanteeseen. Ei se silti sitä tarkoita, että maantiellä ajettaessa tilanne vaatisi nopeuden pitämistä taajamanopeuksissa. Vaatiiko tyhjä tie tilannenopeudeksi 100km/h? Vesisateella, lumipyryllä kyllä, jopa vähemmän esim 80km/h ja sumari päällä. Kirkkaalla kelillä, no, en nyt välttämättä väittäisi että vaatisi.

        Suomen valtiossa vaan on totuttu siihen, että ei yksilön harkintaa voi rangaista, vaan se pitää varmuuden vuoksi rajoittaa ja tarkasti, ettei kukaan voi syyttää valtiota omista virheistään.

        Emme elä tällä planeetalla yksin emmekä voi vapaasti toteuttaa omia mieltymyksiänne, vaan pitää noudattaa yhteisiä sääntöjä ja lakeja. Lait ja säännöt ovat olemassa yhteisen edun vuoksi jotta kaikki tietäisivät miten toimitaan ja voidaan ennakoida asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelitko ollenkaan, että lähes kaikki tutkimukset voidaan halutessaan kääntää toisin päin. Saadaan tuosta aloittajankin linkkaamasta tutkimuksesta ymmärrettävä, jos sen tekijä oli kateellinen. Tutkimukset pitäisi pystyä ottamaan tutkimuksina, eikä vääntää niistä jollekkin jonkunlainen agenda tai miettiä tutkijan omia perusteita tutkimuksen tekemiseksi. Tutkimus on tehty ja siinä on todettu nopeuden olevan tiettyyn pisteeseen tietyissä tilanteissa liikenneturvallisuutta edistävä tekijä, juuri havainnointikyvyn eli "selviytymisvaiston" takia. Ei saksan baanatkaan ruumispusseja ole täynnä, eikä siellä varmaan ketjukolarejakaan paljoa synny, en ole faktoja tälle viimeiselle väitteelle tarkistanut mutta epäilen.

        Eniten hymyilyttää asia että joku uskoo, että porukko olisi kateellinen jostakin autosta. Huvittavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eniten hymyilyttää asia että joku uskoo, että porukko olisi kateellinen jostakin autosta. Huvittavaa.

        Kateellinen? Julkunjatkeautot,mutta eikö liikennesäännöt olekkaan kaikille samat? Täytyy kysyy tota joltain joka ehkä tietää.No halpaautoja merkki ei kaikkia puhuttele,kestävyys jne.Parilla tutulla ja kyllä korjaamiseen saati öljyyn meni omaisuus.Olisi saanut uuden katumaasturin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelitko ollenkaan, että lähes kaikki tutkimukset voidaan halutessaan kääntää toisin päin. Saadaan tuosta aloittajankin linkkaamasta tutkimuksesta ymmärrettävä, jos sen tekijä oli kateellinen. Tutkimukset pitäisi pystyä ottamaan tutkimuksina, eikä vääntää niistä jollekkin jonkunlainen agenda tai miettiä tutkijan omia perusteita tutkimuksen tekemiseksi. Tutkimus on tehty ja siinä on todettu nopeuden olevan tiettyyn pisteeseen tietyissä tilanteissa liikenneturvallisuutta edistävä tekijä, juuri havainnointikyvyn eli "selviytymisvaiston" takia. Ei saksan baanatkaan ruumispusseja ole täynnä, eikä siellä varmaan ketjukolarejakaan paljoa synny, en ole faktoja tälle viimeiselle väitteelle tarkistanut mutta epäilen.

        "Tutkimukset pitäisi pystyä ottamaan tutkimuksina, eikä vääntää niistä jollekkin jonkunlainen agenda tai miettiä tutkijan omia perusteita tutkimuksen tekemiseksi. Tutkimus on tehty ja siinä on todettu nopeuden olevan tiettyyn pisteeseen tietyissä tilanteissa liikenneturvallisuutta edistävä tekijä, juuri havainnointikyvyn eli "

        Tutkimuksia löytyy niin joka lähtöön ettei niihin kannata vedota. On toki eri asia ajaa pientä ylinopeutta isolla peltoaukealla hyvän nykyvyyden aikana, eikä ketään muita näkösällä, kuin muun liikenteen seassa.

