Kaikki muut uskonnot on ihan valetta, uskokaamme kaikki lentävän spaghettihirviön mahtavuuteen! Rukoikaamme lentävää spaghettihirviötä! Kaikki ateistit ja muut uskovaiset, olen herättämässä teitä totuuteen, ainoaan. Lentävään spaghettihirviöön
Lentävä spaghettihirviö
11
194
Vastaukset
- Anonyymi
Anna kun arvaan, taas joku fundamentalisti on vetänyt herneen nenään spagettihirviö-jutuista?
- Anonyymi
Moni triggeröityy spagettihirviöstä.
oLETKO "SamiRa" eli Rakkaudenkipeä SamiA valepuvussa?
tai vaihtoehtoisesti voi kaivaa oikeaa kuvetta, sillä jotenkinhan pakkomielle Jeesuksen omilla aina on!- Anonyymi
Sunnuntain jumalan palvelukseen pastasiivilä päässä kertoo kaiken uskonnosta.
- Anonyymi
Pannulappu tai pastasiivilä sama asia.
- Anonyymi
*uskonnoista
- Anonyymi
Spagettihirviö ja mvlehti, täydellinen trolliyhdistelmä.
- Anonyymi
Spagettihirviöön uskovien päähän painetaan HELVETISSÄ TULIKUUMA PUNAHEHKUINEN RAUTAINEN PASTAKATTILA !!!! JA SE ON IKUISESTI TULIKUUUUUUMAAA !!!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 381840
- 50828
- 70796
- 108750
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7671Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35661Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15589Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.144495- 59492