        Jokainen pystyy sen toteamaan miten ylinopeutta ajava haittaa monin tavoin kokonaisuutta ja muiden arviointia kun pitäisi voida olettaa kaikkien noudattavan sääntöjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta onko tästä mitään faktaa, että ylinopeus aiheuttaa liian suuren tilannenopeuden? Useammin uskoisin jälkimmäisen olevan syypää ja ensimmäistä syytettävän. Kuitenkin, vaikka syytettäisiin näistä vain ensimmäistä, on muitakin usein muitakin syitä jotka johtavat onnettomuuteen, ei pelkästään ylinopeus. Se on enemmänkin suhdanteessa seurauksiin kuin syihin. Ja sitten voidaan teorisoida, että perjaatteessa jos et olisi ajanut 110 km/h satasen alueella, et olisi ollut tässä kun risteyksestä eteesi kääntyvä ei huomioi sinua lähtien liian pieneen väliin ja näin ollen sinä aiheutit peräänajo-onnettomuuden.
        https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/yle-suomessa-vanhentuneet-kasitykset-ajonopeuksista-nopeus-ei-lisaa-suoraan-onnettomuusriskia/d28084e9-c075-3176-a5ac-d68697d55b40

        Taaskin liian suuri tilannenopeus aiheuttaa useammin onnettomuuksia, mutta jos ylinopeutta ajava tajuaisi hidastaa taajaman tullessa vastaan, olisi tilannenopeus kohdallaan juuri siihen tilanteeseen. Ei se silti sitä tarkoita, että maantiellä ajettaessa tilanne vaatisi nopeuden pitämistä taajamanopeuksissa. Vaatiiko tyhjä tie tilannenopeudeksi 100km/h? Vesisateella, lumipyryllä kyllä, jopa vähemmän esim 80km/h ja sumari päällä. Kirkkaalla kelillä, no, en nyt välttämättä väittäisi että vaatisi.

        Suomen valtiossa vaan on totuttu siihen, että ei yksilön harkintaa voi rangaista, vaan se pitää varmuuden vuoksi rajoittaa ja tarkasti, ettei kukaan voi syyttää valtiota omista virheistään.

        "Suomen valtiossa vaan on totuttu siihen, että ei yksilön harkintaa voi rangaista, vaan se pitää varmuuden vuoksi rajoittaa ja tarkasti, ettei kukaan voi syyttää valtiota omista virheistään."

        Tässä maassa näyttää olevan keskimääräistä enemmän niitä joille ei voi antaa vapautta toteuttaa harkintakykyään, koska eivät ole aikanaan oppineet ottamaan vastuuta tekemisistään ja siksi puolutavat vääriä tapojaan.


    • Anonyymi

      Kyl myö toi jo tiiettiin, mutta yliopiston loisijat vahvistivat asian?

    • Anonyymi

      Eiköhän tuo tyhmä käyttäytyminen ole ihan mallista riippumatonta. Taustalla on kuskin jonkinlainen auktoriteettiasema työelämässä, jota toteuttaa sitten myös liikenteessä ressukkana. Alla voi olla mikä tahansa merkki työsuhdeautona. Oma lukunsa on sitten juuri kortin saanneet tyypit, jotka ostavat vanhoja "premium" autoja. Nämä ovat vaan nuoruuden huuman takia idiootteja liikenteessä.

      • Anonyymi

        On mallista riippumaton käyttäytymismalli mutta varakkaat ihmiset tuppaavat ostamaan "premium" merkkejä ja malleja. On tavallaan väärin mutta samalla tavallaan oikein yhdistää asia automerkkeihin.

        Iltalehdiessä oli joitain vuosia sitten artikkeli jossa luki näin: "Liikennesääntöjen rikkominen, valehtelu, huijaaminen ja karkin varastaminen lapsilta on huomattavasti yleisempää rikkaiden kuin keskituloisten tai köyhien keskuudessa. Tähän lopputulokseen tulivat Berkeleyn ja Toronton yliopistojen psykologit tutkimuksessa, joka julkaistiin maanantaina Proceedings of the National Academy of Sciences -tiedejulkaisussa."

        Tämä paljastaa saman asian mitä aloituksessa annetaan ymmärtää.


    • Anonyymi

      Iso osa on kiinni asenteesta mutta se asennevamma on vaikeasti parannettavissa. Rikkaus näyttäisi vain pahentavan sitä.

      • Anonyymi

        Älä homohintti jaksa aina vinkua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä homohintti jaksa aina vinkua!

        Takes one to konw one ;-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takes one to konw one ;-)

        Konw? Joku lyhenne?


      • Anonyymi

        Ei ole sinun päänsärky ... anna muiden olla mitä ovat :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä homohintti jaksa aina vinkua!

        Homokortti lyöty pöytään. Löytyykö vielä lisää kateus-ja köyhyyskortteja?


      • Anonyymi

        Se asennevamma pitäisi ensin itse huomata.
        Siinä vaiheessa kun väärät rajat kasvatuksessa saanut alkaa puolustamaan vääriä rajojaan, tarvitaan kovia kokemuksia ennekuin suostuu luopumaan niistä.
        Tällainen ihminen yleensä hankkiutuu asemaan jossa saa mielistelijöitä ympärilleen eikä koskaan oikeaa palautetta. Siten saa rauhassa kasvaa asennevammassaan syvemmälle.

        Tämä yhteiskunta suosii niitä narsisteja jotka koko ajan, myös liikenteessä yrittävät polkea muita, koska saavat siitä teennäistä vahvuudentuntoja.

        Veio4


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se asennevamma pitäisi ensin itse huomata.
        Siinä vaiheessa kun väärät rajat kasvatuksessa saanut alkaa puolustamaan vääriä rajojaan, tarvitaan kovia kokemuksia ennekuin suostuu luopumaan niistä.
        Tällainen ihminen yleensä hankkiutuu asemaan jossa saa mielistelijöitä ympärilleen eikä koskaan oikeaa palautetta. Siten saa rauhassa kasvaa asennevammassaan syvemmälle.

        Tämä yhteiskunta suosii niitä narsisteja jotka koko ajan, myös liikenteessä yrittävät polkea muita, koska saavat siitä teennäistä vahvuudentuntoja.

        Veio4

        Polttopullo veijo, juuri sinähän olet kasvatuksessasi saanut ne "väärät rajat" joita nyt alat puolustamaan. Sinä toki vähän tyhmänä et ole koskaan päässyt ns. "vihreälle oksalla" joten kaikesta kaikille kateellisuus leimaa asennevammaista vouhottamistasi.


    • Anonyymi

      Ihanaa kun kateelliset poikaset saavat lukea tuollaisia "tutkimuksia" jotka helpottaa kateutta.

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä. Auton ominaisuudethan määrittelevät ne liikennesäännöt, miten ajetaan. Jollain Corollalla ne säännöt ovat alempi nopeus, kuin viitteellinen kyltti kertoo, kun taas esim. Audilla ne säännöt ovat reippaasti enemmän nopeutta, kuin mitä tienposkessa se viitteellinen kyltti kertoo. Myös muut liikennesäännöt määräytyvät automerkki kohtaisesti.

        Audi King.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Auton ominaisuudethan määrittelevät ne liikennesäännöt, miten ajetaan. Jollain Corollalla ne säännöt ovat alempi nopeus, kuin viitteellinen kyltti kertoo, kun taas esim. Audilla ne säännöt ovat reippaasti enemmän nopeutta, kuin mitä tienposkessa se viitteellinen kyltti kertoo. Myös muut liikennesäännöt määräytyvät automerkki kohtaisesti.

        Audi King.

        Tai kun corolla ajetaa 100 km/h tunnissa se onkin 93 km/h ja jonoutumisen estämiseksi audilla, bemarilla ja mersedeksellä mennään ohi, pelkästäänkin mukavan ajotuntuman ja ajo-ominaisuuksien tuella että avulla , kun se mainitulla corollalla tai vastaavalla nissanilla on rimpulointia ja sitä alinopeutta,
        no takaevetoislla leikkivät pikkupojat lisäävät huonoa mainetta epäsäännöllisellä ajotavoilla,,,,
        Mutta liikenteessä töppäilevät ihan kaikki kaikilla merkeillä kyllä mummot puntoilaan kuin lakkipäät avensiksillaan mutta kalliista merkeistä ollaan kateitakin,,,,,
        Omalla perusteilla ja kokemuksilla on bemari kuskien töppäilyt ovat mielestäni näkyvämpiä kuin muiden,,,,,
        Kaikki mainitut merkit on tullut omistettua mutta en tiedä vaikutuksia ajotapaan ,,,


      • Anonyymi

        Pelasit sitten homo- ja kateellisuuskortit minuutin sisään. Onneksi olkoon!


      • Anonyymi

        Heheheee... Kateus muka. Kuka idiootti pistää rahansa haisemaan johonkin käpyseen preemiumautoon joka menettää arvonsa joka sekuntti? Sellainen tyhmyys ei ole asia jolle olisin kateellinen. Auto on vain kulkuväline jolla pääsee paikasta A paikkaan B.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Auton ominaisuudethan määrittelevät ne liikennesäännöt, miten ajetaan. Jollain Corollalla ne säännöt ovat alempi nopeus, kuin viitteellinen kyltti kertoo, kun taas esim. Audilla ne säännöt ovat reippaasti enemmän nopeutta, kuin mitä tienposkessa se viitteellinen kyltti kertoo. Myös muut liikennesäännöt määräytyvät automerkki kohtaisesti.

        Audi King.

        Olisi melkein hauskaa jos tietäisi kyseessä olevan provokaatio mutta ällistyttävää on se että liikenteen seasta löytyy oikeasti ihmisiä jotka ajattelevat noin. Auton hintatason noustessa taitaa myös keltainen neste nousta korvien väliin. Tästä tutkimustuloksesta on viimeaikana myös uutisoitu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Auton ominaisuudethan määrittelevät ne liikennesäännöt, miten ajetaan. Jollain Corollalla ne säännöt ovat alempi nopeus, kuin viitteellinen kyltti kertoo, kun taas esim. Audilla ne säännöt ovat reippaasti enemmän nopeutta, kuin mitä tienposkessa se viitteellinen kyltti kertoo. Myös muut liikennesäännöt määräytyvät automerkki kohtaisesti.

        Audi King.

        Mitä jää jäljelle, kun jonain päivänä joudut luopumaan Audi King itsetunnosta.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai kun corolla ajetaa 100 km/h tunnissa se onkin 93 km/h ja jonoutumisen estämiseksi audilla, bemarilla ja mersedeksellä mennään ohi, pelkästäänkin mukavan ajotuntuman ja ajo-ominaisuuksien tuella että avulla , kun se mainitulla corollalla tai vastaavalla nissanilla on rimpulointia ja sitä alinopeutta,
        no takaevetoislla leikkivät pikkupojat lisäävät huonoa mainetta epäsäännöllisellä ajotavoilla,,,,
        Mutta liikenteessä töppäilevät ihan kaikki kaikilla merkeillä kyllä mummot puntoilaan kuin lakkipäät avensiksillaan mutta kalliista merkeistä ollaan kateitakin,,,,,
        Omalla perusteilla ja kokemuksilla on bemari kuskien töppäilyt ovat mielestäni näkyvämpiä kuin muiden,,,,,
        Kaikki mainitut merkit on tullut omistettua mutta en tiedä vaikutuksia ajotapaan ,,,

        "Tai kun corolla ajetaa 100 km/h tunnissa se onkin 93 km/h "

        Ihme peli tuo Corolla, rikkoo joitain fysiikan lakeja.
        Vai
        tarkoititko, kun Audin yms egolaseilla katsottuna Corolla ajaa aina liian hitaasti jotta pääsisi näyttämään millä autolla ajan
        Vai
        ???


    • Anonyymi

      Joku täällä kirjoitteleva kirjoitusten perusteella ilmiselvästi panikoi noista tutkimustuloksista. Kirjoittelee tänne ja vastaa itselleen. Tietää itse olevansa mu.lkku mutta nyt tutkimustuloksen myötä kaikki muutkin tietävät.

      • Anonyymi

        Kaikki autot ovat lopulta lähes samaa paskaa jokainen, mutta eri paketissa. Se mikä näköjään muuttuu, on hinnan noustessa nousee myös keltainen neste korvien väliin.


      • Anonyymi

        Ihan oikein teille neitipimpeille.. meitä mullkuja kaivataan sekaan se on luonnon sanelema pakko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki autot ovat lopulta lähes samaa paskaa jokainen, mutta eri paketissa. Se mikä näköjään muuttuu, on hinnan noustessa nousee myös keltainen neste korvien väliin.

        Auts, kateutta ilmassa. Missä se keltainen neste onkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan oikein teille neitipimpeille.. meitä mullkuja kaivataan sekaan se on luonnon sanelema pakko

        Neidit taitavat nykyään ostaa surinakepit kaupasta joten mul.kkuja ei enää tarvita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki autot ovat lopulta lähes samaa paskaa jokainen, mutta eri paketissa. Se mikä näköjään muuttuu, on hinnan noustessa nousee myös keltainen neste korvien väliin.

        Tuo on juuri se mikä tutkimuksessa selvisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auts, kateutta ilmassa. Missä se keltainen neste onkaan?

        Miksi olisin kateellinen vekselivetoisten autojen omistajille?


      • Anonyymi

        Joo, se on toi Anonyymi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olisin kateellinen vekselivetoisten autojen omistajille?

        Sepä se !
        Miksi olisit ?
        Pitääkö meidän ajatella että jotkut voi olla?
        Ei jaksa :D


    • Anonyymi

      Kiitos huomiostanne
      Onneks näitä tutkitaan ja kerrotaan uutisissa, ihan siitä hyvästä sama meno jatkuu ja sanotaanko että näistä oppii aina uutta mikä ärsyttää... toimin siis sen mukaan :)
      Jännä että kosovoaudi eikä paristokorollakuskit ikinä ärsytä ketään

      • Anonyymi

        "Jännä että kosovoaudi eikä paristokorollakuskit ikinä ärsytä ketään"

        Johtuisko jo pelkästään siitä, ettei ne roiku edelläajavan peräaukossa (khihihi, kun tekee hyvää!) kiinni, ja vilkkukin on vakiovarusteena noissa.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jännä että kosovoaudi eikä paristokorollakuskit ikinä ärsytä ketään"

        Johtuisko jo pelkästään siitä, ettei ne roiku edelläajavan peräaukossa (khihihi, kun tekee hyvää!) kiinni, ja vilkkukin on vakiovarusteena noissa.....

        Just tää
        Siksi roikutaan ja ohitellaan
        Ihan kiusaksi kaikille muille :D


    • Anonyymi

      Todistettu se minkä kaikki jo tietävät. Valta ja raha muuttaa ihmistä huonompaan suuntaan. Rikkaat ostavat yleensä kalliimman luokan autoja ja kalliimmilla autoilla ajavien käytös näkyy liikenteessä. Syy-yhteys on siis todistettu. Lopputulos ei yllätä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      218
      7053
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2462
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      36
      1872
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1758
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      332
      1683
    6. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1664
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1661
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1519
    9. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      137
      1457
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      337
      1275
    Aihe